Hi Again



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hi Again

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brightflash
Member
Hi Again DPKsfdL
Amy
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Brightflash
BerichtOnderwerp: Hi Again   Hi Again Icon_minitimema 11 aug 2014 - 17:06

Rustig liep Brightpaw het camp uit. De tabby poes liep traag even wat rond in het ShadowClan territory maar liep toen maar naar de grens. Ze vroeg zich af wat er met haar ouders gebeurd was,maar daar zou ze nooit het antwoord weten. Ze liep wat heen en weer langs the border in de hoop dat ze haar zus Lightpaw zou zien. Haar vader was vrijwel onbekend maar misschien was hij van ShadowClan afkomstig,anders zat ze nu natuurlijk bij de ThunderClan. Ze snoof even de lucht op en dacht dat ze in de verte de geur van haar zus opving maar ze wist het niet,hoopvol wachtte ze aan de grijns en keek steeds in het rond.

Eerste post voor Lightpaw


Hi Again 1ew9ad
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Hi Again DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hi Again   Hi Again Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 13:42

Lightpaw wandelde met een bijna huppelachtige pas naar de grens. Om de haverklap bleef ze even staan om te ruiken naar prooi. De zon scheen feller dan anders en de bruine poes begon meer en meer de schaduwen op te zoeken. Toen ze nogmaals de geuren opsnoof merkte ze dat ze al dichter bij de grens was dan verwacht. Een vertrouwde geur dreef mee met de andere. De apprentice versnelde haar pas. Vanuit de struiken herkende ze een vachtpatroon. 'Brightpaw!' riep ze uit terwijl ze tevoorschijn stapte. Verwachtingsvol keek ze haar zusje aan. Het was een tijd geleden dat ze elkaar gezien hadden. Na de gebeurtenis van de Skyclan had ze zich een lange tijd helemaal alleen gevoeld.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Hi Again 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightflash
Member
Hi Again DPKsfdL
Amy
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Brightflash
BerichtOnderwerp: Re: Hi Again   Hi Again Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 14:12

Bright hoorde nu ook duidelijke passen die versnelde en ze wierp haar blik in die richting. 'Brightpaw!' riep haar zus uit terwijl ze tevoorschijn stapte. 'Lightpaw!', begroette ze haar en duwde haar neusje tegen haar aan ter begroeting. 'Hoe is het in de ThunderClan? Ik baal zo dat ik naar hier ben gegaan! Nu zie ik je niet elke dag meer na...na wat er met SkyClan gebeurt is.', zei ze,ze had eerst even geaarzeld en het wat zachter uitgesproken. Bright was verlamd van angst gewoon ergens bij gaan staan,bij een van de leaders,gehoopt dat haar zus haar zou volgen. Haar hoofd had van binnen mistig geleken na alles wat er gebeurd was. 'De volgende keer om elkaar te ontmoeten gaan we naar de old SkyClan camp of the starlake,maar ik denk dat de starlake het beste zal zijn.', zei ze zachtjes en keek haar zus aan. Ze drukte even haar hoofd tegen haar aan. 'Het is niet meer hetzelfde zonder jouw', fluisterde ze en ze moest haar tranen dwingen te blijven waar ze waren. De sterke poes die altijd iedereen kon kwetsen met woorden voelde zich nu ellendig en alleen,maar dit moment maakte haar wel gelukkig,zo wist ze dat haar zus nog in orde was.


Hi Again 1ew9ad
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Hi Again DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hi Again   Hi Again Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 18:48

'Lightpaw!' ze klaarde op toen ze die bekende stem hoorde. De poes spinde tevreden toen ze het neusje van haar zusjes tegen haar voelde. De ontmoetingen met katten die ze een tijdje niet meer gezien had bleken beter en beter te gaan. 'Hoe is het in de ThunderClan? Ik baal zo dat ik naar hier ben gegaan! Nu zie ik je niet elke dag meer na...na wat er met SkyClan gebeurt is,' zei Brightpaw.  Lightpaw kropt lichtjes ineen. Het bleef hard om over te praten. Ergens nam ze zichzelf schuldig dat ze niets had gedaan, niet dat ze iets kon doen, ongetraind als ze toen was. Het tweede schuldgevoel was dat ze zich best goed voelde in de Thunderclan. Lightpaw ging nog wat dichter tegen de poes die haar zusje was aanstaan. 'Ik mis je,' prevelde ze,wat waar was. Ze mocht nu niet huilen. Beschermend rechtte ze haar rug. De apprentice wou dat haar zusje naar haar kon opkijken, zodat ze wist dat ze het goed maakte in de Thunderclan, en zij best ook het beste van haar apprentice tijd kon maken. 'De volgende keer om elkaar te ontmoeten gaan we naar de old SkyClan camp of the starlake,maar ik denk dat de starlake het beste zal zijn,' ging Brightpaw verder. Ze keek naar haar, Lightpaw keek dapper terug en probeerde er beheerst uit te zien. Aan de starlake kleefden nu wel herinneringen aan vast. Het was ook de enige plek die iets van haar schoonheid had behouden. Lightpaw wou iets zeggen maar de andere poes was haar voor. 'Het is niet meer hetzelfde zonder jouw' zei ze. Het brak haar hart. Als het kon zou ze bij haar zusje zijn gegaan, maar toen ging het allemaal zo snel en...Nu veranderen kon gewoon niet meer. 'Misschien niet hetzelfde, maar ook oké, toch? Doe nu maar gewoon je best, dan...zullen ze trots op ons zijn.' het laatste fluisterde ze bijna. Ze wist vast wel wie ze met 'ze' bedoelde.  Lightpaw gaf haar zusje een kopje en bad tot de starclan dat ze een goede warrior kon worden en zich over het verdriet kon zetten. Lightpaw had er veel moeite mee, maar dat hoefde ze nu niet helemaal te weten.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Hi Again 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightflash
Member
Hi Again DPKsfdL
Amy
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Brightflash
BerichtOnderwerp: Re: Hi Again   Hi Again Icon_minitimema 18 aug 2014 - 19:49

'Ik mis je,' prevelde Lightpaw. Het brak haar hart,ze miste haar ook,erger dan je kon voorstellen. Ze miste het samen tongen en naast elkaar liggen in de den,maar wat ze het meest miste was dat ze vaak samen geweest waren,en nu niet meer. 'Misschien niet hetzelfde, maar ook oké, toch? Doe nu maar gewoon je best, dan...zullen ze trots op ons zijn.' Bright keek op en knikte. Ze slikte de tranen weg en besloot een ander onderwerp te kiezen. 'En...heb je onlansg nog...heum...leuke katers ontmoet?', vroeg ze toen maar,zou haar zus door hebben dat ze er niet meer over wilde praten wat er gebeurd was? Of zou het niet opvallen? Ze keek doordringend haar zus aan. Zelf had ze nog niet juist die ene kater ontmoet,maar wie weet zou dat nog gebeuren toch? Ze wende even snel haar blik af om te zien dat er geen andere katten waren en keek toen weer naar haar zus.


Hi Again 1ew9ad
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Hi Again DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hi Again   Hi Again Icon_minitimema 18 aug 2014 - 20:39

De bruine poes was blij toenze zag dat Brightpaw knikte. Het was en pak van haar hart dat haar zusje het zou proberen. 'En...heb je onlansg nog...heum...leuke katers ontmoet?' veranderde de poes van onderwerp. Lightpaw schrok van de vraag. Haar ogen flitsten snel heen en weer. Ze perste er een lachje uit en probeerde geheimzinnig te doen. Moest ze haar het vertellen? Ze wist wel dat ze haar kon vertrouwen, maar zie dat ze het plots zei? Of een vergissing? Ze was bang voor de risico's. 'Hmm...evenveel als jou?' normaal gezien zou ze dat antwoord ook hebben gegeven, maar nu was het meer van belang. Nu kon ze wat tijd rekken. Als Brightpaw een vriendje had konden ze daar over verder babbelen. Maar anders...Angstig woog ze alle mogelijkheden af.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Hi Again 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightflash
Member
Hi Again DPKsfdL
Amy
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Brightflash
BerichtOnderwerp: Re: Hi Again   Hi Again Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 13:44

Ze merkte dat haar zus schrok van die vraag,ze leek geheimzinnig te doen. 'Hmm...evenveel als jou?' Vroeg haar zus. Bright schudde haar kopje. 'Nee,ik heb er geen...maar jij wel!', ze kende haar zus goed genoeg om te weten dat ze een kater had ontmoet. 'Hoe is hij? Is het ook een apprentice of al een warrior? Hoe ziet hij eruit? Hoe noemt hij? Hoe oud is hij?', vroeg ze vrolijk aan haar zus,ze wou wel weten wie die kater was,en als die haar zus ooit zou kwetsen dan zou Bright wel hem op zijn plek zetten. Ze keek doordringend haar zus aan,ze zou het toch vertellen? Vast wel! Lightpaw wist toch dat ze op haar kon vertrouwen?


Hi Again 1ew9ad
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Hi Again DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hi Again   Hi Again Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 16:16

'Nee,ik heb er geen...maar jij wel!' Lightpaw zuchtte, ze had bijna geen keus meer.  Voor ze iets kon zeggen begon Brightpaw weer. 'Hoe is hij? Is het ook een apprentice of al een warrior? Hoe ziet hij eruit? Hoe noemt hij? Hoe oud is hij?' luidde de stortvloed van vragen. De apprentice deinsde achteruit alsof ze bang was van alle vragen. 'Hij...eu...is speciaal. Ja, heel speciaal voor mij,' vertelde ze aan haar zusje. Opgelucht blies ze haar adem uit. Hoe kon ze dit overleven? Ze wou haar zusje geen pijn doen, maar ze was ook zó nieuwsgierig naar hem! De bruine poes was bang voor de reactie als ze wist dat het een Bloodclanner was. Ze wist niet goed hoe Brightpaw dacht over zulke clanrealties. Het was al erg genoeg dat ze het voor katten moest geheimhouden. 'Hij is een apprentice' voegde ze nog toe op het laatste., Ze krulde haar staart rond haar pootjes. Ze moesten dringend op naar een ander onderwerp.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Hi Again 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightflash
Member
Hi Again DPKsfdL
Amy
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Brightflash
BerichtOnderwerp: Re: Hi Again   Hi Again Icon_minitimewo 27 aug 2014 - 20:03

'Hij...eu...is speciaal. Ja, heel speciaal voor mij,' Zei haar zus,ze was onderhand gaan zitten en had haar staart om haar pootjes geslagen,ze was blij voor haar zus,maar toch ook verdrietig dat ze zelf niet iemand gevonden had die net zo speciaal was voor haar als de kater voor haar zus. 'Hij is een apprentice' Onderbrak Lightpaw haar gedachten. Bright wierp even een blik op de zon,de zon was al aan het zakken en ze keek even verschrikt op,zouden ze haar al missen? 'Light...', zei ze zachtjes en wachtte even. 'Ik denk...dat we beter terug naar...het kamp kunnen gaan...Zullen we voor morgen afspreken bij The Star Lake? En...zou ik die kater eens...mogen ontmoeten?', zei ze toen. Ze was al opgestaan en wachtte nog op het antwoord van haar zus,ondertussen drukte ze haar neus in de vacht van haar zus.

OOC: Zullen we een nieuw topic doen? Bij The Star Lake? Als het gaat,wil jij die dan maken?(stuur die dan via pb ofzo).


Hi Again 1ew9ad
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Hi Again DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hi Again   Hi Again Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 10:12

'Light...' zei haar zusje zachtjes. De manier waarop ze haar naam uitsprak liet Lightpaw overlopen met het gevoel dat ze haar al veel te lang niet gezien had. De apprentice ging wat dichter bij de poes staan. 'Ik denk...dat we beter terug naar...het kamp kunnen gaan...Zullen we voor morgen afspreken bij The Star Lake? En...zou ik die kater eens...mogen ontmoeten?' vroeg ze. Langs de ene kant was Lightpaw blij dat ze dacht aan haar clan, toch wou Brightpaw maar niet ophouden over de kater. Het was misschien wel haar toekomstige schoonbroer, maar toch...'Misschien overmorgen? Ik wil niet dat de andere katten van de clan verkeerde dingen denken of zich vragen gaan stellen...Ik kijk uit om je nog eens te zien, zusje. En die kater? ja, als alles wat...stabieler is,' ze glimlachte terwijl ze het zei. Op een dag zou ze het toch moeten zeggen. Ze drukt haar neus in de vacht van Brightpaw en snoof haar geur nog eens op. Shadowclan, maar bovenal haar zusje. De apprentice stond op en strekte haar poten. 'Tot dan,' zei ze nog en wandelde weer het dichte struikgewas in. Het duurde niet lang of ze was helemaal opgenomen in het woud.

Note: Ja, is goed!


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Hi Again 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hi Again
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: