Like a fish



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Like a fish

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nimblepaw
Member
Like a fish DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Like a fish   Like a fish Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 10:03

Het was wel de laatste plaats waar je dit verwachtte. Het was nog vroeg in de ochtend en de nacht ervoor had het enorm geregend. Nimblepaw was vroeg uit het kamp geslopen en was naar de Fourtrees gegaan. En nu ze hier stond, 0p een van de hoogste punten van het gebied, zag ze een heel klein riviertje. Het stelde niet heel veel voor; het was een greppel waar al het water naartoe was gestroomd. Maar al het water van de enorme hoosbui van vannacht was genoeg geweest om het kleine riviertje toch behoorlijk diep te maken. Nimblepaw vroeg zich af hoe diep het was. En nog meer; of ze zou kunnen zwemmen. Het was een dwaas idee, misschien wel gevaarlijk, maar haar nieuwsgierigheid won weer eens van haar hersens. Ze liep naar het water toe en stak er langzaam een poot in. Het water trok in haar dikke vacht en ze voelde de kou op haar huid.
Maar toen hoorde ze een geluid en verschrikt keek ze op. Wie was daar?



Like a fish Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Like a fish FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonrose
Member
Like a fish DPKsfdL
Kallista
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Moonrose
BerichtOnderwerp: Re: Like a fish   Like a fish Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 10:11

Het was nog vroeg in het kamp en alle katten sliepen nog. De cremekleurige poes zuchtte diep en woelde in haar nest. Ze had opnieuw een nachtmerrie gehad en kon weer niet slapen. Ze schudde haar vacht uit en trippelde het kamp uit. Ze had zin om even te gaan wandelen en dan zou ze jagen voor de clan. Ze keek om haar heen. Oeps, ze was veel te ver gegaan. Ze was op weg naar fourtrees. Ach, waarom ook niet. Niemand zou haar missen in het kamp en ze zou terugkomen met prooi. Ze liet haar blauwe ogen over de omgeving heenglijden. Ze hoorde van ver al een kleine rivier stromen. Perfect om prooi te vinden. Ze trippelde verder en rook een geur. Het was van de thunderclan. Meteen stopte ze. Ze had nog nooit een thunderclankat gezien of leren kennen. Ze keek onrustig om haar heen, maar liep toch verder. Ze zag verderop een rosse poes aan de rivier zitten. Ze wou duidelijk weten hoe koud het water was. Dat wist Moonrose zeer goed. Ze was gehoord. Moonrose liep maar meteen naar de poes toe. Het was een apprentice van de thunderclan. Moonrose knikte zacht naar de jonge poes en ging aan de rand naast haar zitten. "Sorry als ik je liet schrikken. Dat was zeker niet mijn bedoeling. Mijn naam is Moonrose. Wie ben jij?" Ze keek de apprentice nieuwsgierig aan. Ze liet haar blik ook even over de rivier glijden. Zouden hier sappige vissen te vinden zijn?


Like a fish 10n9mi1
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Like a fish DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Like a fish   Like a fish Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 13:59

Door haar ervaringen van de afgelopen tijd, was Nimblepaw wat voorzichtiger met katten uit andere clans. Ze hield haar poten een eindje van elkaar vandaan en hield haar kop wat lager. Ze wilde haar lip lichtjes optrekken om te laten zien dat ze geen zwakke apprentice was. Ze was dan klein en slank gebouwd, intussen beheerste ze een paar sluwe vechttechnieken en ze was heel snel. Ze had geleerd die kracht in haar voordeel te gebruiken. Maar het bleek allemaal onnodig. Voordat ze haar lip op kon trekken was de poes, Moonrose, al gaan zitten en stelde zich vriendelijk voor. Nimblepaw ontspande. Ze had duidelijk geen kwaad in de zin.
Ze wilde zich verontschuldigen voor haar houding, maar het was eigenlijk niks om je excuses voor aan te bieden. Zeker niet in een tijd van oorlogen..

"Hee Moonrose," antwoordde ze daarom vriendelijk. Ze glimlachte. "Ik ben Nimblepaw." Ze liet haar ogen over het water glijden. Moonrose kwam duidelijk uit de Riverclan. Zou zij.. Zou ze haar kunnen vragen of ze haar wilde laten zien hoe je moest zwemmen? Ze schudde haar kop. Nee, dat kon ze niet zomaar vragen. "Door die hoosbui van vannacht loopt hier nu een riviertje. Ik denk tijdelijk."



Like a fish Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Like a fish FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonrose
Member
Like a fish DPKsfdL
Kallista
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Moonrose
BerichtOnderwerp: Re: Like a fish   Like a fish Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 14:59

De cremekleurige poes lette op de houding van de apprentice. Ze was duidelijk niet op haar gemak, maar Moonrose snapte dat wel. Niet iedereen van andere clans kon je vertrouwen, maar voor haar was dit een plek van vrede. Ze was ook een lieverdje en wou eigenlijk niet snel iemand kwaad toen. Behalve als ze haar aanvielen, dan moest ze wel. "Hee Moonrose," "Ik ben Nimblepaw." Moonrose knikte en glimlachte naar de poes. "Aangenaam Nimblepaw. Oh ik weet het nog, Moonpaw. Altijd nieuwsgierig naar mijn krijgersnaam." Ze grinnikte even. Haar blauwe ogen gleden nogmaals over het kleine riviertje. "Door die hoosbui van vannacht loopt hier nu een riviertje. Ik denk tijdelijk." Haar blauwe ogen gleden naar Nimblepaw. Ze knikte goedkeurend. "Klopt, het zal niet diep zijn en met de zon zal het snel verdwijnen. Gelukkig verdwijnt onze rivier niet want ik zou niet zonder kunnen." Ze glimlachte naar Nimblepaw en stond op. Ze wandelde naar de rand en voelde met haar poot. Heerlijk dat water. Ze keek dan naar de jonge apprentice en ging weer zitten. Ze dacht heel even aan Lynxfang. Zijn ouders die gedood waren door thunderclankatten. En toch door deze apprentice te zien vond ze het nog steeds raar dat deze katten het in hun hoofd durfden halen. Nee, ze vond zoiets meer voor bloodclan katten. Ze zuchtte even en haar blik gleed kort nog eens naar de rivier.


Like a fish 10n9mi1
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Like a fish DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Like a fish   Like a fish Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 22:21

Nimblepaw knikte begrijpelijk. "Dat kan ik me voorstellen. Ik zou ook niet kunnen leven zonder het bos bij mij in het gebied." Ze hield ervan om overdag, maar ook 's nachts, tussen de bomen en bladeren door te rennen. En het rook er zo heerlijk. Ze keek geïnteresseerd toe hoe Moonrose haar poot in het water stak. Ze was helemaal niet bang voor het water. Logisch, want ze was er mee opgegroeid. Maar ondanks dat Nimblepaw wilde leren zwemmen, beangstigde het water haar nu nog. "Mag ik wat vragen?" vroeg ze voorzichtig. Maar voordat Moonrose kon antwoorden stelde ze haar vraag al. "Hoe oud zijn de kittens in de Riverclan als ze leren zwemmen?"



Like a fish Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Like a fish FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonrose
Member
Like a fish DPKsfdL
Kallista
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Moonrose
BerichtOnderwerp: Re: Like a fish   Like a fish Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 22:27

"Dat kan ik me voorstellen. Ik zou ook niet kunnen leven zonder het bos bij mij in het gebied." De poes glimlachte naar de apprentice. Daar had ze gelijk in, ook al kende Moonrose niet zoveel van bossen. Ze liet haar blik over het water glijden. Jammer was het van de regen anders kon ze vissen. Hier vond je geen vissen en een kikker moest ze niet hebben. Ze richtte haar blauwe ogen op de jonge poes die een vraag wilde stellen. Ze wilde net zeggen dat het zeker mocht, maar de vraag werd al gesteld. "Hoe oud zijn de kittens in de Riverclan als ze leren zwemmen?" Ze keek de poes even vragend aan, maar ze begon toch de vraag te snappen. Zou ze het willen leren? Moonrose dacht even na. Ze was eigenlijk nog geen mentor geweest en ze kende ook niets meer van vroeger wanneer zijzelf het leerde. "Ik weet het niet goed. Zelf ben ik nog geen mentor geweest. Maar ik denk dat het vanaf ze getraind worden als apprentice en ze sterk genoeg zijn voor de stroming. Voor een rivier als deze mag je een apprentice zijn van alle leeftijden. Hier is geen stroming en kan je het heel makkelijk." Ze knipoogde naar de jonge poes en stond op. Ze trippelde naar het water en zette haar poten erin. Het was niet zo heel diep, maar diep genoeg om net te moeten zwemmen als je verder ging. Ze bleef staan en keek dan naar de poes. Ze was nieuwsgierig of ze het zou aandurven. Zijzelf was de koude gewend, maar deze apprentice vast niet.


Like a fish 10n9mi1
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Like a fish DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Like a fish   Like a fish Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 22:35

Moonrose's antwoord klonk logisch. Het was vast gevaarlijk om als jonge kitten de rivier in te gaan. En dat deze rivier veilig was voor alle apprentices, klonk ook logisch. Nimblepaw keek toe hoe Moonrose langzaam de rivier in stapte. Een beetje beschamend liet ze haar kop een beetje hangen. Was het zo duidelijk geweest dat ze wilde leren zwemmen? Maar Moonrose leek het goed op te vangen, want ze keek Nimble uitdagend aan. Ze werd erdoor getriggerd, en wilde het zeker proberen. Ze wilde net zo beheerst met de rivier om kunnen gaan als de Riverclankatten.
Ze deed een stapte richting de rivier en staak haar voorpoot erin. Ze had dit wel vaker gedaan, en was gewend aan de kou tot aan haar knie. Ze keek Moonrose een beetje bang aan. Verder dan dit was ze nog nooit gegaan. Maar ze besloot het te proberen. Ze liet zichzelf langzaam in het water glijden. Ze voelde het water over haar buik glijden. Ze rilde bang en klom snel weer het water uit. "Dat is vet koud!" lachte ze. 



Like a fish Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Like a fish FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonrose
Member
Like a fish DPKsfdL
Kallista
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Moonrose
BerichtOnderwerp: Re: Like a fish   Like a fish Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 7:35

Moonrose sprong even verder in het diepere water en zwom een rondje. Terwijl gleden haar blauwe ogen naar de apprentice die al tot haar knieën in het water stond, maar zodra ze dieper wilde gaan sprong ze eruit. "Dat is vet koud!" Moonrose lachtte even en klom op de kant. Ze schudde haar vacht uit en keek naar de jonge poes. "Dat is het zeker, daarom hebben onze kattan vaak een dikkere vacht als die van jullie. Zoals de mijne. En eens je aan het zwemmen bent dan word het warmer." Ze glimlachte en ging even zitten. Ze had best honger. Haar maag knorde. Dat was wel normaal. Van zwemmen kreeg je wel vaker honger want het was een inspanning, maar ze kon hier niet veel doen. Muizen of vogels vangen was niet echt voor haar weggelegd. Ze was altijd maar aan het vissen, maar hier waren er geen. Moonrose schudde de gedachte van haar af en richtte haar op Nimblepaw. Ze was nieuwsgierig of ze deze keer wel dieper durfde gaan.


Like a fish 10n9mi1
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Like a fish DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Like a fish   Like a fish Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 9:08

Hmm. Nimblepaw bekeek zichzelf. Zijzelf had ook een dikke vacht, dus het zou haar moeten lukken om warm te blijven in het water. Misschien moest ze er gewoon even aan wennen. Ze liep weer terug naar het water en liet zich er weer inglijden. Het was nog steeds koud, en het water kietelde haar buik. Ze beet haar lippen op elkaar om zich er doorheen te bijten. En het lukte! Ze stond nu tot haar nek in het water. "Nou, gelukt. Maar, jeetje, ik geloof niet dat dit mijn ding is," lachte ze. Ze kon nog bij de bodem, maar probeerde een beetje te trappelen. "Hoe kom je nu vooruit? Mijn poten zijn te klein, denk ik."



Like a fish Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Like a fish FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonrose
Member
Like a fish DPKsfdL
Kallista
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Moonrose
BerichtOnderwerp: Re: Like a fish   Like a fish Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 11:54

"Nou, gelukt. Maar, jeetje, ik geloof niet dat dit mijn ding is," "Hoe kom je nu vooruit? Mijn poten zijn te klein, denk ik." De cremekleurige poes lachte en sprong in het water. Ze zwom naar de apprentice toe en ging naast haar. "Wel, kijk hoe ik het doe het is echt niet moeilijk. In dit kleine riviertje kan je het zeker wel. Je hebt geen stroming waartegen je moet zwemmen." Ze glimlachte naar de poes en begon te zwemmen. Ze zwom rondom Nimblepaw heen en probeerde haar poten hoger te dragen zodat de poes makkelijk kon zien hoe het in zijn werk ging. Moonrose vond het geweldig om te doen. Ze kon echt niet wachten om mentor te worden en andere apprentices dit te leren. Ze vond het heel erg leuk. Vaak zat ze maar alleen en deed ze dingen op zichzelf, maar nu was ze helemaal niet alleen en voelde ze haar goed. Ook al was de apprentice niet van haar clan, ze was niet alleen.

Flutje


Like a fish 10n9mi1
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Like a fish DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Like a fish   Like a fish Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 14:22

~ Ik vind m helemaal niet slecht! (:

Nimblepaw keek geconcentreerd naar hoe Moonrose het voordeed. Het zag er inderdaad niet gemakkelijk uit, maar toch kwam Nimble nauwelijks vooruit als ze tegen het water aantrapte. Ze probeerde evenwicht te houden met haar staart. Dat lukte nog redelijk, maar ze kon het niet helpen dat ze steeds met haar kop onder water ging. Proestend kwam ze boven en ze snelde zich terug naar een plaats waar ze wel kon staan. "Ik denk dat ik nog wat meer oefening nodig heb," grinnikte ze. "Maar dan heb ik weer iets om op te oefenen." Ze vond het leuk om zo te trainen. Het liet haar weer realiseren hoe erg ze het miste dat ze  op dit moment geen mentor had, omdat Snowdrop nog steeds gewond was. Bij de volgende ceremonie zou ze een vervangende mentor krijgen.



Like a fish Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Like a fish FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonrose
Member
Like a fish DPKsfdL
Kallista
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Moonrose
BerichtOnderwerp: Re: Like a fish   Like a fish Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 21:26

Moonrose volgde de bewegingen van de poes. Ze had het toch moeilijk en haar kop kwam steeds onder water terecht. De apprentice sprong naar de plaats waar ze kon staan. "Ik denk dat ik nog wat meer oefening nodig heb," "Maar dan heb ik weer iets om op te oefenen." Moonrose knikte even. "Het is inderdaad niet makkelijk en ik kan het ook niet goed uitleggen. Ik ben nog nooit mentor geweest en als ik erover nadenk.. Als ik een apprentice krijg zou ik niet weten hoe ik het moet uitleggen. Laten zien kan ik wel, maar uitleggen hoe ik het doe? Moeilijk!" Ze glimlachte vriendelijk naar Nimblepaw. Ze sprong het water uit en schudde haar doorweekte vacht uit. Genoeg gezwommen nu voor haar maag heel luid zou knorren. Ze wist niet hoe het kwam, maar ze kreeg honger van het zwemmen. Ze liet haar blik over de fourtrees glijden. Ze kon niet wachten tot de volgende vergadering hier zou zijn. Ze wilde graag meegaan dan. Ze richtte haar blik weer op de apprentice. Ze wilde eigenlijk niet weggaan. Ze wist dat het ooit moest gebeuren, maar ze vond het heel gezellig hier. Ze was nu eens niet alleen en een nachtmerrie kon ze ook niet krijgen zolang ze niet zou slapen. Al kon ze moeilijk dagen lang wakker blijven. Dat zou slecht zijn, zowel voor haar als voor de clan.


Like a fish 10n9mi1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Like a fish
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: