Algemene Boeken Topic - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Boeken Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Shademind
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 9:02

@Meomi, i know te feeling, hoe traag ik ook probeer te lezen, er komt altijd een moment waarop ik besef dat ik aan de laatste bladzijde kom zonder het echt te beseffen. Kortom, nieuwsgierigheid wint altijd, en daarbij zou ik niet tot 20 januari willen wachten op het volgende boek om dan pas Sterrenlicht uit te lezen (ja, 'Zonsondergang' zou op 20 januari moeten uitkomen)

en Harry Potter is inderdaag goed^-^ (of de eerste vier hoofdstukken, althans) ben gisterenavond begonnen met lezen :3


Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Shademind_os
»tнє tнιηgs tнαt mαkє mє ∂ιffєƦєηt, αƦє tнє tнιηgs tнαt mαkє mє...

huidige os by Bunny
Spul:

Algemene Boeken Topic - Pagina 3 LcrIgCQ Algemene Boeken Topic - Pagina 3 R8xnpLj
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 10:43

Silverthorn schreef:
Oew, Lau, dat klinkt echt superleuk. Ik heb hem toegevoegd aan mijn to read-list, maar ik ga er pas mee beginnen als ik de Ilias gelezen heb. =D

Zeker doen! (Moet de Ilias ook nog lezen lol xD)


Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 18:51

Amai, ik dacht dat ik gepost had waar Eeuwig verbond over ging. Dan nu alsnog de beschrijving van bol.com xD

----

Lenah Beaudonte is op het eerste gezicht een doorsnee zestienjarige: ze is nieuw op school, doet haar best erbij te horen en is verliefd op de aanvoerder van het lacrosseteam. Maar in werkelijkheid is de mooie Lenah meer dan vijfhonderd jaar oud en de aanvoerster van een clan geduchte vampiers.
Na eeuwenlang haar bloedige instincten te hebben gevolgd, verlangt Lenah ernaar weer een mens van vlees en bloed te worden: het gewone meisje dat ze ooit was, voor ze door een vampier werd 'ingelijfd'. Haar soulmate Rhode besluit haar te helpen en voert een levensgevaarlijk ritueel uit waardoor de transformatie mogelijk wordt.
Na honderd jaar ontwaakt Lenah uit een soort winterslaap en neemt ze de plaats in die Rhode voor haar gecreëerd heeft. Alsof het leven als tiener op een privéschool nog niet stressvol genoeg is, voelt ze een tijdbom tikken: haar clan, die ze in de steek gelaten heeft, hoeft de crypte waar ze in zou moeten liggen, maar te openen om te ontdekken dat de vogel gevlogen is…
En dat is niet haar enige probleem. Kan een ex-vampier overleven in deze moderne wereld, die zo vreemd voor haar is? En wat kan ze doen om haar nieuwe vrienden te beschermen tegen de bloeddorstige dreiging van haar voormalige volgelingen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 20:23

Woop,
Ik lees Warrior Cats {nee echt waar? xD}, maar ben laatst fan geworden van CSI: Crime Scene Investigation serie :3 Het is nederlands, en heeft;
- 18 boeken van de normale serie {normale CSI dus}
- 8 van CSI: Miami
- & 4 van CSI: New York

Ik heb;
- Dubbelblind
- Verboden vruchten
- Koudvuur
- Vluchtgevaar
- & Hartslag
Allemaal van Max Allen Collins die ik heb, aangezien ze door verschillende schrijvers zijn geschreven xD
Ik heb ze gekregen bij een kringloop voor een kleine prijs, ben nu begonnen in 'Dubbelblind'. Tot nu toe geweldig (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacierfall
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 21:15

Ik ben nu "De complete avonturen van Sherlock Holmes" van Arthur Conan Doyle aan het lezen c:


Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Ea5mbd
Swanpaw ;; Glacierfall

Catstamps!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 15:21

Raggedpaw schreef:
Whitelion schreef:
Ik ga proberen warriorcats in het engels te bemachtigen op naar de standaard boekhandel omdat ik het zat ben om te wachten tot ze vertaald zijn x'D Verder ben ik op het moment bezig de twilight-serie nog es te lezen, ik wil de laatste drie boeken van de grijze jager nog (10, 11 & 12), het vervolg op een engels boek "Malice" (het vervolg heette Havoc dacht ik :'), geschreven door Chris Wooding) en dan moet ik mijn Harry Potter boeken nog aanvullen.. Ik denk dat ik het eerste en het derde boek (ofzo) mis, al heb ik ze wel gelezen (bibliotheek (a) ) mijn boekenkast is werkelijk te klein, I need another one x'D

edit; ohw, en de divergent trilogie ofc <'3 echt awesome boeken. En dan de Magical creatures serie. Die is ook awesome x'D Eigenlijk vin dik gewoon bijna alle boeken awesome (&)

Een E-Reader is ook handig^^ kun je ze gewoon downloaden. Ik heb ze bijna allemaal nu xD
Ja, maa rop dat vlak ben ik redelijk ouderwets ik heb nog steeds liever de papieren versie. En ik heb de hungergames trilogie op m'n e-reader x'd
oh, ook nog een andere serie waarvan ik alleen het eerste boek heb.. Ik denk dat 'ie evergreen heet, ofzo


Algemene Boeken Topic - Pagina 3 BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 5:55

Ik ben nu bezig met het tweede boek van de Farseer Trilogy van Robin Hobb in het Engels. (: Waanzinnig goed geschreven, met hele interessante woordkeuzes en zinsbouw.

En iemand hier ooit gehoord van Norwegian Wood? Is een boek geschreven door Haruki Murakami. Ook heel mooi en zielig, maar wel soms *ahum* 18+. XD


Algemene Boeken Topic - Pagina 3 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 18:09

Hmm, iemand die ook Game of Thrones gaat lezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whippaw
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 18:22

*springt topic binnen*
De Da Vinci Code is ook een spannend boek c:
*springt topic weer uit*


Algemene Boeken Topic - Pagina 3 OjMLoHn
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 B5vwZxc
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 19:23

Otterflight schreef:
Hmm, iemand die ook Game of Thrones gaat lezen?

Ik heb alle boeken al uit D: Why?
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 19:36

woops foute topic :'D


Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 19:59

ik lees sinds kort Artemis Fowl,nu begonnen in boek drie


Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 19:21

Ik heb onlangs "Het verrotte leven van Floortje Bloem" gelezen. Wanneer je moet lezen van de lijst is dat echt een aanrader. Een prachtig boek, normaal spreken dat soort onderwerpen me niet aan, maar dit boek heeft me geraakt, en houd me een week nadat ik 'm uit heb gelezen nog bezig! De schrijfster is "Yvonne Keuls"


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Algemene Boeken Topic - Pagina 3 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 22 sep 2014 - 9:17

Ik kom even updaten hier~
Eergisteren heb ik The Tawny Man van Robin Hobb uitgelezen, het vervolg op The Farseer Trilogy. Ben er nog steeds sprakeloos van. Maaan wat zijn die boeken vreselijk goed en meeslepend geschreven! Voor eens is het hoofdpersonage van het verhaal niet perfect, maar meer behoorlijk "blind" en oh, zo stom soms x). Maar dat maakt het juist erg goed, samen met een aantal andere karakters die ik nooit meer zou kunnen vergeten.
Mensen die van middeleeuwse boeken met een vleugje fantasy houden, you won't regret reading this.

Tevens ook begonnen aan The Liveship Traders van dezelfde schrijver vandaag. Ben nog niet erg ver, dus heb er nog niet echt een oordeel over. :}


Algemene Boeken Topic - Pagina 3 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 22 sep 2014 - 16:35

Door warriorcats ben ik boeken gaan lezen Very Happy ik wacht currently op deel 6 van De nieuwe profetie.
Verder heb ik boek 1 gelezen van de grijze jager, ben ik ergens op de helft van deel 1 van torak en wolf en ik heb gister nog 'survivors' van erin hunter besteld!
Ik lees echt traag!


Algemene Boeken Topic - Pagina 3 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimema 22 sep 2014 - 16:37

Oh ja, en The Hunger Games!
Sorry voor de dubbelpost, maar hij wil op de ipad niet editten, en ik heb dus echt totaal geem zin om helemaal weer naar mn computer te gaan


Algemene Boeken Topic - Pagina 3 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchberry
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Z
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender:
Rank:
Birchberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 sep 2014 - 17:59

Silverthorn schreef:
Otterflight schreef:
Hmm, iemand die ook Game of Thrones gaat lezen?

Ik heb alle boeken al uit D: Why?
Ooooh, me too :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 okt 2014 - 17:40

ik raad de labirynt renner aan :3
en de vijfde golf is ook leuk



Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 23:02

voor de mensen die de film The golden compass hebben gezien ik heb alle 3 de boeken en ze zijn geweldig <3 deze
Totale aanrader


Algemene Boeken Topic - Pagina 3 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 7:18

Voor mensen die wel houden van een beetje fantasy spanning zijn de boeken van de Mortal Instruments/Kronieken van de dood van Cassandra Clare echt fantastisch. Er zijn iets van 5/6 delen van, waarvan de laatste nog niet eens is vertaald in het Nederlands. Ik lees het een-na-laatste deel nu, echt awesome <3 Het eerste boek is ook verfilmd. Ook is er nog het boek Ik zal er zijn van Holly Goldberg Sloan, dat is ook best wel spannend en heb ik in de klas gelezen, had het als tweede uit. Nu ben ik The Fault in Our Stars aan het lezen in de klas en die is volgens mij ook wel mooi.


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
Algemene Boeken Topic - Pagina 3 EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Boeken Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: