Ace



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ace

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ghostpaw'
Member
Ace DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Ace   Ace Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 18:09

Haar poten hadden haar voor de zoveelste keer naar de border gebracht. Haar blik keek oplettend rond, haar vacht was allang droog van de duik in het water, waarna ze wel een vis gevangen had. Ze had ook al een muisje neergehaald en een waterrat, al was er ook al een waterrat ontsnapt en een groep vissen weg gezwommen. Maar ach, dat kon weleens gebeuren. De poes keek nieuwsgierig naar de rivier, maar een geluid leidde haar af. Kat? Haar blik veranderde meteen in een koele blik, wat er koeler uit zag doordat haar ogen zo ijsblauw waren. "Wie is daar," miauwde ze hard, haar zachtaardige stem klonk ineens een heel stuk harder en koeler dan normaal. Een andere clan? Naja, dat was nog niet zo erg. Ze moest alleen niet te aardig zijn tegen katten uit andere clans. Dat moest ze af gaan leren. Zo kwam ze onloyaal over misschien.

+ Eerste post voor Acepaw!


Ace Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Ace 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Ace   Ace Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 19:00

Ace waggelde zijn eigen waggel drafje richting de grenzen. Hij had al wat gevangen. In zijn bek bungelde een jonge muis. Geen door de weekse veldmuis maar zo’n heerlijk op smaak gebrachte muis die geboren is in Shadowclan. Oftewel; dat beest heeft heel zijn leven moeras smurrie gegeten en nu was hij lekker. Hij wou langs de grenzen lopen en zo een plekje vinden om te eten. Gewoon een etentje voor twee. De enorme kater sjokte vrolijk door en keek opzij naar een goed plekje. Maar het was een stem die hem op liet kijken. "Wie is daar," Ace liep verder en stak de grenzen over. Hij liep even vrolijk en ongestoord verder tot hij een kattin zag. Zonder er verder nog woorden aan te verspillen legde hij zijn muis voor de ander terwijl zijn oor vrolijk opzij hing. Zijn groene ogen glinsterde jongensachtig; ‘Ace, aangenaam. Had u een etentje voor twee bestelt?’ Hij plofte zo neer en grijnsde even breed.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Ace DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Ace   Ace Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 19:13

Algauw verscheen er een grote kater. Was dat al een warrior? Hij had een lange vacht, net als haar, en een mooie kleur. Niet verkeerd om te zien. Meteen sloeg de poes zichzelf mentaal voor haar kop. Zij dacht nooit aan zoiets en dan wel bij een ShadowClan kater? ‘Ace, aangenaam. Had u een etentje voor twee bestelt?’ sprak hij, meteen de deur in huis vallend. "Jij bent wel to the point," grijnsde ze, haar oortjes wiebelden wat. De poes keek hem eventjes twijfelend aan. Waarom zou hij - iemand die vijanden was van haar clan - eten aan haar geven? Ze besloot er niet over na te denken, want ze was niet zo een denker, alleen als het haar uitkwam en het kwam haar nu uit dat ze honger had en dus kon eten. "Ik ben Ghostpaw," stelde ze zichzelf vriendelijk voor, waarna ze ging zitten en haar pluizige staart over haar poten legde. "Van de RiverClan, voor het geval dat je neus niet werkt en je dat niet geroken hebt," sprak ze toen, met een kleine grijns. Ze keek hem eventjes onderzoekend aan, maar ontspande haar spieren algauw.


Ace Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Ace 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Ace   Ace Icon_minitimema 8 sep 2014 - 8:13

Ace was vrolijk als altijd andermans gebied in gewandeld en een random kattin uitgenodigd voor een etentje. Als de ander een sacherijnige Riverclanner was had hij altijd nog terug om kunnen draaien met zijn muisje. Hij had wel eens zijn random momentjes dat hij eens sociaal wou doen. Ook kende hij de meeste Shadowclanners wel en was een verassingsetentje niet echt meer een verassing. Dan maar een andere clan he? Zijn groene ogen gleden even over de grijs gekleurde kattin met de blauwe oogjes. Hij torende boven de ander uit maar dat was wel verwacht. "Jij bent wel to the point," Hij beantwoorde haar grijns met zijn typische Ace-lach. ‘Altijd’ De kater wachtte niet op een verdere bevestiging en scheurde de muis door midden en gooide de helft richting de kattin. Zo konden ze makkelijker eten. Zijn happen zouden toch groter zijn dan die van haar en hij wou voorkomen dat hij alles opat. "Ik ben Ghostpaw," Weer grijnsde hij. ‘Aangenaam, Ghostpaw.’ Ja, hij had goed gekozen, deze was niet zo flauw dat hij weg geksst werd. "Van de RiverClan, voor het geval dat je neus niet werkt en je dat niet geroken hebt," Hij gooide zijn staart met een doffe plof naast zich, deze bleef slap op zijn plaats liggen. ‘En ik van Shadowclan.’ Voegde hij dus ook toe.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Ace DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Ace   Ace Icon_minitimema 8 sep 2014 - 22:15

De kater scheurde zijn muis in twee stukjes en gooide er een naar de poes, die hem nog eventjes met een kleine frons aankeek. ‘Aangenaam, Ghostpaw.’ sprak de kater, die erg naar ShadowClan rook, maar zichzelf voorstelde als Ace. Acepaw..? Of was hij al warrior? ‘En ik van Shadowclan.’ zei de kater vervolgens, nadat zij zichzelf voorstelde als Ghostpaw van de RiverClan. "Oh, sinds wanneer delen ShadowClanners hun prooi met een RiverClanner?" vroeg ze met een kleine, plagende grijns, waarna ze nog eventjes twijfelend naar de ShadowClanner keek. "Jij wordt gewoon een prima excuus om mijn reputatie hoog te houden, ik heb gewoon een grote ShadowClankater van de grens weggejaagd," sprak ze vervolgens, met een plagende toon, al klonk het in haar oren ergens wel slim. Ze was namelijk ook heel slim, anders was ze hier niet opgekomen. En ze had een reputatie hoog te houden dus ja.


Ace Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Ace 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Ace   Ace Icon_minitimeza 13 sep 2014 - 12:11

"Oh, sinds wanneer delen ShadowClanners hun prooi met een RiverClanner?" Daagde de ander hem uit. Ace was ondertussen met liefde aan zijn maaltje begonnen. Met wat flinke happen werkte hij binnen mun van tijd de zijn helft naar binnen, grijnzend keek hij weer op. ‘Sinds deze niet alleen wilt eten.’ zei hij even plagend terug. "Jij wordt gewoon een prima excuus om mijn reputatie hoog te houden, ik heb gewoon een grote ShadowClankater van de grens weggejaagd," Ace gooide zijn linkeroor schuin naar achter, het was een nieuwe manier dan je wenkbrauw optrekken maar had zeker hetzelfde effect. De enorme kater schudde zijn pluizige vacht uit en keek weer grijnzend naar de ander. ‘En wie zegt dat ik me zomaar weg laat jagen? Misschien blijf ik hier wel gezellig.’ Zijn groene ogen stonden vriendelijk genoeg om te laten zien dat hij het niet meende. Daarbij, Riverclan had net iets te veel water naar zijn zin. ‘Je moet toegeven dat ik met deze prachtige vacht best als Riverclanner door kan gaan, die staan er toch bekent om dat ze knap zijn?’ greens met een zwiep van zijn staart, niet wetend dat hij de ander een compliment had gegeven.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Ace DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Ace   Ace Icon_minitimema 15 sep 2014 - 20:40

‘Sinds deze niet alleen wilt eten.’ sprak hij plagend terug. De poes grinnikte eventjes. "Hm.. ShadowClan prooi heb ik nooit eerder gegeten, bedankt," grijsde ze hem toe, waarna ze een hap van de muis nam. ‘En wie zegt dat ik me zomaar weg laat jagen? Misschien blijf ik hier wel gezellig.’ De poes keek hem eventjes verbaast aan, maar grijnsde vervolgens. "Pas maar op, voor deze grote en machtige poes," sprak ze met een brede grijns, waarna ze hem met haar ijsblauwe ogen aankeek. ‘Je moet toegeven dat ik met deze prachtige vacht best als Riverclanner door kan gaan, die staan er toch bekent om dat ze knap zijn?’ zei Acepaw toen. Eh wat? Even keek ze hem met een opgetrokken wenkbrauw aan, maar algauw kwam er een kleine glimlach op haar gelaat. "Ja, dat zeggen ze," grinnikte ze. "Maar de bevestiging staat nu toch voor je?" vroeg ze op een plagende toon, om vervolgens nog een hap uit haar muis te nemen. "Maar jou vacht past inderdaad prima in de RiverClan," knikte ze bevestigend, met een kleine glimlach.


Ace Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ace
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: