All that glory {Icypaw training}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 All that glory {Icypaw training}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Slenderstep
Member
All that glory {Icypaw training} DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: All that glory {Icypaw training}   All that glory {Icypaw training} Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 22:42

{Icypaw O.N.L.Y}


Voorlopig stond de zon nog even aan de hemel. Maar hij begon al tekenen te vertonen dat hij zou ondergaan. Dat was goed. Kon ze evengoed aan haar eerste training beginnen als mentor. Het was nog maar een dag geleden dat Innerghost haar nog voor het laatst getraind had. Ze ging die trainingen best nog wel missen. Maar uiteindelijk werkten ze haar allemaal hier naar toe. Om zelf zo goed mogelijk haar apprentice op te leidden. Slender liet haar kopje wat gebogen hangen en ging toen aan één van de bomen van het woud gaan zitten. Vanuit de kamp uitgang was ze gemakkelijk te spotten. Het klein beetje zonlicht die nog scheen verlichte haar grotendeels. Slender snoof waarna ze terug overeind ging staan en haar snuit de lucht in stak. Het bos zat vol met prooien. Mooi. Dan kon ze nu gauw nog wat gaan jagen voordat haar apprentice daar zou zijn.

Het was gauw gebeurt. Een muisje die niet oplettend genoeg was had ze zo binnen gehaald en gedood. Ook een eindje verderop, een vette mus die op een boomtak zat, zat vrolijk te fluiten. Niet wetend wat er achter haar gebeurde. Innerghost had haar misschien nooit leren klimmen in bomen maar op lage hoogte's kon ze steeds gemakkelijk en geruisloos elke prooi uit de bomen halen. Het was een kwestie van geruisloos klimmen, springen, en uithalen, en heel af en toe eens erachteraan springen. Maar vaak had ze de dieren wel te pakken. Met de mus en de muis in haar bek keerde ze terug naar de kamp uitgang. Perfect. Daar zat haar apprentice al. "Hier eet wat. Het zal je kracht geven die je nodig hebt." Ze schoof de mus naar de apprentice toe en hield de muis voor haarzelf. Ze had niet zo'n grote honger dus had ze genoeg met een kleine muis als deze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icypaw
Member
All that glory {Icypaw training} DPKsfdL
Chi
97
Actief

CAT'S PROFILE
Age: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}
Gender:
Rank:
Icypaw
BerichtOnderwerp: Re: All that glory {Icypaw training}   All that glory {Icypaw training} Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 1:50




Ze had ongeduldig staan wachten toen ze haar mentor nog niet had aangetroffen aan de uitgang van het kamp. Haar lichte blauwen ogen hielden het kamp strak in de gaten, geen enkele kat ging haar ongezien voorbij. Maar nog steeds was er geen Slenderstep te bekennen. Een zucht verliet haar bekje. Ze had dus te maken met een mentor die niet naar haar omkeek.. Geweldig. Maar net toen de poes zich wou omdraaien zodat ze terug richting de apprentice's den kon struinen, drong een zekere stem haar gehoorstelsel binnen. "Hier eet wat. Het zal je kracht geven die je nodig hebt." Nieuwsgierig draaide ze haar sneeuwwitte kopje om, zodat ze haar blauwe blik in die van de zwarte poes kon priemen. "Slenderstep!" Miauwde ze verbaasd uit, terwijl ze de poes oprecht geschokt aankeek. "Ik dacht dat je me al in de steek ging laten." Een klein glimlachje spreidde zich op haar gelaat, wat betekende dat de poes het waardeerde dat de krijger dit uiteindelijk toch niet had gedaan. "Dankje!" Vervolgde ze terwijl ze met grote ogen naar het dode prooidier keek. "Ga jij me vandaag leren hoe ik zo iets kan vangen?" Opnieuw verschoof haar blik naar haar mentor, haar slechts opgewonden aankijkende. Icypaw was geen gesloten poes, ze zei vaak meteen waar het op stond. Uiteindelijk richtte ze zich terug tot de mus die voor haar poten lag en begon ze zachtjes snorrend met het opeten van het dier.


All that glory {Icypaw training} XpWLILF
My mouth is frozen so I can't even speak, what a disappointment I had it perfectly
What I was going to bring up suddenly, stood like a stone as you stood quietly
You're making it hard for me and all I can do is freeze
I c y f l a r e:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
All that glory {Icypaw training} DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: All that glory {Icypaw training}   All that glory {Icypaw training} Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 2:42


Het was overduidelijk dat haar leerlinge blij was om haar te zien. Slender moest even gniffelen om de vele vragen en vooral de begroeting. Maar toen stelde ze zich weer neutraal op. Haar muisje was al gauw opgegeten en toen keek ze de kersverse apprentice aan. "Hoe zou ik dat durven. Jij bent nog lang niet van me af hoor." Ze knipoogde even naar haar. Ze vond het vooral belangrijk dat ze een goede band had met haar apprentice. Dat maakte het uitleggen en aandacht hebben voor haar gemakkelijker.

Nadat de poes klaar was met eten nam ze haar mee. In het bos bruiste het nog van het leven. Dat was wat ze eerst zouden doen. De basistechnieken van het jagen. Hier in het open veld ging dit perfect lukken. "Ok, ik wil dat je hier voor me doet alsof op die rots daar een prooi zou zitten. Onthoud goed, dit is alleen maar om het beoordelen van je eigen technieken. Je doet dus niets fout als het jou niet fout lijkt. Begin maar." Ze wilde het even rustig aanpakken. Even aankijken wat de apprentice tot nu toe al opgestoken had van nestgenootjes, en wat er nog allemaal kan aangepast worden. Met haar blik volgde ze de apprentice. Voor zover leken sommige dingen al aardig te lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icypaw
Member
All that glory {Icypaw training} DPKsfdL
Chi
97
Actief

CAT'S PROFILE
Age: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}
Gender:
Rank:
Icypaw
BerichtOnderwerp: Re: All that glory {Icypaw training}   All that glory {Icypaw training} Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 3:03




Zodra haar eten op was en ze het karkas van het dier had begraven onder een laagje aarde keek ze nieuwsgierig op naar haar mentor. "Hoe zou ik dat durven. Jij bent nog lang niet van me af hoor." Miauwde de zwarte poes met een knipoog. Adrenaline gierde door haar aderen heen toen ze opsprong en haar neusje bijna tegen die van Slenderstep duwde. "Dat is maar goed ook, want jij bent ook nog laaang niet van mij af!" Miauwde ze met een ondeugende glimlach op haar gelaat. Hierna nam ze wat afstand van de kattin en hield ze haar kopje schuin. Zodra de poes vertrok, volgde Icypaw haar. Haar nu al redelijk goed gegroeide lichaam had soms moeite met de poes bij te houden, maar ze wist dat dit wel ging beteren. Het was nog maar de eerste dag van haar training, ze kon niet meteen verwachten dat alles perfect verliep! Zodra de poes stopte, hielt Icypaw ook halt, bijna tegen de krijger op botsende. "Ok, ik wil dat je hier voor me doet alsof op die rots daar een prooi zou zitten. Onthoud goed, dit is alleen maar om het beoordelen van je eigen technieken. Je doet dus niets fout als het jou niet fout lijkt. Begin maar." Met een stevige knik stelde het witte poesje vast dat ze het ging proberen. Echter, toen ze zich in een sluiphouding liet zakken, of iets wat er op leek, ging ze algauw weer normaal recht staan. "Maar Slenderstep," Vroeg ze terwijl ze haar kopje opnieuw schuin hield. "Ik zie helemaal geen prooidier?" Miauwde ze op een vragende toon. Haar blauwe oogjes keken haar mentor wat verward aan, niet doorhebbende dat ze moest doen alsof er wél een prooi zat.


All that glory {Icypaw training} XpWLILF
My mouth is frozen so I can't even speak, what a disappointment I had it perfectly
What I was going to bring up suddenly, stood like a stone as you stood quietly
You're making it hard for me and all I can do is freeze
I c y f l a r e:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
All that glory {Icypaw training} DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: All that glory {Icypaw training}   All that glory {Icypaw training} Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 3:18

Een lichte grijns trok zich om haar lippen. Ze verbeet even de drang om zich als een jonge apprentice te gaan gedragen. Het zat nog steeds in haar. Maar nu ze mentor was werd dit gedrag niet meer als normaal aanschouwd. Ze wreef dan maar haar poot over haar apprentice haar kopje heen. "Jij zult het nog moeilijk krijgen. Ben je zeker dat je niet wilt veranderen van mentor." Ze zei het met een knipoog waardoor duidelijk werd dat ze het niet meende. Ze begeleidde de apprentice naar de plek waar ze haar duidelijk; voor zover zij het duidelijk vond; uitlegde. Het was al een goed teken dat de apprentice in sluiphouding ging. Toch moest ze even lachen om haar woorden. "Je moet ook doen álsof daar een prooi zit. Beeld je maar een dier in en doe alsof je er op zult jagen." Het was wel duidelijk dat ze met een zeer jonge apprentice te maken had. Ouderen zouden dit onderdeel al gesnapt hebben. Maar ze had wel wat respect voor deze jonge apprentices. Ook zij werden uiteindelijk goede krijgers.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
All that glory {Icypaw training}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: