i'm waiting here.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 i'm waiting here.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raggedpaw
Member
i'm waiting here. DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: i'm waiting here.   i'm waiting here. Icon_minitimewo 23 jul - 13:28

Zachtjes trippelde de bruine maine coon over het aardoppervlak heen. Hij zou vandaag met Snakefang ergens gaan afspreken. Misschien om ergens te gaan jagen of gewoon praten over koetjes en kalfjes. Hij nam een wat snellere pas aan zodat hij niet te laat zou komen. Hij had geen zin in een boze Snakefang. Een paar minuten geleden stond hij nog bij de ingang. En, eigenlijk, was ie toen al te laat. Maar Snake was nergens te bekennen dus ging hij er van uit dat ie al was vertrokken. En eerlijk gezegd kon het hem ook niks schelen, want hij was wel vaker te laat.

De zon was al een tijdje hoger de bomen door gereikt. Het deed hem goed om de geur van New-leaf te ruiken. Het eten was schaars deze tijden gelukkig. Er zijn ook weer vogels naar het woud getrokken. Een voor een bij elkaar op een tak elkaar gezelschap houdend. New-leaf was een van de mooiste seizoenen vond hij zelf. Het gaf hem een goed gevoel. Hij rende weer verder. Nog steeds dezelfde pas aanhoudend. Tot hij op een gegeven moment op de open plek was gekomen. Hij wurmde zich tussen de braamstruiken en een velle zon brak naar binnen. Snakefang was er nog niet. Of was hij soms een grapje aan het uithalen.

//Snakefang//
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakefang
Member
i'm waiting here. DPKsfdL
Loïs
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons old now.
Gender:
Rank:
Snakefang
BerichtOnderwerp: Re: i'm waiting here.   i'm waiting here. Icon_minitimedo 24 jul - 20:35

Snakefang haastte zich achter de andere tabby kater aan, Raggedpaw genaamd. Hij was te laat, en niet zo'n beetje ook! Hij wilde net gaan rennen, toen hij bedacht dat hij wel een grapje zou mogen uithalen met de kater. Nee, Snakefang zou hem niet sparen! Een grijns doorbrak zijn gezicht toen hij probeerde de boom in te klimmen. Maar de grijns verdween al snel, toen de massieve kater doorhad dat hij zijn eigen lichaamsgewicht niet de boom ingetild kreeg! Puur spieren, natuurlijk, hield Snakefang zich voor. Wat zou hij gaan dan gaan doen om de apprentice te laten schrikken? Stilletjes liep Snakefang naar de apprentice toe. Misschien zou Raggedpaw wel schrikken, misschien ook niet, maar het was een goeie oefening. Langzaam maar zeker kwam Snakefang dichterbij. Hij hoopte maar dat hij niet gehoord zou worden, want dat zou wel een dieptepunt zijn.


i'm waiting here. Xm4j9y
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
i'm waiting here. DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: i'm waiting here.   i'm waiting here. Icon_minitimedo 24 jul - 20:51

De bruine kater meende iets in zijn oog hoeken te zien. Maar trok zich er verder niks van aan. Wel was hij op dit moment geconcentreerd op elke beweging of geluidje dat zich speelde in zijn omgeving. Het gevoel begon al omhoog te klimmen dat hij zich bekeken voelde. Maar nam het initiatief niet om zich te bewegen. Ragged spitste zijn oren. Meende iets te horen achter hem. Hij wist waar de naam van Snakefang aan toe diende. Als hij hem had gevolgd zou hij bijna niet te spotten zijn. Zo sluw als een slang. Maar hij zal toch wel te zien zijn. Hij besloot toch maar zijn kop om te draaien om te kijken of hij niet een poging wou wagen hem te laten schrikken. Toch schrok hij op toen hij achter zich keek. Ja hoor, daar was hij. Achter hem sluipend. "Wahh! Verdorie, je bezorgt me nog een hart verzakking, muizenbrein!" siste hij. Ergens toch wel diep schamend. Een Wrede Shadowclan kat die schrok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakefang
Member
i'm waiting here. DPKsfdL
Loïs
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons old now.
Gender:
Rank:
Snakefang
BerichtOnderwerp: Re: i'm waiting here.   i'm waiting here. Icon_minitimedo 24 jul - 21:42

Steeds dichterbij, steeds dichterbij. Snakefang was bijna bij de kater en was bijna teleurgesteld, toen de apprentice zich omdraaide. "Wahh! Verdorie, je bezorgt me nog een hart verzakking, muizenbrein!" Snakefang grijnsde. "Wordt jij zo goed getraind door je mentor?" Snake stak een wenkbrauw op en keek de kleine apprentice onderzoekend aan. "Als je niet goed getraind wordt, kan ik je best wat lessen geven," zei hij simpel en knikte daarbij.


i'm waiting here. Xm4j9y
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
i'm waiting here. DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: i'm waiting here.   i'm waiting here. Icon_minitimedo 24 jul - 23:16

goed getraind door je mentor?" Snakefang trok een wenkbrauw op. Als je niet goed getraind wordt, kan ik je best wat lessen geven," Volgde hij. "Tss, lessen? Van jou? Ik weet niet eens of je dat wel aan kunt" Ragged keek hem aan met een ijzige blik. Wat moest die kater wel van hem. Een beetje de held lopen uithangen. Hij liet zich echt niet intimideren door hem.


Sorry van kleinheid. Ik wist geen uitweg meer. En anders word me post een puinhoop c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakefang
Member
i'm waiting here. DPKsfdL
Loïs
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons old now.
Gender:
Rank:
Snakefang
BerichtOnderwerp: Re: i'm waiting here.   i'm waiting here. Icon_minitimevr 25 jul - 10:26

Tot zijn grote verrassing leek de kater boos te worden van zijn voorstel. "Tss, lessen? Van jou? Ik weet niet eens of je dat wel aan kunt" Snakefang grinnikte. Oké, dan niet. "Denk je dat je zo goed bent dan? Want dan heb je het mis. Ik heb je net wel erg goed laten schrikken, als je zo goed getraind bent!" De tabby kater grinnikte gemeen. "Kom maar op. Vecht tegen me, met uitgeklapte nagels."


i'm waiting here. Xm4j9y
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
i'm waiting here. DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: i'm waiting here.   i'm waiting here. Icon_minitimevr 25 jul - 11:19

"Denk je dat je zo goed bent dan? Want dan heb je het mis. Ik heb je net wel erg goed laten schrikken, als je zo goed getraind bent!" Hij grinnikte en keek Ragged aan met een gemene grijns op zijn gezicht.
"Kom maar op. Vecht tegen me, met uitgeklapte nagels." Snake ging in een uitdagende houding staan. " Zal ik je er nog even aan herinneren, dat ik je allang had gezien. Maar van zo'n verschrikking als jij, tja.
Hij keek Snake uitdagend aan. Hij wist wel dat Snake op een punt gelijk had, maar wou dat het liefst verbergen. Met een slap excuus. "En, waarom vechten tegen een Apprentice. Erg laf he? Ik dacht dat we een beetje gingen praten als maten. Maar dat kan ook wel na het gevecht." Hij zocht oogcontact met Snake. En spreidde vervolgens zijn nagels uit. Hij was er helemaal klaar voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
i'm waiting here.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: