No shit, Sherlock!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 No shit, Sherlock!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hate
Member
No shit, Sherlock! DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: No shit, Sherlock!   No shit, Sherlock! Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 17:20



Wat was dit toch saai. Hates mentor deed niet zo veel aan zijn training, dus moest hij het zichzelf maar aanbrengen. Jammer genoeg vond hij het altijd te saai om het zelfs te proberen. Anderen joegen immers toch ook? Languit lag hij in het avondzonnetje op een hoog, grijs ding, waar de Twolegs af en toe in gingen, om er na een paar seconen weer uit te komen met een ding. Dat ding verschilde van tijd tot tijd, maar dat maakte Hate niet echt uit. Het stond tegen een Twolegden. De zon verwarmde hem, maar vanbinnen was hij kil. De gedachte aan Lightpaw kon hij maar niet van zich afzetten.

{+ eerste post voor Bloodwhisper}




No shit, Sherlock! EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodwhisper
Member
No shit, Sherlock! DPKsfdL
Niemand
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Bloodwhisper
BerichtOnderwerp: Re: No shit, Sherlock!   No shit, Sherlock! Icon_minitimeza 19 jul 2014 - 14:39

Verveeld sjokte Bloodwhisper door de twolegplace. Ze had zin om een Kittypet bang te maken, maar die waren allemaal binnen, door die vreselijke twolegs. Toen ze een zwarte kat op een twolegding zag, trippelde ze eropaf, en sprong naast de kat. "Hoi" zei Bloodwhisper. Het was een young one, die daar verveeld lag. "Als je niks beters kan doen dan luieren, ga dan jagen!" snauwde de zwarte poes. Ze vond het eigenlijk wel fijn om tegen iemand te snauwen.
OOC: Geen inspiratie voor een post..


No shit, Sherlock! 15rlcgn
Bloodwhisper||Coralwater||Emberpaw.||Soesy||Dewpaw.||Frostwind||Thymewillow||Silencekit||Mistypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
No shit, Sherlock! DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: No shit, Sherlock!   No shit, Sherlock! Icon_minitimema 21 jul 2014 - 13:40


Een geur. BloodClan. Hate deed alsof hij de poes die eraan kwam niet had opgemerkt. 'Hoi,' hoorde hij haar zeggen. Langzaam draaide hij zich om. Het was Bloodwhisper die voor hem stond. 'Als je niks beters te doen hebt dan luieren, ga dan jagen!' Hate trok zijn wenkbrauwen op en rekte zich uit. 'Neh,' antwoordde hij. 'Geen zin.' Er volgde een stilte. 'Doe het lekker zelf, als je het zo graag wil. Ik durf te wedden dat die kleine beesjes heel erg zitten te wachten op een snauwende opmerking van jou.' Met een grijns keek hi de poes aan. Ja, dit vond hij een van de leukste dingen om te doen. 'Maar laat mij met rust.'




No shit, Sherlock! EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodwhisper
Member
No shit, Sherlock! DPKsfdL
Niemand
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Bloodwhisper
BerichtOnderwerp: Re: No shit, Sherlock!   No shit, Sherlock! Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 11:31

"Neh, geen zin in" zei de zwarte kater terug. Dit maakte Blood helemaal woedend. "Als je een Member wil worden van de Bloodclan, ga dan op Kittypets jagen! En dan ook NU!" snauwde ze terwijl ze haar oren geïrriteerd trok. "Doe het lekker zelf, als je dat zo graag wil. Ik durf te wedden die kleine beestjes heel erg zitten te wachten op een snauwende opmerking van jou" Met een grijns keek de kater haar aan. Met moeite bedwong ze zich om te blijven zitten, en niet hem een paar krassen te geven. "Maar laat mij met rust" voegde de kater eraan toe. "Nee." zei de zwarte vrouwtjeskat kortaf.


No shit, Sherlock! 15rlcgn
Bloodwhisper||Coralwater||Emberpaw.||Soesy||Dewpaw.||Frostwind||Thymewillow||Silencekit||Mistypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
No shit, Sherlock! DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: No shit, Sherlock!   No shit, Sherlock! Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 17:51


'Nee.' Bloodwhisper klonk kortaf. Hate rolde met zijn ogen. 'Ook goed. Draai je dan in ieder geval om, zodat ik je chagrijnige kop niet hoef te zien.' Hij keek de oudere poes uitdagend aan. Hij zou van haar winnen. Lijfelijk gevecht of niet, hij zou winnen. De zwarte kater ademde diep in, alsof hij zijn longen vol zoog met zelfvertrouwen. Langzaam blies hij de lucht weer uit. Dat waren de twijfels. Er groeide weer een grijns op zijn gezicht. 'Hoor eens, ik ga hier niet weg. Ik was hier eerder, dus jij mag opsodemieteren.'




No shit, Sherlock! EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
No shit, Sherlock!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: