[The End] I'm sorry



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [The End] I'm sorry

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Milkyway
Elder
[The End] I'm sorry DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: [The End] I'm sorry   [The End] I'm sorry Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 14:44


Ze had er over gezwegen. Haar verkleinde gezichtsveld begon wel te wennen, maar makkelijk was het niet. Ze had iedereen proberen te mijden, maar ze wist dat het zo niet verder kon. Ze zouden er vanzelf wel achter komen, vooral Maskheart. Zodra hij haar oog zou zien, zou hij het waarschijnlijk weten. Kon ze zo wel nog verder? Ze was al kleurenblind, nu ook nog blind aan een oog. Met deze conditie van haar ogen, kon ze dit wel volhouden? Straks zou ze het zicht van haar andere oog ook verliezen en dan? Dan kon ze niks meer. Ze had nu al moeite met haar zicht soms. Ze zou de clan nog in gevaar brengen als Maskheart er later niet meer was. Hoe zou zij ooit een apprentice kunnen opleren tot echte Medicine Cat? Nee, onmogelijk. Ze moest wel. Het deed pijn. Ze hield van het werk. Ze hield van de taken. Ze hield ervan om al die katten te helpen. Maar dit kon niet verder. Ze mocht niet. Ze kon niet. Een traan rolde over haar wang. Ze moest het doen.

Haar poten hadden haar al omhoog geleid. Twijfelend bleef ze staan. Uiteindelijk richtte ze haar hoofdje naar de open plek, haar slechte oog gesloten."Eehm, hallo?" probeerde ze zachtjes. Ja, daar reageerde natuurlijk niemand op. Ze schraapte haar keel even, "Ik... Ik wil iets meedelen," zei ze wat luider. Een aantal katten keken nu om. Ze trilde van de spanning. Ze had dit natuurlijk ook Maskheart niet verteld. "E..Ehm, I...Ik", stotterde ze, "Ik hou op met m...mijn rol a..als Medicine Cat." Zo dat was er uit. Weer rolde er een traan over haar wang. "I..Ik voel me gewoon niet meer... goed... genoeg om dit werk verder te zetten. I..Ik wil de clan niet..." Ze zocht haar woorden, maar vond deze niet. "Men kan me vanaf nu vinden in de Elders Den als... Milky... Milkyway, denk ik ofzo," mompelde ze, "S..Sorry..." Toen sprong ze van de rots af. Ze richtte haar blik even op de lucht. Ze had het juiste gedaan toch? Met haar goede oog zocht ze Maskheart. Haar lippen vormden een 'sorry'.

;w;


Spread the looooove c:
[The End] I'm sorry 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
[The End] I'm sorry DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: [The End] I'm sorry   [The End] I'm sorry Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 15:00

Maskheart had wel gemerkt dat Milkypaw de laatste tijd een beetje raar deed, maar hij had besloten te wachten tot ze er zelf mee zou komen. Ook al was dat tot nu toe nog niet het geval geweest. Daardoor kwam het ook onverwacht toen hij ineens haar stem vanaf de open plek hoorde. "Ik... Ik wil iets meedelen," Wat wilde ze meedelen? Snel verliet hij de den en liep hij de open plek op, waar hij haar op de rots zag staan. Hij had zelf geen idee waar dit over zou gaan en hij vond het eerlijk gezegd ook wel een beetje raar dat ze hem er dan niet eerst over had verteld. "E..Ehm, I...Ik", Het kwam er stotterend uit. "Ik hou op met m...mijn rol a..als Medicine Cat." Wat? Had ze dat nu net echt serieus gezegd? Hij staarde met ogen vol ongeloof naar de poes. "I..Ik voel me gewoon niet meer... goed... genoeg om dit werk verder te zetten. I..Ik wil de clan niet..." Was het zijn schuld? Had hij iets verkeerd gedaan? "Men kan me vanaf nu vinden in de Elders Den als... Milky... Milkyway, denk ik ofzo," Hij volgde haar woorden nog maar nauwelijks "S..Sorry..." Sorry? Was dat alles dat ze kon zeggen, kon ze niet eens een goede verklaring aan hem geven? Was er iets gebeurd waar hij niks vanaf wist? Had hij het kunnen voorkomen door tegen haar te praten erover? Hij wilde haar zoveel vragen stellen, maar toch bleef hij stil. Ze had het hem eerder ook niet willen vertellen, dus waarom nu wel?


[The End] I'm sorry 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
[The End] I'm sorry 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: [The End] I'm sorry   [The End] I'm sorry Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 15:09

Fisheye lag bij de ingang van de elders den. Ze spitste haar oren toen ze een kattenstem hoorde, zo te horen was het een jonge poes, waarschijnlijk een apprentice. "Ik... Ik wil iets meedelen." Zei de stem. Fisheye draaide haar hoofd nu richting de stem, de kat die ze zag was Milkypaw, de medicine cat's apprentice. Ze had gehoord dat een slang haar blind had gemaakt aan een oog en de bruin met witte poes kon meeleven met de witte apprentice aangezien zij zelf ook zicht aan een oog miste. Al zag Milkypaw's oog er beter uit dan dat van Fisheye. "E..Ehm, I...Ik." Stotterde Milkypaw, "Ik hou op met m...mijn rol a..als Medicine Cat." Wat? Fisheye keek een beetje geschokt naar de poes. "I..Ik voel me gewoon niet meer... goed... genoeg om dit werk verder te zetten. I..Ik wil de clan niet..." De witte ex-medicine cat zweeg even voordat ze verder mompelde. "Men kan me vanaf nu vinden in de Elders Den als... Milky... Milkyway, denk ik ofzo. S..Sorry..." Fisheye was ondertussen opgestaan en naar Milkypaw toegelopen, een ongelovige uitdrukking op haar snoet. Ze wilde iets zeggen om haar nieuwe dengenoot wat op te fleuren, maar kon niks fatsoenlijks vinden.


[The End] I'm sorry JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfeather
Member
[The End] I'm sorry DPKsfdL
Jeltje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfeather
BerichtOnderwerp: Re: [The End] I'm sorry   [The End] I'm sorry Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 15:26

Zijn muis viel vanuit zijn mond op de grond. Ravenfeather keek verbaasd om naar de rots, waar een kleine apprentice op zat. Milkypaw, de Medicine Cat Apprentice. Wat deed ze daar? Het kwam zeer zelden voor dat een andere kat dan Firestar de rots beklom, en dan helemaal geen apprentice.
"Ik... ik wil iets meededelen." miauwde Milkypaw gespannen. Ze trilde op haar poten. Ravenfeather stekte zijn kop naar haar uit terwijl hij haar nieuwsgierig aankeek. "E...Ehm...I..ik.." stotterde ze. "Ik hou op met m..mijn rol a..als Medicine Cat." Ravenfeather's ogen vlogen open van verbazing. Wat? Hield zij op met de rol van Medicine Cat? Maar..hoe.. Wie zou er dan de nieuwe apprentice worden? En wat moest de Clan als Maskheart er niet meer was? Een traan spatte op de rots waar het poesje op zat. "I..Ik voel me gewoon niet meer... goed... genoeg om dit werk verder te zetten. I..Ik wil de clan niet..." stotterde Milkypaw verder. Ravenfeather bleef haar vol ongeloof aanstaren. Hij had nooit gedacht dat Milkypaw dit zou doen. Maar waaróm zou ze dit dan doen? Was er iets met haar? Was ze ziek? Had ze een verwonding opgelopen? "Men kan me vanaf nu vinden in de Elders Den als... Milky... Milkyway, denk ik ofzo," mompelde de voormalige Medicine Cat apprentice. "S-sorry..". Ze sprong zonder verder nog iets te zeggen de rots af. Ravenfeather schudde zijn hoofd verward. Wát was er zojuist gebeurd? De Clan had hun Medicine Cat Apprentice verloren, en niemand wist waarschijnlijk waarom, volgens de blikken die de katten met elkaar uitwisselden. Milkypaw ging naar de Elders Den? Waarom in StarClan's naam? Ravenfeather had zoveel vragen, maar hij wilde niet naar Milkypaw gaan. Waarschijnlijk zou ze toch al genoeg vragen krijgen van hun medeClanleden. Hij neeg zijn kop weer naar zijn muis, maar kon er nauwelijks van genieten. Wat was er gebeurd, waarom en hoe kon het dat niemand er van wist?


[The End] I'm sorry 2hftc09
-- Thanks Tessa/Erosa voor mijn huidige setje!!--
Hoi mensen die een topic met mij hebben, mijn schoolleven is druk, ik heb weinig huiswerk maar ook weinig tijd! Dus ik kan nog wel eens verdwijnen, sorry als ik dus ff niet post! Blijf vooral actief want ik verschijn en post alrijd wel weer!!!
..Stamps..:

Ravenpower:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
[The End] I'm sorry Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: [The End] I'm sorry   [The End] I'm sorry Icon_minitimema 25 aug 2014 - 11:14

De grijswitte warrior sloot even haar ogen. Een warme zonnestraal streelde haar pels en verwarmde haar zachtjes. Ookal onttrok de koude aarde onder haar de meeste warmte. ze haalde even diep adem en genoot van de geuren van het woud, die van de katten en die van verse prooi. Vandaag voelde haar poot goed aan, ookal had ze er soms eens op geleund. Ze leek gewoon de pijn te negeren en dan... leek ze het niet te voelen. "Eehm, hallo?" Het was erg zacht en bijna niet verstaanbaar, maar toch kon de warrior het horen. Langzaam opende deze haar ogen en keek ze naar de witte kattin die op de rots stond waar Firestar vaak stond. De grijswitte kat fronste en kwam daarna langzaam overeind. "Ik... Ik wil iets meedelen," Dat klonk luider en nu wist Snow wie het ook was die op de rots stond. Milkypaw, de Medicine Cat apprentice. Ze slikte even moeizaam, wetend dat er verscheidene dingen konden zijn als het van een kat kwam met zulke rang. Een ziekte die was uitgebroken, doden... Of misschien toch iets anders. Wat de gevlekte kat meteen opviel was dat haar ene oog gesloten was, had ze iets aan dat oog of was dat gewoon puur toeval? Opnieuw fronste de kattin, maar ze had geen tijd meer om na te denken want de jonge kat op de rots nam het woord weer. "E..Ehm, I...Ik" Haar stem was onzeker en heel erg breekbaar dat Snow dacht dat ze ging breken. "Ik hou op met m...mijn rol a..als Medicine Cat." De warrior sperde meteen haar ogen open en keek met ongelovige ogen naar de kat. "I..Ik voel me gewoon niet meer... goed... genoeg om dit werk verder te zetten. I..Ik wil de clan niet..." De warrior zwiepte haar staart rond haar poten en keek daarna naar de grond onder haar poten. "Men kan me vanaf nu vinden in de Elders Den als... Milky... Milkyway, denk ik ofzo," Vervolgde ze. "S..Sorry..." De grijswitte kattin keek terug op en zag dat Milkypaw ondertussen van de rots was gesprongen. Wel meteen kwamen een paar katten naar haar toe, maar Snow keek niet echt naar hun gezichten. De grijswitte kat stond op en hinkte naar de witte poes toe. In haar goudgele ogen stond een bezorgdheid die ze meestal droeg als er zich zulke dingen voordeden. Toen ze bij de jonge kat was neeg ze even haar kop naar haar. "Gaat het een beetje?" fluisterde ze zachtjes. Ze klonk bezorgd, maar wist niet echt wat ze anders moest zeggen, tenzij ze grof wou overkomen en dat was allesbehalve iets voor haar.


[The End] I'm sorry RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralwater
StarClan
[The End] I'm sorry DPKsfdL
Nynketjeeeeh
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons(2 jaren)
Gender:
Rank:
Coralwater
BerichtOnderwerp: Re: [The End] I'm sorry   [The End] I'm sorry Icon_minitimema 25 aug 2014 - 14:45

Rustig lag Coralwater op haar zij, te zonnen. Ze had haar ogen half dichtgeknepen en ze staarde genietend voor zich uit. Haar ogen schoten open toen Milkypaw op de rots, waar Firestar z'n clan toesprak, stond. Wat haalde die poes nou wéér in haar hoofd! dacht de lapjespoes, en een felle blik straalde uit haar ogen. "Eehm, hallo?" Coral liep naar een plekje voor de rots toe, ging zitten en hield haar kop schuin, terwijl ze luisterde. "Ik... ik wil iets meedelen." Meteen kreeg Coralwater meedelijden. Milkypaw zat daar zo onzeker, en angstig! "E..Ehm... I...ik" stotterde het witte poesje, "Ik stop met m..mijn rol a...als Medicine Cat." Een traan biggelde over de wang van de voormalige Medicine cat Apprentice, en Coralwater zou nu het liefst naar Milkypaw toe willen rennen en haar troosten, maar ze hield zich in bedwang.  Ongeloof overspoelde haar, en haar ogen stonden wijdopen. Hoe kan je zo'n leuke rang afstaan? Dat kan.. Kan toch niet?  "I..Ik voel me gewoon niet meer... goed... genoeg om dit werk verder te zetten. I..Ik wil de clan niet..." Zei de witte poes bevend. "Men kan me vanaf nu vinden in de Elders Den als... Milky... Milkyway, denk ik ofzo," Vervolgde ze. "S..Sorry..."  Milkypaw sprong van de rots af en Coral trippelde op haar af. "Ehh.. " was het enige wat uit de krijgskat kwam.


[The End] I'm sorry 25t8do7
Thanks Lis voor het huidige setje!<'3
Accounts :
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[The End] I'm sorry
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: