Eerste rpg



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eerste rpg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lakeeye
Member
Eerste rpg  DPKsfdL
4
Actief
Lakeeye
BerichtOnderwerp: Eerste rpg    Eerste rpg  Icon_minitimema 21 jul 2014 - 18:07

Lakeeye sloop langs de kust van de rivier en keek naar het snel stromende water. Zij zag een schokkende snelle beweging en haar eerste reactie dat zij haar klauw uitsloeg en een spartelende vis greep. Het was een bescheiden vangst maar genoeg voor vandaag.
Opeens zag zijn een schaduw voorbij schieten. Zij voelde een klauw tegen zijn hoofd. Zij sloeg zijn klauw uit. Zij zag even niks meer. Het leek uren te duren.
Zij opende uiteindelijk zijn ogen en keek om zich heen. Niemand te zien. Zij keek opzij. Ook niemand te zien. wie was dat?!. de zon was al bijna onder ze besloot naar het kamp terug te gaan.
Onderweg naar het kamp bleef ze denken wat het had kunnen zijn. Een Tunderclan kat? Of had ze het allemaal verbeeld.
Toen ze bij het kamp was aangekomen liep ze gelijk naar haar hol in het riet. Toen ze aan het nadenken was over wat ze allemaal vandaag het megemaakt besefte ze zich dat ze met een lege maag haar hol in was gestapt en dat ze de muis had laten liggen .
Het voornaamste was dat ze erachter zou komen wie haar een klap had verkocht en waarom ?

Dit was mijn eerste RPG. Tips zijn welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakefang
Member
Eerste rpg  DPKsfdL
Loïs
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons old now.
Gender:
Rank:
Snakefang
BerichtOnderwerp: Re: Eerste rpg    Eerste rpg  Icon_minitimema 21 jul 2014 - 18:14

Hoi, wat leuk dat je op Warrior Cats gekomen bent!

Ik heb een paar opmerkingen voor je post.
~ Je schrijft de hele tijd zij, het zou leuk zijn als je ook wat anders schreef. Bijvoorbeeld de she-cat, de  kleine poes, etc. (Je hebt nog geen plaatje, maar stel je neemt een witte poes, kan je ook zeggen: De witte poes...)
~ Je plaatst erg veel punten, je kan beter komma's in de zin zetten. Bijvoorbeeld: Opeens zag zijn een schaduw voorbij schieten. Zij voelde een klauw tegen zijn hoofd. Zij sloeg zijn klauw uit. Zij zag even niks meer. Het leek uren te duren. Dan zou ik typen: Opeens zag de poes een schaduw voorbij schieten. Ze voelde een klauw tegen haar hoofd, zelf sloeg ze automatisch ook haar klauw uit. Ze zag even niks meer, het leek wel uren te duren.
~ En dan een schoonheidsfoutje: Tunderclan is Thunderclan.

Verder doe je het hartstikke goed! Ga zo door! Als je een setje nodig hebt (een profielfoto en een onderschrift) mag je me altijd mailen ^-^


Eerste rpg  Xm4j9y
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakeeye
Member
Eerste rpg  DPKsfdL
4
Actief
Lakeeye
BerichtOnderwerp: Re: Eerste rpg    Eerste rpg  Icon_minitimema 21 jul 2014 - 20:31

Dankjewel voor de tips. Ik zal als ik de volgende tekst schrijf erop letten
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
Eerste rpg  Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Eerste rpg    Eerste rpg  Icon_minitimema 21 jul 2014 - 22:02

Ciao en welkom!

Ik heb ook een paar kleine tips voor je:
Het viel mij op dat je heel veel enters gebruikt in je post. Dat zou ik niet doen maar alleen maar bij time-skips.
Je vergeet ook hier en daar de hoofdletters en zet veel leestekens zoals Loïs al zei en soms ook niet helemaal goed. Bijvoorbeeld : wie was dat?!. <- die punt hoeft er niet achter.

XXX Anouk


Eerste rpg  Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakeeye
Member
Eerste rpg  DPKsfdL
4
Actief
Lakeeye
BerichtOnderwerp: Re: Eerste rpg    Eerste rpg  Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 12:25

dankjewel voor de tips ik zal er de volgende keer opletten
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Eerste rpg  DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Eerste rpg    Eerste rpg  Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 13:09

Welkom op WC! Ik heb nog een tip voor je; misschien, als je toch echt geen geschrijving meer weet, inplaays van "zij' ze te schrijven, dat leest toch wel wat betee.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Eerste rpg  Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste rpg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: