Eens zien wat ik er nog van kan



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eens zien wat ik er nog van kan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silvercloud
Member
Eens zien wat ik er nog van kan NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Eens zien wat ik er nog van kan   Eens zien wat ik er nog van kan Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 2:21

Bij het horen van een korte mauw, keek Silvercloud direct op. Het was al de zoveelste keer dat de nieuwste kittens haar rust verpestte. De poes trok zichzelf recht en trippelde richting de doorntunnel, toen ze haar naam hoorde. 'Silvercloud.' Ze spitste haar oren en draaide zich zijdelings om. Haar oren legde ze al snel plat op haar hoofd. 'Waterpaw, ben je hier nu nog? Je weet dat Dappleclaw erop gebrand is dat je op tijd bij z'n jachtlessen bent.' De jonge kater haalde kort zijn mondhoek omhoog. 'Dat weet ik.' zei hij als simpel antwoordde en haalde kort zijn poot langs zijn oor. Een glimlach verscheen op Silvercloud's snuit. 'Mijn broer laat niet eeuwig op zich wachten.' Bij deze woorden duwde ze Waterpaw richting de doorntunnel. 'Ik loop wel een eindje met je mee, dan kan ik ineens wat gaan jagen.' zei ze en liep achter hem aan, het kamp uit.

Het is misschien niet zo heel lang, maar hier zul je het toch even mee moeten doen. Tips zijn zeker en vast welkom, aangezien ik normaal 'mensen rpg's schrijf en bijna altijd in de ik-vorm schrijf.
Je kan me alleen maar helpen met tips, weetjes en andere dingen ;D


Laatst aangepast door Silvercloud op di 22 jul 2014 - 2:22; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : schuin gedrukt niet gelukt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Iciclespirit
StarClan
Eens zien wat ik er nog van kan DPKsfdL
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...
Gender:
Rank:
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: Eens zien wat ik er nog van kan   Eens zien wat ik er nog van kan Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 9:09

Hey hey!
Ten eerste welkom op WC :3
Even een paar tips:
~ Wat vooral velen hier doen is hun tekst dikgedrukt schrijven en andermans tekst schuin. Zo dus:
'Waterpaw, ben je hier nu nog? Je weet dat Dappleclaw erop gebrand is dat je op tijd bij z'n jachtlessen bent.' De jonge kater haalde kort zijn mondhoek omhoog. 'Dat weet ik.' zei hij als simpel antwoordde en haalde kort zijn poot langs zijn oor. <-- Dat is niet verplicht maar wel fijn voor degene die reageert (;
~ Even een klein foutje: '...dan kan ik ineens wat gaan jagen.' Dat is een beetje een vreemde zin. Je kunt dan beter schrijven. '...dan kan ik meteen wat gaan jagen.' Of: '...dan kan ik ook nog wat gaan jagen.'
Verder vind ik het erg mooi! Je schrijft echt mooi <3


Forestrain | Floodfire | Echopaw
Eens zien wat ik er nog van kan 0o585XY
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Eens zien wat ik er nog van kan NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Eens zien wat ik er nog van kan   Eens zien wat ik er nog van kan Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 9:13

Echt leuk dat je me deze tips geeft. Elke rpg site heeft namelijk zijn eigen persoonlijke puntjes.
Hier heb ik zeker wat aan. :3


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Eens zien wat ik er nog van kan DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Eens zien wat ik er nog van kan   Eens zien wat ik er nog van kan Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 10:49

Enne, powerplay is niet toegestaan Wink het maakt niet echt uit als het zelfverzonnen, niet bestaande karakters zijn, maar bij andere accs moet je dat niet doen Smile


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Eens zien wat ik er nog van kan Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Eens zien wat ik er nog van kan NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Eens zien wat ik er nog van kan   Eens zien wat ik er nog van kan Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 10:52

Dat weet ik, maar dit was gewoon iets om er nog eens in te komen, toch bedankt om het nog even te zeggen ^^


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Eens zien wat ik er nog van kan DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Eens zien wat ik er nog van kan   Eens zien wat ik er nog van kan Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 11:37

Ohja, welkom op WC Wink Ik hoop dat we ook eens een topicje hebben samen. Enne.. WindClan rocks!


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Eens zien wat ik er nog van kan Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakefang
Member
Eens zien wat ik er nog van kan DPKsfdL
Loïs
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons old now.
Gender:
Rank:
Snakefang
BerichtOnderwerp: Re: Eens zien wat ik er nog van kan   Eens zien wat ik er nog van kan Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 12:08

Nee, Shadowclan is beter :33 hahahahahhaa

Maar de tips zijn inderdaad al goed, dus welkom op WC (de rare afkorting van Warrior Cats ^-^)


Eens zien wat ik er nog van kan Xm4j9y
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Eens zien wat ik er nog van kan NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Eens zien wat ik er nog van kan   Eens zien wat ik er nog van kan Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 12:10

Thanks c:


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eens zien wat ik er nog van kan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: