eerste keer :3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 eerste keer :3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ravendream
Member
eerste keer :3 DPKsfdL
victoria
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravendream
BerichtOnderwerp: eerste keer :3   eerste keer :3 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 11:36

ze zon scheen door de bomen en verwarmde nightmarebutterfly's vacht, langzaam rekte ze zich uit. ze keek om zich heen, het kamp kwam langzaam tot leven. de eerste katten stonden al op en de dagenraad patroule was al weg. ze stond op trippelde uit het krijgers hol en wilde net naar de hoop vers prooi gaan toen ze het hoorde. 'moet je haar nou zien'. zij de wat oudere krijger' denkt dat ze heel wat is.. ' aleen omdat ze zijn lievelingetje is hoeft nog niet te betekenen dat wij haar mogen'. de andere poes knikte instemend. nightmarebutterfly's vacht prikte onbehaagelijk. snel griste ze een muis van de hoop en rende ze naar buiten, daar bij een open plofde ze neer. de poes voelde zich onbehaagelijk. zo ging het elke ochtend. ze zuchte en nam een paar happen van de muis en probeerde de opkomende gevoelens van frustratie te onderdrukken. zij was als kitten gevonden aan de rand van het bos en opgenomen in de clan. maar er waren altijd katten die vonden dat ze hier niet thuis hoorde en helaas voor de witte poes was dat de meerderhijd. toen ze klaar was mety de muis besloot ze op jacht te gaan. ze zou zich bewijzen, dat wist ze wel maar toch besloop het onangenamen gevoel haar elke dag weer dat ze hier niet thuis hoorde.




(geprobeerde  shy i guess ^^ please zeg wat je ervan vond c;)


eerste keer :3 2h36bly

                  Ravendream
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
eerste keer :3 DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer :3   eerste keer :3 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 12:20

Welkom op dit geweldige forum! Smile

Ten eerste is het misschien beter als je je naam met een registreert, dus Nightmarebutterfly in plaats van nightmarebButterfly. Dat staat wat beter. Wink (dit kan je doen door de admins een berichtje te sturen)

Je post is opzich goed, enkel een paar kleine puntjes;

Een zin begin je met een Hoofdletter, dat leest wat fijner. ^^
Het is geloof ik niet mogelijk dat katten buiten clans opgenomen worden in clans, dus je kat moet geboren zijn in een clan. Smile

Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben!

X Lore


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

eerste keer :3 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravendream
Member
eerste keer :3 DPKsfdL
victoria
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravendream
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer :3   eerste keer :3 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 13:07

omhy thankyou c:! ja ik zal mijn naam proberen te veranderen weet jij hoe dat moet??
en ik dacht nou ja ze is op het shadowclsn bos gevonden door een moeder cat en die heefd haar opgenomen ^^ als dit niet kan zal ik het even veranderen thankyou voor de tips Very Happy <3 nyaa
Bijlagen
eerste keer :3 Attachment5yrz8y_th-1.png
Je hebt geen toestemming om bijlagen te downloaden.
(20 KB) Gedownload 27 keer


eerste keer :3 2h36bly

                  Ravendream
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
eerste keer :3 DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer :3   eerste keer :3 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 19:30

Hoi,

Je kunt inderdaad beter hoofdletters gebruiken in je post, want tja... Dat leest fijner. Clankatten zijn altijd in hun clan geboren, behalve als hun vader of moeder in een andere clan zitten kunnen ze die wisselen tot ze 2 maanden zijn. Dus als je een clankat wil moet die in haar clan zijn geboren. Ook zou ik je kat ouder maken want zover ik weet worden apprenticen niet met 9 maanden al warrior, eerder met 12, dus een jaar, en ouder.

Veel plezier op het forum C:
Hanna (2)


eerste keer :3 Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravendream
Member
eerste keer :3 DPKsfdL
victoria
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravendream
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer :3   eerste keer :3 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 23:56

omhy :0 thx voor de tips !!! c:


eerste keer :3 2h36bly

                  Ravendream
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedfire
Member
eerste keer :3 DPKsfdL
Izza
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Speedfire
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer :3   eerste keer :3 Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 18:49

Ik heb nog wel een paar tips. Alles wat veranderd is staat dikgedrukt.
ze zon scheen door de bomen en verwarmde nightmarebutterfly's vacht, langzaam rekte ze zich uit. ze keek om zich heen, het kamp kwam langzaam tot leven. de eerste katten stonden al op en de dagenraad patroule was al weg.

De zon scheen door de grote bomen die om het kamp heen stonden, en verwarmde Nightmarebutterfly's dikke, witte vacht. Langzaam rekte ze zich uit, totdat al haar spieren opgewarmd waren. De witte poes keek om zich heen met haar ene blauwe oog, terwijl ze haar rode oog slaperig dichtdeed. Ze had heerlijk geslapen in de Warrior's Den, die sinds kort tot haar domein behoorde. Het kamp kwam langzaam tot leven, de eerste katten waren al opgestaan en de dageraad patrouille was al vertrokken. Oh nee! Dacht de vrouwelijke Warrior geschrokken. Ze was er nog steeds aan gewend door haar mentor opgehaald te worden. Ze sprak de eerste de beste kat aan die ze zag."Sorry, maar weet jij bij welke patrouille ik moet zijn?" De kat, een kater, keek haar walgend aan en mompelde iets wat duidelijk geen complimentje was.
^
|
|
Like this ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfeather
Member
eerste keer :3 DPKsfdL
Jeltje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfeather
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer :3   eerste keer :3 Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 18:55

Welkom Nightmarebutterfly!
Inderdaad, zoals al velen gezegd hebben, hoofdletters zijn heel erg belangrijk.
Verder moet je goed opgaan in de details, dat gebeurt ook in een echt boek. Speedfire heeft dat al laten zien.
Let ook altijd op je spelling!! Als je niet zeker weet of je een tekst hebt geschreven zonder al te veel spellingsfouten, vraag dan even aan iemand of die het wil controleren ^^
Probeer ook teksten die katten zeggen goed tussen aanhalingstekens te zetten.
Eerst had je dit: 'moet je haar nou zien'. zij de wat oudere krijger' denkt dat ze heel wat is.. ' aleen omdat ze zijn lievelingetje is hoeft nog niet te betekenen dat wij haar mogen'.
Dit is beter: 'Moet je haar nou zien', 'Zij de wat oudere krijger', 'Denkt dat ze heel wat is..', 'Alleen omdat ze zijn lievelingetje is hoeft nog niet te betekenen dat wij haar mogen'.
Like this :3 Probeer dus om individuele teksten tussen twee aanhalingstekens te zetten, voordat je verder gaat aan een andere tekst, anders lijkt het net alsof de gene die iets zegt wat de hele tijd maar doorgaat xD
Probeer ook geen woorden te vergeten of dubbel te schrijven. Bijvoorbeeld, er zijn wat mensen die soms zoiets schrijven als dit: "Ze was heel erg moe was en ze wilde dolgraag gaan slapen" (gewoon een voorbeeld, even zelf bedacht XD" waarbij mensen dus de was herhalen en dat staan een beetje raar. Niet dat jij dit hebt gedaan in je verhaal (yaaay :3) maar dit is gewoon als tip C:

Verder schrijf je heel goed!
Veel plezier in ShadowClan :3

Ravenfeather


eerste keer :3 2hftc09
-- Thanks Tessa/Erosa voor mijn huidige setje!!--
Hoi mensen die een topic met mij hebben, mijn schoolleven is druk, ik heb weinig huiswerk maar ook weinig tijd! Dus ik kan nog wel eens verdwijnen, sorry als ik dus ff niet post! Blijf vooral actief want ik verschijn en post alrijd wel weer!!!
..Stamps..:

Ravenpower:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravendream
Member
eerste keer :3 DPKsfdL
victoria
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravendream
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer :3   eerste keer :3 Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 19:03

omg thankyou so muts<33 :3 ik ben nu ook veel aan het oefenen en het gaat steeds beter ^^ door mijn dislexy vind ik spelling erg moeilijk maar ik zal mijn uiterste best doen om dit te veranderen!! nogmaails bedankt voor de tip!


eerste keer :3 2h36bly

                  Ravendream
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
eerste keer :3 DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer :3   eerste keer :3 Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 19:05

Nog een tip: Als je dyslexie hebt, kun je het beter eerst op Microsoft Word typen. Dan komt er automatisch een verandering als je het fout getypd hebt ^^


{ Memphis } { Scream }
eerste keer :3 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravendream
Member
eerste keer :3 DPKsfdL
victoria
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravendream
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer :3   eerste keer :3 Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 19:08

owwe owkey :3 ja das ijgenlijk wel een goed idee :3
thx <3


eerste keer :3 2h36bly

                  Ravendream
Terug naar boven Ga naar beneden
 
eerste keer :3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: