Who is interrupting me? {+Daykit}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who is interrupting me? {+Daykit}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Iceshard
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Sara
45
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Iceshard
BerichtOnderwerp: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimeza 12 jul 2014 - 18:51

Iceshard opende haar lichtgroene oogjes. Het felle zonlicht kwam binnen in de warrior's den en haar ogen moesten even wennen aan het licht. De witte poes strekte haar pootjes een voor een uit en een geeuw ontsnapte uit haar mond. ze trippelde de den uit en stapte in de richting van de prooistapel. Met haar mond pakte ze een kleine muis en ging ze ergens alleen zitten. Iceshard nam een hapje van de muis tot ze plots twee paar rosse pootjes voor haar zag. "Wat moet je van me?" vroeg Iceshard ijzig.


Who is interrupting me? {+Daykit} 258t7vk
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 17:38


Daykit was verveeld. Alweer. Ze kon bijna niet wachten tot ze Apprentice was, zodat ze legaal het Camp uit kon, zonder veel boze blikken te krijgen. Dan zou ze leren hoe ze écht goed moest vechten en jagen, en dan kon ze zich klaarmaken om de beste Warrior van heel de RiverClan te worden. Oh, wat zouden ze blij zijn als ze strijd voeren met de BloodClanners en de KittyPets. Toen ze opkeek zag ze Iceshard naar de prooihoop lopen en een muis pakken. Ha! Iceshard kan me vast wel wat leren! schoot het door haar hoofd en zacht trippelde ze naar de witte poes. Toen die ergens in haar eentje ging zitten, besloot de kitten op haar af te gaan. 'Hey Iceshard!' ze schreeuwde bijna, zo opgewonden was ze. 'Wat moet je van me?' was het ijzige antwoord. 'Nou... Ik heb gehoord dat jij heel goed bent met, eh... Vechten,' begon ze. 'En ik dacht... Ik ben een zielige en verveelde kitten...' Ze liet een korte stilte vallen. Misschien kon de witte poes tegenover haar het al wel raden. 'Ik vroeg me dus af of jij mij... wat zou willen leren.' Zo, dat was gevraagd. Hoopvol en een tikkeltje brutaal keek ze naar de poes voor haar.



Who is interrupting me? {+Daykit} 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshard
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Sara
45
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Iceshard
BerichtOnderwerp: Re: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 18:14

Voor haar stond een rosse kitten. Iceshard dacht even na. Wat was de naam van de kitten ook alweer? Daykit, dat was haar naam. De rosse kitten was iets te vrolijk naar haar zin. 'Nou... Ik heb gehoord dat jij heel goed bent met, eh... Vechten,' begon Daykit, 'En ik dacht... Ik ben een zielige en verveelde kitten...' Iceshard draaide met haar ogen. Ze wist al wel wat ze zou vragen. 'Ik vroeg me dus af of jij mij... wat zou willen leren.' zei de kitten terwijl ze wachtte op een antwoord. Natuurlijk had Iceshard weer eens gelijk. Ze vond het best wel vreemd dat Daykit het aan haar vroeg. De meeste kittens hadden schrik van Iceshard. "Ik ben inderdaad goed in vechten dus dat heb je goed gehoord." miauwde Iceshard kalm. "Maar ik ben nu even aan het eten. Misschien nadat ik mijn muis op heb." zei de witte kattin waarna ze verder at van haar muis.

-Sorry voor de laatheid maar ik was even op vakantie.


Who is interrupting me? {+Daykit} 258t7vk
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 18:20



'Ik ben inderdaad goed in vechten, dus dat heb je goed gehoord,' zei de poes kalm. 'Maar ik ben nu even aan het eten. Misschien nadat ik mijn muis op heb.' Daykit keek haar aan. Na een paar seconden besloot ze te gaan zitten en toe te kijken hoe Iceshard haar muis opat. Voor haar gevoel duurde het eeuwen totdat de Warrior uitgegeten was. Ze sloeg ongeduldig met haar staart van links naar rechts. 'Zullen we?' vroeg ze enthousiast terwijl ze opsprong en onrustig heen en weer trippelde, nadat ze zich ervan verzekerd had dat de poes voor haar wel echt klaar was.


Who is interrupting me? {+Daykit} 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshard
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Sara
45
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Iceshard
BerichtOnderwerp: Re: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 20:32

Iceshard begon haar muis verder op te eten terwijl de kitten haar bleef aankijken maar na een paar seconden ging ze zitten. De witte kattin voelde de ogen van daykit in haar rug. Ze vond het irritant dat de kitten haar bleef aankijken maar ze probeerde zich er niks van aan te trekken. Iceshard at rustig door ook al begon de kitten echt ongeduldig te worden. Nadat ze de muis had opgegeten vroeg Daykit: 'Zullen we?' Iceshard lekte haar mondje even proper en stond toen recht. "We zullen het hier in het kamp moeten doen want je bent nog maar een kitten dus je mag nog niet buiten het kamp." miauwde Iceshard terwijl ze half verwachte dat de kitten zou tegenstribbelen.


Who is interrupting me? {+Daykit} 258t7vk
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimema 11 aug 2014 - 19:50



Daykit zag hoe de oudere poes haar bekje schoon likte en recht ging staan. 'We zullen het hier in het kamp moeten doen want je bent nog maar een kitten dus je mag nog niet buiten het kamp.' Wat?! Dat kon ze niet menen! Daykit keek boos naar Iceshard. 'Maar ik ben al heel vaak buiten geweest!' riep ze. Dit was gewoon gemeen. 'Alsjeblieft! Ik kan heel goed voor mezelf zorgen!' Er viel een korte stilte. 'Het zou natuurlijk nog beter zijn als je me wat skills toebracht.'


Who is interrupting me? {+Daykit} 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshard
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Sara
45
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Iceshard
BerichtOnderwerp: Re: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 14:54

En zoals verwacht werd Daykit boos. Natuurlijk wou ze niet gewoon in het kamp blijven. Geen enkele kitten wou alle dagen in het kamp blijven zitten want zoveel was er niet te doen. 'Maar ik ben al heel vaak buiten geweest!' riep de rosse kitten boos. 'Alsjeblieft! Ik kan heel goed voor mezelf zorgen!' Er viel een korte stilte. 'Het zou natuurlijk nog beter zijn als je me wat skills toebracht.' Iceshard rolde met haar ogen. Zelf wou ze ook liever buiten het kamp gaan. "Oke goed, we zullen buiten het kamp gaan." miauwde Iceshard. "Maar als er een vos op je afkomt en ik kan je niet redden dan is het je eigen schuld dat je aan stukken wordt gereten. En als iemand je betrapt, ben ik niet verantwoordelijk." voegde Iceshard eraan toe waarna ze weg trippelde in de richting van de uitgang van het kamp.


Who is interrupting me? {+Daykit} 258t7vk
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 17:09


Iceshard rolde met haar ogen. 'Oké, goed. We zullen buiten het kamp gaan,' zei ze. 'Maar als er een vos op je afkomt en ik je niet kan redden, dan is het je eigen schuld dat je aan stukken wordt gereten.' Daykit knikte hevig. 'En als iemand je betrapt, ben ik niet verantwoordelijk,' voegde de Warrior er nog aan toe. Ze trippelde in de richting van de uitgang van het kamp. Daykit stormde achter haar aan. 'En wat nou als dat allemaal wel gebeurt en jij erbij staat? Dan ziet Dawnstar jou vast ook als schuldig.' Ze was een paar seconden stil. 'Maar laten we ervan uit gaan dat het allemaal goed gaat en ik veel leuke dingen leer.' Ze stapte door de uitgang van het kamp. Hoewel de wereld nog steeds ongelofelijk groot was, was het minder dan de eerste keer. Nee, ze het was niet meer zo impulsief als eerst. 'En waar gaan we eigenlijk heen?' miauwde ze, enthousiast op en neer springend.



Who is interrupting me? {+Daykit} 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshard
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Sara
45
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Iceshard
BerichtOnderwerp: Re: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimema 18 aug 2014 - 19:58

Daykit was heel blij toen Iceshard zei dat ze toch buiten het kamp gingen. De kitten stormde achter haar aan. 'En wat nou als dat allemaal wel gebeurt en jij erbij staat? Dan ziet Dawnstar jou vast ook als schuldig.' zei Daykit. Iceshard wou antwoorden maar de rosse kitten was haar voor. 'Maar laten we ervan uit gaan dat het allemaal goed gaat en ik veel leuke dingen leer.' "Natuurlijk gaat het allemaal goed gaan." miauwde Iceshard, "Met mij in de buurt kan er niet veel gebeuren. Als je alleen zou gaan dan zou het veel gevaarlijker zijn." 'En waar gaan we eigenlijk heen?' vroeg Daykit terwijl de kitten vrolijk op en neer sprong. "Dat zul je wel zien." zei Iceshard.

-Sorry had niet veel inspiratie:/


Who is interrupting me? {+Daykit} 258t7vk
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 17:38


'Natuurlijk gaat het allemaal goed gaan,' zei Iceshard. 'Met mij in de buurt kan er niet veel gebeuren.' Pffft, eigen dunk! dacht Daykit, maar de oudere poes ging verder. 'Als je alleen zou gaan, dan zou het veel gevaarlijker zijn.' Was dat een belediging? 'En waar gaan we eigenlijk heen?' Ze slikte nog net de belediging in die ze had willen roepen, terwijl ze enthousiast op en neer sprong. 'Dat zul je nog wel zien,' antwoordde Iceshard. Er viel een korte stilte. 'Niet zo mysterieus doen. Dat is oneerlijk voor zo'n kleine kitten als ik!' Daykit schreeuwde bijna.



Who is interrupting me? {+Daykit} 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshard
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Sara
45
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Iceshard
BerichtOnderwerp: Re: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 11:38

'Niet zo mysterieus doen. Dat is oneerlijk voor zo'n kleine kitten als ik!' schreeuwde Daykit bijna na een korte stilte. Iceshard zuchtte even. "Wees blij dat ik je meeneem uit het kamp. Normaal doe ik zo een dingen niet." miauwde Iceshard terwijl ze verder door het bos trippelde. "En wees blij dat ik je dan ook nog vechttechnieken wil leren." zei Iceshard waarna ze stopte op een goede plek in het bos. Er was een kleine open plek en er was dus genoeg plaats om Daykit wat vechttechnieken te leren.


Who is interrupting me? {+Daykit} 258t7vk
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimema 25 aug 2014 - 17:40


De oudere poes zuchtte. 'Wees blij dat ik je meeneem uit het kamp. Normaal doe ik zo een dingen niet.' Ze sprak terwijl ze door het bos trippelde. Daykit rolde met haar ogen en stuiterde achter haar aan. 'En wees blij dat ik je dan ook nog vechttechnieken wil leren,' ging Iceshard verder, waarna ze op een kleine open plek in het bos stopte. Daykit zuchtte luid en ging tegenover haar staan. 'En nu? Wat moet ik eerst doen?' vroeg ze ongeduldig.


Who is interrupting me? {+Daykit} 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshard
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Sara
45
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Iceshard
BerichtOnderwerp: Re: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimeza 13 sep 2014 - 12:33

Iceshard begon geirriteerd te worden door de ongeduldige kitten. Daykit was al de hele tocht ongeduldig geweest en iets te opgewonden naar Iceshard's zin. Toen ze op de open plek aankwamen zuchtte de kitten. 'En nu? Wat moet ik eerst doen?' vroeg ze ongeduldig. "Om te beginnen kun je misschien minder ongeduldig zijn want dat helpt helemaal niks." miauwde Iceshard kalm.


Who is interrupting me? {+Daykit} 258t7vk
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 18:04


'Om te beginnen kun je misschien minder ongeduldig zijn, want dat helpt helemaal niks.' Iceshard klonk kalm. Daykit rolde met haar ogen, maar bleef stil. Als ze dit verpestte wilde de oudere poes haar misschien helemaal niets meer leren. Haar staart zwiepte alle kanten op, wat haar ongeduldigheid verraadde.



Who is interrupting me? {+Daykit} 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshard
Member
Who is interrupting me? {+Daykit} DPKsfdL
Sara
45
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Iceshard
BerichtOnderwerp: Re: Who is interrupting me? {+Daykit}   Who is interrupting me? {+Daykit} Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 15:58

Daykit hield tenminste haar mond dus dat was al een begin, maar ze bleef nog met haar staart zwiepen. Iceshard besloot maar om het simpel te houden en zei:"Oke, val me maar aan." Iceshard keek de kitten aan en wachtte tot Daykit op haar af zou komen.

-sorry voor de late reactie:s


Who is interrupting me? {+Daykit} 258t7vk
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who is interrupting me? {+Daykit}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: