They're gone!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 They're gone!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Silverstar
Editor
They're gone! BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: They're gone!   They're gone! Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 22:18


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Er werden een paar verraste blikken zijn kant op geworpen toen Silverfang al weer door de doorntunnel het kamp in rende. Zijn lichaam toonde de tekenen van een gevecht, maar die was in Windclan nog lang niet voorbij. Vanwaar zijn snelle terugkeer? Hij keek haastig om zich heen toen hij tot stilstand kwam, alsof hij de woorden van Snowdrop eerder niet geloofde. Alsof Dogdance ieder moment de nursery uit kwam rennen en haar kop zoals altijd in zijn pels begroef, blij dat hij veilig en wel was teruggekeerd. Maar, het bleef akelig stil. Geen Dogdance. Geen Runekit of Dustkit die hem met hun grote kittenogen kwamen begroeten. Ze waren weg. Verdwenen. "Waar zijn ze?" miauwde hij hardop, terwijl hij Snowdrop's kant op keek. Zijn hart bonkte in zijn keel, maar toen hij de radeloze blik in haar ogen zag en besefte dat niemand het wist, vond hij zijn kalmte terug. Hij moest niet in paniek raken, maar actie ondernemen. Op deze manier vond hij zijn gezin niet terug. "Oke, ik wil dat er een aantal warriors opsplitsen in het bos om ze te zoeken, kondigde hij luid en snel aan. "Snowdrop, Jaytail, Hurricanesteps en Burningflight, jullie gaan met mij mee." Hij keek de warriors even aan en richtte zich toen weer tot de rest van het kamp. "Er moeten ook warriors hier blijven, voor het geval de rogues terug keren." Het woord rogues sprak hij uit met een onheilspellende uitdrukking op zijn gezicht. Nu meer dan de helft van Thunderclan in Windclan kamp aan het vechten was, waren ze sterk in de minderheid. Er moesten op zijn minst een aantal krijgers blijven die het kamp konden verdedigen. De rogues waren eerder geroken in het territorium, er zat misschien meer achter.
Toen iedereen zijn instructies had ontvangen, richtte Silverfang weer naar de doorntunnel en wenkte hij de warriors die vanuit Windclan met hem mee waren gerend, mee te komen. "Breng me naar de plek waar ze voor het laatst geroken zijn," zei hij tegen Snowdrop, terwijl hij met haastige passen het kamp weer uit rende.

Deputy - 39 Moons - Thunderclan Camp
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowstorm
Member
They're gone! DPKsfdL
Chi
204

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender:
Rank:
Snowstorm
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 15:50

Snowstorm was één van de weinige krijgers die in het kamp waren gebleven. Hij had momenteel niet echt de nood aan een gevecht, zo dus de reden waarom hij niet was meegegaan. Zijn ogen keken echter wel verbaasd op toen hij een zilverkleurig gestalte door de kamp ingang zag rennen. Silverfang? Wat deed hij nou weer hier? Het kon onmogelijk zijn dat Windclan hen zo snel had verslagen. Of .. had de oh zo machtige deputy het op een rennen gezet? Was hij dan zo zwak dat hij niet eens een konijnenvreter kon verslaan? Een grijns kwam op zijn gelaat te staan, echter verdween deze algauw. Nee, hoeveel haat hij ook voelde jegens de kater, hij wist dat er iets anders aan de hand was. Zijn instinct vertelde hem dat gewoon. "Waar zijn ze?" Snowstorm spitste zijn oren even en keek de deputy vragend aan. Waar zijn wie? "Oke, ik wil dat er een aantal warriors opsplitsen in het bos om ze te zoeken," De sneeuwwitte kater nam een stap naar voren en deed zijn mond open om te vragen wie er verdwenen waren, maar zodra Silverfang hem onderbrak, sloot hij zijn mond alweer. "Snowdrop, Jaytail, Hurricanesteps en Burningflight, jullie gaan met mij mee." Zijn ongewone blauwe blik gleed naar de krijgers die waren opgenoemd, om vervolgens zijn aandacht terug op de zilveren kater te focussen. "Er moeten ook warriors hier blijven, voor het geval de rogues terug keren." Nog steeds had hij geen idee van wie er verdwenen waren. Maar toen hij nog eens goed het kamp rondkeek, viel het hem op dat er enkele bepaalde katten ontbraken. Niet diegene die nu nog steeds aan het vechten waren met Windclan, maar de katten die maar al te blij zouden zijn wanneer Silverfang terug was. Maar hij zag geen gelukkige kits, noch partner. Het besef dat Dogdance degene was die Silverfang bedoelde drong langzaam tot hem door. Tot alles plots perfect op zijn plaats viel. Vigor! Zonder er bij na te denken glipte hij tussen de anderen door en baande hij zich een weg richting de wand van het kamp toe. Hij wist dat er achter de nursery een gat was, net groot genoeg om een krijger zoals hem door te laten. Met grote, maar voorzichtige passen wrong hij zich door het gat heen, om vervolgens de lucht op te snuiven en richting de twoleg place te gaan. Hij was er zeker van, Vigor had haar meegenomen. Wat de kittens betroffen, deerde hem niet. Het was nooit zijn bedoeling geweest om de poes dit aan te doen.


“Do you feel that coldness in my heart? Please don't touch it, I fear it will fall apart.
Can't you see the coldness in my soul? Please understand, I can never be whole.”


They're gone! TR5zpUh
“Are you now seeing the coldness in my eyes? Please realize, I am programmed to tell you lies.
Do you feel the cold whip by when I'm shoved? Come on, comprehend that I can never be loved.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
They're gone! Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 21:59

Ze rende zo snel als ze kon achter Silver aan. En het leek minder lang te duren dan ze had gedacht, want ze was al snel in het kamp. Daar ging ze even zitten om op adem te komen. Ze tilde even haar poot op en probeerde de vlammende pijn die was teruggekeerd, te negeren. "Waar zijn ze?" Haar ogen ontmoette de hare en zij vouwde simpel haar oren naar achter. Ze keek weg naar de grond, hij had geen woorden nodig om te weten wat de waarheid was... Ze hield niet van gejaagde personen, maar ze was ook niet in de positie om te zeggen tegen katten dat ze het niet mochten doen. Het was ook niet echt Snow om dat zeggen. "Oke, ik wil dat er een aantal warriors opsplitsen in het bos om ze te zoeken," Verrast keek ze op toen ze zijn krachtige stem hoorde. Het was kalmer, maar was wel snel gebracht. Maar toch... Het was kalm en dat was wat telde voor haar. "Snowdrop, Jaytail, Hurricanesteps en Burningflight, jullie gaan met mij mee." De grijswitte kattin wiebelde even met haar oortjes en knikte toen. Ze stond altijd klaar als de clan haar nodig had. En nu was het een noodgeval. Ze moesten de kits en Dogdance vinden! "Ik wil ook dat er een paar warriors hier blijven, voor het geval de rogues terug keren." Snow richtte zich op. Haar hart klopte niet langer snel en ongecontroleerd van de sprint, dat was een opluchting. Toch voelde ze niet echt pijn. Ze dacht er niet aan en dat hielp haar de pijn buiten te houden. Uiteindelijk kwam Silverfang in beweging. Snow liep wel meteen achter hem aan en volgde hem door de doorntunnel. "Waar zijn ze voor het laatst gezien?" Snow versnelde wat zodat ze naast hem kon lopen en knikte in de richting waar ze de wandeling ongeveer tot een einde had gebracht. "Daar rook ik de rogues," Hierna draaide ze af naar die kant en versnelde ze haar pas, hopend de plek te vinden.
Het duurde opnieuw niet lang voor ze opeens tot stilstand kwam. Een bekende geur streek langs haar neus heen, heet leek vers, toch was de eigenaar van de geur al lang verdwenen. Of waren het eigenaars? Ze stapte even rustig verder, een beetje wantrouwig en bezorgd, want dit de plek was nog een eindje verder. Opeens herkende ze de geur. Dustkit! Een andere geur, minder bekend, voegde zich bij hem. Ze versnelde haar pas, volgde het spoor, maar stopte opeens toen ze de andere geur rook. Rogues... Ze verstijfde, keek even om naar Silverfang en daarna terug naar de plek.


They're gone! RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
They're gone! 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 22:22




Zonder ook enig na te denken schoot Jaytail achter hun deputy aan. Er was iets mis, werd het kamp aangevallen? Hij bleef echter op afstand, als hij de deputy langs zou schieten zou dat... raar zijn. "Snowdrop, Jaytail, Hurricanesteps en Burningflight, jullie gaan met mij mee." Was het eerste dat hij hoorde zodra hij weer een beetje op adem was. Hij knikte even naar de deputy, klaar om alles op te volgen. Hij had geen idee wat er aan de hand was, iets met rogues. Rogues hadden hun kamp binnen gedrongen. "Breng me naar de plek waar ze voor het laatst geroken zijn," beveelde de grijze deputy aan Snowdrop. Jaytail liep achteraan de groep, als ze van de achterkant zouden aanvallen zou hij ze te grazen nemen. Ondertussen begon hij het aardig door te hebben wie er weg waren. Het konden Dogdance en de kittens zijn? Snowdrop stopte en zo deed Jay. Jay sperde zijn bek om een eventuele geur beter op te kunnen vangen. "Rogues." mompelde hij bij zichzelf. Rogues gemixt met ThunderClan geur. De grote maine Coon kater keek naar Silverfang, wat zou hij bevelen.


Sucks don't it?
They're gone! Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricanesteps
Member
They're gone! DPKsfdL
Anouk
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricanesteps
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 16:36

Hurricanesteps was achter Silverfang aan gegaan toen deze weg liep van het gevecht met Windclan. Er leek iets goed mis te zijn, de kater niet zomaar op die manier weglopen. Voor hem was het ook beter om weg te gaan uit de slachtpartij. Hij wilde niet dat de adrenaline hem te veel zou worden en dat hij op zijn mentor zou gaan lijken. Nee hij was anders. "Waar zijn ze?" Hoorde Hurricanesteps de deputy zeggen. Al snel kwam hij er ook achter dat hij niet de enige was die Silverfang was gevolgd. "Oke, ik wil dat er een aantal warriors opsplitsen in het bos om ze te zoeken," deelde de grijze kater mee. "Snowdrop, Jaytail, Hurricanesteps en Burningflight, jullie gaan met mij mee." Bij het horen van zijn naam spitste de witte kater zijn oren. Tijd om in actie te komen dus, ook al wist hij niet wat er aan de hand was. De groep warriors liepen het kamp uit, "breng me naar de plek waar ze voor het laatst geroken zijn," zei Silverfang tegen Snowdrop. Gehoorzaam volgde hij de andere katten met Snowdrop voorop. Plotseling stond de kattin stil en keek om naar Silverfang. Net als Jaytail snoof Hurricanesteps de geur op van de omgeving. "Rogues," mompelde de kater. Bevestigend knikte de witte Maine Coon, hier waren Rogues geweest. Ondertussen keek de hele groep naar Silverfang om te luisteren naar wat hij zou bevelen.


They're gone! Hurric10
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
They're gone! BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 23:52


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it



Met gehaaste passen volgde hij Snowdrop naar de plek, zijn kop onhelder en alleen maar bij de vraag waar en waarom zijn partner en kittens verdwenen waren. Rogues. Nog nooit was dat woord met zoveel verachting in hem op gekomen, zeker omdat hij oorspronkelijk ook ooit een rogue was geweest. Maar, nu maakte het hem niet uit. Clankat, kittypet, of rogue. Iedereen die aan Dog of de kinderen kwam was dood. De grote zilvere kater stond stil en proefde de lucht met een vijandig opgezette pels om de geur van de rogues goed in zijn kop te prenten. Toen gleed zijn blik weer naar zijn clangenoten, en hij keek op toen hij hun verwarde blikken zag. Wat vroeg hij eigenlijk van ze, ze waren nog maar net weg van Windclan, en nu al trok hij ze opnieuw mee in een gevecht. En waarschijnlijk wisten ze nog niet eens wat er aan de hand was. "Ze hebben Dog en de kits," zei hij, zo kalm mogelijk, maar hij voelde dat zijn stem trilden van de woede en angst. Omdat hij het medelijden niet wilde zien in de ogen van zijn clangenoten, sneed hij snel zijn blik weer af en begon hij zoekend om zich heen te kijken. Het geurspoor leidde meerdere kanten op, en was bedompt geraakt onder de geur van de regen. Ze konden overal zijn. Wat als hij te laat was. Even sloot Silverfang zijn ogen en klemde hij zijn kaken op elkaar van frustratie. Verdomme, verdomme, verdomme. Hij wilde het niet verliezen in het bijzijn van de rest.

OOC: Kan iemand Snowstorm in de verte opmerken? c:

Deputy - 39 Moons - Thunderclan Territorium
Terug naar boven Ga naar beneden
Burningflight
Member
They're gone! DPKsfdL
Sara
132
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Burningflight
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 17:32

Burningflight liep door de doorntunnel. "Waar zijn ze?" miauwde Silverfang hardop. Burningflight zag de bezorgdheid in zijn ogen. De bruine kater begon ook rond te kijken maar er was geen teken van de kittens of van Dogdance. "Oke, ik wil dat er een aantal warriors opsplitsen in het bos om ze te zoeken," zei Silverfang. "Snowdrop, Jaytail, Hurricanesteps en Burningflight, jullie gaan met mij mee." Burningflight knikte en volgde hem. "Er moeten ook warriors hier blijven, voor het geval de rogues terug keren." zei Silverfang waarna hij de katten die hij net had genoemd, wenkte om hem te volgen. "Breng me naar de plek waar ze voor het laatst geroken zijn," zei de deputy tegen Snowdrop. Samen liepen de katten door het bos. "Daar rook ik de rogues," zei Snowdrop. Burningflight moest sneller lopen om haar te kunnen volgen tot ze plotseling stil bleef staan. "Rogues." mompelde Jaytail. Nu rook Burningflight het ook. De geur van rogues was sterk en hij rook ook Thunderclan. "Ze hebben Dog en de kits," miauwde Silverfang. Burningflight keek om zich heen. Plots zag hij iets wit in de verte. Hij wist eerst niet wat het was maar zag het toen bewegen. Een kat! dacht hij bij zichzelf. "Ik zie een kat in de verte." miauwde Burningflight snel. "Daar." zei hij en hij wees met zijn staart in de richting van de witte kat die steeds verder weg begon te gaan.

OOC: Sorry voor de late reactie maar ik was even op vakantie.


They're gone! 2hd1hkl
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
They're gone! Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 12:17

"Rogues." Sprak Jaytail. Snowdrop knikte zonder hem aan te kijken en keek met onrustige ogen naar Silverfang. Opeens keek de zilveren kater naar hen en ze probeerde zijn blik te vangen, maar dat lukte niet, hij was bezig met de andere... Zij had ook geen uitleg nodig, zij wist precies wat er aan de hand was. "Ze hebben Dog en de kits," Zijn stem was kalm, maar het trillen verraadde dat hij woedend was. Ze slikte even koortsachtig, maar bleef maar staan waar ze stond. De kater keek weg en toen stapte Snowdrop op hem af. Rustig ging de warrior naast hem staan, haar goudgele ogen stonden angstig, maar een zekere kalmte ruste er ook in. Ze zag hoe de deputy zijn ogen sloot... Het moest hard voor hem zijn... En dat begreep ze volkomen. De warrior drukte even haar flank tegen de zijne, haar ogen werden ietsje warmer toen ze zijn blik opnieuw probeerde te vangen. "Silverfang?" zei ze zachtjes. "We zullen ze vinden," vervolgde ze toen. "Dat beloof ik," Ze lachte even naar hem. Ze gaf ook om Dog en de kits, eigenlijk vooral om Dustkit. Het katertje was echt een goede vriend van haar geworden en het deed pijn te weten dat Rogues ze nu hadden. "Ik zie een kat in de verte." Wel meteen richtte ze haar kop op en week ze weg van de deputy om te kijken naar Burningflight, die de kat had opgemerkt. "Daar." Snow keek in de richting die hij aanwees en ze verstijfde even toen ze een witte pels zag. Ze opende haar bek en proefde de lucht. De geur van rogues was hier sterk, maar toch... Die kat... "Thunderclan," zei ze zachtjes. "Ik herken die witte pels," fluisterde ze toen, meer tegen zichzelf dan tegen de andere katten. Ze had die pels al eerder gezien, maar ze kon er geen naam op plakken. Ze keek om naar Silverfang en wachtte af wat hij ging doen.


They're gone! RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricanesteps
Member
They're gone! DPKsfdL
Anouk
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricanesteps
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 20:41

"Ze hebben Dog en de kits," verklaarde Silverfang de plotselinge gebeurtenis van daarnet. Hurricanesteps legde zijn oren in zijn nek, het moest vast vreselijk voor Silverfang zijn om dit mee te maken. "Ik zie een kat in de verte." Hoorde de kater Burningflight zeggen, meteen spitste hij zijn oren en keek in het rond. "Daar," zei de kater terwijl deze met zijn staart in de verte wees. Al snel zag Hurricanesteps de witte vlek die steeds verder weg ging ook. "Thunderclan," zei Snowdrop zachtjes. "Ik herken die witte pels," ging ze bijna onverstaanbaar zacht verder. Hurricanesteps vertrouwde er op dat de kattin het goed had. Net voordat de witte kater wilde gaan roepen dat de andere kat stil moest staan bedacht hij zich. Het zou beter zijn als hij gewoon zou afwachten wat Silverfang hun zou bevelen. Zijn felgroene ogen keken vragend naar de deputy, wachtend op het volgende bevel.


They're gone! Hurric10
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
They're gone! BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimema 11 aug 2014 - 13:13


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it



Plots voelde hij een warme pels tegen zich aan, toen Snowdrop zachtjes tegen zijn flank drukte. 'Silverfang? We zullen ze vinden,' beloofde ze. Het was een geruststellend gebaar en de kater keek op om haar dankbaar aan te kijken. Toen merkte Burningflight plotseling op dat hij een kat in de verte zag. Meteen stonden Silverfang's zintuigen op scherp en keek hij met vernauwde ogen naar de witte gedaante in de verte. 'Thunderclan,' zei Snowdrop zachtjes. 'Ik herken die witte pels.' Silverfang knikte, dezelfde herkenning in zijn ogen. "Snowstorm," gromde hij zacht. Wat deed hij daar? Hij had hem geen orders gegeven en zoals het er naar uit zag liep hij richting de Twoleg place. Silverfang en Snowstorm hadden nooit op goede voet gestaan en hij wist dat de kater altijd al jaloers was geweest op zijn relatie met Dogdance. Meteen groeide zijn achterdocht. Hij zag dat Hurricanesteps hem tot stilstand wilde roepen, maar Silverfang had een beter idee. "Laten we hem volgen," zei hij. Hij zwaaide even met zijn staart en liep toen achter de witte kater aan, geruisloos zodat hij de patrouille niet op zou merken.

Deputy - 39 Moons - Thunderclan Territorium
Terug naar boven Ga naar beneden
Burningflight
Member
They're gone! DPKsfdL
Sara
132
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Burningflight
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimema 11 aug 2014 - 18:22

Iedereen keek in de richting van de witte pels. Burningflight probeerde na te denken over wie het zou kunnen zijn maar hij kende eigenlijk niet zo veel katten in de clan. "Thunderclan," zei Snowdrop zachtjes. Burningflight knikte. Het was zeker een kat van de Thunderclan maar hij zou echt niet kunnen weten wie het was en wat die kat daar deed. "Ik herken die witte pels," fluisterde Snowdrop toen. Misschien moesten ze de kat gaan volgen. Zien wat de kat van plan was. Misschien had het wel iets te maken met Dogdance en de kittens. "Snowstorm," gromde Silverfang. "Laten we hem volgen," zei Silverfang en het leek even of de kater Burningflights gedachten kon lezen. Silverfang zwaaide met zijn staart als teken dat ze hem moesten volgen. Burningflight liep achter hem aan en probeerde zo stil mogelijk te zijn.


They're gone! 2hd1hkl
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
They're gone! Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 10:58

In haar ooghoek kon ze de grijze kater zien knikken. "Snowstorm," Ja, dat was het. De grijswitte kattin knikte even nu ze de naam kon plaatsen bij de witte pels. Het paste wel dus was ze het eens met Silverfang. Nu liet ze haar goudgele ogen terug naar de kater gaan die een eindje verderop liep, als ze het goed had liep hij in de richting van de Twoleg place. Ze wiebelde even met haar oortjes en vroeg zich af of hij iets te maken had met de ontvoering. Waarschijnlijk wel want waarom zou een warrior hier rondzwerven? Er waren verschrikkelijk veel warriors mee gegaan naar het Windclan kamp om ze aan te vallen en de rest zou waarschijnlijk in het kamp gebleven zijn om enige aanvallen van andere vijanden te kunnen opvangen, tenzij ze natuurlijk... Iets beters te doen hadden. "Laten we hem volgen," Snow knikte en liep toen rustig achter de zilveren kater aan. Ookal knelde de pijn aan haar poot verschrikkelijk veel, toch bleef ze doorzetten. Zonder ook te hinken of dergelijke, nee, dat zou teveel geluid maken en dan zou ze te traag zijn om de patrouille bij te houden. Even doorwerken, volhouden, voor Dog en de kits...


They're gone! RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricanesteps
Member
They're gone! DPKsfdL
Anouk
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricanesteps
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 15:42

"Snowstorm," was de naam die Silverfang zei. Deze kwam hem vaag bekend voor, echt een gesprek had hij nooit met de kater gehad. Wat hij wel weer wist dat Silverfang en Snowstorm elkaar niet zo goed mochten, waarom dan weer niet. Hurricanesteps keek weer even naar de witte kater die langzaam kleiner leek te worden. Als ze niet snel actie zouden ondernemen zouden ze hem kwijt zijn. De witte kater besefte zich nu dat Snowstorm richting de twolegplace liep. Daar ging je niet heen zonder reden, dus de kater zou wel een reden hebben. "Laten we hem volgen," hoorde hij de deputy achter hem zeggen. Zachtjes liep het gezelschap achter de de kater aan. Tijdens het lopen begon Hurricanesteps te denken. Vrij snel besefte hij dat dit iets te maken zou moeten hebben met Dogfang en haar kittens. Wat er ook aan de hand was, de langharige kater wist zeker dat het nooit veel goeds kon betekenen.


They're gone! Hurric10
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
They're gone! BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 22:47


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it



Naarmate hij steeds langer achter Snowstorm aan sloop, des te groter zijn achterdocht groeide. Wat deed de kater in starclans naam in zijn eentje in dit gebied? En gehaast ook, alsof hij ergens naar op zoek was. Silverfang had moeite om hem bij te houden, gezien hij een patrouille had die hij geruisloos door het struikgewas moest begeleiden. Toen Snowstorm echter voor een moment stilstond, zwaaide hij even met zijn staart om de rest ook tot een halt te roepen. "Wacht hier," mompelde hij, wetende dat hij de kater het beste in zijn eentje kon confronteren. Hij sloop in een boog om hen heem en op het moment dat hij in de wind liep en wist dat de kater hem zou opmerken, stapte hij tussen de struiken vandaan. "En waar ga jij naartoe?" vroeg hij met vernauwde ogen, terwijl hij het pad van de kater blokkeerde. Hij had geen reden om zijn wantrouwen te verbergen en keek de kater sceptisch aan.

Deputy - 39 Moons - Thunderclan Territorium
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowstorm
Member
They're gone! DPKsfdL
Chi
204

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender:
Rank:
Snowstorm
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 23:38

Zijn voetzolen jeukten zodanig en dwongen hem om sneller te gaan. Hij had het moeten weten. Hij had slimmer moeten zijn. Hoe had hij het ooit in zijn kop kunnen halen om informatie door te spelen aan een rogue? Een kater waarvan alleen diens naam hem duidelijk was. Wat die kittens betroffen, maakten hem niets uit. Maar van Dogdance moest hij afblijven.
De sneeuwwitte kater had niets door toen hij zichzelf tot stilstand baande, en keek dan slechts ook met grote blauwe ogen voor zich uit toen de geur van Silverfang zijn neusgaten bereikte. Het duurde dan ook niet lang of ook het gestalte van de zilverkleurige kater werd zichtbaar. "En waar ga jij naartoe?" Vroeg de deputy met vernauwde ogen. Met moeite wist de kater zich kalm te houden en keek hij de hoger-in-rang staande kater voor hem slechts ongeïnteresseerd aan. "Ergens en nergens," Beantwoordde hij hem, zijn ogen vervolgens eveneens vernauwende. "En wist u dat het heel onbeleefd is om iemands weg te blokkeren? Hoort een deputy niet betere manieren te hebben?" Een simpele slag van zijn staart gaf aan dat de kater allesbehalve geduldig was op het moment, en de aanwezigheid van Silverfang maakte het er niet gemakkelijker op.


“Do you feel that coldness in my heart? Please don't touch it, I fear it will fall apart.
Can't you see the coldness in my soul? Please understand, I can never be whole.”


They're gone! TR5zpUh
“Are you now seeing the coldness in my eyes? Please realize, I am programmed to tell you lies.
Do you feel the cold whip by when I'm shoved? Come on, comprehend that I can never be loved.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
They're gone! BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimema 18 aug 2014 - 0:24


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it



Silverfang gromde toen Snowstorm een houding liet zien die hem allesbehalve aanstond. "Kap met die onzin," grauwde hij, terwijl hij geïrriteerd met zijn staart zwiepte. Hij had geen tijd voor spelletjes. Snowstorm ging antwoord geven, anders had die witte pluizenbol een groot probleem. "Ik vraag het nog één keer. Waar ga je heen?" Hij hief zijn kop zodat hij boven Snowstorm uittorende en vernauwde zijn bleekgroene ogen die vlamden als felle toortsen. "Wat weet jij over Dog en de kits?" vroeg hij toen dreigend. De grijze tabby kater draaide er niet om heen. Het kon hem niks interesseren dat hij de kater misschien vals beschuldigde. Hij was alleen maar gefocust op het terughalen van zijn partner en kits, en iedereen die hem in de weg stond was een vijand. Een kant van Silverfang die vele waarschijnlijk nog niet hadden mogen meemaken.

Deputy - 39 Moons - Thunderclan Territorium
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowstorm
Member
They're gone! DPKsfdL
Chi
204

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender:
Rank:
Snowstorm
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 22:05

"Kap met die onzin," Grauwde de zilver gekleurde kater. Snowstorm vernauwde zijn ogen en keek hem met een zwiepende staart aan. "Als jij dat ook doet," Kaatste hij simpel terug, waarna hij even met zijn blauwe blik over de omgeving flitste. "Ik vraag het nog één keer. Waar ga je heen?" De kater deed zijn best om boven hem uit te torenen, maar in plaats van hier een moer om te geven, keek hij de deputy juist ongeïnteresseerd aan. "Wat weet jij over Dog en de kits?" In één seconde klaarde heel zijn gezicht op en keek hij Silverfang emotieloos aan. "Evenveel als jij," Sprak hij uit gevoelloos uit, alsof het hem niets uitmaakte wat er met hen gebeurde. "Hoezo? Is je lieve gezinnetje in gevaar?" Een grijns begon rond zijn lippen op te spelen bij die woorden.


“Do you feel that coldness in my heart? Please don't touch it, I fear it will fall apart.
Can't you see the coldness in my soul? Please understand, I can never be whole.”


They're gone! TR5zpUh
“Are you now seeing the coldness in my eyes? Please realize, I am programmed to tell you lies.
Do you feel the cold whip by when I'm shoved? Come on, comprehend that I can never be loved.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
They're gone! Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimema 25 aug 2014 - 11:20

Ze trippelde rustig verder achter de patrouille aan. Ze besloot wat trager te gaan dan de rest, zodat ze de achterhoede kon vormen. Waarom ze dit deed was omdat ze dan wat kon achterblijven en kon zien waar ze haar poten kon zetten zonder iets echt gevaarlijk te doen. Het kon namelijk gebeuren dat er onder de laag bladeren een put was waar ze kon blijven steken... De gevlekte kattin zuchtte zachtjes en keek langzaam op. De witte pels werd niet langer kleiner, de kater was gestopt met lopen. De grijze kater die heel de tijd de voorhoede van het groepje had gevormd, liet de patrouille stoppen door even te zwiepen met diens staart. Snow stopte ook. "Wacht hier," zei hij. De grijswitte kattin knikte, niet goed wetend of de deputy haar wel kon zien helemaal verborgen achter de pelzen van de andere katers. Ze sloeg haar ogen naar de grond en ging rustig zitten waarna ze voorzichtig wachtte. De warrior durfde amper te bewegen en wist niet echt wat te doen. Het zou niet lang duren voordat ze terug in haar schulp zou kruipen van angst voor de anderen. Zonder katten die ze vertrouwde was dat moeilijk voor haar. Daarom durfde ze ook niet op te kijken en hun blikken te ontmoetten. Ze zakte enkel door haar poten en maakte zich zo klein mogelijk, hopend genegeerd te worden tot Silverfang terug was of teken gaf om te komen.


They're gone! RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
They're gone! BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 22:50


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it



Zijn blik was emotieloos toen Snowstorm beweerde net zoveel te weten als hij, maar Silverfang zag de lichte glans in zijn ogen opklaren. Het maakte hem woest om de zoete grijns op zijn gezicht te zien, alsof de witte kater er plezier in had om hem zo te zien lijden. Tuurlijk had hij er plezier in. Silverfang stond op het punt alles te verliezen, en Snowstorm zou niks liever willen dan hem op die manier zien ondergaan. Alles in hem schreeuwde dat de witte kater tegen hem aan het liegen was. 'Hoezo? Is je lieve gezinnetje in gevaar?' Op dat moment had Silverfang er genoeg van, clangenoot of niet. Hij sprong naar voren en probeerde de kater met zijn sterke poten tegen de grond te drukken, zijn nagels uitgeklapt en priemend in zijn huid. "Waar zijn ze?!" herhaalde hij woest met een verheven, brullende stem. De furie flitsten door zijn ogen en vormde een scherp contrast met zijn normaal zo optimistische en trotse uitstraling. Silverfang was bijna niet te herkennen op deze manier, maar hij was het wel degelijk. Zijn gezin kwam boven allen en het maakte hem niet uit wie hij daarvoor moest neerhalen. Hij ging Dogdance en zijn kinderen vinden.

Deputy - 39 Moons - Thunderclan Territorium
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowstorm
Member
They're gone! DPKsfdL
Chi
204

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender:
Rank:
Snowstorm
BerichtOnderwerp: Re: They're gone!   They're gone! Icon_minitimema 22 sep 2014 - 19:42

Hij bleef zijn ongewone blauwe ogen fel op de kater gericht houden en kon het niet laten om even smerig te grijnzen. Het was geweldig om te zien hoe hij de kater zo simpel, zo eenvoudig van slag kon maken. Door de plotse beweging van de zilveren kater schrok Snowstorm even op en maakte hij een enorme sprong opzij, de aanval ontwijkende. "Waar zijn ze?!" Herhaalde de deputy, ondertussen al met een brullende stem. "Geen idee." Miauwde hij terug, zijn stem ook al verheffende. Echter bleef hij nu zelf ook niet stilzitten. Silverfang had hem aangevallen, en dus had Snowstorm nu alle recht om rake klappen terug te bezorgen. Niemand kon het hem kwalijk nemen, aangezien die freak voor hem begonnen was. De deputy moest trouwens ook al verzwakt zijn door het gevecht met Windclan, dit moest een makkie zijn. Lenig sprong de kater naar de zilveren kat toe, hopende op zijn rug te belanden.


“Do you feel that coldness in my heart? Please don't touch it, I fear it will fall apart.
Can't you see the coldness in my soul? Please understand, I can never be whole.”


They're gone! TR5zpUh
“Are you now seeing the coldness in my eyes? Please realize, I am programmed to tell you lies.
Do you feel the cold whip by when I'm shoved? Come on, comprehend that I can never be loved.”

Terug naar boven Ga naar beneden
 
They're gone!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: