New day starts {Emberkit}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 New day starts {Emberkit}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Strugglebug
Member
New day starts {Emberkit} Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: New day starts {Emberkit}   New day starts {Emberkit} Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 9:50

De poes was redelijk vroeg opgestaan voor haar doen en zag dat er maar een aantal katten in het kamp aanwezig waren. Ze knipperde slaperig met haar ogen en liep nog bijna tegen de zwarte kater Frostlake op, die haast leek te hebben. Ze mompelde een zacht excuus en liep door naar de prooistapel, waar ze zichzelf een snelle wasbeurt gaf en toen een simpel muisje uitkoos die naar verbrand hout rook, en ook op zijn vacht zaten wat zwarte strepen. Deze was duidelijk gevangen in de buurt van de Burnt Sycamore. Eigenlijk hoopte Struggle dat ze zelf ook een apprentice zou krijgen, dat ze de kennis die ze van Cinderflame had gekregen ook door zou kunnen geven aan een nieuwe generatie. Er waren aardig wat nestjes geboren, zoals die van Snowynight, Fawnstep, Lone-one, Aurynight en dan vergat ze er zeker nog wel wat. Genoeg kansen zou ze krijgen dus om mentor te worden.

{Emberkit}


New day starts {Emberkit} E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
New day starts {Emberkit} Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: New day starts {Emberkit}   New day starts {Emberkit} Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 18:46

Verveeld zuchtte ik, zacht genoeg om niemand te wekken. Het was nog erg vroeg, en bijna alle kittens en Queens lagen nog te slapen, en dat was saaaaai. Maar echt zin om op op te staan had ik nog niet, dus ik bleef nog even liggen, in de hoop dat ik nog in slaap zou vallen. Uiteindelijk besloot ik dat het niet meer zou lukken om te slapen, dus hief ik mijn kopje. De meesten lagen nog te slapen, en er was niemand om mee te spelen... Maar sommige warriors waren toch al vroeg wakker? Misschien papa wel! Enthousiast spong ik op, en sloop ik het nest uit. Papa zou vast heel trots zijn als hij zal zien dat ik net zo vroeg op was als warriors. Stilletjes liep ik maar de uitgang van de Nursery, en een koude bries streek over mijn neusje toen ik mijn kopje naar buiten stak. Even rilde ik, waarna ik helemaal naar buiten liep. Eerst was het nog koud, maar daar was ik al snel gewend aan. Zoekend keek ik om me heen. Waar zou papa zijn? Mijn oogjes vonden een zwart witte poes, die me vaag bekend voorkwam. Misschien wist zij waar papa was! Ik trippelde vrolijk naar haar toe. 'Mevrouw?' Vroeg ik beleefd. 'Weet u misschien waar mijn papa is? Hij heet Trushdive, en hij is de beste Warrior van de hele clan!' Dat laatste voegde ik er trots aan toe. Dat was toch ook zo?


New day starts {Emberkit} 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New day starts {Emberkit}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: