Memories



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Memories

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lostvoice
StarClan
Memories  DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Memories    Memories  Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 19:50

De felle blik in haar felblauwe ogen was iets wat gedoofd toen ze eenmaal in de richting van de grens was gekomen. De bekende geur van de rivier had haar neus gevuld en een steek van gemis schoot door haar hart heen. Ze zuchtte zachtjes en ging aan de grens zitten. Er was zo veel gebeurt toen ze hier manen geleden had afgesproken met Lítill en Riverclan voorgoed de rug had toegekeerd. Ze had een apprentice vermoord, ze had haar partner vermoord, ze was een groot deel van haar geheugen kwijt geraakt. Of tenminste, ze had gaten in haar geheugen zitten. Jammer genoeg waren de straffen van haar vader haar nog altijd bij gebleven. Haar blauwe ogen keken rond en haar, inmiddels gebruikelijke, kille blik kwam terug toen ze een Riverclan geur rook. Wie kwam haar storen op dit moment?

[+Breakingdawn | Losty zit nog voor de grens, just saying xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Memories  DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Memories    Memories  Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 21:39

Stormwise, Smoketear, Lionclaw, Rainpaw, Cinderfall het waren gezichten die nooit meer gezien zouden worden. Namen die slechts een herinnering waren. Families die gebroken achter bleven. Waaronder zij.. Uiteindelijk had ze haar vader kunnen vergeven maar het was te laat geworden. Ze had het nooit tegen hem kunnen zeggen en kon enkel smeken dat hij het wist. Waar hij dan ook was..

Verslagen liep ze maar een end weg. Haar ogen dof. Lang had ze zich niet zo hopeloos gevoeld. Ja.. De laatste keer dat ze zo liep was de dag geweest dat ze terug kwam in Riverclan na twee manen lang zwerven. Ze had zich geschaamd en klein gevoeld. Maar nu lag het gevoel anders. Dieper.. Het duwde alles wat ze kon van geluk was vervaagd en wanhoop bleef achter. Heel even voelde ze zich weer die kitten vechtend voor haar leven. Gedoemd dood te gaan maar het toch overleefd. Zonder dat ze het echt door had gehad was de warrior doorgelopen tot aan de border van haar territorium een te bekende geur liet haar ogen openschieten en ze staarde bijna recht in de ogen van een kat die ze ooit zo veel vertrouwd had. Een kat die ze nauwelijks nog herkende en toch zo bekend voelde. "Lostvoice.."


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Memories  1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
Memories  DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Memories    Memories  Icon_minitimema 4 aug 2014 - 20:54

Haar ogen waren op de plek gericht waar nog geen tel later een langharige bruine kattin zou gaan zitten. Ze keek de poes rustig aan, zonder enige intentie te maken om aan te vallen of wat dan ook. "Breakingdawn," miauwde ze kalmpjes. Je bent groot geworden, dacht ze erachter aan, maar sprak de woorden niet hardop uit. Ze had de bruine kattin lang niet meer gezien, niet alleen omdat ze weg was gegaan, maar ook omdat ze daarvoor weinig contact had gehad met de andere Riverclanners. "Ik overtreed geen regels, je kan me niets maken, behalve voor de moorden die op mijn naam staan," deelde ze kalm mee. "Maar eigenlijk wilde ik alleen praten," stelde ze daarna voor. Ze wist dat Riverclan haar niet meer zou vertrouwen nu ze zowel Greypaw als Cinderfall had vermoord. Maar dat maakte niet zo veel uit. Ze wilde weten hoe het mer haar oude clan stond. Want ze mocht nu misschien wel een volleerd Bloodclan lid zijn, dat betekende niet dat ze af en toe heimwee had naar de clan waarin ze was opgegroeid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Memories  DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Memories    Memories  Icon_minitimema 11 aug 2014 - 14:08



Breakingdawn
I'm falling all over myself
Trying to be someone else


Ze had nooit gedacht deze kat ooit nog eens voor haar te kunnen zien en diep van binnen wou ze naar de witte poes toe rennen die ze als moeder figuur had gezien. Zo graag wou ze gewoon naar haar toe stappen en bij haar blijven. Maar de keiharde geurlijn die tussen hun in lag hielt haar tegen. Samen met de halsband die rond haar nek hing.

Breakingdawn slikte een brok in haar keel weg. De herinnering aan haar apprentice tijd, de dagen die ze in eenzaamheid had geleefd. Voelde Lostvoice zich hetzelfde nu als zij zich toen had gevoeld? Verdriet gleed over haar ogen en ze ontspande haar lichaam het niet over haar hart kunnen verkrijgen om de witte kattin als een vijand te kunnen zien. "Het is zo lang geleden.." Fluisterde ze en maakte een kleine stap naar voren haar doffe groene ogen haar aanstarend. Ze wist dat ze er slecht uitzag maar hoopte dat Lostvoice er doorheen zou kijken. "Hoe gaat het met je..?"



I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Memories  1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
Memories  DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Memories    Memories  Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 21:00

Ze wist niet waarom, maar het deed haar pijn om de kattin zo te zien. Ze zag er slecht uit, alsof er heel veel op haar pas was gekomen. Maar ze ging er verder maar niet op in. Ze had Breakingdawn zien opgroeien al was ze haar een tijdje uit het oog verloren toen ze net Riverclan de rug had toegekeerd. Nu was ze terug, of nou ja, ze liet d'r kop weer eens zien bij de grenzen. Een zachte zucht rolde over d'r lippen heen en ze verzetten haar voorpoten eventjes. "Het is zo lang geleden," hoorde ze de jongere kattin zachtjes miauwen en Lostvoice knikte langzaam, het was inderdaad lang geleden. "Hoe gaat het met je..?" de vraag zetten haar aan het denken, ja hoe ging het nu eigenlijk met dr. Ze haalde d'r schouders op. "Op en af, het is redelijk lastig om je als ex-clan kat staande te houden tussen de ex-kittypets en rogues van Bloodclan," legde ze naar waarheid uit. "Lítill zorgt ervoor dat ik m'n plekje wel behoud natuurlijk, maar het is niet altijd even makkelijk," ze glimlachte eventjes. "En het gemis naar Riverclan blijft toch wel hangen," een verdrietige blik verscheen in haar ogen, terwijl ze over de de kattin heen keek, het territorium in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Memories  DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Memories    Memories  Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 16:06



Breakingdawn
I'm falling all over myself
Trying to be someone else


Er lag nog altijd een zekere shock in haar ogen terwijl ze de poes onderzoekend aankeek. Was ze wel helemaal in orde? Ze zag er zwakker uit. Lostvoice had altijd zo'n schitterend mooie poes geweest. Breaking wou haar nog altijd vragen waarom ze de dingen had gedaan die ze had gedaan maar ze wist dat ze het niet kon vragen. Lostvoice was nu vriendelijk maar Breaking moest er rekening mee houden dat ze niet zo zou blijven. Ze was nu een vijand hoe pijnlijk dat dan ook was. "Ben je gelukkig..?" Mompelde ze zachtjes en stapte langzaam naar haar toe niet zeker of ze het wel moest doen maar alles in haar schreeuwde om haar vacht aan te raken en ze likte zachtjes haar oor. "Er is veel veranderd sinds je weg bent gegaan Lostvoice..."



I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Memories  1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
Memories  DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Memories    Memories  Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 12:24

De vraag had haar aan het denken gezet, was ze gelukkig in Bloodclan? Ze voelde zich meer gerespecteerd, dat zeer zeker wel. Maar of ze echt gelukkig was wist ze niet echt zeker. Ze zuchtte en keek weg. "Ik weet het niet," miauwde ze zachtjes, haar blauwe ogen voor een tel gesloten terwijl ze in sneltreinvaart alle herinneringen van de afgelopen manen doorspeelde. Ze keek op toen ze opeens een lik over haar oor kreeg. Ze deed geschrokken een stap achteruit en keek Breakingdawn verbaast aan. "Waarom?" miauwde ze zachtjes, geschrokken. "Het mag niet, dit mag niet," verward keek ze om zich heen, maar er was niemand die hun zou kunnen zien. "Ik kwam laatst een poes tegen hier, ze rook te sterk naar Riverclan om geen hoge rang te hebben. Waar is Stormstar, Breaking? Wat is er met Riverclan gebeurd?" Haar stem sloeg over toen ze het over haar oude vriend had. Een van de weinige die ze echt had gemist, waarvan ze wist dat ze hem pijn had gedaan met haar vertrek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Memories  DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Memories    Memories  Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 21:12


Seems like it was yesterday
When I saw your face
You told me how proud you were,
But I walked away
If only I knew what I know today



Even keek de poes onzeker bijna bang dat haar oude 'moeder' uit zou halen bij haar aanraking maar toen het niet zo bleek glimlachte ze zachtjes. "Clans kunnen me verrotten Lostvoice.. Ik kan je niet anders zien dan degene die mij hebt geholpen. En ik kan je niet haten." Fluisterde ze zachtjes een warme blik in haar groene oogjes voor haar blik veranderde naar schok en verdriet. "D..Dawn.. JE zag Dawnst.." Haar woorden kwamen er niet verder uit en verslagen viel haar kopje omlaag tranen druppend op de grond. "Opa.. M'n vader.. ZE zijn.. Dood.." Fluisterde ze haar kop wegdraaiend. "Dawnstar is nu onze leidster.."
If I had just one more day
I would tell you how much that I've missed you
Since you've been away
Ooh, it's dangerous
It's so out of line
To try and turn back time

I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself..
By hurting you



I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Memories  1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Memories
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: