I have perfect imperfections



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I have perfect imperfections

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jeff
Member
I have perfect imperfections DPKsfdL
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons of bad luck
Gender:
Rank:
Jeff
BerichtOnderwerp: I have perfect imperfections   I have perfect imperfections Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 22:48

Met zachte pootstappen was de Rogue terug naar het ShadowClan Territory gekomen, omdat hij had afgesproken met Strawpaw. Zonghoog, en daar zat hij, te wachten op de jonge poes. Praten over Ben, ja. Praten over hem, misschien. Praten over haar, het liefst. Hoe meer hij van haar wist, en hoe minder zij van hem .. Des te beter! Zijn zwarte vacht glom licht in het zonlicht, vermits die een beetje nat was. Hij zat te eten van een stukje vis, wat nog over schoot. Voordat hij hierheen kwam, was hij eerst een vis gaan 'lenen' bij de RiverClan, en had zijn vacht wat nat gemaakt. Maar nu zat hij daar te eten, al stopte hij toen hij Strawpaw zag.

+Strawpaw only



I have perfect imperfections 15ecq3q

::

Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
I have perfect imperfections DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I have perfect imperfections   I have perfect imperfections Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 17:19



Strawpaw keek omhoog naar de hemel. Ze was het camp uitgelopen zonder toestemming van haar mentor, maar ja, ze moest en zou met Jeff spreken. Haar interesse ging niet echt uit naar die Ben. Maar het was belangrijk om alles over hem te weten. Het liefst zijn zwakke plekken. Straws nieuwsgierigheid was eerder voor het wild en vrij leven. Zonder regels. Voor haar ogen werd het zonhoog. Ze wachtte nog een paar tellen voordat ze zich omhoog hees van haar beschutte plekje. Met stramme passen liep ze naar Carrionplace. Toen ze daar aankwam was het al iets na zonhoog. Een visgeur drong in haar neusgaten. Ze twijfelde even voordat ze tevoorschijn kwam. Jeff stopte met de vis eten toen hij haar zag. Strawpaw liep eropaf en ging met een plof zitten. "Yuk, vis stinkt.", gromde ze wijzend naar de vis.


::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeff
Member
I have perfect imperfections DPKsfdL
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons of bad luck
Gender:
Rank:
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: I have perfect imperfections   I have perfect imperfections Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 18:55

De rossige poes kwam de Carrionplace opgelopen, en een grijns verscheen op zijn gezicht. "Yuk, vis stinkt." Strawpaw wees op de vis, maar Jeff keek haar recht aan. "Goodmorning, to you too," sneerde hij sarcastisch, waarna hij weer een hap van de vis nam. "You do too. I do too. We all smell bad." Zin donkere ogen boorde zich kort in de hare, waarna hij zacht doorat, en dan toch al een gentleman zijn prooi wat haar richting uitduwde. "Want some?" Hij liet het maar bij haar liggen, en keek haar aan. Hij wou meteen beginnen over waar ze voor kwam, maar hij wist niet hoe. "So .. You came. I'll tell about Ben, and a little bit more about myself, but yiu have to tell about yourself too, okay, my lady?" Zijn galante houding verandere snel in een killere houding, en hij staarde even op zijn poten.



I have perfect imperfections 15ecq3q

::

Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
I have perfect imperfections DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I have perfect imperfections   I have perfect imperfections Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 19:37



"Goodmorning, to you too," Strawpaw grijnsde en ging zitten. "You do too. I do too. We all smell bad." Terwijl hij verder at boorde hij zijn kille blik in haar groene ogen. Uiteindelijk schoof hij de half opgegeten vis naar haar. "Want some?" Straw keek argwaan naar de vis en schoof hem dan weg. "Nee dankje." De kater begon wat ongemakkelijk. "So .. You came. I'll tell about Ben, and a little bit more about myself, but yiu have to tell about yourself too, okay, my lady?" Ze spitste haar oortjes bij 'my lady'. Probeerde hij haar nou te versieren? Ze schudde haar kop. "Tuurlijk." Ze maakte het zich gemakkelijk. "Ik Strawpaw. Ben apprentice en heb mentor. Wordt gepest door stem." Ze trok een wenkbrauw naar hem op. Waarschijnlijk was het Jeff ook al opgevallen dat haar zinnen niet helemaal in orde waren. Ze vervolgde haar verhaal. "Maar ik me niet laten doen. Ooit zij boeten voor gepest." Ze onderbrak haar zin om te grijnzen. "Verder ik goed leven. Droom om ooit ShadowClan te lijden.", vervolgde ze glimlachend. Ja het was haar droom om de clan te lijden. Al gebeurde dat waarschijnlijk niet. Ze boorde haar blik in die van hem. "Jij nu vertellen over Ben. Maar ik niet alleen hier voor gekomen. Ik wil ook horen wat is vrij leven en wild."


::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeff
Member
I have perfect imperfections DPKsfdL
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons of bad luck
Gender:
Rank:
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: I have perfect imperfections   I have perfect imperfections Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 20:52

Hij keek naar Strawpaw, en zag dat ze eevis echt vies vond. Omdat zij hem niet wou, at hijhet restje op en luisterde naar haar. "Ik Strawpaw. Ben apprentice en heb mentor. Wordt gepest door stem." Zij haalde haar wenkbrauw op, maar hij ook. Zelfs pesten? "I'm sorry that they bully you. I like your voice, no matter what." De resten van de vis bergoef hij niet, te lui voor. "Maar ik me niet laten doen. Ooit zij boeten voor gepest." Alsof Jeff een spiegel was grijnsde hij ook toen de App grijnsde. "I'd love to help you, Straw. You can always seach for me." Katten pijn doen was leuk, dus deed de Rogue dat al te graag. "Verder ik goed leven. Droom om ooit ShadowClan te lijden." De kater knikte, en keek twijfelend. "Rogues lead theirselves." Dat was zalig, geen stomme baas hebben die over je besliste. "Jij nu vertellen over Ben. Maar ik niet alleen hier voor gekomen. Ik wil ook horen wat is vrij leven en wild." Hij grinnikte, en knikte. Daar ging hij dan maar .. "First of all, tell someone what I told you about me and Ben, and I'll kill you. But okay. I met him a long time ago. I was murdering another cat, I spoke my three words, but then Ben came and killed MY 'prey'. No one dares to do that. We talked, and he was pretty nice, tho. But then the tables turned .." Jeff's hart klopte in zijn keel, en hij keek de poes aan. "I .. I ..I fell in lovewith him. He don't know about it yet, but I'll tell him, once .." Oncomfortabel boorde hij zin blik in hare, en keek kil. "Who hurts him will die."



I have perfect imperfections 15ecq3q

::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I have perfect imperfections
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: