AANGEBODEN [Aube & Volepaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 AANGEBODEN [Aube & Volepaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hollypaw
Member
AANGEBODEN [Aube & Volepaw] DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: AANGEBODEN [Aube & Volepaw]   AANGEBODEN [Aube & Volepaw] Icon_minitimezo 3 apr 2011 - 17:16

Na lang na te hebben gedacht,
Zet ik toch maar twee van mijn lieve accountjes op de accountmarkt.
Simpelweg omdat ze zo leuk zijn, dat het zonde is om ze inactief te laten.
Dit houdt wel in dat ik het liefst iemand voor ze wil hebben die over ABN beschikt,
En waarvan ik weet dat die goed met ze kan RPGen.
De accounts die ik weg geef staan ook al in de titel,
Maar alsnog het zijn:
Aube & Volepaw
Aube is een oranje poesje met groene ogen, en lijkt veel op haar vader, alleen is ze nog iets feller oranje. Ze houdt erg veel van haar vader, en tot tegenoverstelling van haar zusjes houdt ze meer van hem dan van haar moeder. Ze houdt van jagen, enkel omdat ze haar familie wil helpen. Ze is Bloodclan lid, maar is niet echt evil of zo. Haar beeld over clankatten is enkel nogal aangepast door Scourge, dus ze is erg invloedbaar. Ze is de dochter van Sandstorm en IJsel.

Volepaw is een bruine kater met bruine ogen. Hij is mentaal niet echt de sterkste. Hij is vroeger nooit geaccepteerd door zijn familie, en heeft daarom een obsessie gekregen met geliefd te worden. Hij is trouwens ook als de dood om alleen te zijn, en hij stalkt Foxpaw een beetje. Omdat dat de enige andere Apprentice is die hij kent. Hij denkt dat ze vrienden zijn, maar Foxpaw heeft daar een totaal andere mening over.

Ik ben erg kieskeurig,
Omdat ik nog steeds van ze houd
En dat is ook een van de redenen dat ik ze eigenlijk weggeef ><

Lijstjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
AANGEBODEN [Aube & Volepaw] DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: AANGEBODEN [Aube & Volepaw]   AANGEBODEN [Aube & Volepaw] Icon_minitimewo 6 apr 2011 - 21:08

Na weer lang nagedacht te hebben,
En het gejammer van Babs
Heb ik besloten toch nog Volepaw te houden,
En het te proberen (;

Maar dit betekend niet dat Aube niet meer op de accountmarkt staat,
Want dat doet ze namelijk wel ;3
Dus als er vrijwillegers zijn...
Meld je maar aan of zo ;U
Terug naar boven Ga naar beneden
 
AANGEBODEN [Aube & Volepaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: