Have we met? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Have we met?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tallshadow
Member
Have we met? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Have we met?   Have we met? - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 13:52

Ze leek vrolijk, en vrolijkheid in de ogen van een knappe kitten maakte hem blij. Er zat wel iets moois in het lastige leven. "ehm.. Geen idee.. Shrewstar is m'n tante dus ik weet zeker dat ik iemand ga krijgen die geen aandacht aan me besteed." Hij hield zijn hoofd schuin, en bedacht zich plots dat zijn moeder haar tante was, en dat hij dus haar neef was. Toch? "Tante heeft het niet zo op mn moeder volgens mij. Zeker niet nu ze verdwenen is. But I don't care ik ga toch wel laten zien hoe geweldig ik ben en anders moet jij mij maar stiekem trainen." Nu lachte hij gezellig mee, en knikte toen. "Ik zal sowieso wel met m'n moeder praten, zodat je niet de slechtste mentor krijgt, en als ik warrior ben, wil ik je heus wel wat bijspijkeren." Mauwde hij haar toe, met zijn hoofd galant gebogen en een glimlach. "Al kan dat nog wel even duren, want wanneer ik warrior word is me een raadsel,"


Have we met? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Have we met? - Pagina 2 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Have we met?   Have we met? - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 16:10

Ze keek hem aan met een zekere glinstering in haar ogen en ze spinde zacht. "Dat zou geweldig zijn Tallpaw. Ik weet dat ze mn vader verachtte maar ik be nniet zoals hem. Ik haat hem." Fluisterde ze even wegkijken maar keek weer terug met een grijns. "Meeeeeeh ik zou willen dat jij mijn mentor kon worden." Grinnikte ze zacht en gaapte even iets tegen hem aanleunen. "Aardig zijn is vermoeieendh."


Have we met? - Pagina 2 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Have we met? - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Have we met?   Have we met? - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 18:35

Het poesje leek het een prima idee te vinden. "Dat zou geweldig zijn Tallpaw. Ik weet dat ze mn vader verachtte maar ik be nniet zoals hem. Ik haat hem." De kater stapte nu wat dichterbij, en legde zijn staart troostend om de poes heen. "Je zal nooit zo worden als je vader, je bent nu al tien keer zoveel waard als hij," Mauwde Tall met een bemoedigende glimlach. Hij meende wat hij zei. "Meeeeeeh ik zou willen dat jij mijn mentor kon worden." Hij grinnikte met haar mee, en knikte toen. "Pas maar op hoor, ik zou heel streng zijn," grinnikte de kater. "Aardig zijn is vermoeieendh." Een lach weerklonk nu van Tall, en hij gaf het poesje een por in haar zij. "Je bent er anders wel heel goed in,"


Have we met? - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Have we met?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: