Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Disasterpaw
Member
Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard DPKsfdL
37
Actief
Disasterpaw
BerichtOnderwerp: Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard   Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 19:51

Disasterpaw liep over het Camp heen, ze was pas net terug van haar dagelijkse loop. Ze had geen zin om weer is nep te doen om we ze was maar het moest wel dus zette een vriendelijke glimlach op en had haar puppy/kitten ogen al weer op, haar grote ogen staarde rond en ze hoopte dat er wel iets was wat er intresseerde. Haar vriendelijke glimlach verviel even naar een serieuze, ze had namelijk iets gehoord. Disaster staarde rond er waren overal wel vreemde gesprekken die haar nu al intressand leken want als ze het nou over een kat hadden die iedereen kent die ze dan ineens aanvalt of vermoord, zal iedereen Dawn de schuld geven omdat zij zelf gaat zeggen 'Dawnstar steurde me'. Alleen Riverclanners moest ze minder gaan vermoorden alleen als ze genoeg reputatie had om dan ook andere Clan leiders de schuld te geven, ze liep naar de prooi stapel en legde daar iets op. Haar prooi die ze een paar uur geleden had gevangen maar ze was te lui om het daar op te leggen, met een diepe zucht ging ze liggen. Kennerlijk was niemand in de stemming om met haar te praten, zo minder informatie over haar slachtoffers. Ze bedacht zich net dat het beter was om die gedachten weg te laten omdat ze wel echt moest spelen en niet als een, een of andere idioot.


Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard 15hdw6
ACC::
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshard
Member
Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard DPKsfdL
Sara
45
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Iceshard
BerichtOnderwerp: Re: Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard   Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 20:52

Iceshard slenterde door het camp. Ze had slecht geslapen want de kat naast haar had weer liggen snurken. De witte poes had toen zoveel zin om haar nagels in zijn borst de boren maar dat had ze niet gedaan. De zon scheen in haar ogen en Iceshard wenste dat het sneeuwde. Ze haatte de zon. De poes nam een muis van de prooistapel en begon die op te eten. Toen de muis op was lekte ze haar mondje proper. Verveeld stond ze recht. Iceshard besloot om maar eens te gaan jagen. Dan kon ze haar woede tenminste afreageren. Toen ze door het camp stapte struikelde plots over de staart van een andere kat. Iceshard wist nog net haar evenwicht te houden. Haar ogen vlamde van woede en ze keek de apprentice aan. "Kijk eens uit waar je je staart legt." miauwde Iceshard ijzig.


Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard 258t7vk
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Disasterpaw
Member
Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard DPKsfdL
37
Actief
Disasterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard   Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 21:29

Disasterpaw keek rond, er hadden weinig katten vandaag iets tegen haar gezegt. Kort gromde ze waar blijft al die katten, ze zag een paar katten in groepjes en wilde opstaan tot ze iets bij haar staart voelde. Ze draaide haar kop naar een poes en zag haar evenwicht net behalen, jammer dacht ze met een zucht. "Kijk eens uit waar je je staart legt." miauwde de witte poes ijvig, laat ik een slijmbal maar is gaan spelen. dacht ze en stond op met stralende ogen. Ze had stiekem al alle namen al weleens gehoord en afgeluisterd, alleen wist ze niet wie zij was. Ze keek haar aan met een glimlach, "Sorry, wacht ben jij! Ja jij bent het echt. Ik ben zo'n fan van je." miauwde ze vrolijk en keek met een vriendelijke glimlach de poes aan. "Sorry heel erg sorry, kan ik je misschien ergens mee helpen?" miauwde ze liefjes en zette haar kopje schuin en staarde haar aan met lieve straal ogjes. Blaw ik haat mezelf dat ik me dit zelf aan doe. dacht ze geïriteerd maar van buiten was er niks te merken niet eens een klein beetje. "Oh wacht heel erg sorry, ik ben Disasterpaw. Leuk om je een keer in het echt te zien van zo dichtbij." miauwde ze en kwam dichter bij de poes staan, ze had stiekem zo'n zin om tadaa te zeggen het was deels haar stop woordje net zo als dam dam daaam. "Misschien kunnen we iets doen op mijn manier, de Dis way?" vroeg ze liefjes en sloeg haar staart om haar poten heen. Ze besloot heel schattig te gaan doen of totaal niet, ze vond het al best goed het nep doen niemand zou het echt merken want er kunnen altijd katten zijn met zo'n karakter. Ze stak haar poot op om iets te gaan vragen aan de witte poes en ze zwiepte kort met haar staart, ze keek naar haar staart die bleef door zwiepen.

OCC: moet even wennen zelf aan Disaster nu Dx Ze is zo.... Anders xD


Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard 15hdw6
ACC::
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshard
Member
Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard DPKsfdL
Sara
45
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Iceshard
BerichtOnderwerp: Re: Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard   Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard Icon_minitimeza 13 sep 2014 - 12:25

"Sorry, wacht ben jij! Ja jij bent het echt. Ik ben zo'n fan van je." miauwde de poes. Iceshard trok een wenkbrauw op en keek de apprentice vreemd aan. De poes was iets te vrolijk naar haar zin. "Sorry heel erg sorry, kan ik je misschien ergens mee helpen?" vroeg de apprentice. Ugh wat een slijmbal dacht Iceshard geïrriteerd. “Oh wel je kunt me met veel helpen. Begin maar met minder de slijmbal uit te hangen want dat brengt je nergens.” Miauwde Iceshard. "Oh wacht heel erg sorry, ik ben Disasterpaw. Leuk om je een keer in het echt te zien van zo dichtbij." Iceshard draaide met haar ogen. De poes irriteerde haar en ze wou weg gaan maar de poes begon al weer met praten. "Misschien kunnen we iets doen op mijn manier, de Dis way?" vroeg Disasterpaw. Iceshard keek de poes vreemd aan. “Wat is dat nou weer?” vroeg Iceshard ijzig.


Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard 258t7vk
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Disasterpaw
Member
Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard DPKsfdL
37
Actief
Disasterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard   Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 14:07

Disasterpaw keek de warrior aan, ze stond op en glimlachte naar de poes. Ze staarde haar aan met een uitdagende blik, ze wilde haar tot haar knieeén krijgen en haar laten uit janken als een kitten maar nee hier moest ze zich gedragen en helemaal na dat antwoord van die poes. “Oh wel je kunt me met veel helpen. Begin maar met minder de slijmbal uit te hangen want dat brengt je nergens.” zei de poes geïrriteerd. Langzaam liep disasterpaw dichter naar de poes toe met een vriendelijke glimlach keek ze haar aan en probeerde haar wede in te houden, "Ik hou van je tegnieken die je hebt tijdens het vechten kan je me die leren?" vroeg ze liefjes. Maar na dat ze had verteld over de Dis way wilde deze onbekende poes meer er over weten want anders zou ze het niet vragen, “Wat is dat nou weer?” vroeg de poes ijverig. "Na ja het is mijn manier om dingen anders aan te pakken, ik denk dat je zoiets helemaal geweldig vind." miauwde ze makkelijk naar de poes met stralende grote ogen staarde ze deze poes aan.


Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard 15hdw6
ACC::
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshard
Member
Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard DPKsfdL
Sara
45
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Iceshard
BerichtOnderwerp: Re: Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard   Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 16:43

De apprentice had nog steeds die stomme glimlach op haar gezicht en het irriteerde Iceshard. "Ik hou van je technieken die je hebt tijdens het vechten kan je me die leren?" vroeg Disasterpaw. Iceshard zuchtte. Ze vond het niet leuk om andere katten iets aan te leren ookal had ze zelf een apprentice die ze moest trainen. Iceshard vond het vreemd dat de kat zei dat ze haar technieken goed kon want bij haar weten had de apprentice haar nog nooit zien vechten.  "Na ja het is mijn manier om dingen anders aan te pakken, ik denk dat je zoiets helemaal geweldig vind." antwoordde Disasterpaw op haar vraag. "Wel leg me dan maar eens uit wat dat allemaal is, want ik heb geen zin om de hele tijd andere katten een les vechttechnieken te moeten geven." miauwde Iceshard. Ze was niet van plan deze poes vechttechnieken te leren.


Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard 258t7vk
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey and you are...Iceshard? ~Iceshard
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: