Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lynxfang
StarClan
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}   Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:25


25 manen geleden was er een clan genaamd Gleamclan, de katten leefde in harmonie met elkaar en het was een vredige clan met een vredige territorium. Alles leek perfect en niks verstoorde de rust. Helaas werd Foxstar, de oude Leader, verteld dat zijn clan moest vertrekken voordat het te laat was door de Starclan en hij vertrok.Maar enkele katten bleven achter, katten die hun gebied niet wouden verlaten en daar kregen ze spijt van. Monsters en Boometers kwamen al vlug en de katten werden verjaagt. Hun nieuwe vertrek was vlak bij hun oude territorium en ze zagen hoe alles verdween en de tweebeners begonnen een van hun eigen nesten te bouwen.Alles leek verloren, maar op een dag waren ze verdwenen en kwamen niet meer terug. De katten keerde terug naar hun oude plaats, wat voor grote deel veranderd was en woede borrelde bij velen op. Een in het speciaal, een jonge poes genaamd Secretmind riep dat er geen enkele Tweebener ooit nog mocht komen hier. De katten kozen haar uit als de nieuwe Leader en ook de naam van de clan werd veranderd. Brokenclan, de clan met de gebroken katten.

Brokenclan leeft in een verlaten bouwterrein, waar de tweebeners zijn weggegaan en al hun rotzooi hebben achtergelaten, van vriendelijke en vredige katten zijn de ex-leden van de Gleamclan veranderd in katten die wraak willen en alles aanvallen wat in hun territorium komt, zeker de tweebeners zelf.

Rules
*Hou je aan de Warrior Code*
*Tweebeners worden altijd aangevallen*
*Verlang niet naar een betere plek hardop*

Ceremonies en bijeenkomsten
Geen


Members

Leader:
Secretstar-lapjespoes-41 Moons(8 levens)-Poes
Caracter:



Deputy
free

Medicine Cat
free

Medicine Cat Apprentice
free

Warriors
Maplefur-32 moons-Bruine tabby poes.-Poes
Caracter:
Skystream-24 Moons-Tabby poes-poes
Caracter:
Apprentices
Flowingpaw-Witte poes-7 moons
Craracter:

Queens
-

Kittens
-

Elders
-

News
Moonline, de dappere Deputy is bij een gevecht met een hond om het leven gekomen.

Info
De Rpg is gestart.

Aanmelden


Aanmelden info:
-Er zijn hoge rangen vrij.
-Denk hier aan: als je kat ouder is dan 24-30 manen, heeft hij/zij de tragedie meegemaakt, als hij/zij jonger is, is hij/zij geboren in de nieuwe clan en kan dus enkel verhalen hebben gehoord.
-De Deputy Moonline is gestorven, dus de nieuwe deputy wordt in een ceremonie verteld.
-De Medicine Cat bestaat al, maar hiervoor moet nog een aanmelding komen.
-Medicine Cat Apprentice komt ook in een ceremonie.
-Als je je voor een hoge rang aanmeld, vul dan ook de gewone lijst in.

Normal Rank


Code:
[b]Name:[/b]
         [b]Gender:[/b]
         [b]Age:[/b]
         [b]Rank:[/b]
         [b]Caracter:[/b]
         [b]History:[/b]
         [b]Picture:[/b]
         [b]Extra:[/b]
         [b]Real Name:[/b]


High Rank


Code:
[b]Name:[/b]
         [b]Age:[/b]
         [b]Rank:[/b]
         [b]Caracter:[/b]
         [b]History:[/b]
         [b]Picture:[/b]
         [b]About yourself:[/b]
         [b]Why:[/b]
         [b]Extra[/b]
        


Credits
Sheet@Marieksel.

Clan and idea@Aimée

Pictures@Deviantart(ninjascene&TheBitterBullet)

Clancode@Erin Hunter/Warrior Cats nl.
Sheet door Marieksel van Kickstart


Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} I_need10


Laatst aangepast door Lynxfang op wo 6 aug 2014 - 14:42; in totaal 8 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}   Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:55

Maplefur:
Naam: Maplekit - Maplepaw - Maplefur
Geslacht: Poes
Leeftijd: 32moons
Rang: Deputy (als het kan)
Uiterlijk: Zie pics
Karakter: Maplefur was vroeger een heel speelse en vriendelijke kat. Dit alles is natuurlijk veranderd met de tijd. Als een poes van 39moons was ze erbij, toen haar huidige clan uiteenviel. Zij was één van de katten die in het kamp bleef en zag hoe haar vertrouwde omgeving uiteen gescheurd werd. Door dat alles is ze killer geworden. Een glimlach siert niet snel haar gezicht, alleen een uitdagende of sluwe grijns kun je soms op haar gezicht zien verschijnen. Ze stond direct achter haar nieuwe leider. Haar trots houd haar sterk, iets wat elke kat wel weet van haar, maar niemand die het toegeeft. De leerling die ze voor de ramp heeft gehad is omgekomen. Dit is een zwak puntje uit haar verleden. Een nieuwe leerling zal nog wel komen, maar daar zal ze zich niet direct zeker bij voelen.
Partner: Ze heeft zich tijdens de ramp met héél andere dingen beziggehouden dan met het zoeken naar partners.
Kittens: Nog geen.
Real name: Yanthe
About yourself: Ondertussen heb ik 5 à 6 jaar rpg jaren achter de rug. Het is altijd leuk om anderen te leren kennen op zulke site's. Actief, elke dag online, 17jaar, Geen idee wat ik hier nog moet zeggen :3 Als je hier nog meer informatie bij wilt, mag je het me altijd vragen.
Why: Omdat afwisseling in rollen wel eens mag. Vaak heb ik apprentices, young warriors en zelfs oudere warriors. Deputy zie ik echt wel zitten en als actief lid wil ik deze kat ook 'in leven houden' in dit topic.
Extra: //


Later maak ik nog wel een kater aan, maar voorlopig zul je het met Maplefur moeten doen :3


Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Iyhm36


Laatst aangepast door Moonwhite op di 5 aug 2014 - 18:43; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}   Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 17:30

Name: Flowingkit - Flowingpaw - Flowingstream
Age: 7 moons
Rank: Med.Cat apprentice?
Caracter: Flowingpaw is een stille en teruggetrokken apprentice. Ze is erg slank en klein gebouwd en ziet er erg breekbaar uit. Flowing is ook snel bang en dat laat ze ook merken. Ze is niet echt een durfal. Ze is rustig en braaf,maar zegt bijna nooit iets.
History: x
Picture:
Flowingpaw:
About yourself: Ik ben Amy,ookwel bekend als AA. Ik rpg nu ongeveer 2/3 jaar met nog steeds veel plezier! Ik zit hier op WC al bijna een jaar en krijg er geen genoeg van.
Why: Ik vind Medicine Cat's en apprentice's wel gaaf,ook wil ik graag die rang hebben omdat het me inspireert met Flowing.
Extra: -

Name: Flowingpaw
Gender: She-cat
Age: 7 moons
Rank: Med.cat apprentice?
Caracter: Flowingpaw is een stille en teruggetrokken apprentice. Ze is erg slank en klein gebouwd en ziet er erg breekbaar uit. Flowing is ook snel bang en dat laat ze ook merken. Ze is niet echt een durfal. Ze is rustig en braaf,maar zegt bijna nooit iets.
History: x
Picture:
Extra: x
Real Name: Amy


Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:


Laatst aangepast door Cinderfell op wo 6 aug 2014 - 13:19; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}   Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 18:06

Name: Skystream
        Age: 24 moons
        Rank: Med. Cat?
        Caracter: Een vriendelijke, rustige poes die graag alles leert wat hij weet. Echter heeft hij een kort lontje en is vaak chagie.
        History: Niet veel bijzonders xD
        Picture:http://ih0.redbubble.net/image.5681399.0739/flat,550x550,075,f.jpg
        About yourself: Ik ben Izza, ik ben hmm...  Oud genoeg xD, ik houd van kruiden en ik ben kattenfreak XD Mijn favo smiley, is, zoals je misschien al had kunnen zien, deze: xD Ik heb 1,5 jaar RPG-ervaring en mijn record met meeste woorden is like, 700 words ^^
        Why: Gewoon geweldige rank xD En ik houd in RL erg veel van kruiden enzo, dus is een beetje op mij gebaseerd.
        Extra....


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}   Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 18:26

Bedankt voor de aanmeldingen, ik zal jullie eerst bij de normale rangen zetten en als ik een keuze heb gemaakt laat ik dat weten.


Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}   Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 18:41

DP, I know.

Mededeling:
-Ik heb Gender bij de invullijst gezet(De eerste)
-Nogmaals, als je een hoge rang wilt, vul dan allebei de lijsten in.
-Ik heb ook de tijd veranderd van 38 moons naar 24 moons, zodat je meer vrijheid hebt in je leeftijd.


Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}   Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 18:44

Ik heb Maplefur haar leeftijd veranderd naar 32moons


Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedfire
Member
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} DPKsfdL
Izza
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Speedfire
BerichtOnderwerp: Re: Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}   Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 19:03

Name: Skystream
Gender: Female
Age: 24 moons
Rank: Med. Cat? Anders Warrior ^^
Caracter: Een vriendelijke, rustige poes die graag alles leert wat hij weet. Echter heeft zij een kort lontje en is vaak chagie.
History: Niet veel bijzonders
Picture:Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Flat,550x550,075,f
Extra:/
Real Name:Izza

Name: Skystream
Age: 24 moons
Rank: Med. Cat?
Caracter: Een vriendelijke, rustige poes die graag alles leert wat hij weet. Echter heeft zij een kort lontje en is vaak chagie.
History: Niet veel bijzonders xD
Picture:Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Flat,550x550,075,f
About yourself: Ik ben Izza, ik ben hmm... Oud genoeg xD, ik houd van kruiden en ik ben kattenfreak XD Mijn favo smiley, is, zoals je misschien al had kunnen zien, deze: xD Ik heb 1,5 jaar RPG-ervaring en mijn record met meeste woorden is like, 700 words ^^
Why: Gewoon geweldige rank xD En ik houd in RL erg veel van kruiden enzo, dus is een beetje op mij gebaseerd.
Extra /

Like this?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}   Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 20:22

Alles is aangepast.

De Rpg is geopend.


Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}   Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 13:38

Ik heb mijn post ge-edit en het tweede lijstje erbij gezet c:


Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beefur
Member
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} DPKsfdL
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Beefur
BerichtOnderwerp: Re: Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}   Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 18:59

name: Beefur
Age: 11moons
Rank : Young warrior
Caracter : Een rustige, kalme poes die zich stilletjes gedraagd maar als het er op vechten aankomt, ze erg pittig is. Haar band met de Sterrenclan is erg sterk want visioenen worden vaak naar haar gezonden.
History: Haar ouders heeft ze nooit gekend, was vroeger een rogue.
About youself: ....
Why. ?......
Terug naar boven Ga naar beneden
Lonelydeath
Member
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} DPKsfdL
Justin
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Lonelydeath
BerichtOnderwerp: Re: Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}   Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 13:51

Name: Lonelydeath
Gender:Male
Age: 18 Moons
Rank:Deputy
Caracter:Hij is een mysterieuse kat die soms een beetje gemeen over kan komen, hij is graag alleen maar in de strijd is hij een geweldig vechter. Hij is dan ook eer behulpzaam als andere katten in de problemen zitten alleen vind hij het grappig om er daarna grappen over te maken. Hij zwerft vaak rond op zoek naar prooi en slaapt vaak buiten het kamp. Hij is een geniaal verstopper en weet zich altijd stil te houden als er gevaar dreigt.
History: Hij zat ooit bij shadowclan maar is er weggegaan omdat zijn ouders hem verstoten hadden.
Picture:Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Zwarte-kat-volle-maan
History: Hij zat ooit bij shadowclan maar is er weggegaan omdat zijn ouders hem verstoten hadden.
Extra: ...
Real Name: Justin
Name: Lonelydeath
Age: 18 moons
Rank: deputy
About yourself: Ik zit al een tijdje op de site, ook met meerder accs en ben inmiddels bekend met bijna alle rangen en ben nu zelfs een rogue met lonelydeath. Ik schrijf ook vaak fanfiction die helaas niet op de site staan.
Why: Deputy ben ik nog niet geweest en het lijkt me gewoon een toprank voor Lonelydeath.


Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Onderschrift
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}   Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Icon_minitimema 1 sep 2014 - 19:15

Is er al een keuze gemaakt in de hoge rangen? Want dan kunnen we misschien terug wat actie brengen in de rpg ^^


Brokenclan{Introductie en aanmeldingen} Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Brokenclan{Introductie en aanmeldingen}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: