let's begin



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 let's begin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightleaf
Member
let's begin DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: let's begin   let's begin Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 19:26

Voorzichtig pakte Lightpaw een muisje van de prooistapel. Het was een klein en je zag de botten zo zitten. Ze trippelde naar een plekje aan de rand van het bos en begon met eten. De apprentice pakte kleine hapjes om het zo lang mogelijk te laten duren. Ondertussen droomde ze weg over haarzelf die een reuzegrote prooi ving en dat iedereen haar zou bedanken, niemand die dan echt honger zou lijden. Ze sloot haar ogen even en dacht aan alle aandacht dat ze zou krijgen en hoeveel mensen naar haar zouden opkijken. Ze moest glimlachen toen ze besefte dat ze zo veel bewonderaars wou. Als puntje bij paaltje kwam zou ze waarschijnlijk verlegen zijn. Nuja, ze zou toch lang moeten wachten voor ze zoiets zou kunnen doen, dacht ze. Lightpaw hief haar hoofd op en zocht naar wat andere katten waarmee ze zou kunnen babbelen.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

let's begin 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
let's begin DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: let's begin   let's begin Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 19:33

Leopardpaw was die ochtend vroeg wakker geworden. De zon was nog maar net op gekomen. Ze trippelde naar de prooistapel voor een ontbijtje. Ze zag een wat oudere apprentice een klein muisje van de prooistapel pakken. Leopardpaw besloot een kleine waterrat te nemen. Ze liep naar de apprentice toe en dacht na, wat was haar naam ookal weer? Toen wist ze het: Lightpaw. "Hoi Lightpaw" zei ze vrolijk. "Mag ik erbij komen zitten?" vroeg ze. Ze wachtte op een antwoord van de jonge poes.


let's begin 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
let's begin DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: let's begin   let's begin Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 19:58

Ze glimlachte, blijkbaar hoefde ze niet eens naar iemand toe te stappen als ze wou praten. 'Hoi Lightpaw' zei een andere apprentice. Lightpaw knikte als groet terwijl ze verder kauwde op een stukje muis. 'Mag ik erbij komen zitten?' vroeg Leopardpaw. De bruine poes slikte het stukje weg. 'Ja hoor' zei ze simpel. Ze rekte zich eens goed uit. 'Heb je al gegeten?' vroeg ze om een gesprek te beginnen. Eigenlijk interesseerde ze zich niet echt in of de andere poes al gegeten had of niet, maar wat moest je anders zeggen?


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

let's begin 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
let's begin DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: let's begin   let's begin Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 13:30

'Ja hoor' zei ze. Leopardpaw ging naast Lightpaw zitten. 'Heb je al gegeten?' vroeg Lightpaw. "Nee, ik wilde net beginnen." zei Leopardpaw met een blik op haar waterrat. Leopardpaw nam een klein hapje van haar waterrat. Hij was heel lekker. "Wat ga jij doen vandaag?" vroeg ze aan Lightpaw. Zelf wist ze nog niet wat ze ging doen, misschien een beetje jagen. Ze hoopte dat ze bij de vorige ceremonie een mentor kreeg. Dan kon ze gaan trainen en snel een warrior worden. Ze nam nog een kleine hap van haar waterrat en wachtte rustig af op een antwoord van Lightpaw.



let's begin 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
let's begin DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: let's begin   let's begin Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 19:05

'Nee, ik wilde net beginnen.' zei ze. Pas toen merkte Lightpaw de waterrat op. Met moeite moest ze haar blik ervan af wenden. Ze had dus nog steeds honger. Met grote ogen keek ze toe hou de apprentice ervan begon te eten. Ze slikte eens en beheerste zichzelf. 'Wat ga jij doen vandaag?' ging ze verder. Lightpaw vroeg zich nogmaals af of de poes echt geïnteresseerd was wat ze ging doen. 'Trainen, jagen denk ik' antwoordde ze vriendelijk. Eindelijk, ze had eens een normaal gesprek. Ze moest glimlachen bij die gedachte. Ligthtpaw ging er van uit dat Leopardpaw nu wel zou zeggen wat zei zou gaan doen dus bleef ze nog even zitten wachten.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

let's begin 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
let's begin DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: let's begin   let's begin Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 19:51

'Trainen, jagen denk ik' antwoordde Lightpaw. Leopardpaw zag dat de apprentice een beetje naar haar waterrat staarde en met moeite haar blik er van afwendde. "Hmm, ik heb niet zo'n hele erge honger... Wil je helpen deze waterrat op te eten?" vroeg Leopardpaw met een glimlach aan Lightpaw. Ze had echt niet zoveel honger en het was zonde om zo'n lekkere waterrat te laten wegrotten. Ze schoof haar waterrat een beetje naar Lightpaw toe zodat die ook kon eten als ze wilde. "Ik ga vanmiddag trouwens mezelf vervelen." zei ze.


let's begin 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
let's begin DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: let's begin   let's begin Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 13:58

'Hmm, ik heb niet zo'n hele erge honger... Wil je helpen deze waterrat op te eten?' vroeg Leopardpaw. Lightpaw grijnsde. 'ja, dankje,' zei ze snel. Na enige aarzeling schoof ze het beestje nog wat dichter naar haar toe en nam een klein hapje. Al kauwend luisterde ze naar de apprentice, misschien zelf nieuwe vriendin. 'Ik ga vanmiddag trouwens mezelf vervelen,' Lightpaw trok een wenkbrauw op. Jezelf vervelen? Ze vond dat dat maar iets voor kittens was. Nu kon je zoveel doen, in nood ging je wat elders blij maken. 'Hoezo? Er is massa's te doen!' zei ze opgewekt. De bruine poes zwaaide met haar staart naar het kamp. Hier en daar waren wat kittens aan het ronddollen en het leek erop dat een patrouille op het punt stond om te vertrekken. De laatste tijd waren er meer en meer, wat best vreemd was. Ze besloot er niet te erg aan tillen en richtte zich weer naar Leopardpaw.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

let's begin 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
let's begin DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: let's begin   let's begin Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 14:08

Lightpaw schoof de waterrat nog wat dichter naar zich toe en nam toen met enige aarzeling een klein hapje. Leopardpaw nam ook nog een kleine hap. 'Hoezo? Er is massa's te doen!' zei Lightpaw. "Dat is waar ik denk dat ik wat ga jagen vandaag." zei Leopardpaw toen ze het hapje waterrat had door geslikt. "Zullen we anders samen gaan jagen?" vroeg Leopardpaw. Samen jagen was leuk dan alleen jagen vond ze. En dan kon ze Lightpaw ook wat beter leren kennen en misschien konden ze zelfs wel vriendinnen worden.


let's begin 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
let's begin DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: let's begin   let's begin Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 19:06

'Dat is waar, ik denk dat ik wat ga jagen vandaag,' Lightpaw glimlachte met een mond vol waterrat. Gelukkig, ze dacht al dat er iemand lui was geworden. Al was dat in principe haar keuze dan, ze zou wel zien wat er van kwam. 'Zullen we anders samen gaan jagen?' vroeg ze. Lightpaw knikte blij. Ze vond haar aardig. 'Ja hoor, is goed! Vang je veel?' vroeg ze enthousiast. Ze wist niet zo goed wie Leopardpaw's mentor was, misschien zou ze het wel vertellen. In haar hoofd overliep ze het rijtje van katten die ze kende zonder apprentice. Niet zo blij merkte ze op dat ze nog niet zo veel warriors echt goed kende. Ochja, zolang ze maar wat vrienden had.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

let's begin 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
let's begin DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: let's begin   let's begin Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 21:37

'Ja hoor, is goed! Vang je veel?' vroeg Lightpaw. "Best wel alleen ik heb mezelf leren jagen want ik heb nog geen mentor." vertelde Leopardpaw. De waterrat was ondertussen al op gegeten door Lightpaw en Leopardpaw. Leopardpaw stond rustig op en rekte zichzelf even uit. "Zullen we gaan?" vroeg Leopardpaw aan Lightpaw. Ze had veel energie, dat had ze altijd wel eigenlijk. Ze had zin om even te gaan rennen en daarna lekker te gaan jagen.


let's begin 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
let's begin DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: let's begin   let's begin Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 14:30

'Best wel alleen ik heb mezelf leren jagen want ik heb nog geen mentor,' zei Leoprdpaw. Lightpaw fronste maar ging er verder niet echt op in. Ze wou de poes niet kwetsen. De zon brak door een paar wokjes heen en zorgde ervoor dat het kamp in een warme gloed stond. 'Zullen we gaan?' vroeg de poes aan haar. 'Oké,' antwoordde ze terwijl ze opstond. De bruin gestreepte poes rekte zich nog eens goed uit. Misschien moest ze eens wat meer met andere katten gaan jagen. Blijkbaar kon je zo makkelijk vrienden maken. Ze glimlachte warm naar Leopardpaw en trippelde naar de uitgang van het kamp. Ze had zin om te rennen en keek vlug achter haar schouders. 'Kom mee!' riep ze lachend en begon te rennen. Lightpaw keek nog eens achterom, ze wou nu niet haar nieuwe jaagmaatje kwijtraken.

//topicje uit?


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

let's begin 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
let's begin DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: let's begin   let's begin Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 14:44

'Oké,' antwoordde Lightpaw terwijl ze opstond. 'Kom mee!' riep ze lachend en ze begon te rennen. Leopardpaw begon ook te rennen. Ze kon heel snel rennen dus ze rende al snel naast Lightpaw. Toen Lightpaw achterom keek moest Leopardpaw lachen. "Ik ben hier." zei ze lachend. "Wie als eerste bij Owltree is?" vroeg ze. Ze rende nu nog niet zo snel vond ze zelf. Ze keek Lightpaw afwachtend aan. Ze was benieuwd of de poes ook snel kon rennen. Ze begon zigzagend tussen de bomen door te rennen. Eigenlijk zonder dat ze het zelf door had begon ze sneller te rennen. Toen ze dat merkte begon ze weer rustig naast Lightpaw te rennen.

Topic uit, zullen we topic bij Owltree doen?


let's begin 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
let's begin
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: