You look like a KitCat



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You look like a KitCat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Daypaw
Member
You look like a KitCat DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: You look like a KitCat   You look like a KitCat Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 16:59


Met een gil werd Daykit wakker. Er had iets over haar heen gelopen. Iets groots, met veel poten. Bij het zwakke maanlicht zag ze nog net een grote spin door de Nursey kruipen. Gatver, had dat ding op haar gestaan? Ze hoopte het niet. Misschien had ze andere kittens of Queens wakker gemaakt, maar dat maakte haar niet echt uit. Hoewel de zon nog lang niet op ging, kon de kitten niet meer slapen. Uiteindelijk besloot ze om naar buiten te gaan. De nachtlucht zou haar vast wel goed doen.

{+Dewpaw}




You look like a KitCat 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewflower
StarClan
You look like a KitCat Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: You look like a KitCat   You look like a KitCat Icon_minitimevr 18 jul 2014 - 12:48

Met een schok werd Dewpaw wakker. Ze had gedroomd over twolegs die achter haar aan gingen en grote monsterachtige dingen naar haar gooiden. Ze rilde en keek om zich heen. Gelukkig had ze niemand anders wakker gemaakt. Ze had geen zin meer om te slapen, dus stond ze voorzichtig op en sloop, zonder op iemand te staan, de den uit. Toen ze buiten kwam, kwam er een heerlijke frisse wind haar tegemoet. De zilver grijze apprentice sloot haar ogen en genoot van de koelte om haar heen. Toen ze haar ogen weer opende, begon ze de mosballetjes uit haar vacht te wassen. Het waren er veel, dus het was een erg groot karweitje. Ze controleerde nog snel haar vacht en keek weer op. Ze liep naar de Nursery, misschien was er wel een kitten wakker, en ze had geluk. Net toen ze erop afliep, kwam een kleine oranje kitten naar buiten. Ze ging zitten en observeerde het kleintje. "Hallo daar!" zei de zilveren poes. Ze had wel zin in een gesprek, dus dit kwam haar goed van pas. "Waarom nog zo laat op?" vervolgde ze.



You look like a KitCat Flower11
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
You look like a KitCat DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: You look like a KitCat   You look like a KitCat Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 13:28


'Hallo daar,' hoorde Daykit iemand zeggen, net op het moment dat ze de Nursey uit stapte. Als door een slang gebeten draaide ze haar kop om, om te kijken wie haar aansprak. Het was Dewpaw, een zilvergrijze apprentice. 'Waarom nog zo laat op?' Een koele bries streek over de vacht van de kitten. 'Wat gaat jou dat aan?' beet ze, hoewel ze wist dat het een vraag uit aardigheid was en de poes het niet verdiende om zo'n antwoord te krijgen. Er viel een stilte. 'Ik, eh... Nachtmerrie,' zei ze uiteindelijk maar. Dat verklaarde in ieder geval de gil en hoefde ze niet te bekennen dat ze gilde om iets onnozels. Het was trouwens ook een stuk aardiger. Haar blauwe oogjes schitterden in het maanlicht. 'En jij?'


You look like a KitCat 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewflower
StarClan
You look like a KitCat Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: You look like a KitCat   You look like a KitCat Icon_minitimema 4 aug 2014 - 12:45

"Wat gaat jou dat aan?" beet de kitten terug. Geschrokken deinsde Dewpaw achteruit. Had ze wat verkeerds gezegt? Er viel een stilte en Dewpaw keek op haar hoede naar de oranje poes wat die terug zou zeggen. "Ik, eh... Nachtmerrie," zei de poes tenslotte heel wat aardiger. Dat verklaart die gil uit de Nursery. Bedachtzaam keek Dewpaw naar de kitten. "En jij?" Dewpaw schrok uit haar gedachten op. "O, ik ook een nachtmerrie. Stom he?" zei de zilveren poes terwijl ze haar blauwe ogen naar de verte vestigde. "Hoe heet je eigenlijk? Ik heet Dewpaw." Dewpaw plaatste haar ogen aandachtig naar de oranje kitten. Ze zag dat de kitten waarmee ze sprak, ongeveer even oud was als zij.



You look like a KitCat Flower11
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
You look like a KitCat DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: You look like a KitCat   You look like a KitCat Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 9:43


'Oh, ik ook een nachtmerrie. Stom hè?' zei Dewpaw. Een tijdje zaten ze zwijgend naast elkaar. 'Hoe heet je eigenlijk? Ik heet Dewpaw,' begon de leerling ineens. Daykit keek haar onderzoekend aan. 'Dat weet ik,' antwoordde ze. 'Ik ben Daykit, de dapperste kitten van de hele RiverClan!' Er groeide een lachje op haar gezicht. 'Later wordt ik de grootste krijger van heel de RiverClan! En daarna van alle Clans!'



You look like a KitCat 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewflower
StarClan
You look like a KitCat Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: You look like a KitCat   You look like a KitCat Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 10:57

"OH ik ook een nachtmerrie, stom he?" miauwde de kitten, die een veel vriendelijker houding had. Aandachtig luisterde Dewpaw naar de oranje poes, wat die nog meer te zeggen had. "Hoe heet je eigenlijk? Ik heet Dewpaw." zei Dewpaw. "Dat weet ik." zei de kitten. "Ik ben Daykit, de dapperste kitten van de Riverclan!" voegde Daykit eraan toe. "Haha, ik ben de stoerste poes van alle apprentices!" blufte Dewpaw."Later wordt ik de grootste krijger van heel de Riverclan! En daarna van alle Clans!" zei Daykit. "Sorry, die plek is al bezet, want dat word ik al!" lachte Dewpaw.
OOC: Sorry sorry sorry sorry voor de hele erge laatheid!!!



You look like a KitCat Flower11
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
You look like a KitCat DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: You look like a KitCat   You look like a KitCat Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 17:33


'Sorry, die plek is al bezet, want dat word ik al!' Daykit keek zijdelings naar de leerling naast haar. Had die het echt gemeend? In dat geval had ze er een vijand bij. Maar het leek erop dat Dewpaw het als grapje had bedoeld. Daykit glimlachte. Ze stond op en rekte zich uit. Misschien kon de poes haar wat trainingstechnieken leren. 'Zeg Dewpaw,' begon ze, 'kan jij mij wat trainingsskills bijbrengen?' Haar staart zwiepte heen en weer. Alsjeblieftalsjebliefalsjeblieft.


You look like a KitCat 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You look like a KitCat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: