Meeting the she-devil {Everstar}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meeting the she-devil {Everstar}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nevermind
Member
Meeting the she-devil {Everstar} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 14:21

Met snelle passen liep de zwarte kater verder langs de grens... Met Windclan. Deze grens was een van zijn favorieten geweest... Tot hij dat mormel zijn poot moest breken en Inner en Shrew op zijn kap kreeg. Hij zuchtte even zachtjes en liet zijn kop zakken waarna hij rustig verder trippelde. Zijn pas was snel, toch niet gehaast, het was iets eerder tussenin. Hij wilde zo snel mogelijk deze grens eens langslopen om te kijken of hij die kater nog een keer kon zien, de vorige keer liep het nogal uit de poot ofzo en was hij opeens weg terwijl Never gewoon wilde weten hoe het ging. Hij zei natuurlijk niet dat het hem speet, dat zou vast en zeker in een volgend stadium van vriendschappen opbouwen, zijn... Hij moest hij dat weten? Hij had geen vrienden en als hij er al had hij bij nog niemand aan de poten zijn knabbelen. Ja, hoe verder de gebeurtenis in zijn gedachten drong, hoe meer spot hij erop kon stellen. Dat was vast ook een stadia... Een stadia van... Hij richtte opeens zijn kop op. Daar... Nee... Dat kon niet... Hij kneep zijn ogen tot spleetjes en bekeek de roestkleurige vacht goed... Everstar...


and as he was the black canvas
Meeting the she-devil {Everstar} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Meeting the she-devil {Everstar} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 8:12

Al Everstars zintuigen waren op de ander kant van het Donderpad gericht. Het was misschien Firestar die haar clan als eerste had aangevallen, maar ze mocht Shrewstar niet vergeten. Die gluiperige kat zat intussen vast ook op plannetjes te broeden. Ze kon de geur van ShadowClan maar nauwelijks onderscheiden boven de misselijkmakende stank van het Donderpad, maar ze wist niet of ze het liever andersom zou hebben. ShadowClan stonk al even erg als dat zwarte doodspad. Ze woonden in een grotendeels open gebied, net als WindClan, maar waar da van Everstars clan weids en fris was, was dat van Shrewstar moerassig en rook het er naar half-verotte organismen. Tenminste, dat vond Everstar.
Ze dacht aan haar vorige ontmoeting bij deze grens, die met ShadowClans ex-medicine cat. Er was in de tussentijd niets veranderd. Er waren niet veel meer incidenten bijgekomen, maar de spanning bleef hetzelfde. Om Everstars voorpoot hing nog steeds een vaag zweempje blauw, maar veel was er niet meer over van de eens oogpijnveroorzakende, felle kleur. Het zou er binnenkort wel helemaal uit zijn. Haar achterpoot had nu een mooie, roodbruine korst op de door Firestar toegebrachte bijtwond. De pijn was nog niet helemaal weg, maar ze hinkte ook niet echt meer.
Ze bleef abrubt staan toen ze beweging zag. Haar blik viel op een zwarte pels. Ze herkende de kat niet van gezicht, maar de geur die naar haar toe dreef kwam haar maar al te bekend voor. De geur die aan Sparrowpaw had gehangen toen hij bloedend en half-bewusteloos het kamp in was gedragen. "Nevermind", miauwde ze ijzig. "Wat doe je zo dicht bij onze grens. Op zoek naar nog meer jonge apprentices om voor het leven te verminken?"


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Meeting the she-devil {Everstar} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Meeting the she-devil {Everstar} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 9:15

Hij wandelde rustig verder, zijn spieren spanden zich krachtig op, klaar om de kattin aan te vallen als dat nodig was. Toen hij niet meer zo ver van haar was, leek ze eindelijk te beseffen wie hij was. Hij kneep zijn ogen wat tot spleetjes terwijl zij zijn naam uitsprak. "Nevermind", Hij knikte even respectvol in haar richting, ookal was de toon van haar stem ijzig geweest. "Wat doe je zo dicht bij onze grens. Op zoek naar nog meer jonge apprentices om voor het leven te verminken?" De cyaanblauwe ogen van de donkere kater glansden even toen ze dat zei. Hij haalde diep adem en snoof even waarna hij zijn ogen even sloot en zijn aankomende woede wat terugduwde. Daarna opende hij terug zijn ogen, een leegte zo diep was erin te lezen. "Is het opeens verboden om bij de grenzen rond te lopen?" zei hij op een ijzige toon. Hij negeerde wat ze nog had gezegd, dat zou hij zo lang mogelijk negeren of mijden tot hij uiteindelijk zou breken en alles zou uitbrengen wat er in zijn kop ronddwaalde. Maar voor nu was het nog veilig, hij was nog kalm.


and as he was the black canvas
Meeting the she-devil {Everstar} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Meeting the she-devil {Everstar} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 10:17

Nevermind keek terug met een lege blik in zijn ogen. "Is het opeens verboden om bij de grenzen rond te lopen?" Everstar glimlachte kort, een glimlach die niet in de blik in haar ogen terug te vinden was, en antwoordde: "Verboden? Nee, wel verdacht." Haar glimlach verdween weer. Haar gezicht was uitdrukkingsloos, maar in haar blik zat iets kouds. "Dus, ik vraag het nog eens, wat doe je zo dicht bij onze grens?" Ze keek naar Nevermind en probeerde in te schatten wat voor kat hij was. Tot nu toe leek hij zelfbeheersing te hebben. Was hij koud en gevoelloos? Of juist emotioneel, maar kon hij dat redelijk verbergen? Vond hij het leuk om katten aan te vallen of sloeg hij simpelweg nogal snel door in zijn woede? Was hij stabiel of gemakkelijk uit de tent te lokken? Zijn gezicht bevatte nu nog geen antwoorden. Ze zou maar moeten zien waar deze woordenwisseling hen bracht.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Meeting the she-devil {Everstar} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Meeting the she-devil {Everstar} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 12:42

De kat had een valse lach op haar lippen gekregen. Hij snoof lichtjes toen ze dat deed, maar bleef haar strak aankijken zonder enige bewegingen te maken. Zijn spieren zo hard als steen, zijn lichaam helemaal gespannen omdat hij ergens wel wist dat deze kat hem van zijn stuk kon brengen. En wat als hij haar nu aanviel? Wel dan zou er een oorlog komen ofzo, niet dat dat erg was of dat hij zich zorgen maakte over de clan... maar hij was bang dat zijn gezinnetje pijn moest lijden en dat was het laatste dat de jonge vader wou. "Verboden? Nee, wel verdacht." De valse was alweer verdwenen, de 'hartelijkheid' was van korte duur geweest, dat was geen verassing. Hij snoof opnieuw, nijdig over haar antwoord. Als er een andere kat zou gepasseerd zijn, zou het vast en zeker anders gegaan zijn, dat wist hij zeker. Katten en hun stomme vooroordelen... Bleg. "Dus, ik vraag het nog eens, wat doe je zo dicht bij onze grens?" Hij bleef haar ijzige blik vasthouden, zijn blauwe ogen leeg, totaal geen emotie. Hij ging zijn opties na en al snel besloot hij om de antwoorden kort te houden en simpel... Tot hij natuurlijk zijn geduld zou verliezen. "Wandelen," zei hij. "Maar nu sta ik te praten met jou," zei hij terwijl hij met priemende ogen naar haar keek. Voor nu, kort en krachtig blijven.


and as he was the black canvas
Meeting the she-devil {Everstar} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Meeting the she-devil {Everstar} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 16:20

"Wandelen," kwam het antwoord. "Maar nu sta ik te praten met jou." Oh, wat zijn we weer bijdehand, dacht Everstar. Ze beantwoordde zijn priemende blik en sprak verder op een kalme toon die sterk in contrast stond met de haat die ze voor die kat voelde. "Zo zo, wandelen. Was je dat de vorige keer ook aan het doen? En was je toen zo met je gedachten ergens anders dat je heel perongeluk de grens over wandelde? Ja, Shrewstar is er altijd snel bij om WindClan van dingen te beschuldigen, maar wij weten beide dat jullie pootjes lang niet altijd netjes aan jullie kant van de grens blijven, nietwaar?" Ze keek hem zwijgend aan. Zijn blik was net zo emotieloos als de hare. Iemand die goed was in het verbergen van gevoelens, net zoals zij. Waarschijnlijk ook een goede leugenaar. Maar hoe zat het met zijn beheersing? Zouden woorden hem kunnen raken? Kon hij misschien niet tegen beledigingen? Of was hij zo iemand die door het lint ging zodra je over zijn familie begon? Het maakte Everstar niet veel uit of de kater haar aan zou vallen. Het zou misschien een oorlog ontketenen, maar een oorlog met ShadowClan was naar haar idee sowieso onvermijdelijk. Het gevecht met ThunderClan had met wat meer tact en wat meer werk van de grijze cellen van Whitelion misschien voorkomen kunnen worden, maar ShadowClan was een hopeloze zaak. Het was simpelweg een kwestie van waar en wanneer.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Meeting the she-devil {Everstar} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Meeting the she-devil {Everstar} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 1:51

Hij bleef haar aankijken, haar in de gaten houden. Hij vertrouwde haar niet en heel dat Windclanboeltje. Ergens voelde het gewoon verkeerd rustig te praten met de leader van een vijandige clan. Hij moest haar eigenlijk wegjagen, maar zelfs Starclan wist dat de zwarte kater dat niet op een kalme manier zou kunnen doen. "Zo zo, wandelen. Was je dat de vorige keer ook aan het doen? En was je toen zo met je gedachten ergens anders dat je heel perongeluk de grens over wandelde? Ja, Shrewstar is er altijd snel bij om WindClan van dingen te beschuldigen, maar wij weten beide dat jullie pootjes lang niet altijd netjes aan jullie kant van de grens blijven, nietwaar?" Nijdig sloeg hij zijn pikzwarte staart door de lucht. De blauwe schijn scheen even toen hij dit deed. Hij snoof zachtjes, wilde zijn blik ban de hare lossen maar kon niet, hij wilde geen zwakte tonen, niet tegenover haar. "Correct," zei hij. "Ik was inderdaad aan het wandelen, maar de grens ben ik toen niet over gegaan," bevestigde hij duidelijk. Het was een feit dat het was gebeurd tijdens het gevecht en tja, die apprentice kwam te dicht. "Ik denk niet dat Shadowclan de enige clan is met zulke katten," verdedigde hij simpel. Hij kneep zijn ogen opnieuw tot spleetjes, wetend dat zulke simpele, maar waargezegde dingen nog eens grof konden overkomen en vooral bij iemand zo hoog in rang. "Heb je nog meer dingen die j me moet wijsmaken of ben je nu klaar?" ja daar was het al, de eerste tekenen van de ongeduld en de vlam die hij tot nu toe had weten sussen.


and as he was the black canvas
Meeting the she-devil {Everstar} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Meeting the she-devil {Everstar} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 8:24

"Ik was inderdaad aan het wandelen, maar de grens ben ik toen niet over gegaan," miauwde Nevermind. De leugenaar. "Ik denk niet dat Shadowclan de enige clan is met zulke katten," ging hij verder. Een sis ontsnapte uit Everstars keel. Ze wist dat hij gelijk had, maar dat was ze niet van plan toe te geven. "Heb je nog meer dingen die je me moet wijsmaken of ben je nu klaar?" vroeg Nevermind licht ongeduldig. Everstar keek hem even aan. "Vanwaar opeens dat ongeduld? Heb je haast om ergens te komen? Naar mijn idee was je slechts een wandelingetje aan het maken?" Ze keek hem kalmpjes aan. "Of voel je je misschien enigszins nerveus in mijn aanwezigheid en wil je graag zo snel mogelijk weer terug naar je fijne, veilige kampje?" Ze was hem uit de tent aan het lokken, ze wilde weten hoe ver ze kon gaan. En als het op een gevecht uitliep... zij zou niet de eerste zijn die de grens overstak.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Meeting the she-devil {Everstar} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Meeting the she-devil {Everstar} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 9:19

Hij knipperde even lichtjes met zijn ogen. Zijn blauwe ogen waren nog steeds leeg, toch kon je aan zijn houding zien dat hij genoeg had van het verwijten. Daar kon hij helemaal niet tegen, katten met vooroordelen. Die kat was er niet eens bij toen het gebeurde dus ze wist niet wat hij fout had gedaan en wat haar kat fout had gedaan. Hij kon wanhopig gaan schreeuwen, zeggend dat het niet zijn fout was, maar lag niet in zijn aard. "Vanwaar opeens dat ongeduld? Heb je haast om ergens te komen? Naar mijn idee was je slechts een wandelingetje aan het maken?" Hij snoof zachtjes en knipperde nogmaals. "Of voel je je misschien enigszins nerveus in mijn aanwezigheid en wil je graag zo snel mogelijk weer terug naar je fijne, veilige kampje?" Hij kneep zijn ogen tot spleetjes nam de woorden snel in zich op en probeerde zijn groeiende woede zo goed mogelijk te negeren. "Ik vraag me af, Everstar, wie er niet nerveus zou zijn in jou aanwezigheid," zei hij met scherpe stem. "Zelfs je eigen clanleden lijken bang van je te zijn, ik vraag me toch af hoe dat komt..." Zei hij nogmaals op een vals gesis. "En waarom mag ik niet ongeduldig zijn? Jij was wel degene die vond dat ik niet rond deze grens mocht rondhangen," verdedigde hij nog. Hij slikte even en kreeg opnieuw iets in zijn kop. Hij zou zijn talenten wel gebruiken zich te verdedigen om haar op haar plaats te zetten. "Dus ik vraag me af of je wel een geschikte leader bent," siste hij. "Aangezien je niet echt weet wat je wilt, je weet zelf niet wat je wilt dat ik doe. Hoe verantwoordelijk van je om een vijandige kat op je territorium te lokken, zo verantwoordelijk," hij schudde zijn kop terwijl hij dit zei. Daarna keek hij haar terug aan, zijn blik nog steeds leeg. Hoe hij het voor elkaar had gekregen om zijn woede onder controle te houden was hem een raadsel... Maar hij zou het waarschijnlijk wel melden aan Innerghost, zoal dat Everstar een vals monster was, maar ook dat hij het onder de knie begon te krijgen.


and as he was the black canvas
Meeting the she-devil {Everstar} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Meeting the she-devil {Everstar} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 10:22

"Ik vraag me af, Everstar, wie er niet nerveus zou zijn in jou aanwezigheid," zei Nevermind scherp. "Zelfs je eigen clanleden lijken bang van je te zijn, ik vraag me toch af hoe dat komt..." Everstar siste, maar hield haar eigen opkomende woede onder controle. Haar clangenoten waren niet bang voor haar. Nevermind verzon maar iets om haar boos te krijgen. Hij zou zoiets niet eens kunnen weten, want Everstar geloofde niet dat er WindClanners waren die met die zwarte kat over dat soort zaken zouden praten. "En waarom mag ik niet ongeduldig zijn? Jij was wel degene die vond dat ik niet rond deze grens mocht rondhangen," miauwde Nevermind. In zijn stem klonk een gesis door. "Dus ik vraag me af of je wel een geschikte leader bent. Aangezien je niet echt weet wat je wilt, je weet zelf niet wat je wilt dat ik doe. Hoe verantwoordelijk van je om een vijandige kat op je territorium te lokken, zo verantwoordelijk." Everstar snoof. Haar woede begon op te borrelen, maar ze was goed in het verbergens van wat ze voelde en haar gezicht bleef volkomen neutraal. "Oh, ja, véél minder verantwoordelijk dan jouw geweldige Shrewstar, die vijandige clans ten onrechte beschuldigt en haar warriors toestaat grenzen over te steken. Tenminste, ik neem aan dat dat haar idee was? Of kan ze haar warriors simpelweg niet onder controle houden?" Neverminds blik was opnieuw net zo leeg als de hare. Hm, geen slechte zelfbeheersing, die kat, want uit zijn reactie daarnet kon ze opmaken dat hij wel degelijk geërgerd was.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Meeting the she-devil {Everstar} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Meeting the she-devil {Everstar} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 10:43

Hij bleef haar kalm aanstaren, hopend haar te raken. Als ze een gevecht wilde dan moest ze maar naar hier komen. Zij had negen levens en hij één, dat wilde hij niet verspillen aan nutteloze dingen. Het had moons geduurd voordat hij alles terug kon opbouwen en terug vertrouwen kon vragen van zijn vrienden en van zijn clan, hij zou niet opnieuw dezelfde fout maken als eerst. Hij knipperde even, proberend die stomme herinneringen weg te jagen, maar ze bleven toch ronddwalen in zijn kop. Hij had ze al weken niet meer gezien, die tijd met Lone en de vergissingen die hij had gemaakt als jongere warrior. "Oh, ja, véél minder verantwoordelijk dan jouw geweldige Shrewstar, die vijandige clans ten onrechte beschuldigt en haar warriors toestaat grenzen over te steken. Tenminste, ik neem aan dat dat haar idee was? Of kan ze haar warriors simpelweg niet onder controle houden?" De kater zwiepte even met zijn staart. Deze kat wist duidelijk niet dat hij niks gaf om Shrewstar's reputatie. Hij wist hoe zij naar zijn leader keek, maar zij wist niet hoe hij naar haar keek. "Wie zegt er dat ik Shrewstar geweldig vind?" zei hij vervolgens. "Ze is mijn leader, ja, maar meer niet. Het is misschien waar dat ze me niet op mijn plek kan zetten, maar dat is enkel en alleen omdat ik zo mijn problemen heb," zei hij. "Ze is streng maar rechtvaardig, denk je nu echt dat ik geen straf heb gekregen voor wat ik heb gedaan?" zei hij vervolgens. "Het was ook niemands idee om iemand aan te vallen, het was gewoon een uit de hand gelopen situatie," zei hij. "Misschien kan je daar in meespreken," zijn blik gleed naar de wonde op haar dij, waar een dikke korst op ruste. Hij had zo hier en daar roddels gehoord over de aanval van Thunderclan. Ook had hij hier en daar gehoord dat de verantwoordelijke ook de vader was van de halfbloed kits van Fallentear, een boosdoener in meerdere clans dus. Toen liet hij zijn blik terug naar haar ogen schuiven. Hij trok zijn wenkbrauwen op als teken van achterdocht, toch wist hij heel goed dat hij juist zat. "Shrewstar is niet de enige die haar warriors niet onder controle kan houden," zei hij. Elk woord dat ze zou uitspreken zou hij terugvuren. Toen knipperde hij terug en ergens voelde het goed niet boos te worden... Eindelijk eens rustig te zijn en niet zomaar in de haren te vliegen. Toch vroeg hij zich af hoe lang zijn zelfbeheersing het nog zou volhouden.


and as he was the black canvas
Meeting the she-devil {Everstar} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Meeting the she-devil {Everstar} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 15:19

"Wie zegt er dat ik Shrewstar geweldig vind?" miauwde Nevermind. "Ze is mijn leader, ja, maar meer niet. Het is misschien waar dat ze me niet op mijn plek kan zetten, maar dat is enkel en alleen omdat ik zo mijn problemen heb. Ze is streng maar rechtvaardig, denk je nu echt dat ik geen straf heb gekregen voor wat ik heb gedaan? Het was ook niemands idee om iemand aan te vallen, het was gewoon een uit de hand gelopen situatie." Everstar snoof. Een uit de hand gelopen situatie, ja, vast. Welke situatie kon ertoe leiden dat een volwassen kat de poot van een jonge apprentice brak? En bovendien, rechtvaardig? Als hij dat rechtvaardig noemde, hadden ze duidelijk verschillende opvattingen over het woord. "Misschien kan je daar in meespreken," ging de kater verder met een blik op haar gewonde poot. "Shrewstar is niet de enige die haar warriors niet onder controle kan houden." Everstar keek hem onbewogen aan. Hoe wist hij wat er gebeurd was? Had een ThunderClanner soms met een clangenoot van Nevermind gepraat? Hoe het ook zij, Everstar had haar weerwoord klaar. "Als je er zo veel van weet, heb je vast ook gehoord dat Silverfang weigerde zijn beschuldiging te bewijzen. Omdat er misschien wel helemaal geen bewijs wás, omdat mijn warrior misschien wel helemaal niets met dat incident te maken had. Een beschuldiging zonder bewijs is niet zo'n sterke beschuldiging, wel?" Ze wist dat Whitelion het gedaan had en ze haatte hem er nu meer om dan ooit. Die kat bracht haar behoorlijk in de problemen met zijn daad. Ze kon de buitenwereld niet laten weten dat zij haar warriors niet stuk voor stuk onder controle had, dus ze moest wel volhouden dat Whitelion onschuldig was, zelfs al was ze zeker van het tegendeel.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Meeting the she-devil {Everstar} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Meeting the she-devil {Everstar} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimewo 10 sep 2014 - 21:38

Hij bleef haar kalm aankijken, wetend dat hij erg interessante uit haar kon krijgen als hij dit goed zou spelen. Toch moest hij voorzichtig zijn en zeker met haar. Uit hun conversatie was al gebleken dat Everstar een kat was die gewend was om hetzelfde te doen als hij. Ze deden hetzelfde, maar hadden beide een ander doel. Hij wilde info en zij wilde dat hij haar aanviel, dat was al duidelijk geweest van het begin. Een andere leader zou nooit zo fel reageren, toch? Hij had sowieso geen ervaring met het praten met leaders van andere clans dus eigenlijk had hij geen flauw benul. "Als je er zo veel van weet, heb je vast ook gehoord dat Silverfang weigerde zijn beschuldiging te bewijzen. Omdat er misschien wel helemaal geen bewijs wás, omdat mijn warrior misschien wel helemaal niets met dat incident te maken had. Een beschuldiging zonder bewijs is niet zo'n sterke beschuldiging, wel?" Hij liet een sluwe grijns op zijn lippen gaan. "Aah, thunderclan was het dus," zei hij op en sluwe toon. Hij keek haar aan met een glans in zijn ogen. Als ze slim was zou ze weten dat hij er eigenlijk bar weinig van wist en dat de weinige info erg onzeker was geweest. Nu had hij bevestiging van haar en dat kon hij in zijn voordeel gaan gebruiken. Toen knikte hij waarna zijn grijns terug verdween. "Natuurlijk, maar je weet best wel dat je fout zat," vervolgde hij verder. "En die fout heeft je wat levens gekost," vervolgde daarna op ijzige toon. Hier wist hij niks van, het was iets op puur geluk iets wat hem mee moest zitten. "Thunderclan zou nooit zomaar aanvallen zonder reden, want zij hebben levens op het spel gezet... Waarom zouden ze dat voor niks doen?" Zijn ogen glansden opnieuw, het voelde goed aan de 'winnende hand' te zijn.


and as he was the black canvas
Meeting the she-devil {Everstar} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Meeting the she-devil {Everstar} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimevr 12 sep 2014 - 19:06

"Aah, thunderclan was het dus," miauwde Nevermind. Ah, zo heel veel had hij dus toch niet geweten. Geruchten, waarschijnlijk. Maar ach, het zou WindClan niet schaden als deze warrior ervan af wist. "Natuurlijk, maar je weet best wel dat je fout zat," ging Nevermind verder met een grijns op zijn gezicht. Everstar reageerde hier niet op. "En die fout heeft je wat levens gekost," zei de zwarte kater toen. Everstar zorgde ervoor dat niets aan haar houding en gezichtsuitdrukking verraade dat hij gelijk had. Dit kon niet meer dan een gok van hem zijn. Hij kon niet precies weten wat er was gebeurd, dat er slachtoffers waren gevallen. Ze mocht niet laten weten dat twee WindClanners gestorven waren. Het zou haar clan zwakker doen lijken en ThunderClan sterker. In andere tijden hadden de clans Firestar misschien veroordeeld voor de vergrijpen van zijn clan, de Warrior Code zei dat je een vijand niet moest doden, tenzij je niet anders kon. Everstar had echter niet het idee dat ThunderClan of ShadowClan nog veel om die regel gaf. RiverClan, misschien. Allemansvriend Stormstar zeker, maar Everstar wist nog niet goed wat ze van Dawnstar moest denken. "In ieder geval zal Firestar het met eentje minder moeten doen", miauwde ze kalmpjes. Dat mocht hij best weten. Van haar mocht ShadowClan ThunderClans iedere zwakte weten. Nevermind was intussen nog niet door zijn vragen heen. "Thunderclan zou nooit zomaar aanvallen zonder reden, want zij hebben levens op het spel gezet... Waarom zouden ze dat voor niks doen?" "Goede vraag. Helaas kan ik geen gedachten lezen", antwoordde Everstar. Ze vond dit geen fijn gesprek, al helemaal niet omdat Nevermind er zo ongelofelijk mee in zijn nopjes leek. Foxdung, ik had niet op die opmerking van hem in moeten gaan. Nu had ze zelf deze situatie zich zo laten ontwikkelen. Ze kon er maar beter voor zorgen dat Nevermind niet meer te weten kwam. Gelukkig had ze een goede pokerface. Hij kon raden wat hij wilde, ze zou hem niet meer informatie geven.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Meeting the she-devil {Everstar} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Meeting the she-devil {Everstar} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 12:38

Hij bleef haar strak aankijken met ogen zo koel als een zachte bries. Zijn blik verijsde wel wat toen hij zag dat ze geen kramp gaf na zijn uitspraak. Hij wist dat ze nu slim ging spelen en niet langer de waarheid zou spreken en zijn leugens zou omlopen... leugens noemde hij het niet, het waren eerder gokken. Hij snoof even zachtjes toen hij zag dat ze rustig bleef, ze was aan het denken wat voor leugens ze in zijn gezicht kon drukken, dat wist hij gewoon. Ze was zo vals, dat zag je meteen en als je haar dan ook nog eens beter leerde kennen dan kon je duidelijk zien hoe sluw ze was. Ze was het niet waardig de tittel van leader te dragen. Ookal waren ze rivalen, niemand doet zoiets. Ze bracht steeds haar clan in gevaar en dat wist ze maar al te goed. "In ieder geval zal Firestar het met eentje minder moeten doen", Hij knikte toen hij dat antwoord kreeg. Of hij het moest geloven was een ander verhaal. Hij ging het in zijn achterhoofd houden en zou het misschien een keer navragen aan een Thunderclan kat ofzo. Een clankat die wel een waarde had. "Goede vraag. Helaas kan ik geen gedachten lezen", Hij knikte opnieuw toen ze dat had gezegd op zijn laatste vraag. Maar al snel werd zijn blik gevuld met ijs en brandende ze recht in haar groene ogen. "Ik ook niet," zei hij kalmpjes. "Maar is het niet raar dat Windclan... Steeds meer in dezelfde problemen komt... Door dezelfde kater," zei hij verder, nu moest ze wel toegeven, hij had haar in een hoekje gedreven... Tenzij ze natuurlijk slimmer was en zich eruit kon praten of besloot zelf de grens over te steken...


and as he was the black canvas
Meeting the she-devil {Everstar} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Meeting the she-devil {Everstar} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 10:13

"Ik ook niet," miauwde Nevermind. "Maar is het niet raar dat Windclan... Steeds meer in dezelfde problemen komt... Door dezelfde kater?" Hij was nu vast heel tevreden met zijn vraag. "Problemen?" vroeg Everstar alleen terug. "WindClan heeft geen problemen op dit moment." In haar ogen was de kwestie met ThunderClan wel opgelost. Firestar mocht dan wel gedreigd hebben dat ze terug zouden komen, maar dat waren typisch de woorden van een verslagen vijand. Ze verwachtte niet dat er echt veel problemen zouden zijn. Ja, ThunderClan mocht hen niet bepaald, dus problemen zouden in de toekomst vast makkelijker kunnen ontstaan, maar dat zagen ze dan wel weer. En ShadowClan. Ach ja, ShadowClan. Maar dat probleem was niet door Whitelion veroorzaakt. Dat hadden Shrewstar en haar bende kraaienvoervreters helemaal zelf gedaan. Of eigenlijk had generaties geleden de oprichter van die clan al gedaan, aangezien die het probleem dat ShadowClan heette gecreëerd had.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Meeting the she-devil {Everstar} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Meeting the she-devil {Everstar} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 18:27

Hij bleef haar aankijken en wist eigenlijk al zowat wat haar antwoord ging zijn. Als je haar zowat leerde kennen wist je dat deze valse kattin altijd zo zou gaan reageren en dat wist hij nu al. Ja, Never kon zich dwaas en dom voordoen, maar hij was zeker niet achterlijk. Hij was eerlijk gezegd een van de beste katten op het vlak van manipuleren en was zelfs een meester geweest voor sommige katten, Tallpaw was een van hen. "Problemen?" Hij zwiepte even met zijn staart. "WindClan heeft geen problemen op dit moment." De kater vernauwde zijn ogen en dacht even kort na. Niet als ze net een gevecht hebben gehad en hij wist best wel dat er spanningen waren tussen Shadowclan en Windclan. Hij knipperde even en liet de stilte even de bovenhand nemen, waarna hij rustig zijn bek opende. "En Thunderclan dan?" zei hij op een sterke toon. "En Shadowclan?" Hij bleef haar blik vasthouden. "En wie zegt er dat Riverclan niks van plan is nu ze een nieuwe leader hebben?" Hij liet dat even tot haar doordringen. "Er zullen altijd problemen zijn, Everstar, en zeker zolang jij leader bent," Ow, dat was echt iets dat er zo uit kwam. Maar het voelde eigenlijk o zo goed.


and as he was the black canvas
Meeting the she-devil {Everstar} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Meeting the she-devil {Everstar} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Meeting the she-devil {Everstar}   Meeting the she-devil {Everstar} Icon_minitimedi 30 sep 2014 - 16:28

"En Thunderclan dan?" vroeg Nevermind. "En Shadowclan? En wie zegt er dat Riverclan niks van plan is nu ze een nieuwe leader hebben?" "Misschien moet is mijn zin anders formuleren: er zijn geen problemen die WindClan niet aankan", antwoordde Everstar koeltjes. Waarschijnlijk had ShadowClan dezelfde problemen als zij. Firestar had ook niet erg blij met hen geleken op de laatste Gathering. "Er zullen altijd problemen zijn, Everstar, en zeker zolang jij leader bent", ging Nevermind verder. Everstar snoof. Ze ging er niet vanuit dat er enige waarheid in zijn woorden school. Haar aanpak was prima. Zij hield WindClan tenminste een trotse clan, een die niet toegaf aan de eisen van vijanden. En zie wat er met Sparkshade en Willowpaw is gebeurd, zei een stemmetje in haar hoofd, dat op dit moment veel te veel als Nevermind klonk. Had ze dat kunnen voorkomen door toe te geven aan Silverfang? Nee, dat was geen optie. Dan had ze zwakte getoond, dan had ThunderClan gedacht dat ze WindClan met niet meer dan een dreigement omver konden krijgen. Ze had juist gehandeld. Ze rechtte haar rug. Tegen Neverminds belachelijke beschuldiging ging ze zich niet eens verdedigen. Dat zou alleen maar aangeven dat ze zich er iets van aantrok. Ze begon zich wel te ergeren aan deze ShadowClanner. Opeens kwam het beeld van Sparrowpaw haar weer voor ogen en ze werd overspoeld door een nieuwe golf van haat voor de kat tegenover haar. "Wat praat jij eigenlijk over problemen? Jij bent het die problemen veroorzaakt. Zowel voor een kat die nooit meer normaal zal kunnen lopen als voor je clan, als je nog één keer zoiets durft te proberen", siste ze.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Meeting the she-devil {Everstar} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting the she-devil {Everstar}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: