'Morning.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 'Morning.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raspberryheart
Member
'Morning. DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: 'Morning.   'Morning. Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 14:11

Het zachte, geruststellende geluid van de kabbelende stroom vulde de ruimte rondom zich. Kwakende klanken vulde de oren van de poes, die met kalme, gelijke passen zich voortbewoog door het Territory. De felle geur van nat gras en natte planten vulde haar neus, en dat verbeterde haar licht grimmige humeur al wat. Een kikker sprong aan haar voorbij, en met een lichte gil sprong ze opzij. Kikkers associeerde ze met Tallpaw, die haar 'gered' had van een kikkerstoet. Ze had een soort van afkeer van die beesten, ze waren vies, glibberig, koud en nat. Maar deze keer waagde ze het toch, en plantte haar nagels in de nek van het beestje. Ze sleurde hem haar richting uit en boorde haar tanden in zijn nek, waardoor ze een gekraak hoorde en het lichaam voelde verslappen. Tevreden dat ze het gedaan had begroef ze het beestje.

-1st Ashdrizzle


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
'Morning. 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
'Morning. 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: 'Morning.   'Morning. Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 14:26

"Mooie vangst." Glimlachte de kater toen hij zich liet zien en door de laag struiken heen stapte. "Ook al zijn niet heel veel katten fan van de glibberige dingen." Grinnikte hij vervolgens wat vrolijker. "Raspberryheart was het toch?" Voor de zekerheid.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
'Morning. VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
'Morning. DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: 'Morning.   'Morning. Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 14:38

Licht geschrokken draaide ze zich om. "Mooie vangst." Ze had de grijze kater niet horen aankomen, en licht lastig op zichzelf merkte ze dat ze met haar gedachten bij die kikker en mijlenver weg had gezeten. "Ook al zijn niet heel veel katten fan van de glibberige dingen." Een grijns verscheen op haar gezicht, want de kater was helemaal juist. "Ach, ze zijn eetbaar, dat is het voornaamst," grinnikte Berry, en keek naar de plaats waar de kikker nu even mocht liggen. "Raspberryheart was het toch?" De witte poes knikte. "Ja. Ashdrizzle, als ik me niet vergis." Ze was er best zeker van, maar vergissingen waren altijd mogelijk.


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
'Morning. 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
'Morning. 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: 'Morning.   'Morning. Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 17:00

"Ach, ze zijn eetbaar, dat is het voornaamst," Ja daar had ze gelijk, hijzelf had er niet echt problemen mee om zijn kaken in zo'n ding te zetten. "Ja. Ashdrizzle, als ik me niet vergis." Hij knikte ook. "Probleem mee als ik meejaag?" Stelde hij glimlachend voor.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
'Morning. VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
'Morning. DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: 'Morning.   'Morning. Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 23:07


Een zwaai van haar staart toen hij knikte dat ze juist was, en een glimlach stond op haar snuit. "Probleem mee als ik meejaag?" Ze keek naar hem, en keek even naar zijn grijze vacht. "Natuurlijk niet," Haar glimlach werd groter, en ze sloeg opnieuw met haar staart. "Nog een paar glibberige mormels vangen?"


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
'Morning. 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
'Morning. 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: 'Morning.   'Morning. Icon_minitimema 21 jul 2014 - 12:45

"Natuurlijk niet," Ah gelukkig maar. "Nog een paar glibberige mormels vangen?" Hij knikte. "Natuurlijk! Iemand moet ze toch lekker vinden? Nou dan doen we diegene een groot plezier." En als niemand naar voren zou stappen voor ze, had hij lekker veel voor zichzelf!


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
'Morning. VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
'Morning.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: