Make me shine [ Fluffykit ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Make me shine [ Fluffykit ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flashkit~
Member
Make me shine [ Fluffykit ] DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Make me shine [ Fluffykit ]   Make me shine [ Fluffykit ] Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 9:07

THIS ANIMAL INSIDE OF YOU


Grappig, hoe de tijd zo stil leek te staan in dromenland. Je hoefde er niks, alleen maar liggen en zien wat er gebeurt. Het was de plek waar de jonge Flash zich bevond. Ergens in niks dan zwart, want kleuren kon ze nog niet zien, maar dat zou nu niet lang meer duren. Maar dat wist zij ook nog niet. Voor nu was de kleur van het niets interessant genoeg voor haar. Iets prikkelde haar in haar droom. Het deed haar pootjes trappelen in het niets. Nu ja, in haar droom was dat 'niets,' een grassige ondergrond. Een kleurloze, grassige ondergrond. Het was maar saai, eigenlijk, maar omdat al dat spelen en ontdekken vermoeiend was, moest ze daar echt even blijven. Haar kleine, grijze pootjes, die als gloednieuwe sneakers nog brandschoon zilvergrijs en roze waren, trappelden nog wilder om haar heen. Nu Flash haar landje toch al zat was, was er alleen maar dat tikje voor nodig om haar te wekken. Het tikje was van een kopje. Nu ja, eigenlijk was het haar pootje die het kopje raakte. Meteen daarop volgde het moment waarop de grijsgestreepte kit wakker schoot. Het kopje wat haar roze pootkussentje had aangeraakt had een geluid gemaakt. Flash kroop ernaartoe en snoof. Het was haar zusje Fluffy! "Doej nou?" vroeg ze verbaasd aan haar zusje. Zij wist ook niet dat zíj degene was geweest die geschopt had. Haar eerste gedachte was natuurlijk de vraag waarom Fluff daar zou gaan liggen. "Pijn edaan?" klonk de ietwat bezorgde vraag van de tabby kit naar haar sibling. Haar pluizende staartje zwiepte afwachtend langs de buikvacht van haar moeder. Ze paste wel op dat ze Mallow niet zou raken. Als jonge kit kon ze nou eenmaal geen twee dingen tegelijk, en ze wilde nu even met Fluff spelen. "Pelen?" was daarom de vraag die volgde.
tag: Fluffykit | words: 309 | notes: Eerste post para tú :3

APOLLYMI @ SHINE


Make me shine [ Fluffykit ] 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarpaw.
Member
Make me shine [ Fluffykit ] DPKsfdL
Jojo
123
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ★14 moons
Gender:
Rank:
Scarpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Make me shine [ Fluffykit ]   Make me shine [ Fluffykit ] Icon_minitimewo 27 aug 2014 - 21:13


De jonge kitten gaapte zachtjes, haar kaken wijd opgengesperd. Met haar pootjes onder haar kopje lag ze tegen haar zusje aan, ogen gesloten. Wat was dat een leuke droom, zeg! Ze had gedroomd dat ze stemmen hoorde van een boel katten die haar toejuichten. Wat was er ook al weer gebeurd? Oh ja, ze hadden een gevecht tegen de WindClan gewonnen! Fluffykit glimlachte kort en ging overeind zitten. Ze merkte dat het zwart voor haar ogen een lichte donkerrode gloed had, alsof er veel licht door haar oogleden scheen. Ze had gehoord dat je ook je ogen kon openen, en dat je dan heel veel dingen kon zien. Maar het lukte haar nog niet... Nouja, misschien binnenkort. Opeens voelde de grijsbruine kitten pootjes tegen haar rug aantrappelen. Ze mauwde verbaasd en draaide zich om naar de plek waar haar zusje lag. Auw, dat was precies op haar ruggengraat! Ze duwde met haar poot tegen haar slapende zusje aan om haar stil te krijgen. Ze hoorde de beweging van een wakker wordende kat. "Doej nou?" hoorde ze de stem van Flashkit vragen. "Pelen?" zei de andere kitten daarna. Fluffykit mauwde blij. 'Jaa!' ze sprong enthousiast op en neer, en tastte met haar poot over de grond, op zoek naar het mosballetje wat Mallowkit en zij gisteren hadden bevochten. Ah, daar was het! Ze rolde het naar Flashkit toe. 'Mossenbal!' zei ze blij.


::So long and goodnight::

Make me shine [ Fluffykit ] 9ql4ib

:Make me shine [ Fluffykit ] DYCyokZ:Make me shine [ Fluffykit ] D85Fpr8:

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
Make me shine [ Fluffykit ] DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: Make me shine [ Fluffykit ]   Make me shine [ Fluffykit ] Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 9:55

THIS ANIMAL INSIDE OF YOU


Haar half-bezorgde snuitje klaarde op bij het vrolijke antwoord van haar zusje. "Jaa!" Oeh, ze wilde met haar spelen! Flash liet haar staartje vrolijk zwiepen. "Watte doen?" vroeg ze vervolgens aan Fluffy. Ze voelde de sprongetjes die haar zusje van blijdschap maakte in de bewegingen van de droge aarde onder hen. Toen voelde ze iets zachts tegen haar poot aanrollen. Flash wist wel wat dat was! Het was een mosbal, gemaakt van het mos waar ze op sliepen. Tenminste, dat had Mallow haar verteld. "Mossenbal!" klonk de vrolijke stem van haar zusje. De tabby kit neusde hem naar haar terug. Ze zou zich wel even vermaken met zo'n balletje! Het speciale spul met de naam 'mos,' was haar dierbaar geworden in de afgelopen dagen. Soms rook het naar mama, of Mallow, of Fluffy, en soms kon je er fantastisch mee spelen. Flash had al zoveel dingen waargenomen sinds ze geboren was! Ze had koude ervaren, maar ook warmte, zoals de zon! En mos; een warme slaapplek en leuk speeltje. En toen moest ze ook nog kennismaken met een nies, of hoe dat dan ook mocht heten. Het enige waar de jonge kit zich nog niet aan gewaagd had was het sociaal contact met andere kits leggen. Dat zou ze gauw genoeg doen, maar voor nu nam ze genoegen met de liefde van haar familie. Ze wachtte tot het mosballetje terug zou komen, ongeduldig met haar staart zwaaiende.
tag: Fluffykit | words: 241 | notes: here

APOLLYMI @ SHINE


Make me shine [ Fluffykit ] 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Make me shine [ Fluffykit ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: