Willowtear



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Willowtear

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Willowtear
Member
Willowtear DPKsfdL
95

CAT'S PROFILE
Age: 13 Manen
Gender:
Rank:
Willowtear
BerichtOnderwerp: Willowtear   Willowtear Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 17:35

~ Information 'Bout The Breed ~

Breed: Snowshoe
Origin: America
Personality: Affectionate, Playful and Curious.
Fur: Soft, Almost no Undercoat.
Colors: 2 Varieties; Mitted and Bicolour. Common; Seal,- Blue,- Chocolate,- Lilacpoint.

Ras: Snowshoe
Herkomst: Amerika
Karakter: Aanhankelijk, speels, nieuwsgierig.
Vacht: Zacht, Bijna geen ondervacht.
Kleuren: 2 variëteiten; Mitted en Bicolour. Meest voorkomend; Seal,- Blue,- Chocolate,- Lilacpoint.


~ Willowtear ~

Geslacht: Poes.
Leeftijd: 13 Manen.
Broers/Zussen: Geen
Ouders: Chesnutfur&Blossompetal.
Partner: Love is a Ilussion, Created by Fantasy And Dispair.
Kittens: Geen.
Oogkleur: Saffierblauw
Ras: Snowshoe

~ Haar warriorcerimonie ~
Zes manen geleden

Duststar met zijn wit/rode vacht, riep de clan bijeen voor de warriorcerimonie. Míjn warriorcerimonie. Mijn hart was in duigen gevallen, zelfs de zware weg die ik als apprentice had afgelegd en de vreugde die ik eigenlijk hoorde te voelen voor mijn Warriorcerimonie, was als sneeuw voor de zon verdwenen. 'Willowpaw, kom naar voren alsjeblieft.' Sprak Duststar's stem na zijn preek. Met een ijzige blik stapte ik naar voren, en liet een geforceerde glimlach op mijn gezicht verschijnen. De mentor die ik nu had, had Stoneblaze zijn werk overgenomen. Hij keek trots om zich heen, en ik kon het gevoel niet onderdrukken naar hem te schreeuwen dat Stoneblaze al het werk had gedaan. Het gemis van mijn stiekeme liefde, en mijn ouders bleef voor altijd in mijn hart steken. Alsof er duizend messen in werden geduwt. Niemand in mijn clan zag er zo uit als ik, en ik leek ook totaal niet op mijn ouders. Iets wat me altijd bleef verbazen. Mijn saffierblauwe ogen gleden over de rest van de katten, sommige murmelde iets naar de ander. En ik wist dondersgoed wat ze zeiden, wat een arme kat, alles verloren. En dat was kort samengevat. Het masker dat voor mijn gezicht hing, was iets waar ik lang voor had kunnen oefenen. Ik wist het vrijwel zonder enige moeite voor elkaar te krijgen om mijn mondhoeken omhoog te doen krullen tot een perfecte, overtuigende glimlach terwijl ik een masker van vrolijkheid voor mijn ezicht liet opdoemen zodat de rest mijn ware emoties niet zou zien. 'Willowpaw, beloof je de Warrior Code te eren, en je clan boven alles te zetten?' 'Ja, Duststar.' 'Vanaf deze dag, zul je bekend staan als Willowtear.' De naam lieten de pijn door mijn aderen stromen, en er vormde een brandend gevoel achter mijn ogen. Willowtear. Dat was logisch, het beschreef perfect mijn verleden. Tear. Traan. Tranen om het verlies het gaf een soort geruststelling. Het was een mooie naam, die ik ook gelukzalig in ontvangst nam. Nu een meer oprechte glimlach rond mijn lippen was gevormd, sprak hij verder. 'Zoals we weten hebben beide mentors die je hebt gehad, je uitstekend opgeleid. En ze hebben beide hun sterkste punten op jou overgebracht. We weten wat je hebt meegemaakt, en we eren jou. Je bent een uitstekende kat geworden die liet zien dat je zelfs door de zwaarste tegenslagen heen kon komen.' Grapjas.. ik er doorheen gekomen? Was hij gek geworden? Mijn masker was beter geoefend dan ik had verwacht. Maar nee, ooit had een van mijn Denmates tegen een andere apprentice gefluisterd; 'Zelfs een ezel kan de pijn van haar gezicht aflezen, het staat er werkelijk op getékend.' Jup, het zat vol medelij, maar daar voelde ik me echt niet beter door. Ik was liever alleen dood aan het gaan, dan een wereld vol katten die je lief had één voor één te zien sterven. Toen Duststar zijn stem had laten wegsterven in de nacht, klonk het gejuich van de katten nog na in mijn oren. Maar vreugde voelde ik niet. Dat zal ik nóóít meer voelen.

~ Geschiedenis ~

Willowtear is een geboren Skyclan kat. Althans dat denkt ze. Ze is als kitten langs de grens van RiverClan en Skyclan gedumpt, ze had geen geur van Clans aan haar vacht dus heeft Skyclan haar opgenomen als waardige kitten. Chesnutfur en Blossompetal hebben haar verzorgd, alsof het hun eigen kitten was. Ze kreeg de naam 'Willowkit.' Willowkit groeide op, en was gewaardeerd. Duststar had verboden haar ware aard te vertellen, omdat Skyclan in een tekort aan warriors, apprentices en kittens had. En Willowkit mogenlijk weg kon lopen om haar echte ouders te zoeken. Vijf manen later, toen Willow haar zesde maan begon werd ze de Apprentice 'Willowpaw.' Ze werd getraind door Stoneblaze. Ze had een stiekeme crush op haar mentor, maar dat was nooit uitgesproken. Haar leven was volkomen perfect tot een groot gevecht zowel Chesnutfur, Blossompetal én Stoneblaze fataal werd. Ook nog een andere Apprentice, die haar leven probeerde te redden. De komende manen was een grote horror. En zelfs nu, zes manen later is ze er nog niet over heen. De lijdensweg die ze heeft begaan, heeft haar stil gemaakt. Ze is niet meer de oude, vrolijke en leergierige poes die iedereen mocht.

~ Personality ~

Stil, zwijgzaam, kapot, gebroken. Je kan haar allemaal namen geven, maar het gevoel dat zij met zich meedraagt kun je niet beschrijven. Ze is wel lief, en probeert het beste te doen voor haar clan, maar ze hoorde geruchten achter haar rug om, en dat wist ze. Ook andere clans weten van haar verlies, hoe ze erachter zijn gekomen weet ze niet. Verder kan ze goed zorgen voor haar clanmates, en brengt ze ook tijd door in de Nursery om bij de pasgeboren kits, of de wat oudere te zitten. De Queens vinden haar aanwezigheid niet erg, en ze kan soms ook op de kits passen als de rest er even tussen uit gaat. Medicine cat was niet voor haar weggelegd, alhoewel ze eenmaal eerder een connectie met Starclan had gehad. Met de drie katten die ze is verloren. Ze had naar ze geschreeuwd, dat ze er híér moesten zijn voor haar, op aarde. Om haar dingen te leren, en haar lief te hebben, om deze pijn niet te voelen. Maar toen verdwenen ze, de geuren nog steeds in haar neusgaten als ze de volgende dag was wakker geworden.



I've been broken more times you'll imagine
And there are many more times to come.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Willowtear
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: