Metaphors



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Metaphors

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emberspark
Member
Metaphors Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Metaphors   Metaphors Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 21:07

Met een frons op mijn kleine gezichtje keek ik naar de prooistapel. Over z'n kleine plek, kon je uren nadenken, was ik achter gekomen. Hoe kon zo iets... doods de levensbron zijn voor zo veel wezens? Alles hier draaide erom. Dit was onze voedselbron, en zonder voedsel geen leven, toch? Waarom waren we zo afhankelijk van deze hoop? Hoe zat dat? Het was zo raar, als je er over na dacht... Ik zat hier al een tijd, te piekeren. Eigenlijk deed ik omdat ik me verveelde. Het kamp was ook zo saai aan het worden... Mijn gedachten werden onderbroken door een paar kuchjes, maar ik negeerde ze. De prooistapel... Ik had gehoord dat hij niet zo lang geleden nog leeg was geweest... Maar dat kon ik me amper voorstellen. Hoe hebben we dat ooit kunnen overleven? Redelijk vaak kwam er een kat langs, die wat te eten meenam. Ik bestudeerde die dan goed. Wie was het? Welke rang had hij/zij? Na mijn onderzoek kwam ik erachter dat het meeste eten naar de Elders en de Nursery ging. Waarom? Dat was toch niet eerlijk? De warriors hadden het tenslotte gevangen, en moesten weer jagen, en daar hadden ze toch energie voor nodig? Wat was het toch allemaal ingewikkeld...

[Eerst Windkit, dan open]


Metaphors 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Metaphors Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Metaphors   Metaphors Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 19:59

Vrolijk hupste de jonge kitten heen en weer in het camp. Ze verveelde zich, zocht iemand om iets mee te doen. Ze zat nogal vaak in deze situatie, dat de nursery saai geworden was en ze niemand kon vinden om iets te doen. Maar meestal was er dan één van haar siblings die wel met haar wou spelen. Haar groene oogjes keken om zich heen. Daar! Daar zat haar broertje Emberkit. Hij staarde naar de prooistapel. Vrolijk huppelde Windkit naar hem toe, zodat ze vlak voor hem kwam te staan. "Hi Ember!", piepte ze vrolijk. "Wat doeoe je?"


Metaphors 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Metaphors Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Metaphors   Metaphors Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 16:21

Het bleef gek. Fascinerend gek! Ik zou hier de hele dag kunnen blijven zitten, als mijn zusje mij niet vrolijk had onderbroken. En zeg eerlijk, spelen met je zusje is veel leuker dan staren naar een hoop dooie dieren. "Hi Ember!" Piepte Windkit, mijn zusje, vrolijk. "Wat doeoe je?" Ik haalde mijn schoudertjes op. 'Kijken.' Antwoordde ik neutraal. 'En jij?' Mijn stem klonk nieuwsgierig, en ik had zin om iets leuks met haar te doen. Gewoon, Apprenticje pesten of Clannetje spelen. Iets wat alle kittens deden. Alle kittens vonden dat soort dingen leuk, toch? Misschien konden we wel mosballetje doen! Waarom vonden kittens het altijd zo leuk om te spelen? En waarom speelden Warriors niet? Dat was ook al zo gek... Waarom waren er hier zo veel gele dingen hier? Was dat niet gek? Huh? Wacht? Verward schudde ik met mijn kopje. Dat was allemaal veels te ingewikkeld, dus ik besloot er niet meer over na te denken. 'Wiiiindd?' Mauwde ik speels. 'Zullen we speeeeleeen?'


Metaphors 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterdive
Member
Metaphors DPKsfdL
{ Loïs
281
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterdive
BerichtOnderwerp: Re: Metaphors   Metaphors Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 18:44

-May I?-

Otterkit sloop op het blaadje af,wat in de stille wind langzaam over hte zand gleed. Ze deed elke stap voorzichtig en geconcentreerd,zoals haar broer waarschijnlijk ook zal doen. Dit blaadje was haar bijdrage aan de prooistapel! Otterkit bruine staartje sloeg eenmaal in de lucht en ze sprong. De grond deed pijn aan haar kinnetje en wat verbaasd krabbelde ze overeind. Hoe kwam ze op haar kin terecht? Het blaadje was opeens weg. Otterkit draaide zich beledigd om,dat was niet leuk van dat blaadje. Ze wou net in een hoek gaan mokken,of troost bij Hazelkit zoeken,toen ze opeens twee andere kittens zaten. Zusjes en met een aanwezige moeder. Even voelde Otterkit een steek van jaloezie,maar dat verdween al vlug. De twee zaten bij de prooistapel en de ene, waarvan ze helaas niet wist,zei net wat. 'Wiiiindd?' klonk het speels. 'Zullen we speeeeleeen?'. De andere heette dus Windkit en niet gewoon Wind,zoals ze bij Acepaw had gedacht. Otterkit rende op ze af en sprong naast ze. "Mag ik mee doen? Please?"vroeg ze enthousiast.
-negeer maar als dit nog niet de bedoeling was-


Metaphors Ottero10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Metaphors
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: