(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 (Leopardpaw) Beautiful day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
flowertail
Member
(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 DPKsfdL
Sylke
134
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen oud
Gender:
Rank:
flowertail
BerichtOnderwerp: Re: (Leopardpaw) Beautiful day   (Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 22:51

Leopard lachte, keek even nadenkend, en liep toen naar een boom toe en zette haar nagels in de schors van de boom. Langzaam klom ze naar boven, en ging op een dikke en stevige tak liggen.
"Dit ligt wel lekker" Zei ze lachend. Flowertail begon zachtjes te schateren van het lachen, Flowertail bedacht zich dat Leopardpaw daar vast een geweldig overzicht had over Fourtrees.
Flowertail draaide om de boom heen, en sprong toen met een soepele sprong in de boom, en krabbelde op een mooie tak een klein stukje onder de tak waar Leopardpaw op lag.
"Je hebt helemaal gelijk" glimlachte ze naar Leopardpaw.
Het was een prachtige heldere avond, en Fourtrees werd door de sterren en de maan schitterend verlicht.
Flowertail voelde zich op en top gelukkig.


(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 1zn7czt

Accounts: Flowertail , Shootingkit , Navi
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Leopardpaw) Beautiful day   (Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 18:14

Flowertail begon zachtjes te lachen. Flowertail sprong in de boom en krabbelde op een tak die precies onder de tak zat waar Leopardpaw op lag. "Je hebt helemaal gelijk" zei Flowertail. "Dus, heb jij een crush op iemand?" vroeg Leopardpaw nieuwsgierig. Ze wilde graag weten of haar vriendin een geheime liefde had. Zelf had ze dat niet, ze was niet echt opzoek naar een partner. Ze wachtte rustig af op een antwoord van Flowertail. Ondertussen keek ze naar de mooie sterrehemel.


(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
flowertail
Member
(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 DPKsfdL
Sylke
134
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen oud
Gender:
Rank:
flowertail
BerichtOnderwerp: Re: (Leopardpaw) Beautiful day   (Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 18:33

"Dus, heb jij een crush op iemand?" Vroeg Leopardpaw nieuwsgierig. Natuurlijk waren er heel wat knappe katten in de Thunderclan te vinden, maar echt een crush had ze niet.
"Nee, eigenlijk niet echt" Zei ze tegen Leopardpaw. Flowertail had nog nooit een partner gehad, en wist ook niet of ze die ooit zou krijgen.
"En jij?" Vroeg ze aan Leopardpaw, ze was wel nieuwsgierig naar het antwoord van haar vriendin.


(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 1zn7czt

Accounts: Flowertail , Shootingkit , Navi
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Leopardpaw) Beautiful day   (Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 21:27

"Nee, eigenlijk niet echt" antwoordde Flowertail. "En jij?" vroeg Flowertail. "Ja, ik heb een crush op een super knap mosballetje." antwoordde Leopardpaw lachend. "Nee grapje ik heb geen crush op iemand, liefde is veel te ingewikkeld en je krijgt er alleen maar problemen mee volgens mij." zei Leopardpaw. Liefde leek haar te ingewikkeld en ze hoefde ook nog geen partner. Ooit zou ze wel een partner krijgen maar nu nog niet daar was ze nog veel te jong voor vond ze zelf.


(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
flowertail
Member
(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 DPKsfdL
Sylke
134
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen oud
Gender:
Rank:
flowertail
BerichtOnderwerp: Re: (Leopardpaw) Beautiful day   (Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 21:46

"Ja, ik heb een crush op een super knap mosballetje" Antwoordde Leopardpaw lachend. Flowertail moest daarom ook lachen, en viel daardoor bijna van haar tak af. Snel griste ze zich vast voordat ze zou vallen.
"Nee, grapje, ik heb geen crush op iemand, liefde is veel te ingewikkeld en je krijgt er alleen maar problemen mee volgens mij." Ging Leopardpaw verder. Flowertail bedacht zich dat dat ook nog kon komen door het feit dat Leopardpaw nog best wel jong was.
Zelf zou Flowertail wel wachten tot er ooit iemand op haar pad kwam, ook al zou dat waarschijnlijk nog heel lang duren.
Flowertail gaapte eventjes, het was al best wel laat en ze had aardig slaap gekregen.
Ze keek naar Leopardpaw en vroeg toen, "Ben jij ook zo moe, of ben ik de enige?" Grinnikte ze.
Ze gaf zichzelf nog een laatste wasbeurtje. En wachtte het antwoord van Leopardpaw rustig af.


(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 1zn7czt

Accounts: Flowertail , Shootingkit , Navi
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Leopardpaw) Beautiful day   (Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 22:00

"Ben jij ook zo moe, of ben ik de enige?" vroeg Flowertail. "Nee, ik barst nog van de energie..." antwoordde Leopardpaw. "Zal elke ster echt voor een overleden warrior staan?" vroeg Leopardpaw aan Flowertail. Het was een vraag die al ieder in haar was opgekomen en ze besloot het maar gewoon te vragen aan haar vriendin. Leopardpaw was heel blij dat ze Flowertail had ontmoet. Flowertail was een aardige poes en een leuke vriendin.


(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
flowertail
Member
(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 DPKsfdL
Sylke
134
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen oud
Gender:
Rank:
flowertail
BerichtOnderwerp: Re: (Leopardpaw) Beautiful day   (Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 23:27

"Nee, ik barst nog van de energie..." Antwoordde Leopardpaw. "Dat dacht ik al, haha" Zei Flowertail lachend, de jonge kat leek altijd vol energie te zitten.
"Zal elke ster echt voor een overleden warrior staan? Vroeg Leopardpaw aan haar.
"Ik geloof van wel, dat hebben de elders in ieder geval in al hun verhalen verteld" Zei Flowertail tegen haar vriendin.
Misschien zou Flowertail wat wakkerder worden als ze wat zou bewegen, en ze klom een paar takken naar beneden. En sprong vervolgens op de grond, ze wiegde wat heen en weer, en klom vervolgens met een hoge snelheid naar het topje van de boom.
"Mooi uitzicht hier!" Riep ze naar Leopardpaw.
Flowertail zag ook in het donker nog de vormen van de bomen, en de rest van de omgeving, het was echt prachtig.


(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 1zn7czt

Accounts: Flowertail , Shootingkit , Navi
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Leopardpaw) Beautiful day   (Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 14:14

"Dat dacht ik al, haha" zei Flowertail lachend. "Ik geloof van wel, dat hebben de elders in ieder geval in al hun verhalen verteld" antwoordde Flowertail op haar vraag over de sterren. Leopardpaw knikte. "Dat vertellen ze inderdaad." zei ze. Opeens klom Flowertail een paar takken naar beneden, vervolgens sprong ze op de grond em klom ze met hoge snelheid maar het topje van de boom. "Mooi uitzicht hier!" riep Flowertail. Leopardpaw sprong van tak naar tak en toen ze in het topje van de boom was keek ze naar het uitzicht. Ze zag de maan en die verlichte de vier bomen heel mooi. "Wauw, het is prachtig." zei ze. Met haar heldere blauwe ogen keek ze naar de hemel en de mooie bomen.


(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
flowertail
Member
(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 DPKsfdL
Sylke
134
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen oud
Gender:
Rank:
flowertail
BerichtOnderwerp: Re: (Leopardpaw) Beautiful day   (Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 3:02

"Dat vertellen ze inderdaad" Zei Leopardpaw.
Vlak nadat Flowertail boven in de boom was geklommen, klom Leopardpaw tak voor tak naar boven. Tot ze vlak naast Flowertail zat. "Wauw, het is prachtig" Zei Leopardpaw, ze leek overweldigd door het uitzicht, en de sterren.
"Het is echt een prachtige avond" Zei Flowertail tegen haar vriendin.
Het was tot nu toe een rustige avond, en ook al was dat wel prettig, als er iets zou gebeuren zou het ook wel spannend zijn.


(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 1zn7czt

Accounts: Flowertail , Shootingkit , Navi
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Leopardpaw) Beautiful day   (Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 15:24

"Het is echt een prachtige avond" zei Flowertail. Leopardpaw knikte instemmend. Ze keek naar de mooie sterren. Ze gaapte. "Ik begin toch wel moe te worden." zei ze. Ze klom terug naar de tak waar ze eerst op lag. "Ik ga maar eens slapen, slaaplekker." zei ze tegen Flowertail. En ze viel langzaam in slaap. Ze wist nog niet wat ze morgen ging doen maar dat zag ze morgen wel. Ze hoopte maar dat ze midden in de nacht niet van de tak af viel...


(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
flowertail
Member
(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 DPKsfdL
Sylke
134
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen oud
Gender:
Rank:
flowertail
BerichtOnderwerp: Re: (Leopardpaw) Beautiful day   (Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 12:49

"Ik begin toch wel moe te worden" Zei Leopardpaw, en ze klom terug naar de tak waar ze eerst op lag.
"Ik ga maar eens slapen, slaaplekker" Zei ze tegen Flowertail.
Flowertail voelde dat ze zelf ook al aardig moe was, en klom even later stapje voor stapje, heel voorzichtig -omdat ze niet naar beneden wou vallen- naar haar tak toe.
Ze rolde zichzelf op, en bedacht zich dat er weinig andere katten waren op Fourtrees, dat was niet eens zo heel erg, maar een avontuurtje zou haar ook niet hebben afgeschrikt.
Langzaam kwam de slaap haar hoofd binnen, en begonnen haar gedachten plaats te maken voor dromen.


(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 1zn7czt

Accounts: Flowertail , Shootingkit , Navi
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Leopardpaw) Beautiful day   (Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 17:43

Leopardpaw werd de volgende ochtend wakker van de felle zonnenstralen. Leopardpaw opende langzaam haar ogen. Ze keek even rond en merkte dat ze nog steeds op de tak lag. "Gelukig ik ben niet van deze tak afgevallen vannacht." mompelde ze bijna onverstaanbaar. Ze sprong van de tak af en rekte zich op de grond even uit. Leopardpaw keek naar de boom. Na even zoeken zag ze Flowertail liggen. De poes lag nog te slapen. Leopardpaw zag dat de zon aan het opkomen was dus het was nog vroeg. Ze besloot Flowertail te laten slapen en zelf keek ze naar de mooie zon opkomst.


(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
flowertail
Member
(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 DPKsfdL
Sylke
134
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen oud
Gender:
Rank:
flowertail
BerichtOnderwerp: Re: (Leopardpaw) Beautiful day   (Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 22:32

Flowertail werd wakker van gemompel, wat afkomstig bleek van Leopardpaw. Wat ze zei kon Flowertail haast niet verstaan. 
Ze hoorde Leopardpaw van de tak af naar beneden springen. Langzaam opende Flowertail haar ogen, en knipperde eventjes. Het zonlicht verblindde haar net wakkere ogen, het was nog vroeg maar het beloofde een mooie dag te worden. 
Flowertail keek voorzichtig naar beneden, ze zag Leopardpaw beneden zitten, kijkend naar de opkomende zon. 
Haar oogleden begonnen langzaam weer langzaam naar beneden te zakken, dus besloot Flowertail haar ogen nog even te sluiten en zich over te geven aan haar slaap. 

Niet veel later werd ze weer wakker, het slapen lukte toch niet zo goed als Flowertail eigenlijk gehoopt had. 
Met een soepele beweging sprong ze van haar tak af, en rekte zich eenmaal op de grond aangekomen eens goed uit en gaapte. 
"Goedemorgen" Mauwde ze opgewekt naar Leopardpaw. De zon was net opgekomen, maar stond nog niet recht in de lucht stond. 
"Wat een prachtige dag beloofd dit te worden" Vervolgde Flowertail. Ze keek omhoog, eventjes naar Leopardpaw, en begon haar warrige vacht met soepele likken te wassen.


(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 1zn7czt

Accounts: Flowertail , Shootingkit , Navi
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: (Leopardpaw) Beautiful day   (Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 13:12

Leopardpaw zag Flowertail van de tak afspringen waar ze op geslapen had. "Goedemorgen" zei Flowertail opgewekt. "Goedemorgen." zei Leopardpaw vrolijk terug. "Wat een prachtige dag beloofd dit te worden" vervolgde Flowertail. Flowertail begon haar vacht te wassen. "Ja, inderdaad het wordt lekker warm denk ik." zei Leopardpaw. Ze stond op en rekte zich even uit. "We kunnen beter terug naar het kamp gaan en wat gaan eten. Daarna kunnen we gaan jagen." stelde Leopardpaw voor. Ze begon haarzelf even een wasbeurtje te geven. Ze was al snel klaar. Ze keek Flowertail afwachten aan.

Zullen we een nieuw topic maken? Leopardpaw zit namelijk in een depressie. We kunnen doen dat ze naar het kamp gaan en dan een nieuw topic aanmaken in het terriorium dat ze elkaar tegen komen en dat Leopardpaw nogal droevig is.


(Leopardpaw) Beautiful day - Pagina 3 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
(Leopardpaw) Beautiful day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Warriors den-
Ga naar: