Gotta tell you something little one



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Gotta tell you something little one

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Ashdrizzle
Member
Gotta tell you something little one 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 11:26

Het moest. Het moest nu gebeuren. Met een zachte pas glipte hij naar de overkant van het kamp, het was nog vroeg in de ochtend, want overdag was die feeks van een Fawnstep wakker. Nu kon hij zijn twee nog gezonde kittens over alles vertellen. Heel voorzichtig begaf hij zich in de Nursery, duwde zijn kop door de ingang en hij kon het niet laten om een zachte grom te laten ontsnappen uit zijn keel toen hij de zwarte vacht van de Queen zag. Aurorakit kon hij niet zo snel zien, maar de grijze kitten genaamd Hailkit lag nog redelijk duidelijk in het neus. Zachtjes drukte hij zijn neusje in haar vacht, zodat ze wakker werd. "Ssst, stil blijven." Fluisterde hij, licht streng. Misschien zou de kitten wel veels te enthousiast reageren, aangezien hij zijn kop al heel erg lang niet meer hier had laten zien.

OOC; Eerste post voor Hailkit.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Gotta tell you something little one VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailpaw
StarClan
Gotta tell you something little one DPKsfdL
- Emma -
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Stay Away
Gender:
Rank:
Hailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 17:21

De kleine poes sliep, nog steeds lag haar nest verder weg van haar moeder dan dat van de andere kittens, maar ze groeide op, en was geen huilebalk meer. Ze was sterk geworden, ze zou anderen weleens laten zien wat ze kon! Daar dacht ze over na terwijl een schim binnenkwam, ze zag het, en kon haar ogen niet geloven. Maar voor ze luid en blij zijn naam kon roepen werd ze al streng de mond gesnoerd. Beledigt en verbaasd keek de poes hem aan, maar stond toen op, en verborg haar snuitje in zijn haar. "Hoi pap," Fluisterde ze, stil zijn.



Gotta tell you something little one OwrPv9k
Gotta tell you something little one 21129eu
»It's my Life, it's Now or Never 'Cause I ain't gonna Live forever«
»I just wanna Live while I'm Alive
I did it My way«

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Gotta tell you something little one 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 17:29

Als Hailkit nu boos was geworden dan had hij haar net zo goed weer bij haar moeder achtergelaten, want hij was er zeker van dat het volgende nieuws het hele kamp dan wakker zou maken. Toch hield de grijze kitten zich in een snuitje werd in zijn vacht gedrukt. Schuldbewust keek hij naar beneden en gaf de kitten een liefdevol kopje. "Kom je even mee naar buiten? Ik moet je iets vertellen zonder je.. moeder erbij." Het laatste kwam er nog net niet kwaad uit.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Gotta tell you something little one VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailpaw
StarClan
Gotta tell you something little one DPKsfdL
- Emma -
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Stay Away
Gender:
Rank:
Hailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 14:31

De kitten keek nieuwsgierig omhoog naar haar vader, en spinde heel zacht toen hij haar een kopje gaf. Ze zou maar lief tegen hem doen, want er was duidelijk iets wat hem bezighield. Anderen lezen was iets geworden wat de kitten graag deed, en het was op dit moment ook heel handig. Dus knikte ze, en liep de poes statig mee met Ash toen die haar vroeg of ze mee wilde komen. Dit was haar missie, en die zou goed verlopen, koste wat het kost.



Gotta tell you something little one OwrPv9k
Gotta tell you something little one 21129eu
»It's my Life, it's Now or Never 'Cause I ain't gonna Live forever«
»I just wanna Live while I'm Alive
I did it My way«

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Gotta tell you something little one 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 15:56

De kitten kwam zonder geluid mee en Ashdrizzle zocht een veilig plekje in de schaduw uit en gaf Hailkit toen een lik over haar kop. "Nu moet je goed luisteren, oké Hailkit?" Vroeg hij, maar had het geduld nu niet om te wachten. Het liefst wilde hij dit met Nightspark doen, maar die had hij nergens kunnen vinden. "Ik en je moeder.. hebben.." Hij beet op zijn lip. ".. nooit echt van elkaar gehouden." Zo moest het dan maar beginnen.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Gotta tell you something little one VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailpaw
StarClan
Gotta tell you something little one DPKsfdL
- Emma -
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Stay Away
Gender:
Rank:
Hailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 16:23

Haar vader deed heel geheimzinnig, en de kitten deed vrolijk mee. Bij haar vader was ze lief en aardig, bij iemand anders ijzig en buitensluitend. Ze hoefde geen contact met al die mensen, en dat wilde ze ook niet. Maar pappie was altijd welkom. "Nu moet je goed luisteren, oké Hailkit?" Het fijne kopje knikte resoluut. "Ik en je moeder.. hebben.." Nu hield de poes het kopje schuin. Ja? ".. nooit echt van elkaar gehouden." Hey wat een verassing. Ze had het wel gezien, pappa kwam nooit als mama er was, en papa ontweek de kittens zo nu en dan ook. Ze vond het niet erg, de poes had altijd al vader's kant gekozen in alles, dit was geen uitzondering. Een beetje verontwaardigd keek Hail haar vader dus aan, hiervoor was ze midden in de nacht naar buiten gekomen. "Duuh," Mauwde ze zacht, maar redelijk brutaal terug, niet van plan haar vader om te proberen te praten. Niet nodig, ze vond het prima zo. "Geen nieuw nieuws daar, dus, waarvoor zijn we hier?" Bij de laatste paar woorden kwam haar enthousiasme terug.



Gotta tell you something little one OwrPv9k
Gotta tell you something little one 21129eu
»It's my Life, it's Now or Never 'Cause I ain't gonna Live forever«
»I just wanna Live while I'm Alive
I did it My way«

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Gotta tell you something little one 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 16:29

"Duuh," Hij trok zijn wenkbrauw wat op bij het antwoord. Oh.. wisten de anderen het dan ook of ..? Of had hij gewoon een slimme dochter? "Geen nieuw nieuws daar, dus, waarvoor zijn we hier?" Nogmaals werd hij verbaasd door de kitten. "Nou.. ik heb een nieuwe relatie en je moeder is daar niet gelukkig mee, evenals je tante." Antwoordde hij luchtig. "Maar eh.. je hebt er geen problemen mee?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Gotta tell you something little one VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailpaw
StarClan
Gotta tell you something little one DPKsfdL
- Emma -
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Stay Away
Gender:
Rank:
Hailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 16:38

Ze negeerde de verbaasde blikken even, en spitste haar oren voor het antwoord. "Nou.. ik heb een nieuwe relatie en je moeder is daar niet gelukkig mee, evenals je tante." Ze trok een wenkbrauw op, en het was duidelijk dat ze dat vreemd vond. Wat had haar tante nou weer te zeggen over wat haar vader deed? Niets. Haar moeder snapte ze nog wel, maar echt medelijden had ze niet. Dan had de poes maar aardiger moeten doen, want dat was in haar hoofd de reden dat papa een ander had. Moeder had hem weggepest, maar dat zou zij nooit doen. "Maar eh.. je hebt er geen problemen mee?" Ze grinnikte, het vreemd vindende dat haar vader dit haar vroeg, en haalde toen haar schouders op. "Nee, waarom zou ik?" Vroeg ze, "Zolang die ander aardig is vind ik alles best,"



Gotta tell you something little one OwrPv9k
Gotta tell you something little one 21129eu
»It's my Life, it's Now or Never 'Cause I ain't gonna Live forever«
»I just wanna Live while I'm Alive
I did it My way«

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Gotta tell you something little one 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 16:39

"Nee, waarom zou ik?" Een warme glimlach verscheen op zijn gezicht en hij gaf de grijze kitten een kopje. "Zolang die ander aardig is vind ik alles best," Lekker nuchter, dat had hij wel even nodig. "Ik denk dat je Nightspark heel aardig gaat vinden." Glimlachte hij en gaf zijn dochtertje een lik over haar oor.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Gotta tell you something little one VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailpaw
StarClan
Gotta tell you something little one DPKsfdL
- Emma -
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Stay Away
Gender:
Rank:
Hailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 19:34

Haar vader leek blij te zijn met haar reactie, wat haar een beetje wist te verwarren want ze had gewoon logisch gereageerd. Hetgene wat in haar opkwam had ze gezegd, niet meer en niet minder. "Nightspark?" Vroeg ze uiteindelijk, omdat ze hem nog nooit gezien had. "Is hij groot? En stoer?" Aan de naam te horen was het een kater toch? Het maakte de poes niet echt uit, misschien als ze groter was zou ze het erger gaan vinden, of misschien nooit. Ze zou het wel zien.



Gotta tell you something little one OwrPv9k
Gotta tell you something little one 21129eu
»It's my Life, it's Now or Never 'Cause I ain't gonna Live forever«
»I just wanna Live while I'm Alive
I did it My way«

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Gotta tell you something little one 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 17:45

"Oh hij is de stoerste en grootste Warrior van de hele klein." Snorde hij blik en gaf de grijze kitten nog meer likjes over haar kopje. "Op je vader na dan." Grinnikte hij erachter met een knipoog. "Ik ben blij dat je het snapt, Hailkit, ik zie zo al dat je een grootse Warrior zult worden." Snorde hij vervolgens.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Gotta tell you something little one VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailpaw
StarClan
Gotta tell you something little one DPKsfdL
- Emma -
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Stay Away
Gender:
Rank:
Hailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 17:53

"Oh hij is de stoerste en grootste Warrior van de hele clan," Werd haar als antwoord gegeven, en meteen richtte ze zich op. Daar wilde ze heus wel mee geassocieerd worden hoor. Grote en sterke warriors konden haar beschermen, en zij kon veel van ze leren. "Op je vader na dan." Met een schuin oog keek de kitten zijn kant op, en sprong toen in de aanval, op zijn poot. "Ik ben sterker dan u," Mauwde ze, vol van zelfvertrouwen, ergens wel verbaasd dat haar aanval niet uiterst veel uit leek te halen. "Ik ben blij dat je het snapt, Hailkit, ik zie zo al dat je een grootse Warrior zult worden." Ze spinde, "Net zo groot als u en Nightspark," Knikte ze trots, ja, dat was haar doel.



Gotta tell you something little one OwrPv9k
Gotta tell you something little one 21129eu
»It's my Life, it's Now or Never 'Cause I ain't gonna Live forever«
»I just wanna Live while I'm Alive
I did it My way«

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Gotta tell you something little one 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 17:58

Hij voelde zich wel een opa toen hij u werd genoemd door zijn eigen kitten. "Zo oud ben ik nog niet, voor een 'u' en zeker niet zo oud om te verliezen van mijn eigen kitten." Glimlachte hij vrolijk gewordende. "Dat denk ik ook, dat denk ik zeker." Snorde hij en gaf haar een trots kopje. "Als je ooit Leader wordt geef je je vader toch wel een mooi nest he?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Gotta tell you something little one VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailpaw
StarClan
Gotta tell you something little one DPKsfdL
- Emma -
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Stay Away
Gender:
Rank:
Hailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 18:36

"Zo oud ben ik nog niet, voor een 'u' en zeker niet zo oud om te verliezen van mijn eigen kitten." Ze grinnikte zoals kittens dat konden, onschuldig en uiterst ondeugend. Duidelijk was wel dat ze haar commentaar, 'u bent wel oud', net teruggebeten had. "Dat denk ik ook, dat denk ik zeker." Antwoordde papa uiteindelijk toen ze hem zei dat ze een sterke warrior zou worden. Het deed haar spinnen. "Als je ooit Leader wordt geef je je vader toch wel een mooi nest he?" Nu lachte ze breed, en knikte. "Natuurlijk," Mauwde ze opgewonden, alsof ze al leader was. "Jij, en Nightspark en Mama, iedereen krijgt een mooi nest!" Hierbij sprong ze omhoog met haar voorpoten, en spreidde ze uit om 'iedereen' aan te duiden. Hierdoor viel ze daarna echter wel achterover. Snel krabbelde de poes weer op, nog steeds breed glimlachend. "Maar jij krijgt wel een wat mooier nest dan de rest hoor,"



Gotta tell you something little one OwrPv9k
Gotta tell you something little one 21129eu
»It's my Life, it's Now or Never 'Cause I ain't gonna Live forever«
»I just wanna Live while I'm Alive
I did it My way«

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Gotta tell you something little one 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimevr 5 sep 2014 - 16:45

Zijn oren maakten een lichte schok naar achteren toen Fawnstep ook een nest werd beloofd, maar goed, het bleef de moeder van de kitten. Een warme glimlach verscheen op zijn gelaat toen hij het mooiste nest werd toegedeeld. "Ah dankjewel, maar nog niet gaan dromen, je moet eerst een sterke Warrior worden. Dus als die Mentor van je de trainingen niet goed op zich neemt, jaag je hem of haar maar uit zijn slaap, oké?" Grinnikte hij.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Gotta tell you something little one VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailpaw
StarClan
Gotta tell you something little one DPKsfdL
- Emma -
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Stay Away
Gender:
Rank:
Hailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimeza 13 sep 2014 - 11:13

Ze moest lachen om wat haar vader zei, maar gaapte er midden onder. Even knipperde ze, en begroef toen haar kopje in haar vaders' vacht. "Zal ik doen pappie," Mauwde ze braaf, en zuchtte even blij. Anders zou haar vader haar toch wel alles leren, hij kon namelijk alles.



Gotta tell you something little one OwrPv9k
Gotta tell you something little one 21129eu
»It's my Life, it's Now or Never 'Cause I ain't gonna Live forever«
»I just wanna Live while I'm Alive
I did it My way«

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Gotta tell you something little one 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 17:17

De kitten zag er moe uit en zachtjes begon de Warrior te snorren. "Ik denk dat Shrewstar je straks je nieuwe naam geeft; Hailpaw." Glimlachte hij, met een hint van trotsheid in zijn stem. "Maar ook toekomstige Apprentices hebben hun slaap nodig, dus ik breng je wel weer terug naar de Nursery voordat je van je pootjes valt."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Gotta tell you something little one VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailpaw
StarClan
Gotta tell you something little one DPKsfdL
- Emma -
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Stay Away
Gender:
Rank:
Hailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimema 15 sep 2014 - 21:49

De kitten was acuut weer even wakker toen ze hoorde wat papa zei, en keek hem met enorme ogen aan. "Nu al?" De opwinding en de slaap waren lastig te combineren, en half slaapdronken half enthousiast rende de kitten in rondjes. Nu al! Toen gebeurde letterlijk wat haar vader zojuist gezegd had, ze viel om, krulde zich op, en viel meteen in slaap. Midden in de nacht dit soort dingen te horen krijgen was ook niet niks!

- Wake her up, or let her sleep, you choose ^^



Gotta tell you something little one OwrPv9k
Gotta tell you something little one 21129eu
»It's my Life, it's Now or Never 'Cause I ain't gonna Live forever«
»I just wanna Live while I'm Alive
I did it My way«

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Gotta tell you something little one 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimewo 17 sep 2014 - 7:59

De kitten wekte op in een enthousiaste bui en de kater werd er bijna duizelig van, van al die rondjes die om hem heen gelopen werden. Maar toch bleek de avond zijn tol te eisen op de kitten en viel ze op de grond in slaap. Met een zucht drapeerde hij zijn grijze staartje om Hailkit heen en gaf haar een paar likjes over haar even grijze vacht.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Gotta tell you something little one VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailpaw
StarClan
Gotta tell you something little one DPKsfdL
- Emma -
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Stay Away
Gender:
Rank:
Hailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gotta tell you something little one   Gotta tell you something little one Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 16:58

Haar vader was een held in haar ogen, en blij zuchtte ze toen hij zijn warme staart om haar heen legde. Totaal niet meer bij de wereld kroop ze er dieper in, en begon diep te spinnen. Ergens wilde ze helemaal geen apprentice worden, ze had het idee dat ze dan nooit meer zo bij haar vader kon liggen, en dat leek haar dus echt een van de meest vreselijke dingen ooit. Dan maar geen apprentice worden hoor.



Gotta tell you something little one OwrPv9k
Gotta tell you something little one 21129eu
»It's my Life, it's Now or Never 'Cause I ain't gonna Live forever«
»I just wanna Live while I'm Alive
I did it My way«

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gotta tell you something little one
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: