A thousand silhouettes



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A thousand silhouettes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Silvergale
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 1:54

Eerste post Silhouettepaw

Het was één van de eerste keren dat ze zo diep het territorium in liep. Normaal gesproken bleef ze vaak hangen tussen het bos en de rivier. Maar deze keer wilde ze meer bangerikken gaan opzoeken langs de grenzen. Ze wist dat er af en toe een kat kwam die misschien wel zou willen gehoorzamen naar haar.
Silver schraapte haar keel en spoog op de grond. Het leven in Riverclan was alles behalve wat zij wilde. Ze was goed doorvoed met de vette vis ja. Ze kon ook gebruik maken van de rivier. Maar het leven was er gewoon zo saai. Ze wilde weten hoe het was in andere clans.

Ze kwam aan aan de rand van het ravijn. Het scheidde hun territorium met die van Windclan. Maar het kostte haar weinig moeite om een smal stukje te vinden en krachtig op haar vier poten op het andere territorium te landen. Wat boeide het ook als ze zou betrapt worden. Dankzij haar bouw en liefde voor vechten zo ze een gevecht met een warrior vast gemakkelijk afkunnen. Daarbij stond Windclan nog bekend als bangerikken die vaak het hazenpad kozen. Sukkels.



The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

A thousand silhouettes 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 11:03




ONE DAY, I WILL BE YOUR DEATH

Verborgen in het hoge gras bekeek Silhouettepaw de zwarte Apprentice aan de overkant van de Gorge. Ze leek ergens naar te zoeken, een plek om over te steken. Silhouettepaw kon haar meteen terugjagen, maar dat deed hij niet, eerst eens kijken wat ze deed. Silhouettepaw had het al verwacht, maar toch zwiepte zijn staart toen ze naar de overkant sprong en dus op zijn kant was. Wat was ze van plan? Silhouettepaw stond op en liep naar haar toe, "Wat doe je hier?"vroeg hij. Hij torende boven haar uit, maar ze was niet klein. Met felle ogen keek hij haar aan, wachtend op een antwoord.

Words: 150 ||Tag: Silverpaw || Note:-  



A thousand silhouettes Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 20:09

Het geritsel in het gras verraadde dat ze in de gaten gehouden werd. Silverpaw snoof minachtend toen de zwart-witte apprentice; zo bleek het aan haar grootte en bouw te zijn; op haar afkwam. Een vals lachje kon ze toch niet onderdrukken. "Heey wow bijt m'n neus er niet af. Ik kwam gewoon kijken hoe het leven was in jullie clan. Niets bijzonders toch? Riverclan is toch maar oersaai." De minachting jegens haar clan was duidelijk hoorbaar in haar stem. Ze was benieuwd of de kater haar gelijk zou geven. Het stoorde haar niet dat hij zo fel deed. En of hij haar zou wegjagen. Dan kon ze nog altijd later weerkeren. Probleem opgelost.


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

A thousand silhouettes 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 1:17




ONE DAY, I WILL BE YOUR DEATH

De poes leek niet onder de indruk van zijn verschijning en er kwam juist een valsje lachje op. . "Heey wow bijt m'n neus er niet af. Ik kwam gewoon kijken hoe het leven was in jullie clan. Niets bijzonders toch? Riverclan is toch maar oersaai." Silhouettepaw bleef haar aankijken en dacht na. Deze poes had wel wat, misschien was ze wel 'leuk'. "Windclan, saaier dan Riverclan"zei hij enkel als antwoord en stak toen zijn poot uit, "Silhouettepaw, de vergeten Windclanner en Gamemaster"stelde hij zichzelf voor. Iets wat hij niet zo vlug deed, maar de poes zinde hem ergens wel.

Words: - ||Tag: Silverpaw || Note: King of the world  



A thousand silhouettes Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 1:52

Ze keek hem twijfelend asn en grinnikte toen. "Zo zo. En weet je leider al dat je zo ontrouw bent?" Duidend op het antwoord die de kater zojuist had gegeven.
Ze maakte zich allang geen zorgen meer dat hij haar zou wegjagen. Ofwel had hij het allang eerder gedaan. Silver keek zijn poot na waarbij hij er wat bij bazelde. Zonder aarzelen greep ze hem stevig vast. "Silver is de naam. Leerling van de Riverclan. Maar binnenkort heerser over het woud." Ze keek de kater doordringend aan. Misschien was hij wel de type kat die ze voor haar verovering nodig had.


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

A thousand silhouettes 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 2:09




ONE DAY, I WILL BE YOUR DEATH

De poes greep zijn poot stevig vast, "Silver is de naam. Leerling van de Riverclan. Maar binnenkort heerser over het woud." ze keek hem dringend aan en Silhouettepaw zette zijn poot weer op de grond. "Wel nee,dat wordt ik al" zei hij alsof hij al was aangenomen. "Sorry,maar die rol is al bezet"'. Met pretoogjes keek hij de poes aan, afwachtend op een antwoord.

Words: - ||Tag: Silverpaw || Note: Aangenaam kennis te maken  



A thousand silhouettes Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 2:17

Ze plaatste haar poot ook netjes naast haar lichaam neer en gromde zwak. Ze vond het opzich wel prettig om iemand van dezelfde soort te ontmoeten. Maar ze ging het niet laten blijken. "Nou. Gamemaster. Hoever ben je dan al. Met de verovering van Windclan?" Ze spoog het woord Windclan haast uit. Maar net niet duidelijk genoeg om haar ergernis te laten blijken. Ze hield niet van haar eigen clan, maar al helemaal niet van een clan vol angsthazen. Haar poot streek achter haar oren en duwde zo weer enkele stijve haren plat. Normaal was ze niet zo van het opgetutte gedoe. Maar er prima uitzien voor het veroveren van een clan was zeker wel een must. Misschien kon deze kater haar daarbij wel helpen. Silver snoof en liet de wind haar rugharen strelen.


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

A thousand silhouettes 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 11:03




ONE DAY, I WILL BE YOUR DEATH

De poes gromde zwak en Silhouettepaw glimlachte onschuldig terug."Nou. Gamemaster. Hoever ben je dan al. Met de verovering van Windclan?" ze spuugde de naam van zijn clan haast uit en hij zal dat ook hebben gedaan, maar het bleef de clan waarin hij was opgegroeid. Silverpaw was net bezig om een paar haren terug te duwen op haar kop, toen Silhouettepaw nadacht. "Och, het gaat wel lekker. Ze vertrouwen me niet helemaal, maar ze zien ook geen kwaad in me" beantwoorde hij. Hij deed een stap dichterbij zodat hij met zijn neus tegen de hare aankwam, "En hoe gaat het met jou plannen?". Hij was wel benieuwd naar haar en haar gedachten's. Hij zette weer een stap terug en wachtte tot de zwarte poes zal spreken.

Words: ||Tag: Silverpaw || Note: Tango  



A thousand silhouettes Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 22:38

Silver tilde argwanend haar poot van de grond terwijl haar klauwen gereed waren voor een aanval. Ze deinsde niet achteruit als de kater haar neus aan tikte maar gaf hem wel een flinke duw tegen zijn borst om ruimte te creëren. "Afstand houden!" Het kwam er nogal zacht uit maar ze wist dat het genoeg was om te horen. Ze snoof de geur om zich heen op en schudde haar kop. "Dus zo." Ze kuchte even. "Ze vertrouwen me daar. Voor nu nog." Ze moest even lachen om haar eigen manier van aanpakken. Ten opzichte van de kat voor haar was zij in haar nadeel binnenkort. Tenzij ze het slim speelde. "Dus wat is je plan? Je gaat toch niet hun vertrouwen winnen en Everstar aanvallen neem ik aan?" Voor zover zij haar plan al uitgedacht had leek dat nou ook niet de beste oplossing te zijn. Neen. Zij zou het sluw aanpakken. Ervoor zorgen dat ze niet betrapt word. Dan pas zou ze Dawnstar van haar troon kunnen stoten. En dan pas kwamen de andere clans aan de beurt.

Inspi is zo goed als weg~


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

A thousand silhouettes 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 13:49




ONE DAY, I WILL BE YOUR DEATH

"Dus zo." Ze kuchte even. "Ze vertrouwen me daar. Voor nu nog."vertelde Silverpaw aan hem. Silhouettepaw grinnikte mee en luisterde naar haar volgende vraag. "Wel nee, ik ga eerst katten zoeken die het met me eens zijn, maakt niet uit welke clan en als ik dan een legertje heb, sla ik toe"bij die laatste worden sloeg hij met zijn poot op de grond. "Maar intussen tijd zorg ik wel alvast voor dat de andere clans me al een beetje leren kennen" hij knipoogde naar haar. "En jij, wat ben jij van plan?".

Words: ||Tag: Silverpaw || Note:flut  

[/quote]


A thousand silhouettes Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 14:19

Ookal moest ze nu grijnzen, was er weinig reden toe waarom ze zich zo gedroeg. Normaal bleef ze kil en afstandig tegenover zo'n situaties. Het sprak haar niets aan hoe ze zich gedroeg en haar uitdrukking sloeg over naar geïrriteerd. Ze bleef koel op de kater zijn reactie. Iets wat weer meer als haar eigen aanvoelde. 'En jij, wat ben jij van plan?' Silver haalde diep adem maar bleef verder koel tegenover hem staan. "Ik zoek eerst een legertje. Riverclan telt vast genoeg rotte zielen zoals ons. Samen staan we sterker om Dawnstar van de troon te stoten. En dan..." Zij grijnsde even. Het favoriete gedeelte van haar plan. "Zonder hun geliefde leider is Riverclan zwak. Als dan de troon van ons is volgt de rest van het woud." Ze tikte met haar poot op de grond. "Maar let op. Want laat boycottors je plan niet verpesten." Ze greens even. Ze wist uit eigen ervaring hoe boycottors soms tewerk gingen. Het was één van die kleine dingetjes die ze zelf zo graag deed. Vooral om het spel van kleine kits of een training van wat apprentices stuk te maken. De kleine misdaadjes die al op haar naam stonden. Maar niemand die haar beschuldigde want steeds wist ze buiten de belangstelling te blijven. Niemand die haar dus verdacht.

Waar is mn inspi heen D:


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

A thousand silhouettes 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 15:20




ONE DAY, I WILL BE YOUR DEATH

"Hé,dat was mijn plan!"riep Silhouettepaw uit, nadat Silver het eerste deel had verteld. "Zonder hun geliefde leider is Riverclan zwak. Als dan de troon van ons is volgt de rest van het woud." Silhouettepaw keek haar zogenaamd geschokt aan, "Maar ik wou het woud"jammerde hij melodramatisch en keek gespeeld verdrietig naar de poes."Och, de meeste in de Windclan zijn sukkels"waarmee hij vooral op een bepaalde kat doelde, die hem gelukkig niet meer had lastiggevallen. "Misschien kunnen we het woud delen?"

Words:  ||Tag: Silverpaw || Note:afspraken maken...  

[/quote]


A thousand silhouettes Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimema 11 aug 2014 - 0:44

Een valse grijns lag om haar lippen. "Ooh nou. Jij wilt Dawnstar toch ook weg. Laat mij gewoon dat klusje klaren." Haar blik was duister. "Haar bloed zal aan mijn poten hangen. Wacht maar." Ze kon niet wachten tot het zover was. Eerlijk was eerlijk, maar haar lust naar haar bloed maakte haar licht waanzinnig. 'Misschien kunnen we het woud delen?' Silver keek op en lachte vals. "Dat... Is het beste wat je vandaag al gezegd hebt." Ze keek even achter zich naar hun territorium. "Wat zullen we doen met Thunder- en Shadowclan?" Ze was zich bewust dat deze twee clans sterke leiders hadden en ze tot nu toe weinig bondgenoten had gevonden in die clans. Ze moest er eens tijd voor maken.


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

A thousand silhouettes 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimema 11 aug 2014 - 13:55

Silhouettepaw zag dat de poes een valse grijns produceerde,"Ooh nou. Jij wilt Dawnstar toch ook weg. Laat mij gewoon dat klusje klaren."Silhouettepaw knikte, ze had wel gelijk daarin. Enkel Everstar uitschakelen was niet genoeg als hij het hele woud wou overnemen. "Dat... Is het beste wat je vandaag al gezegd hebt."zei ze op zijn laatste vraag en ze kek even achterom. "Wat zullen we doen met Thunder- en Shadowclan?" Silhouettepaw ging zitten en dacht diep na, "Misschien kunnen we hulp vinden daar?"opperde hij en keek haar vragend aan. Intussen was hij op zijn hoede voor anderen.


A thousand silhouettes Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 8:14

Het begon haar lichtelijk interessant te worden dit gesprek. Ze probeerde het gevoel te negeren maar moest steeds weer om zijn uitspraken giechelen. Ze hield haar poot even voor haar ogen. Dit moest nu ophouden. Ze kon zich niet zwak tonen tegenover een Windclan kater. Tegenover niemand. Silver dacht na bij het idee van de kater. "Dat kan. Dan is het hoog tijd om daar al eens mee te beginnen." Ze dacht na aan wat het best bereikbaar zou zijn. Hier had ze maar over de rand van het ravijn te springen en ze bevond zich op Windclan gebied. Voor Thunder- en Shadowclan zou het al heel wat meer moeite kosten om er te geraken en niet op te vallen. Wat dat betrof lag Thunderclan het best in Riverclan's bereik. "Ik pak Thunderclan. Het is het best bereikbaar vanuit Riverclan, en aan Shadowclan heb ik een hekel." Ze snoof even. Hopelijk zou de kater het accepteren. Bondgenoten zoeken was nu niet zo simpel. Je moest er maar één tegenkomen die je niet van het gebied jaagt en zo al tegen de Warriorcode ingaat.


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

A thousand silhouettes 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 15:01




ONE DAY, I WILL BE YOUR DEATH

Silhouettepaw merkte dat Silver zijn uitspraken inmiddels wel begon te waarderen en hij knipoogde kort naar haar.  "Dat kan. Dan is het hoog tijd om daar al eens mee te beginnen."zei ze op zijn laatste zin en keek rond. Silhouettepaw liet haar kijken wat het beste was,ze leek wel slim te zijn in wat ze deed. Hij wcahtte even en toen sprak ze weer, "Ik pak Thunderclan. Het is het best bereikbaar vanuit Riverclan, en aan Shadowclan heb ik een hekel." Silhouettepaw grinnikte kort,dat kwam mooi uit. "Mooi,ik ben al in Thunderclan gebied geweest,echter niet om daar bondgenoten te zoeken"hij stond op en knipoogde naar haar,terwijl hij haar naast ging staan. "The sun will sink"begon hij opeens te zingen en stond op de rand van de Gorge, hij keek achterom naar Silverpaw'
And the cats will think.
Is there something wrong.
Well,they don't have wait long.

We will come in the darkest night.
And one perfect moment we take the might.
A song of silver and a silhouette.
Causing fear,pain and even death.
Silhouettepaw grinnikte kort en ging naast Silverpaw staan, afwachtend wat zij ging doen. "We worden groter dan er ooit een is geweest."zei hij tegen haar en grijsde vals. Ja,het moment was aangebroken.





Words:  ||Tag: Silverpaw || Note:Het werd weer eens tijd dat een katje ging zingen. 

[/quote]


A thousand silhouettes Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 14:24

De stemming leek een andere wending te nemen. Zowel het gedrag van de Windclanner als haar eigen gedrag veranderden. Ze grijnsde duister op de kater zijn woorden. 'Mooi, ik ben al in Thunderclan gebied geweest, echter niet om daar bondgenoten te zoeken.' Dat kwam goed uit. Ze betrapte zich erop te staan trippelen van nieuwsgierigheid. Ze kapte er gauw mee en kreeg weer haar gebruikelijke duistere uitdrukking. Zo gedroeg ze zich ook vaak in het bijzijn van anderen. Alleen bij clangenoten en haar mentor zette ze een masker op.

'The sun will sink, and the cats will think.
Is there something wrong.
Well,they don't have wait long...'

Silver legde haar oren in haar nek waarbij ze waarschuwend blies achter de kater. Ze keek rondom hen, alsof ze elk moment een Windclanner tegen het lijf kon lopen.
Maar het bleef stil.

"The sound of Ever's dying gasp
And Dawnstar squealing in my grasp
Their stupid members mournfull cry
That's our lullaby,"

Silver lachte duister terwijl het maanlicht enkel haar gezicht accentueerde.

"Oh the battle may be bloody, but that's kind of work to me
The melody of angry growls
A counterpoint of painful howls
A symphony of death, oh my!
That's our lullaby!"


Haar blik ging terug naar de kater. Benieuwd wat hij nu zou zeggen.

Late reactie~



The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

A thousand silhouettes 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 17:47





ONE DAY, I WILL BE YOUR DEATH

Silhouettepaw glimlachte bij haar woorden en liep weer terug naar haar, ze had zin in alles. Silhouettepaw begon aan zijn vervolg, maar met een zachter stem dan net

"Sleep soft my little one.
Their time is almost done.
Then we will be awake.
And you know what we take

Hij ging zitten en gaf zijn voorpoot een lik.
Like fire in our eyes.
After all what I tries.
It's almost our time.
Get everything ready for the crime.

Zijn stem schoot een octaaf omhoog en hij bleef zwijgen, om zich kijkend, maar in de maanverlichte velden was niks te zien.

The Fire burns,but no for Ever.
And then dark will last forever.
They will be no Dawn anymore.
We hunt the Shrew and even more.

Silhouettepaw hield stil en keek om zich heen. De geluiden van krekels klonken om hun heen en ze zongen hun eigen lied. De sterren waren verscholen achter de wolken, enkel de maan scheen er nog doorheen. Een goed teken voor hun, zo voelde het. Hij was zijn plotseling angst voor de sterren nog niet kwijt en hij was daarom blij ze niet te zien. Daarna keek hij naar de zilveren vacht van de poes. Ze voelde het zelfde als hij, ze wou hetzelfde en samen zouden ze dat bereiken.



       




Words:  ||Tag: Silverpaw || Note:Te lui voor een refrein 



A thousand silhouettes Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 19:09

Zoals ze had gepland had ze één stuk meegezongen maar zweeg daarna weer. De kans dat ze met zingen de aandacht zou trekken van menig Windclanner was groot. Ze luisterde naar de laatste klanken van Silhouette's lied waarin hij het over de andere drie leiders leek te hebben. Ze wilde er een laatste refrein aan toe voegen maar bleef in stilte luisteren. "Wat zullen ze kijken als wij over het woud zouden regeren. De dode lichamen van menig leiders en deputy's aan onze poten. Ik wil graag hun gezichten zien." Ze gniffelde gemeen. Ze was zeker niet bang om haar poten in hun bloed te plaatsen. Maar het werk zou ze natuurlijk aan anderen overlaten. Aan haar onderdanen.


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

A thousand silhouettes 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
A thousand silhouettes DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: A thousand silhouettes   A thousand silhouettes Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 19:42

Hun lied was ten einde gelopen en Silhouettepaw keek terug naar Silverpaw. "Wat zullen ze kijken als wij over het woud zouden regeren. De dode lichamen van menig leiders en deputy's aan onze poten. Ik wil graag hun gezichten zien."gniffelde die gemeen. Oei, wat was ze toch lekker sadistisch, hij mocht van geluk spreken haar te ontmoet hebben. Maar de tijd begon te dringen. "Ik kan niet wachten. Het wordt al laat, de nacht patrouille kan elk moment komen""zei hij en keek om zich heen, in de verte meende hij stemmen te horen. "Je moet gaan,voordat ze hier zijn"fluisterde hij gehaast


A thousand silhouettes Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A thousand silhouettes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Gorge-
Ga naar: