Annoyed



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Annoyed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Runningvole
Member
Annoyed DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Annoyed   Annoyed Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 12:49

Met een redelijk slecht humeur slenterde ze door het territorium, om uiteindelijk uit te komen bij de bekende geblakerde boom. Met een zucht liet ze zich tegen de bast aan vallen en keek verveeld naar een worm die moeite had om te kruipen. Leuk. Helemaal top!
Als een kleine kitten draaide ze zich op haar rug, al zuchtend, en maakte verveelde geluidjes. Sinds Tall zon bemoeial was geworden had ze genoeg van iedereen. Waarom moest iedereen zich als een vervelende moeder over haar heen buigen, steeds weer vragend wat ze nu ging doen, waar ze nu heen wilde. Kon niemand dan iets zelf ..?!
De zwart witte poes rolde zich op haar buik en legde haar kin op de grond, waarna ze plots een bekende geur rook. Wat..? Die had ze al lang niet gesproken..

OOC; Eerste post voor Eaglepaw


Topics gezocht ~
Annoyed HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw.
Member
Annoyed DPKsfdL
»Quinty«
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☩ 9 Moons ☩
Gender:
Rank:
Eaglepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Annoyed   Annoyed Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 12:55


Tallpaw had zichzelf weer een leuke reputatie gemaakt  en het leek wel alsof Frostlake niet eens meer naar hem omkeek, dus had de wit/bruine tabby apprentice het hef in eigen handen genomen en was zelf maar gaan trainen. Zo veel mogelijk in het territorium, zodat andere hem niet de les konden gaan lezen en niemand zou zeggen dat hij zielig was omdat niemand hem wilde trainen. Eaglepaw snoof eventjes terwijl hij voor de zoveelste keer zijn gewicht zo probeerde te verdelen dat niets hem zou kunnen horen. Maar hij werd afgeleid door een bekende geur, een geur die hij al lang niet meer had geroken. Een glimlach verscheen op zijn gezicht en hij vergat zijn trainen voor eventjes.
Met een goedgemikte sprong stond de tabby op de boomstam en sloop er zo overheen dat hij neer kon kijken of de zwart/witte poes. "Hey daar Running," miauwde hij naar de apprentice. "Lang niet gesproken," Hij sprong naast haar van de boomstam af en kwam wat zwaarder op de grond terecht dan de bedoeling was. Eaglepaw begon te merken dat hij ouder werd, zijn spieren werden groter en hij had moeite met stil zijn, zijn gewicht verdelen.



Annoyed JO2S9eX
"I know that only the ultimate victor achieves legendary rewards."
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Annoyed DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Annoyed   Annoyed Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 13:00

De ander had haar blijkbaar ook opgemerkt want met een aardig plof landde Eaglepaw plots naast haar. Runningpaw krabbelde in een zittende positie en toverde een kleine glimlach op haar gelaat. "Lang niet gesproken," Zei hij vervolgens en ze knikte. "Ja inderdaad." Antwoordde ze wat vrolijker. "Nog iets uitgespookt in die afgelopen Moons ..?" Vroeg ze maar om een gesprekje te beginnen, daaruit konden ze altijd wel iets leuks verzinnen om te doen. Want trainingen leken er vandaag niet bepaald in te zitten.


Topics gezocht ~
Annoyed HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw.
Member
Annoyed DPKsfdL
»Quinty«
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☩ 9 Moons ☩
Gender:
Rank:
Eaglepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Annoyed   Annoyed Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 13:08

Eaglepaw volgde het voorbeeld van de zwart/witte poes en ging ook maar zitten, waarbij hij zijn staart over zijn poten heen legde. Toen aan hem werd gevraagd wat hij de afgelopen moons had gedaan, legde hij zijn oren in zijn nek en week zijn blik af. "Trainen. Nu Tallpaw -hij spuugde die naam letterlijk op de grond- zichzelf telkens in de nesten weet te werken en een leuke reputatie weet op te bouwen, lijkt zelfs mijn eigen oom en mentor niet meer naar me om te kijken. Dus ben ik zelf maar gaan trainen," hij snoof eventjes en keek Running met een kleine glimlach aan. "En bij jou? Ik ken die blik, wat zit je dwars?" vroeg hij daarna voorzichtig aan de zwart/witte poes. Hij was er veel minder voor haar geweest dan dat hij had gewild.


Annoyed JO2S9eX
"I know that only the ultimate victor achieves legendary rewards."
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Annoyed DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Annoyed   Annoyed Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 13:11

Eaglepaw leek haar vraag niet zo goed op te pakken als dat ze had bedoeld. "Trainen. Nu Tallpaw" Ze schrok even met welke toon hij de naam van haar broertje uitsprak. "..zichzelf telkens in de nesten weet te werken en een leuke reputatie weet op te bouwen, lijkt zelfs mijn eigen oom en mentor niet meer naar me om te kijken. Dus ben ik zelf maar gaan trainen," Ze draaide haar oortjes wat en keek naar de grond. Oh.. dat was zeker niet fijn. Wat dacht Tall dan ook? Zijn acties hadden gevolgen en niet alleen maar voor hem. "En bij jou? Ik ken die blik, wat zit je dwars?" Eaglepaw was al eens eerder zo ver gekomen om haar gelijk door te hebben. "Ik eh.. heb op het moment ook even genoeg van Tall, hij wilt telkens maar weten wat ik gedaan heb, met wie ik heb gesproken. Ik heb er mijn buik vol van." Zuchtte ze en keek Eaglepaw weer aan.


Topics gezocht ~
Annoyed HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw.
Member
Annoyed DPKsfdL
»Quinty«
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☩ 9 Moons ☩
Gender:
Rank:
Eaglepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Annoyed   Annoyed Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 13:15

Eaglepaw maakte een zacht 'mhm' geluidje om aan te geven dat hij alles had gehoord en snapte. Daarna sloot hij zijn blauwe ogen eventjes en zuchtte zachtjes. "Denk je niet dat hij zich gewoon zorgen maakt?" Het liefst zou hij gewoon zijn klauwen in het zachte vlees van Tall's buik willen zetten, maar hij wist dat Running hem dat nooit zou vergeven en hij had niet echt veel zin om uit de clan te worden gegooid door haar moeder. Hij slikte eventjes en dacht na. "Je zegt dat hij wilt weten met wie je hebt gesproken, gaat dat over een specifiek persoon?" Tallpaw zou het nooit over hem hebben natuurlijk, de rivaliteit tussen de twee katers was daarom te groot. Maar er waren natuurlijk ook nog andere katten waar Running mee omging, misschien zat er daar iemand tussen?

[Tbh, ik snap mn eigen post niet meer XD]


Annoyed JO2S9eX
"I know that only the ultimate victor achieves legendary rewards."
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Annoyed DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Annoyed   Annoyed Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 13:22

"Denk je niet dat hij zich gewoon zorgen maakt?" Haar blauwe ogen werden groot en ze keek Eaglepaw aan. Begon hij nu ook al daarover? "Nou dat hoeft hij niet te doen, ik kan prima voor mezelf zorgen. Hij is mijn vader niet." Murmelde ze weer geïrriteerd. "Je zegt dat hij wilt weten met wie je hebt gesproken, gaat dat over een specifiek persoon?" Ze haalde haar schouders op. "Geen idee. Maar.." Haar oortjes schoten overeind. "Oh nee.." Murmelde ze en legde haar oortjes in haar nek. "Volgens mij wilt hij me opzetten met z'n vriend Acepaw.." Ze beet op haar lip en boorde haar klauwtjes vervolgens in de grond. "Dat is de druppel. Hij wilt gewoon dat ik het leventje leidt dat hij wilt dat ik leid." Gromde ze. "Wat een rotzak!"


Topics gezocht ~
Annoyed HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw.
Member
Annoyed DPKsfdL
»Quinty«
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☩ 9 Moons ☩
Gender:
Rank:
Eaglepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Annoyed   Annoyed Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 13:27

Zijn oortjes zakte omlaag toen hij de geïrriteerde toon hoorde. Fijn, nu was hij precies datgene aan het doen wat Running niet wilde. Lekkere vriend was hij. Daarna schrok hij wat van wat de apprentice tegen hem zei. Was Tallpaw echt zo erg dat hij zijn zusje zelfs in dat opzicht probeert te sturen? Een zachte grom steeg op uit zijn keel, maar hij slikte 'm in en ging naast Runningpaw zitten, terwijl hij zijn staart over die van haar legde. "Kalm aan," miauwde hij zachtjes. "Je kan gewoon tegen hem zeggen dat je dat niet wilt, toch?" Hij beet eventjes op zijn lip. "Of wil je bij Acepaw blijven?" kwam er daarna moeilijk uit. Hij keek eventjes naar de grond en zuchtte onhoorbaar, misschien had hij haar lang geleden al los moeten laten. Dan zou hij hier nu niet zo zitten.


Annoyed JO2S9eX
"I know that only the ultimate victor achieves legendary rewards."
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Annoyed DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Annoyed   Annoyed Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 13:37

"Kalm aan," Ze keek Eaglepaw wat geschrokken aan toen ze zijn staartje op die van haar voelde, maar slikte het weg. "Je kan gewoon tegen hem zeggen dat je dat niet wilt, toch?" Ze haalde nogmaals haar schoudertjes wat op. "Of wil je bij Acepaw blijven?" Wat verrast keek hij naar Eaglepaw. "Uh.. geen idee. Hij is aardig enzo, maar ik ben gewoon nog niet verliefd geweest. Op niemand." Murmelde ze.
"Misschien kunnen we.. Tall een beetje voor de gek houden?" Zei ze vervolgens met een stiekeme glimlach op haar gezicht. "Ik bedoel als hij me zo graag aan zijn keuzes wilt koppelen, kunnen we hem mooi laten schrikken." Grinnikte ze. Het zou maar een grapje zijn, daar had Eaglepaw toch niet veel problemen mee?


Topics gezocht ~
Annoyed HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw.
Member
Annoyed DPKsfdL
»Quinty«
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☩ 9 Moons ☩
Gender:
Rank:
Eaglepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Annoyed   Annoyed Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 13:43

Tallpaw voor de gek houden? Dat zou best een uitdaging kunnen zijn, hij werd toch al als grootste vijand gezien, dus waarom dan geen olie in het vuur gooien. Een glimlach verscheen op zijn gezicht. "Lijkt me leuk," miauwde hij. Goed, het zou maar een grap zijn, het zou nooit verder uitlopen, maar hij had tenminste de aandacht die hij wilde van Runningpaw. Daar was ie al blij genoeg mee momenteel. "Hoe wilde je het precies aanpakken dan?" vroeg hij daarna. Eaglepaw was echt iemand die het van kracht moest hebben en niet van zijn brein, want die liet hem meer dan eens in de steek de laatste tijd. Toch bleven de eerdere woorden van Running door zijn kop spelen. Ze was nog niet verlieft geweest, op niemand. Hij had nog kans! Een glimlach verscheen op zijn gezicht bij die gedachten. Mooi.


Annoyed JO2S9eX
"I know that only the ultimate victor achieves legendary rewards."
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Annoyed DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Annoyed   Annoyed Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 13:48

"Lijkt me leuk," Ze blies haar adem opgelucht uit toen Eaglepaw toch wel mee zou willen doen. Anders had ze zich hier mooi voor gek gezet. "Hoe wilde je het precies aanpakken dan?" Uh.. ze liet haar kopje wat scheef hangen. "We moeten even oefenen met verliefd kijken, heel erg zoetjes enzo. Dan moeten we een of ander verhaal verzinnen over hoe we verliefd zijn geworden.. oh! We moeten ook gaan praten over onze toekomst, kittens en al die dingen. Als we dat een beetje onder de knie hebben, gaan we hem zoeken." Grinnikte ze.


Topics gezocht ~
Annoyed HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Annoyed
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: