Shadows, pushing down on me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shadows, pushing down on me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Shadows, pushing down on me 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Shadows, pushing down on me   Shadows, pushing down on me Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 12:59



Tallshadow

________________________


Pushing down on You


H
et weer hielp weer eens niet mee, het was vreselijk vochtig overal waar je kwam en niets maar dan ook niets wist droog te blijven. Dat kwam niet alleen doordat hij bij de rivier stond, maar ook omdat hij de hele tijd onder de bomen liep die hun tranen op hem neer lieten dalen. Het was irritant en koud, maar klagen gebeurde niet. Nee, het was tijd om te jagen, en de jacht was belangrijk. De prooi zou dan wel wegvluchten voor de regen, maar wie niet waag wie niet won right? En hij waagde op dit moment heel wat. Net als de kater aan de andere kant van de rivier.

- Shademask 1ste post


© Sykes


Shadows, pushing down on me Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Shademask
Member
Shadows, pushing down on me DPKsfdL
You know me ~
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Shademask
BerichtOnderwerp: Re: Shadows, pushing down on me   Shadows, pushing down on me Icon_minitimema 25 aug 2014 - 17:54

Regendruppels spetterde neer op zijn dikke crème kleurige vacht. Zijn helder blauwe ogen waren gefixeerd op het water. De regenbui zorgde er voor dat hij niet goed kon zien wanneer er een vis langs zwom, tevens hielp het donkere weer sowieso al niet. Maar wat hij wél in zijn voordeel had, was dat hij door de regen ook minder snel opgemerkt zou worden door vissen die eventueel langs zouden zwemmen. Plots zag hij een vissen staartje kort boven het water uit komen, en daar reageerde hij meteen op. Met een snelle slag van zijn poot hoekte hij de vis omhoog. Hij strekte zijn nek uit om de vis met zijn bek te vangen, en doodde het direct. Het vissen graatje brak, en hij legde het glibberige beestje bij zijn poten neer, om vervolgens een kater, een jonge kater, aan de overkant van de rivier te zien. Een Shadowclan kater. Hij vernauwde zijn ogen. Wat deed hij zo dicht bij de rivier, dit was namelijk niet gebruikelijk voor Shadowclan katten.


Shadows, pushing down on me GQuesEj
:I wear the mask of Shades:
ƇƖιcк нєяє тσ ѕтαят α тσριc
Shadows, pushing down on me PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Shadows, pushing down on me 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shadows, pushing down on me   Shadows, pushing down on me Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 0:52



Tallshadow

________________________


Splits a family in two



H
ij was duidelijk niet de enige nee. Een ander stond aan de overkant, Tall voelde de hitte van de blik en de nieuwsgierigheid van de geest. Tenminste, dat hoopte hij maar, ander betekende het namelijk dat de regen zojuist door zijn vacht heen was gedrongen en hem in en in koud zou maken. Alhoewel, nu hij er zo over nadacht kon het best wel eens dat laatste zijn wat hij inderdaad nu voelde. Een rilling liep over zijn ruggegraat toen de druppels hem aanvielen. Toch bleef hij hier lopen, als de rivier ook maar iets zou overstromen kon er wel eens vis achterblijven, ook waren er grote vogels die maar als te graag een makkelijk vis maaltje wilden. Iedereen wist dat vis over het algemeen sneller bovenkwam als het regende.  


© Sykes


Shadows, pushing down on me Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Shademask
Member
Shadows, pushing down on me DPKsfdL
You know me ~
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Shademask
BerichtOnderwerp: Re: Shadows, pushing down on me   Shadows, pushing down on me Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 21:19


Shademask wende zijn blik af en wou verder gaan met jagen. Enkel bleef de apprentice toch zijn aandacht trekken, deed de Shadowclan apprentice dat natuurlijk niet bewust. Toch bleef hij zich afvragen wat Shadowclan zo dicht bij Riverclan territorium deed. Riverclan en Shadowclan deelden geen grenzen met elkaar. Hij hief zijn kop en wende zich tot de apprentice. "Zeg jonkie, wat doe jij zo dicht bij Riverclan territorium. Voor zo ver ik weet heeft Shadowclan hun territorium nog niet uitgebreid, ofwel?"


Shadows, pushing down on me GQuesEj
:I wear the mask of Shades:
ƇƖιcк нєяє тσ ѕтαят α тσριc
Shadows, pushing down on me PS18GM0


Laatst aangepast door Shademask op wo 3 sep 2014 - 21:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Shadows, pushing down on me 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shadows, pushing down on me   Shadows, pushing down on me Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 21:35



Tallshadow

________________________


Puts people on streets




Z
ie je wel. Hij had het goed, een kater aan de overkant had het tegen hem, tenminste. Voor de zekerheid keek de kater even om zich heen, maar zag natuurlijk geen levende ziel, behalve dan de kater tegenover hem. De boodschap was eigenlijk redelijk duidelijk. 'Ga weg' Maar daar had hij dus geen zin in, hij was hier om te vissen, al wilde het niet echt lukken. Dus basically werd hij alleen maar heel erg nat. Dat hielp niet, en toch, alleen al omdat die Riverclanner vond dat hij weg moest, bleef hij staan. "Nog niet meneer," Mauwde hij, vrolijk en met twinkelogen. Al wist hij niets over de plannen van zijn moeder, en waren zijn ogen niet te zien. Zijn loyale hart zei dat hij trots mocht zijn op de clan, opscheppen kon geen kwaad. Toch? 


© Sykes


Shadows, pushing down on me Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Shademask
Member
Shadows, pushing down on me DPKsfdL
You know me ~
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Shademask
BerichtOnderwerp: Re: Shadows, pushing down on me   Shadows, pushing down on me Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 10:48

Apprentices waren kwetsbare schepsels, ze konden makkelijk hun mondje voorbij praten, en zo belangrijke informatie weggeven. Op dit moment leek dit de Shadowclan apprentice te overkomen. "Nog niet meneer," miauwde de Shadowclan apprentice vrolijk. Schadelast vernauwde zijn ogen en liet zijn blik over hem heen glijden. Niet veel aan zijn houding vertelde hem of hij nou serieus was óf niet. Of hij dit überhaupt serieus moest nemen of niet. "Oh echt? Is dat zo? En wat is de reden dan?" Vroeg hij. Informatie achterhalen van de rivalen clan kon nooit kwaad, nee dat kon juist in het positieve werken voor Riverclan.


Shadows, pushing down on me GQuesEj
:I wear the mask of Shades:
ƇƖιcк нєяє тσ ѕтαят α тσριc
Shadows, pushing down on me PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Shadows, pushing down on me 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shadows, pushing down on me   Shadows, pushing down on me Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 23:25

Tall keek de ander met een schuin oog aan toen die plots wel heel erg geïnteresseerd was, en besloot het spelletje mee te spelen. Als hij nou eens info gaf, die ervoor zorgde dat er info vanuit Riverclan naar hem zou gaan. "Het is nog niet nodig," Mauwde hij dus, om zich heen kijkende in zijn rollenspel, "De insiders hebben het ons gezegd," Vaagheid, lang leve dat. Hij was blij dat hij de lessen van de deputy kreeg, die hielpen op dit soort momenten maar al te goed.


Shadows, pushing down on me Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shadows, pushing down on me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: