The mess you made



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The mess you made

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Nimblepaw
Member
The mess you made DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: The mess you made   The mess you made Icon_minitimema 14 jul 2014 - 15:48

Het was het meest afgelegen plek die Nimble kende, perfect voor wat ze van plan was. Ze had gehoord dat Whitelion een nestje had gekregen, wéér, en dat hij niks met ze te maken zou krijgen, weer. Ergens was Nimble woest, al waren de kittens niet bij de Thunderclan. Ze was woest dat hij weer schade aanrichtte en weer het leven van onschuldige kittens, en een moeder, had bepaald.
Ze zat op een rots die tot hoog uitstak. Ze speurde de omgeving af en miauwde zo luid ze kon. Haar geluid galmde tot ver in, en ze hoopte dat Whitelion haar zou horen, herkennen, en op haar af zou komen.



The mess you made Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The mess you made FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
The mess you made BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimema 14 jul 2014 - 16:28


Een luide kreet galmde over het gebied. Whitelion, zo nieuwsgierig als hij kon zijn, rende ernaartoe. Wie weet kon hij er nog wat plezier aan beleven.. Een duivelse grijns gleed over zijn gezicht terwijl hij voort sprintte. Uiteindelijk kam hij aan bij de highstones. Op een hoge rots meende hij een rode stip waar te nemen, en daar sprintte hij op af. Uiteindelijk kwam hij achter de poes te staan, die hij herkende als Nimblepaw...


The mess you made BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
The mess you made DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimema 14 jul 2014 - 16:30

Het duurde verbazingwekkend kort voordat de witte kater voor haar stond. "Hoi," bromde ze. Normaal wilde ze altijd uitstralen dat ze goede bedoelingen had en wilde ze vriendelijk overkomen, maar ze wilde bij Whitelion niet eens die moeite nemen. "Je ziet er een beetje.. gehavend uit. Staat je goed." Ze glimlachte. Die moest vast van het gevecht tegen de Thunderclan zijn geweest, en het deed haar goed om hem gewond te zien. "Ik hoop dat je er bovenop komt." Sarcasme?



The mess you made Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The mess you made FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
The mess you made BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimema 14 jul 2014 - 16:35

"Hoi", bromde de rosse poes. Haar toontje was anders dan hij gewend was, niet zo vrolijk als altijd. "Je ziet er een beetje.. gehavend uit. Staat je goed." Verbazingwekkend genoeg slaagde hij erin om een flauwe glimlach op zijn gezicht te toveren. Hij was niet in ene goed humeur, maar hij moest altijd in zijn rol blijven. Dat maakte het makkelijker om hem nooit te laten vallen. En hij was er nog steeds niet trots op dat hij flauwgevallen was. De wonde op zijn zijn had een groot litteken achtergelaten, en al was het nog steeds niet genezen vertikte hij het om in de medicine cats den te blijven. Hij was toch geen zwakke kat? En het litteken verpestte dan wel zijn prachtige uiterlijk, ergens maakte het hem stoerder en mannelijker. "Ik hoop dat je er bovenop komt." Het klonk sarcastisch, maar daar ging Whitelion niet op in. "En is er ook een réden waarom je de hele buurt bij elkaar riep?", vroeg hij, ietwat nors.


The mess you made BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
The mess you made DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimema 14 jul 2014 - 16:41

Nimble knikte. "Jup, dat is er zeker." Ze beet even op haar wang, nadenkend; hoe moest ze dit brengen? "Ik heb gehoord dat je nog een nestje heb gekregen, bij de Shadowclan." Oke, blijkbaar gewoon recht doorzee. Waarom ook niet? "En ik weet dat je niks om mij geeft, laten we daar vooral niet omheen draaien. Maar ik vroeg me af.. Zijn er nog meer halfbroertjes en zusjes?" Ze klonk rustig en kalm, niet meer bang voor haar vader -iel, ze wilde hem niet zo noemen- zeker niet nu hij gewond was. 



The mess you made Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The mess you made FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
The mess you made BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimema 14 jul 2014 - 16:48

"Jup, dat is er zeker.", antwoordde Nimblepaw. Whitelion rolde met zijn ogen. Jeej. "Ik heb gehoord dat je nog een nestje heb gekregen, bij de Shadowclan." Whitelion knikte, al was dit zelfs nieuw voor hém. Niemand had hem gezegd dat er een poes zwanger van hem was in Shadowclan. Maar ja, het kon natuurlijk alleen maar die ene poes geweest zijn, hoe heette ze nou weer? Ach, dat waren details, dat was niet zo belangrijk. "En ik weet dat je niks om mij geeft, laten we daar vooral niet omheen draaien. Maar ik vroeg me af.. Zijn er nog meer halfbroertjes en zusjes?" Weer knikte de witte kater. "Natuurlijk." Hij klonk niet zo gemeen als gewoonlijk, al bleef zijn toon nors. "Je hebt nog vele halfbroers en zussen."


The mess you made BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
The mess you made DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimema 14 jul 2014 - 16:59

Nimble knikte, luisterend. Maar er kwamen geen namen, en geen uitleg. "Verbaasd me niks. Je bent volgens mij wel altijd lekker bezig." Goh, ze kon nog een soort van sarcastisch zijn. Ze wist niet dat ze het in zich had. "En... Mag ik weten wie dat zijn? En het liefst degenen die jou niet echt mogen? Je weet wel, zodat wel al wat common ground hebben om over te praten." 

~ Oh god, wist White niks xD



The mess you made Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The mess you made FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
The mess you made BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 20:12

"Verbaasd me niks. Je bent volgens mij wel altijd lekker bezig.", antwoordde Nimblepaw sarcastisch. Whitelion rolde met zijn ogen en ging zitten. Dit kon blijkbaar nog wel even duren, en dan wou hij zich niet onnodig moe maken. "En... Mag ik weten wie dat zijn? En het liefst degenen die jou niet echt mogen? Je weet wel, zodat wel al wat common ground hebben om over te praten." Hij fronste en wachtte eventjes voor hij antwoordde. "Wel, buiten jij en dat nieuwe nestje uit Shadowclan, zijn er geen anderen die mij niet mogen." Hij sprak het walgend uit, alsof het een rot, harig beest was.


The mess you made BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
The mess you made DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 16:52

Nimble fronste. Ergens had ze verwacht dat er veel meer kittens waren. "Die uit de Windclan, daar heb je wel goed contact mee?" Niet dat dat haar verbaasde; alles wat Windclan was en uit zijn acties voortkwam, was in zijn ogen goed bloed. Alleen puur Windclanbloed was goed genoeg voor hem. "Zo te zien wist je niks van dat Shadowclannestje. Ik kan je fluisterend aanraden om ze met rust te laten, en de Shadowclan met rust te laten." Alhoewel.. Als hij zich daar zou begeven, zou hij levend gevild worden. En dat idee was nog niet eens zo naar.



The mess you made Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The mess you made FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
The mess you made BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 19:09

"Die uit de Windclan, daar heb je wel goed contact mee?", vroeg Nimblepaw fronsend. Whitelion knikte en glimlachte. "Natuurlijk. Neem nu bijvoorbeeld mijn oudste dochter. Sacredpaw." Hij fronste. "Haar moeder is vermoord door een groepje Windclan katten.. Ik heb op haar lijk gezworen dat ik haar zou wreken, al kost het me mijn leven!" Zijn ogen kregen een krankzinnige uitstraling terwijl hij begon te hijgen. Eigenlijk had hij totaal geen idee waarom hij dit haar vertelde. Haar volgende opmerking hoorde hij niet eens, hij was te vele opgeslokt in het verdriet om zijn eerste partner..


The mess you made BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
The mess you made DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 20:58

Whitelion vertelde over zijn nestje, en hoe hij woest was geworden toen de moeder van zijn kittens vermoord was. Door zijn eigen clan nog wel! "Wow.." mormelde Nimblepaw, niet wetend hoe ze moest reageren. "Waarom is je partner - tenminste, als ze dat was, aangevallen door jouw eigen clan?" Vanaf het moment dat Whitelion was begonnen over zijn kittens, waar hij van hield, en van een moeder waar hij blijkbaar van hield, wilde Nimble er meer over weten. Het maakte haar vader wat.. menselijker, alsof hij niet alleen slecht was. En ergens voelde ze zelfs medelijden voor hem.



The mess you made Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The mess you made FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
The mess you made BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 16:36

"Waarom is je partner - tenminste, als ze dat was, aangevallen door jouw eigen clan?" Hij schudde alleen zijn hoofd. Als hij dat geweten had.. Langzaam zakte hij door zijn poten, tot de grote witte kater plat op zijn buik lag. "Ik hield van haar..", fluisterde Whitelion zachtjes. Zijn blauw en zijn groen oog keken in die van Nimblepaw, en hij vond zichzelf weer terug. Alsof er niets gebeurd was stond hij recht, schudde eventjes zijn manen en ging verder. "Dat was 2 manen na de geboorte van mijn eerste dochter. Haar begrafenis was gedaan, en ik keerde niet meteen terug naar het camp. Ik liep doelloos rond, tot ik bij Thunderclan kwam. Daar heb ik jouw moeder ontmoet. Ze troostte me, en ergens deed ze me denken.. Aan.. Aan Dinfur. Dat is de nacht waaruit je voortkwam."


The mess you made BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
The mess you made DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 22:07

Nimblepaw slikte moeizaam. Het was raar om Whitelion zo te zien, bijna, menselijk. Hij zei van iemand te hebben gehouden, dat was niet zomaar wat! En wat ze had geweten over haar moeder, namelijk dat Whitelion haar had getroost om het verdriet van haar verloren familie, was blijkbaar ook vice versa het geval geweest; zij had Whitelion ook op zijn gemak gesteld. "Dus.. Het was niet.." Moest ze dit wel vragen? "Honeydew was dus niet zomaar een ding, zomaar iemand die je gewoon even deed voordat je naar de volgende ging? Je voelde je wel degelijk bij haar op je gemak?" Ze wist niet of het haar goed moest doen, en of ze blij moest zijn dat ze een menselijke kant van haar vader zag. Ze wist wel dat het een stuk makkelijker was toen ze had geloofd dat hij gewoon een kille eikel was, die geen liefde kende en die zij gemakkelijk kon haten.



The mess you made Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The mess you made FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
The mess you made BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 13:17

"Dus.. Het was niet..", begon Nimblepaw. Hij keek haar aan, al was het zonder iets te zien. "Honeydew was dus niet zomaar een ding, zomaar iemand die je gewoon even deed voordat je naar de volgende ging? Je voelde je wel degelijk bij haar op je gemak?" Hij wachtte even tot hij antwoord gaf, dacht na. Gekweld zuchtte de grote kater. "Het was haar stem.. Ik dacht dat het de reïncarnatie was van Dinfur.. Alleen dan.." Hij kon niet verder gaan. Kon de pracht in haar vacht niet uitleggen, en het mededogen in haar ogen die toch zo vurig waren. En toch zag hij haar levensgroot voor haar. Zijn blik was gekweld toen hij een kant liet zien die niemand ooit eerder gezien had. Niet op haar begrafenis, niet toen hij wraak nam op iedereen die hij verdachtte. Niet toen hij zijn verdriet probeerde te vergeten bij de vele poezen, niet bij de geboorte van zijn kittens. Niet bij die enkeling die hij vertrouwde, niet bij zijn moeder, en niet bij Icyrose... Hij zuchtte en draaide zich om. Whitelion wou er niet meer aan denken. Het was verleden, en verleden moest verleden blijven. Als ze de wondes weer openhaalde.. Dan kon hij zich niet meer inhouden. En ergens bedacht hij zich, dat hij dat niet wou. Dat hij niet wou dat Nimblepaw dood zou gaan, omdat ze een deel van hem was. Ergens, diep van binnen, was hij zo slecht nog niet. Was hij gewoon een jonge kater, vrolijk door de prille liefde en vaderlijk bij de geboorte van zijn eerste kitten. Ambitieus, maar niet doorgedraaid. En ergens... Miste hij zichzelf.


The mess you made BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
The mess you made DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 15:29

Whitelion zei niet veel, maar zijn houding sprak boekdelen. Hij dacht aan vroeger, aan zijn geliefde. Nimblepaw beet twijfelend op haar wang, ongemakkelijk dat ze zich voelde. Enz e wist niet of ze het fijn vond om Whitelion zo te zien. Het was zo ... emotioneel, bijna vader - dochter achtig. Zo had ze hem nog nooit bekeken. En ze vroeg zich af of ze door moest vragen, en misschien lichtelijk - maar serieus - moest confronteren met zijn agressie. "Ik snap dan je agressie wat meer, denk ik.. Voor zover ik me iets kan voorstellen bij wat je hebt meegemaakt. Maar waarom haat je zo erg de kittens die je krijgt? Degenen die niet in de Windclan zitten."



The mess you made Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The mess you made FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
The mess you made BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 19:30

"Ik snap dan je agressie wat meer, denk ik.. Voor zover ik me iets kan voorstellen bij wat je hebt meegemaakt. Maar waarom haat je zo erg de kittens die je krijgt? Degenen die niet in de Windclan zitten." Plotseling woedend sprong hij terug. Zijn blauw en groen oog boorden zich in die van Nimblepaw. "Omdat zij niet gewild zou hebben dat ik me zo liet gaan!", blafte hij, ietwat wanhopig. De grote witte kater ademde zwaar en ontblootte zijn tanden in een grauw. "Ik moet het bewijs uitwissen, snap je dat dan niet?" Hij klonk bijna smekend, en de woede verzwakte weer een beetje. Maar de vlammen in zijn ogen flakkerden weer op bij zijn volgende woorden. "Jij bent een bewijs van mijn ontrouwheid, dus je moet WEG!" Dat laatste woord schreeuwde hij, al kon hij haar niet aanvallen. Hij kòn het gewoon niet. Ze.. Ze bleef zijn dochter.. Plotseling verdrietig draaide hij zich om. Hij mocht niet zwak zijn in het bijzijn van anderen, maar hij kon zich niet bedwingen. Hij kon het niet langer opkroppen! Maar hij fluisterde zachtjes: "Ga weg", al leek het niet overtuigd. Hij zakte ineen en kon zich niet meer beheersen. Zachtjes begon Whitelion te snikken, voor de eerste keer sinds zijn kittentijd.

~En zo is de grote, sterke kater aan het huilen x'D


The mess you made BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
The mess you made DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 21:52

Ik moet het bewijs uitwissen. Sukkel dat hij was! Eén fout, zij, had kunnen gebeuren. Maar had hij niet net zijn, wat was het, derde nestje gekregen? Dat maakte haar slechtst de eerste fout in een rij van vele. Ze wilde roepen dat hij een eikel was, háár vermoorden om zijn fout. En dat ze er nu achter was gekomen dat hij ook nog eens dom was, te dom om te leren van zijn eerdere fouten. Maar ze kreeg de woorden niet over haar tong toen ze zag hoe hij ineen dook. Hij begon te snikken. Ongemakkelijk en verstijfd bleef Nimblepaw staan. Wat moest ze doen? Ze had nog nooit iemand hoeven troosten, al helemaal niet haar vader, en al helemaal niet iemand die haar had willen vermoorden. Moest ze nu niet gelukkig zijn? Whitelion lag huilend aan haar voeten, zwakker en meer gebroken dan zij ooit was geweest. Overwinning! Maar nee, zo voelde het niet. Maar iets anders kon ze ook niet voelen.
Ze ging zitten, stond weer op en ging weer zitten. Ze sloeg haar staart om haar poten. "Of je accepteert je fouten en gaat ze opvoeden als een vader. Een échte vader. Want ik denk niet dat ze blij zou zijn als ze zou zien wat voor een vader jij bent."



The mess you made Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The mess you made FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
The mess you made BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 19:49

Hij merkte dat ze niet weggegaan was, want haar stem klonk nog steeds. De woorden die ze zei deden pijn, en hij wou dat ze stopte. "Of je accepteert je fouten en gaat ze opvoeden als een vader. Een échte vader. Want ik denk niet dat ze blij zou zijn als ze zou zien wat voor een vader jij bent." Woedend sprong hij recht, zijn ogen priemden in die van Nimblepaw. "Praat niet zo!", krijste de witte kater. Zijn staart sloeg waarschuwend heen en weer en een woedend gesis ontsnapte tussen zijn tanden.


The mess you made BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
The mess you made DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 22:23

Op het ene moment was Whitelion een emotioneel wrak geweest, huilend voor haar voeten. Maar het volgende moment was hij opgesprongen en stond recht voor haar te tieren. Geschrokken sprong ze naar achter, maar ze herstelde zich. Ze bleef wel staan, toch nog bang voor de kracht waarvan ze wist dat het in Whitelion zat. Ze beet twijfelend op haar wang, maar besloot het te zeggen. "Maar denk je niet dat het waar is?" Ze klonk nog steeds bang, maar voorzichtig. Ze zocht de grenzen op en dat wist ze. Maar ze hoopte dat door haar kalmte en toch ook wat begrip, Whitelion rustig zou blijven. 



The mess you made Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The mess you made FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
The mess you made BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 12:53

"Maar denk je niet dat het waar is?", ging Nimblepaw verder. Whitelion gromde, wou op haar afspringen. Maar de wonde op zijn zij prikte en herinnerde hem dat hij nog niet helemaal genezen was. In plaats daarvan gromde hij nog een keer, waarna de grote kater zich omdraaide. "Rot op!", gilde hij, waarna hij in volle sprint naar het Windclan gebied rende, de pijn in zijn zei negerend.

~Topic uit >3


The mess you made BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The mess you made
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: