Not gonna die {Forestrain -SPT-}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Not gonna die {Forestrain -SPT-}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Slenderstep
Member
Not gonna die {Forestrain -SPT-} DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Not gonna die {Forestrain -SPT-}   Not gonna die {Forestrain -SPT-} Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 19:00

Haar reis door het territorium duurde even. Uiteindelijk besloot ze maar om gewoon rust te nemen in het gebied waar ze zich bevond; De Marshlands; De geur van het moeras drong diep door. Maar er was nog een andere geur die zich van de rest van de geuren afscheidde. Eentje die ze kende als ze bij haar zus Mary had geroken. Alleen was deze mannelijker. Eentje die ze al even had gemist. Slender keek op en glimlachte naar haar broer; Forestrain.
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Not gonna die {Forestrain -SPT-} DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna die {Forestrain -SPT-}   Not gonna die {Forestrain -SPT-} Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 22:05

Forest sprong van de boomstam af waar hij op was gaan zitten. Een bekende geur was hem tegemoet gekropen. Hij was gaan jagen in de marshlands, en net had hij de kikker begraven voor er een geur was komen opdagen die hij al een tijdlang niet had geroken. Hij ving een glimp op van een zwarte vacht. Slender! Zijn zusje scharrelde een beetje langs het moeras, maar ze leek hem ook te ruiken. Zijn gifgroene kijkers drongen zich in de hare. Ze glimlachte naar hem. Hij keek terug met een grote grijns. "Hey," grinnikte hij. "Ik heb je gemist." Hij neusde kort in haar vacht.


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Not gonna die {Forestrain -SPT-} 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Not gonna die {Forestrain -SPT-} DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna die {Forestrain -SPT-}   Not gonna die {Forestrain -SPT-} Icon_minitimema 18 aug 2014 - 12:40

Hij leek haar ook opgemerkt te hebben. Ondanks de duisternis die de nacht over het gebied wierp. Ze stapte op haar broer af waarbij ze vlak voor hem naar zijn voorpoten greep en hem op zijn rug op de grond legde. "Broertje. Hoe dacht je zo een apprentice op te leidden." Duidend op het feit dat ze hem zojuist getackeld had. Ze neusde ook zoals hij juist deed in zijn vacht. "Hoe lopen de trainingen? Heb jij al een apprentice," Vroeg ze maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Not gonna die {Forestrain -SPT-} DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna die {Forestrain -SPT-}   Not gonna die {Forestrain -SPT-} Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 16:58

De aanval die zijn zus inzette kwam voor hem onverwachts. "Broertje. Hoe dacht je zo een apprentice op te leiden." Forest schudde zijn kop toen ze hem liet gaan. Even voelde hij haar snuit in zijn donkere vacht. "Hoe lopen de trainingen? Heb je al een apprentice?" klonk de vraag van zijn zus. Daarop moest Forest opnieuw zijn kop schudden. "Jij wel, hè?" vroeg hij, denkende aan de ceremonie. "Moest jij niet heel erg wennen aan het warrior zijn? Ik bedoel, je kan nu gewoon doen wat je wilt!" Hij dacht aan hoe vreemd het voor hem had gevoeld toen hij op de dag na de ceremonie wakker werd.


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Not gonna die {Forestrain -SPT-} 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Not gonna die {Forestrain -SPT-} DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna die {Forestrain -SPT-}   Not gonna die {Forestrain -SPT-} Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 23:57

Er bleef een kleine lach op haar snuit staan. Forest schudde zijn kop op haar vragen. Slender lachte lief naar hem en schudde haar kop net als hem. Ze vond het gewoon fijn om hem na te apen. 'Moest jij niet heel erg wennen aan het warrior zijn? Ik bedoel, je kan nu gewoon doen wat je wilt' Ze schudde een beetje haar kop en dacht na. "Neen. Ik had al veel erover gehoord. En het is inderdaad niet zo spannend als ik hoopte." Ze had wel al het territorium verlaten want dat mocht nu tenminste, maar het was nogal gewoontjes. Elke dag hetzelfde. "Ik heb onze zus ontmoet." Schoot het haar weer te binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Not gonna die {Forestrain -SPT-} DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna die {Forestrain -SPT-}   Not gonna die {Forestrain -SPT-} Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 18:42







if this is to end in fire


THEN WE SHOULD ALL BURN TOGETHER


Slender schudde haar pikzwarte kop heen en weer. "Neen. Ik had al veel erover gehoord. En het is inderdaad niet zo spannend als ik hoopte." sprak ze nadenkend. Hm, Forest moest toegeven dat ze wel gelijk had. Zoveel verschilde het niet van apprentice zijn. Behalve dat hij de taken als mos vervangen en teken zoeken achter zich had gelaten. Bij deze gedachte kroop één van zijn mondhoeken omhoog in een halve grijns. "Ik heb onze zus ontmoet." zei Slender opeens. De zwarte kater keek verrast op. "Echt?" klonk zijn verbaasde mauw. "Maar... Die woont toch op rogue territory? Of ben ik nu gek..." Hij streek zijn staart heen en weer langs zijn kop en fronste diep, zodat je zag dat hij diep nadacht. "Ben je daar geweest?" vroeg de young warrior toen aan zijn eveneens roetzwarte zus. Zijn groene ogen versmalden zich even. Toen vormde zich weer een grijns op zijn snuit. "Pas een warrior geworden en nu al het gevaar opzoeken." grinnikte hij. "Ik vraag me af hoe jij die apprentice van jou zal opleiden." De grijns was plagerig maar lief. Dat was toch gewoon iets broederlijks? Je plaagt je siblings een beetje, dat is toch normaal?

TAG: Slenderstep | NOTES: --- | made by alyssa @ sp , tnaop, & shine




Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Not gonna die {Forestrain -SPT-} 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Not gonna die {Forestrain -SPT-} DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna die {Forestrain -SPT-}   Not gonna die {Forestrain -SPT-} Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 21:22

Haar broer trok zijn lippen tot een grijns. Ze kon het niet laten om hierop ook te grijnzen. Het was al even dat ze haar broer niet meer gezien had. 'Echt? Maar... Die woont toch op rogue territory? Of ben ik nu gek..." Slender schudde haar kop op en neer. Net toen ze wilde praten haalde hij een grapje uit. "Ik was nooit in gevaar geweest," Miauwde ze met een scheve lach op haar snoet. "Ik ben warrior trouwens. Ik kan mezelf wel beschermen. En mijn leerling," Sprak ze met een knipoog. "Shadowclan heeft er twee goeie warriors bij." Sprak ze trots. Ze porde haar broertje op zijn witte borst. "Jij en ik."
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Not gonna die {Forestrain -SPT-} DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna die {Forestrain -SPT-}   Not gonna die {Forestrain -SPT-} Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 22:30







if this is to end in fire


THEN WE SHOULD ALL BURN TOGETHER


Forest zag zijn scheve grijnsje terug op het gezicht van zijn zus. "Ik was nooit in gevaar geweest." glimlachte Slender. "Ik ben warrior trouwens. Ik kan mezelf wel beschermen. En mijn leerling." Glimlachend nam Forest haar knipoog in ontvangst, door kort zijn gifgroene ogen af te sluiten van het daglicht. "Werk jezelf gewoon niet in de problemen." knipoogde hij terug. "ShadowClan heeft er twee goeie warriors bij." miauwde zijn donker gekleurde zus. Een trotse ondertoon klonk door in haar stem. "Jij en ik." Ze porde op het witte plekje op zijn befje. "Twee loyale en sterke warriors, twee warriors die horen in de ShadowClan!" stemde Forest in. "Om trots op te zijn."

TAG: Slenderstep | NOTES: --- | made by alyssa @ sp , tnaop, & shine




Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Not gonna die {Forestrain -SPT-} 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Not gonna die {Forestrain -SPT-} DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna die {Forestrain -SPT-}   Not gonna die {Forestrain -SPT-} Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 12:54

Tevreden glimlachte ze naar haar broertje. 'Werk jezelf gewoon niet in de problemen.' Ze lachte zijn goede bedoelingen weg. "Broertje toch. Wij Shadowclanners zijn trots en sterk. Ik red me wel." De waarheid dat ze nog steeds bang was voor rogues liet ze maar achterwege. Dat deed niet terzake. 'Twee loyale en sterke warriors, twee warriors die horen in de ShadowClan!' Dat moest ze hem nageven. "Mary, ons zusje, wilde je eens ontmoeten." Ze glimlachte zwakjes. Als hij niet zou willen had ze daar alle respect voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Not gonna die {Forestrain -SPT-} DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna die {Forestrain -SPT-}   Not gonna die {Forestrain -SPT-} Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 20:46

Slender liet een zwak glimlachje zich uitspreiden over haar zwarte snuit toen ze zei: "Mary, ons zusje, wilde je eens ontmoeten." Mary. Wauw, die had hij echt lang niet gezien. Natuurlijk was het een risico; ze woonde immers op rogue gebied. Maar het was het proberen waard. Voor familie moet je toch wat verder gaan dan je eigen Clanregels, vond hij. Hij ging zitten en haalde zijn voorpoot zo'n driemaal langs zijn tong en zijn snuit. "Oké, ik heb ook best zin om haar weer eens te zien." Hij glimlachte naar zijn zus. "Dat zou de eerste keer in minstens zes manen zijn." Hij verwonderde zich eigenlijk over die lange tijd dat hij zijn rogue zusje niet gezien had.


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Not gonna die {Forestrain -SPT-} 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Not gonna die {Forestrain -SPT-} DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna die {Forestrain -SPT-}   Not gonna die {Forestrain -SPT-} Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 19:41

Zacht gesnor kwam uit haar mond. Een voldane grijns spreed zich over haar gelaat. "Klein broertje." Ze had duidelijk iets met het woord 'klein want zo noemde ze Mary ook al, ondanks dat ze even oud waren. "Laten we nog wat kracht op doen door te jagen. Met twee vangen we meer." Het was meer als een zwak excuus om deze plek hier te verlaten. Ze jaagde nog altijd liever dan dat ze de stand van zaken hier stond te bespreken. Dat kon ze ook tijdens de tocht naar het territorium.

Echt zo flut ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Not gonna die {Forestrain -SPT-} DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna die {Forestrain -SPT-}   Not gonna die {Forestrain -SPT-} Icon_minitimevr 12 sep 2014 - 9:57



Forestrain
to catch her everytime she falls



Ze schonk hem een plagerige grijns toen ze zei: "Klein broertje." Forest moest lachen, maar hij liet het niet op zich zitten. Met een snelle beweging sprong hij tegen haar aan en legde haar op haar rug op de grond. "Oh ja?" grijnsde hij terug. "En wie was er ookalweer de kleinste van het nest?" Hij bewoog zijn wenkbrauwen, tevreden grijnzend tegen Slenderstep. De ShadowClan kater ging van zijn zusje af. "Laten we nog wat kracht opdoen door te jagen. Met twee vangen we meer." veranderde ze het onderwerp. Forest knikte instemmend. Ze had gelijk; ze waren dan wel waardige warriors, maar ze stonden hier mooi te babbelen over redelijk onbelangrijke dingen. Ze moesten zich maar eens waardige warriors bewijzen! Zijn zwarte staartpunt wees richting het bos, en hij begon voor haar uit te lopen, zijn kaakscharnieren open en de geuren van het bos inademend.
~ Fijnere sheet (;


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Not gonna die {Forestrain -SPT-} 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Not gonna die {Forestrain -SPT-} DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna die {Forestrain -SPT-}   Not gonna die {Forestrain -SPT-} Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 18:24

Ze had zijn onverwachtse aanval niet zien aankomen. Voordat ze het besefte had hij haar al op de grond gekregen. "Haha ik niet," Bij deze trok ze haar broer zijn voorpoot weg en draaide zich weg voordat hij op haar zou vallen. "Weet je het dan niet meer? Kleine Forestkit," Ze lachte waarbij ze weer overeind ging staan. Ze gaf hem een duwtje met haar schouder en ging naast hem lopen. "Maken we het spannend? Wie het meest weet te vangen," Het was een uitdaging die ze vaak aanging met Tallpaw, maar dat betekende niet dat ze het niet fijn vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not gonna die {Forestrain -SPT-}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: