Just. That.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just. That.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brindlepaw'
Member
Just. That. DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Brindlepaw'
BerichtOnderwerp: Just. That.   Just. That. Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 16:15

De wolken bedekten de blauwe lucht boven de kop van de calicokater. Een gewoonlijke grijns sierde zijn gelaat, want hij grijnsde gewoon altijd. Bijna altijd. Op van die momenten dat er een regendruppel op zijn kop viel irriteerde het hem mateloos en was het meer een grimas, maar daarna werd het wel weer een grijns. Na een korte, geïrriteerde periode. De kater was echt benieuwd hoe hij eruit zag, maar ging er vanuit dat hij echt heel knap was, want kom op. De kater liep met grote passen richting de stepping stones en zette er een poot op, maar keek daarna fronsend naar het koude water wat zijn pootkussentjes verkoelde. Nee, dit was totaal niet leuk, echt een heel slecht plan. Dit was stom. Hij haatte kou. Okay. Het probleem was dat hij niet kon zwemmen, maar dat interesseerde niemand iets, want hij was geen RiverClanner. Dus hij hoefde dat helemaal niet te kunnen. Een RiverClangeur drong zijn neus binnen, maar hij besloot het simpelweg te negeren, want die kwamen vast vissen jagen of zo.

+ Quietpaw.


Just. That. 4khaht
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Just. That. DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Just. That.   Just. That. Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 0:12

Het gedeelte waar ze zojuist had gejaagd leek helemaal leeg te zijn qua vissen. Twee kleintjes en een van de grootste vissen die ze ooit had gevangen lagen op het licht vochtige gras. Trots pakte ze de drie prooidiertjes op bij hun staarten en trippelde rustig verder langs de oever, haar heldere groene ogen zo nu en dan op het water afschietende bij een flits, maar meestal was het een streep van zonlicht die het water raakte. Bij de steppingstones werd haar aandacht toch gevangen door nog een flits, dit keer was het een vis. Helaas bevond deze zich in het midden van de rivier.
Quietpaw liet haar prooien vallen op het gras en zakte neer langs de oever, de vis naderde haar oever, maar schoot plots weg toen er een schaduw op het water viel. Haar gekleurde oortjes sprongen omhoog en haar groene ogen verwijdden zich. Maar.. haar schaduw had ze netjes buiten het water gehouden. Meteen richtte ze haar blik op de schaduw van een vreemdeling.. een ThunderClan.. vreemdeling. Haar vacht kwam in minder dan een seconde omhoog toen ze zag dat de vreemdeling een poot had gezet op de oversteekplaats. "Zet geen stap verder!" Gromde ze met een sissende ondertoon, haar vacht groter en dreigender makende.


Just. That. 5mwlqg
Just. That. EjrsROFJust. That. PS18GM0Just. That. W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindlepaw'
Member
Just. That. DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Brindlepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Just. That.   Just. That. Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 14:11

"Zet geen stap verder!" klonk een sissende stem, waardoor de kater eventjes nieuwsgierig opkeek. "Wow, je bent heet ehm ik bedoel het is heet hé?" mompelde hij toen, met een kleine grijns. De kater zette enkele stappen naar achteren en ging rustig zitten. "Ik ben Brindlepaw!" sprak hij luid, wetend dat hij toch op zijn eigen territorium zat, dus kon ze hem niets doen. En zo wel, tjah dan zag hij ook weer eens wat interessants. "Wat is er lieve schat, ik sta nog altijd op mijn eigen territorium niets te doen," sprak hij rustig, met een glimlach. Damn, zij was wel hot. Net als hem. Nee, poezen waren toch iets hotter dan hem. Andere katers hadden geen kans. "Relax girl, er is geen reden om zo agressief te zijn," glimlachte hij rustig, waarna hij opstond en haar aankeek.

OOC; Sorry, ik kan met hem echt niet anders posten xD


Just. That. 4khaht
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Just. That. DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Just. That.   Just. That. Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 12:28

"Wow, je bent heet ehm ik bedoel het is heet hé?" Haar groene ogen werden groot toen die exactie woorden zijn ThunderClan mond verlieten. Toch luchtte het feit haar wat op dat hij naar achteren stapte, maar ze bleef op haar plek staan, de vreemdeling goed in de gaten houdende. Blijkbaar vond hij het nodig om zijn naam te vermelden, maar zij hield haar kaken stijf op elkaar. "Wat is er lieve schat, ik sta nog altijd op mijn eigen territorium niets te doen," Haar vacht daalde wat, maar de manier waarop hij tegen haar sprak was weer iets waardoor ze kotsneigingen kreeg. "Relax girl, er is geen reden om zo agressief te zijn," Toen de kater opstond sprong ze weer wat naar voren, haar felle blik in de zijne brandende. "Jij bent een vijand van mijn Clan, geen enkele reden om 'lief' te doen." Gromde ze.


Just. That. 5mwlqg
Just. That. EjrsROFJust. That. PS18GM0Just. That. W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindlepaw'
Member
Just. That. DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Brindlepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Just. That.   Just. That. Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 16:50

"Jij bent een vijand van mijn Clan, geen enkele reden om 'lief' te doen." gromde de poes. De kater keek haar even rustig aan. "Zo worden we inderdaad vijand ja," sprak hij rustig, met een kleine grijns. Tjah, wat moest hij anders zeggen? Als blikken konden doden, dan was hij echt dood geweest nu. "Maar ik hou er niet zo van om vijanden te maken, je hebt maar één leven en daarvan moet je genieten," zei hij grijnzend. "Als ik je iets wil doen, lag je nu al lang in de rivier," miauwde hij simpel, schouder ophalend. "Zeg me op zijn minst je naam..?" vroeg hij toen nieuwsgierig, al verwachtte hij ergens dat hij weer iets naar zijn kop gesmeten kreeg, maar dat maakte hem niets uit.


Just. That. 4khaht
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Just. That. DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Just. That.   Just. That. Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 16:55

"Maar ik hou er niet zo van om vijanden te maken, je hebt maar één leven en daarvan moet je genieten," Oh wat was het een filosoof zeg. Hoe had deze kater het toch niet gemaakt tot Clanleader ..? "Als ik je iets wil doen, lag je nu al lang in de rivier," Dit deed haar zelfvertrouwen niet veel goeds en dus drukte ze haar oortjes nog dichter tegen haar nek aan. Dat ze niet heel erg goed kon vechten was dan een feit, maar ze zou met haar kracht wel iets kunnen aanrichten.. "Zeg me op zijn minst je naam..?" Ze beet op haar lip en kneedde het gras onder haar poten. "Quietpaw." Antwoordde ze weer op een zacht toontje, zoals altijd.


Just. That. 5mwlqg
Just. That. EjrsROFJust. That. PS18GM0Just. That. W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindlepaw'
Member
Just. That. DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Brindlepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Just. That.   Just. That. Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 17:05

"Oh sorry, zo bedoelde ik het niet.." mompelde hij toen ze haar oortjes tegen haar nek drukte na zijn opmerking. "Maar ehm ja je snapt het vast wel ik bedoelde het anders ehm.." mompelde hij fronsend, maar de poes zei tenminste wel ahar naam. Quietpaw. Mooie naam. "Mooie naam, Quietpaw," sprak hij rustig, met een kleine glimlach. Ze zag er wat onzeker uit.. Hoezo? Was er wat ergs gebeurd of zat het in haar karakter? "Vandaag wat leuks gedaan?" vroeg hij dus maar, met een geïnteresseerde toon in zijn stem, waarna hij rustig ging zitten om onbewust te laten zien dat hij niets gevaarlijks was.


Just. That. 4khaht
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Just. That. DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Just. That.   Just. That. Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 17:39

De kater leek wat te mompelen, maar het deed Quietpaw niet bepaald opvrolijken. "Mooie naam, Quietpaw," Hij liet een glimlach op zijn gezicht verschijnen, maar het maakte haar alleen maar ongemakkelijker. Waarom deed hij zo aardig? Nogmaals stelde hij een vraag en haalde ze haar schouders op. "Nee, niet echt." Murmelde ze en krabbelde wat meer naar de oever toe en keek erin, haar schaduw buiten het water houdende. Toen er een zilveren visje voorbij schoot haalde ze met haar voorpootje uit en schepte de vis op uit het water, zodat hij met een klap op de oever landde en ze razendsnel toe kon slaan. Haar volgende gevangen prooi. Voor de zekerheid wierp ze een blik naar de overkant, bang dat de kater haar vis zou proberen te stelen.


Just. That. 5mwlqg
Just. That. EjrsROFJust. That. PS18GM0Just. That. W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindlepaw'
Member
Just. That. DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Brindlepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Just. That.   Just. That. Icon_minitimevr 5 sep 2014 - 16:53

"Nee, niet echt." sprak de poes, nadat hij haar gevraagd had of ze wat leuks gedaan had. De kater knikte eventjes. De naam Quietone zou wel bij haar passen. Of Quietvoice. Of zo iets. De poes schepte met gemak een visje uit de rivier. De kater proberde altijd vissen te vangen en geen enkele keer lukte het. Hij keek haar glimlachend aan. Wow. "Wow!" sprak hij vriendelijk. Ja ach, het was wel schattig, dat ze zo verdedigend was. "Dat is mij nog nooit gelukt, al hang ik bijna elke dag aan de oever," sprak hij, nog steeds onder de indruk. RiverClanners waren wel cool een beetje. Ze konden vissen!


Just. That. 4khaht
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Just. That. DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Just. That.   Just. That. Icon_minitimevr 5 sep 2014 - 16:56

Van binnen voelde ze zich wel gevleid dat de kater zo onder de indruk was van haar viskunsten, maar ze had niet voor niets een vachtje op haar gezicht, anders had de kater gezien dat ze lichtelijk bloosde. Hij bleef, niet zoals die bloedvervelende Tallpaw, op zijn eigen gebied. De volgende woorden die hij uitsprak deden haar toch weer wat in haar schulpje kruipen. "J-je steekt de grens dan toch niet over?" Vroeg ze wantrouwend, weer wat naar achter krabbelende en de vreemdeling nerveus aankijkende.


Just. That. 5mwlqg
Just. That. EjrsROFJust. That. PS18GM0Just. That. W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindlepaw'
Member
Just. That. DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Brindlepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Just. That.   Just. That. Icon_minitimevr 5 sep 2014 - 17:00

De poes leek niet te reageren op zijn complimenten, maar wel op zijn opmerking over de vissen die hij probeert te vangen. Dat had hij ergens al wel verwacht. "J-je steekt de grens dan toch niet over?" vroeg ze. De kater trok eventjes met zijn oren, maar schudde zijn kop. "Nee, natuurlijk niet," sprak hij rustig, met een kleine glimlach op zijn gelaat geplakt. "Ik ben niet zo dol op natte pootjes," glimlachte hij en mentaal voegde hij er nog "Maar voor jou kom ik wel" aan toe, al zei hij dat niet bij haar, aangezien ze dan misschien wel uit zou flippen. Als er een iets mindr loyale poes voor hem zou staan dan zei hij dat echt wel. Als die knap was tenminste. Ja. "Gewoon vanaf waar ik nu sta," grinnikte hij zachtjes.


Just. That. 4khaht
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Just. That. DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Just. That.   Just. That. Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 19:32

Ze murmelde opgelucht iets terwijl ze haar adem uitblies en legde de net gedode vis achter haar op het gras, zeker veilig voor hebberige ThunderClan pootjes en keek wat ongemakkelijk in het water, waar ze nog af en toe wat zilveren flitsjes zag, maar de motivatie om te jagen leek wel gesmolten te zijn. "Uhm.." Begon ze, haar oortjes weer richting haar nek leggende, wat moest ze nu? Zomaar weglopen was onbeleefd, maar.. het was maar een ThunderClan kat, die kwam ze toch nooit meer tegen? "Hoe.. is het?.."


Just. That. 5mwlqg
Just. That. EjrsROFJust. That. PS18GM0Just. That. W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindlepaw'
Member
Just. That. DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Brindlepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Just. That.   Just. That. Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 0:34

Dat moment dat er ineens een stilte kwam, was nu dus. De kater keek naar de poes, met een kleine grijns. "Uhm.." sprak ze toen. Waarschijnlijk bleef ze net zolang zitten tot hij weg was, zodat ze zeker wist dat hij niet de grens over ding of zo. Want ja, zo gingen dingen soms. "Hoe.. is het?.." vroeg ze toen. De kater keek haar eventjes aan. "Na door een knappe poes aangegromt te zijn geworden, gaat het wel aardig," sprak hij droogjes, met een kleine grijns, al wist hij meteen dat dit een domme zet was. Oh god zou ze weer gaan grommen? Het zag er eigenlijk wel schattig uit, maar ja. "En hoe gaat het met u, Quietpaw?" vroeg hij met een kleine grijns, op een al iets charmantere toon. Ja ach, hij moest zich toch niet heel de dag inhouden?


Just. That. 4khaht
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Just. That. DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Just. That.   Just. That. Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 13:06

Ze drukte haar oortjes verward tegen haar kopje toen de ThunderClan Apprentice begon te praten. Waarom zei hij dat nou? Wat wilde hij ermee bereiken? "Ik ben niet mooi, hoor." Murmelde ze, haar groene kijkers op de grond richtende en zich met de seconde ongemakkelijker en ongemakkelijker voelende.
Gelukkig bleef hij er niet op in gaan en vroeg hij het nu aan haar. Ze haalde haar schoudertjes op. "G-goed, denk ik." Antwoordde ze zachtjes.


Just. That. 5mwlqg
Just. That. EjrsROFJust. That. PS18GM0Just. That. W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just. That.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: