Sometimes I see flames



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sometimes I see flames

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lostdream
Member
Sometimes I see flames  DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Sometimes I see flames    Sometimes I see flames  Icon_minitimema 28 jul 2014 - 16:52

"Sometimes I see flames. And sometimes
I see people that I love dying and .. it's always.."

Just sleep, just sleep.
Just sleep, just sleep.
Just sleep, just sleep.

Wake up!

"And I can't.. I can't ever wake up."

Lost liep op zijn gemak de Sunnongrocks op, de stenen voelde gezellig aan, ze waren warm maar niet te heet. Hij voelde de aanwezigheid van Fernpaw, zijn pleegzoon, achter zich. De Warrior was er echt niet bij met zijn gedachten, de problemen met Softvoice, en dan nog .. Hij zat ook met zoveel vragen over Fern zelf. Daarom had hij de jater wakker gemaakt, en meegenomen naar hier, om te praten, gewoon .. Praten, problemen bespreken, en dergelijke. Hij zette zich neer, en plooide zijn staart om zijn poten. Hij fakete een glimlach om zijn snuit, en besloot bij deze dat Fernpaw de enige was die over zijn problemen weten mocht. "Fernpaw." Trits klonk wel door door de stem van de Warrior, ook al was hij niet de anders biologische vader, hij was supertrots dat zijn zoon nu een Apprentice was. "Ik zou .. Met je willen praten, een paar dingen vragen, en eventuele vragen van jou beantwoorden," Zijn oranje ogen schoten op naar Fern, en zijn glimlach stopte, omdat veel verschil tussen geen en een fake, dat was er niet.

+1st Fernpaw


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
Sometimes I see flames  DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I see flames    Sometimes I see flames  Icon_minitimema 28 jul 2014 - 17:15

Fernkit' schreef:
Fernscar


De zwart-witte kater stapte achter de volwassen krijger aan, die ook wel bekend stond als Lostdream. De ceremonie van kitten naar apprentice had niet lang geleden plaatsgevonden, en nu was hij de leerling van Iciclespirit. Hij had nog niet met haar getraind, maar tja, dat zou later wel komen. Hoopte hij dan. Hij had nu gelukkig geen moeite meer om zijn pleegvader bij te houden, aangezien hij de afgelopen twee moons een flink stuk was gegroeid. Hij wist eigenlijk niet waarom de kater hem al zo vroeg had wakker gemaakt. Hij vertrouwde de kater zeker wel, maar hij had nog niets gezegd. Fernpaw deed een stapje achteruit om niet tegen Lostdream op te botsen toen de kater stopte en ging zitten op de warme rotsen. Fernpaw deed een sprongetje opzij, en ging tegenover de kater zitten. "Fernpaw" begon Lostdream. De jonge kater glimlachte kort, want dit was inderdaad nu zijn naam. Hij was het nog niet helemaal gewend, maar het klonk wel goed. "Ik zou .. Met je willen praten, een paar dingen vragen, en eventuele vragen van jou beantwoorden," Ah, dat was dus waarom de kater hem zo vroeg had wakker gemaakt. Fernpaw moest toegeven dat de kater er een beetje vermoeid uitzag. Waarschijnlijk zat het leven hem niet mee de laatste tijd. 'Oké, dat is goed' mauwde hij instemmend. Hij sloeg zijn staart om zijn witte poten en keek Lostdream afwachtend aan.

Note: Die lyrics ;A; Words: xx Company:Lostdream
© Isa




Other stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Sometimes I see flames  DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I see flames    Sometimes I see flames  Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 21:27

De kater was voor hem gaan zitten, en glimlachte toen Lost de Apprentice naam gebruikte. 'Oké, dat is goed' De rosse Warrior keek even naar Fern, maar zweeg toen. Pijnlijke herinneringen gleden zijn hoofd in, en hij zuchtte diep. "Ik hoop dat het je geen pijn doet," begon Lost. "Maar ik wou je vragen of je geen pleegmoeder mist. Je weet ook, dat mijn zelfvertrouwen bijzonder laag is, en dat ik me dus niet .. De beste pleegvader vind."
De Warrior richtte zijn ogen naar de Apprentice, en keek hem met een dubbel gevoel aan. "En je merkt heus wel dat het niet op en top gaat met me," Enorme zucht, huhh.

+ Inspi loos >-<


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
Sometimes I see flames  DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I see flames    Sometimes I see flames  Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 22:50


De rode kater die voor hem zat zuchtte kort en begon te spreken. "Ik hoop dat het je geen pijn doet," begon Losdream. "Maar ik wou je vragen of je geen pleegmoeder mist. Je weet ook, dat mijn zelfvertrouwen bijzonder laag is, en dat ik me dus niet .. De beste pleegvader vind. En je merkt heus wel dat het niet op en top gaat met me," Fernpaw knikte. Hij had wel een beetje gemerkt dat de kater wat... depressief was de afgelopen tijd. Hij keek naar de warrior met zijn ambergele ogen. 'Ik weet niet hoe het zou zijn om een pleegmoeder te hebben... Dus missen kan ik het niet echt' hij haalde zijn schouders kort op, en schoof zijn staart over de stenen. 'Het maakt niet uit. Ik denk dat ik geen betere pleegvader had kunnen hebben' het was de waarheid, maar hij hoopte maar dat de kater hem zou geloven. Hij kuchte kort. 'Ik had iets gehoord over die... problemen, ja. Ik hoorde geschreeuw uit de nursery' hij keek kort naar zijn poten toen hij terugdacht aan dat moment. Gelukkig moest hij toen net het kamp uit. 'Als dat tenminste is waar je op doelt'

OOC- I know dat feel x'D






Other stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sometimes I see flames
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: