Why don't you come on over?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Why don't you come on over?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Why don't you come on over? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 22:00

Het was een mooie avond, hij was eropuit gegaan, weg van het kamp naar waar zijn poten hem heen voerden. Niet voor een speciale gelegenheid of voor enig speciale reden. Wel omdat hij het niet aankon om Running te zien wanneer Sin zo dichtbij lag, om aan Arcane te denken als hij weer eens met Storm iets deed. Al die katten, het maakte zijn leven er niet heel erg veel begaanbaarder op, was dat de reden dat hij bij de grens stond? De grens van zijn geest, of was het toeval? Was Starclan weer irritant bezig? Kwaad keek hij omhoog, yep, it was them.

- Valerie


Why don't you come on over? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie.
Member
Why don't you come on over? DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Valerie.
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 22:08

De witte kattin zat daar maar wat, op een steen, haar prachtige witte vacht te wassen. Ze schonk altijd veel tijd aan het schoonmaken en onderhouden van haar zijdezachte vacht. Ze was er trots op en dat zou de rest van de wereld ook moeten zien.
Haar groene ogen opende zich langzaam toen ze een onbekende geur rook en haar oortjes kwamen overeind. Ze draaide haar kopje om en merkte een bruine kater op. Hij was duidelijk groter dan haar, maar toch nog iets jonger, al zou het niet zo heel erg veel schelen. Wat haar het meest opviel, was de duidelijke Shadowclan geur die als een harnas om hem heen hing. Ze glimlachte liefelijk en sprong soepel van de steen af en wandelde naar de kater toe. "Hallo daar," sprak ze zoetjes. Ze ging zitten en sloeg haar staart om haar poten heen. "Wie ben jij?" miauwde ze daarna, met een melodieuze stem en een bijna schattige glimlach. "Ben jij een van die gemene clankatten die poezen als mij meenemen en vasthouden?" haar ogen stonden bijna zielig, terwijl ze opstond en rond de kater cirkelde. Eens zien hoe ver ze hem kon drijven.


Why don't you come on over? RcdZUHY
"I don't look for trouble, but trouble looks for me. And it's been waiting around corners."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Why don't you come on over? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 22:42

De eenzaamheid leek niet van hem te houden, waar hij ook ging, hoe snel hij ook ging, altijd was er iemand. Voor deze ene keer dankte de kater dat, die gekke samenloop van achtereenvolgende omstandigheden. Zijn hoofd draaide langzaam toen de zoete stem hem aansprak, en het was maar goed dat hij in de loop der manen zijn gezicht had weten te trainen, anders was zijn mond opengevallen. Voor hem stond een bloedmooie witte poes, grasgroene ogen en een speelse uitdrukking. Al snel vroeg ze wie hij was, met een bijpassende glimlach. Hij had moeite alles bij te houden en in te prenten want binnen no time keek de poes alweer 'zielig' toen ze vroeg of hij een van die was. Nu hervond de kater zijn wit, en keek hij haar speels terug aan, "Wie wilt zo'n poes als jij nou niet mee naar huis nemen Madame?" Antwoordde hij hoffelijk, met toch een hint van speelsheid in zijn stem. Hij zou het nog doen ook.


Why don't you come on over? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie.
Member
Why don't you come on over? DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Valerie.
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 22:49

De witte poes grinnikte zachtjes toen ze de blik van de kater zag, ze wist maar al te goed hoe ze iemand moest bespelen. Haar groene ogen gleden over zijn lichaam heen en ze moest zeggen, of denken eigenlijk, dat de kater een perfecte combinatie was van leeftijd en lichaam. Hij zag er zeker niet verkeerd uit. Ze ging uiteindelijk gewoon voor zijn neus zitten en gaf haar pootje een lik, terwijl haar oortjes naar hem toe wezen toen ze zijn stem hoorde. Ze giechelde eventjes toen ze zijn speelse stem hoorde en keek hem eventjes met vrolijk lachende ogen aan. "Dan zou je me wel eerst je leefstijl moeten aanleren, sire," miauwde ze zachtjes. "Al zou ik toch liever als eenzame rogue blijven leven. Het vrije leven, zonder vast te zitten aan regeltjes," ze stond op en liep een rondje rond de kater, waarbij haar staart bijna tegen zijn neus aankwam. "Toch zou ik wel eens willen weten hoe het is, als clankat. Maar," miauwde ze, terwijl ze voor hem stil bleef staan en haar kopje zo dicht bij de zijne plaatste waardoor hun neuzen elkaar bijna raakte. "First I need to know your name." Ze grinnikte en ging speels zitten, terwijl het puntje van haar staart vrolijk heen en weer bewoog.


Why don't you come on over? RcdZUHY
"I don't look for trouble, but trouble looks for me. And it's been waiting around corners."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Why don't you come on over? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 22:55

Hij was er vrij zeker van dat die kat gestoord was, prettig gestoord, en mooi, maar zeker gestoord. Of misschien gewoon losjes, vreemd, en ook wel aangenaam. Hij luisterde beleefd naar haar woorden, en trok zijn wenkbrauwen op bij de 'maar' waar het vooralsnog mee eindige, waarna hij zich kapot schrok van haar neus zo dicht bij hem ineens. Vol adrenaline sprong hij omhoog, de lucht in, en vloekte ondertussen hard. Dit kon niet gezond zijn voor een arme apprentice als hij. "Nog even en ik krijg een hartaanval van jou darling," Meldde hij dus, met een twinkeling in zijn ogen, al kon het best waar zijn. "Anyways," Hij richtte zich groter op dan zij en glimlachte liefjes, "Tallpaw,"


Why don't you come on over? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie.
Member
Why don't you come on over? DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Valerie.
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 23:02

Ze deed moeite om niet in lachen uit te barsten toen de apprentice in de lucht sprong. Ze luisterde kalm naar zijn woorden, terwijl ze haar poot nog een lik gaf. Haar vacht zou altijd in model zitten, het maakte niet uit hoe erg ze ook in een gesprek zat, of in een gevecht, ze zou er altijd prachtig uit zien. De apprentice stelde zich voor als Tallpaw en de witte poes glimlachte lief naar hem. "Je bent een schatje, Tallpaw," miauwde ze zoetjes naar hem. "Maar ik snap waarom je die naam hebt gekregen," vervolgde ze, terwijl haar blik nog een keer over zijn lichaam gleed. "Zo'n grote, stoere kater en dan alsnog een apprentice? Het verbaast me dat je nog geen vervroegd warrior bent geworden, Tallpaw," maakte ze haar verhaal af. Ze stopte met zich te wassen en rekte zichzelf af. Daarna schudde ze haar witte vacht uit, waardoor die mooi uit stond door de wind en ze glimlachte naar de apprentice. "Mijn naam, is Valerie," stelde ze zichzelf daarna voor.


Why don't you come on over? RcdZUHY
"I don't look for trouble, but trouble looks for me. And it's been waiting around corners."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Why don't you come on over? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 23:10

Dus nu hij zich had voorgesteld was hij een schatje? Hij volgde deze poes niet meer, misschien ook wel beter want iets zei hem dat dit alles nog een slechte invloed op hem kon hebben. Net als wat hij nu moest antwoorden op haar opmerking over zijn warriorschap, even sloot hij de ogen, maar deed verder niets. Goed dat hij ze gesloten had was het wel want anders had hij de betoverend witte vacht heen en weer zien waaien en dan was hij verpest. Dat was ie eigenlijk al. "Mooie naam 'Valerie,'" Hij sprak het uit met een Frans accent, natuurlijk had hijzelf geen clue dat het Frans was, maar dat was het wel. "En wat doet zo'n fijngebouwd iets als jij, in de buurt van zo'n grofgebouwde clancat als ik?"


Why don't you come on over? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie.
Member
Why don't you come on over? DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Valerie.
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 23:17

Valerie haalde haar schouders op toen ze de vraag van Tallpaw hoorde. Haar groene ogen gleden eventjes van de apprentice naar de plek waar ze net nog had gezeten. "Dit 'iets' had zichzelf een mooi plekje gevonden om te zitten en zichzelf te wassen, toen jij voorbij kwam wandelen," haar stem had een iets scherpere toon gekregen en het was duidelijk dat ze de woorden van de kater niet zo graag wilde horen. Worden aangesproken met een 'iets' was iets dat ze zeker niet waardeerde. Ze snoof eventjes en wandelde weer naar Tallpaw toe. "Kom op Tallpaw, vertel eens wat over het clanleven," probeerde ze hem weer over te halen. "Dan zal ik je insight geven over mijn leventje," stelde ze daarna voor. De speelse toon in haar stem was niet helemaal verdwenen, maar ze bedacht zich dat ze de kater wel meer dan genoeg onder controle had om iets minder flirty te gaan doen met 'm.


Why don't you come on over? RcdZUHY
"I don't look for trouble, but trouble looks for me. And it's been waiting around corners."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Why don't you come on over? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 23:25

Duidelijk geen fan van het woord 'iets' well, balen voor haar want zo werd ze op het moment toch echt beschouwt. Maar oke, dat terzijde had ze dus doodleuk op zijn clangebied gezeten, en probeerde ze hem nu serieus over te halen geheimen te zeggen. Er was zo'n regel, al vergat de jonge kater hem vaak op momenten als deze.. Hij zou wel zien, als het belangrijk was kwam het wel weer in hem op. "Jij eerst ," Mauwde hij, duidelijk gewend de leider te mogen zijn. Nu waren er dus twee individuen bij elkaar die dat vonden. Lang leve Starclan.


Why don't you come on over? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie.
Member
Why don't you come on over? DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Valerie.
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 23:34

Een sluwe grijns verscheen op haar gezicht toen ze het weerwoord van haar medestander hoorde. Tuh tuh, de jonge apprentice vond het leuk de leader te spelen dus. Ach, voor deze keer zou ze hem dan maar zijn zin geven. Ze ging zitten, gaf haar borst een lik en keek iets wat verveeld over de kater heen. "Ik moet je zeggen, ik heb nog niet zo heel veel kunnen genieten van het vrije leven," sprak ze eerst rustig. "Geboren en opgegroeid als huiskat, of kittypet zoals jullie dat noemen, toch? Het is nu, ik geloof, 3 of 4 manen geleden dat ik het huis uit ben gegaan en niet meer terug ben gekomen," miauwde ze kalmpjes, terwijl haar groene ogen de kater in bedwang hielden. "Het leven zonder regels is geweldig," miauwde ze vervolgens vrolijk, terwijl ze een vrolijke glimlach op haar gezicht plaatste. "Ik kan gaan en staan waar ik wil, regels boeien niet, de clans boeien niet. Mijn moeder kan me niet meer op de nagels tikken als ik iets verkeerds doe. Niets draait meer om "ons", als rogue gaat het alleen maar over "mij". Het is een prachtig leven," miauwde ze bijna opgewonden. Ze glimlachte naar Tallpaw en grinnikte zachtjes. "Jouw beurt."


Why don't you come on over? RcdZUHY
"I don't look for trouble, but trouble looks for me. And it's been waiting around corners."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Why don't you come on over? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 23:42

Tot zijn verbazing luisterde ze naar hem. Ze luisterde en begon te vertellen, over hoe ze eerst kittypet was geweest, en over hoe ze alles achter had gelaten en nu genoot van het vrije leven. Hij bleef even haar aankijken met een schuilgehouden kop, en knikte uiteindelijk. "In de clans draait het om eer, territorium en familie." Begon hij, "Er zijn veel regels, maar als je je eraan houd maak je het ook een betere leefomgeving voor ieder om je heen. Je vecht niet voor jezelf maar voor je clan, voor je familie en je eer, en nooit zal je alleen zijn in tijden van nood. Één lijdt honger, allen lijden honger. Zo werkt het," Mauwde hij, niet met al teveel passie, misschien door het feit dat hij achterwege liet dat hij er niet zo goed in was nog.


Why don't you come on over? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie.
Member
Why don't you come on over? DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Valerie.
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 23:55

Valerie was rustig gaan zitten terwijl ze luisterde naar het verhaal dat Tallpaw aan het vertellen was. Hij klonk er niet echt enthousiast alles en ze spon zachtjes van genot. "Wat is er dan, Tall?" ze korte zijn naam af, of hij het nou wilde of niet, ze deed het toch. "Je klinkt nou niet echt blij over je clan. Problemen?" Beetje bij beetje probeerde ze steeds dichter bij zijn kern te komen, maar ze wist dat ze niet al te snel moest gaan nu. "Als je er niet over wilt praten, is het goed hoor," sprak ze daarna zachtjes. Haar oortjes schoten omhoog en haar groene blik focuste binnen enkele tellen op een muis. "Zullen we anders gaan jagen en dit serieuze gedoe achterwege laten? Eens zien of een clankat echt beter kan jagen dan een simpele rogue?" Haar ogen kregen een uitdagende glans terwijl ze Tallpaw met een glimlach aankeek. Zou hij toehappen?


Why don't you come on over? RcdZUHY
"I don't look for trouble, but trouble looks for me. And it's been waiting around corners."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Why don't you come on over? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimewo 10 sep 2014 - 23:11

Waarom pikte ze dat er meteen uit? Liet hij het zo duidelijk zien dan? Dat hij het soms lastig vond. Meteen verhardde zijn blik en schudde de kater resoluut zijn hoofd, niet over praten, zeker niet met haar. Ze was eng, zo nu en dan leek het alsof hij toe wilde geven aan iets, maar de training van Inner had hem tot nu toe op het juiste spoor gehouden. "Met jou jagen op míjn jachtgebied?" Herhaalde hij sceptisch, en lachte haar uit, "Nooit van m'n leven, ik ga geen rogues voeden met de prooi waar ik mijn clan mee voed," Standvastig keek hij haar aan, nee, geen jachtpartijtje voor haar vandaag.


Why don't you come on over? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie.
Member
Why don't you come on over? DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Valerie.
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimedi 16 sep 2014 - 22:27

Een zacht gegrinnik kwam van haar kant toen ze de woorden van de apprentice hoorde. Was hij echt niet zo snugger of lag dat gewoon aan haar? Ze stond op en liep een stukje achteruit. "Niet op jouw gebied, gekkie," miauwde ze vrolijk, terwijl ze zich omdraaide en hem aankeek. Met haar pluizige staart wuifde ze naar hem om aan te geven dat hij haar moest volgen. "Ik zal je míjn gebied laten zien. Daar waar iedereen voor zich moet leven en niemand zich echt aan regeltjes houd. Als je durft tenminste," Ze ging zitten en sloeg haar staart over d'r poten heen. Een glimlach sierde haar gezicht en haar groene ogen keken in zijn richting terwijl het puntje van haar staart rustig heen en weer bewoog.

{Sorry voor late antwoord :c}


Why don't you come on over? RcdZUHY
"I don't look for trouble, but trouble looks for me. And it's been waiting around corners."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Why don't you come on over? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you come on over?   Why don't you come on over? Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 23:35

Haar woorden maakte hem wel een beetje zenuwachtig, waarom wilde ze dat? Ergens leek het hem wel, gaaf, en de prooi kon hij dan meenemen om de clan te voeden. Zo zat hij even, de pros en cons af te wegen, tot hij uiteindelijk opsprong en casual glimlachte. "After you sweetheart," Als de ander begon, kon hij er wel mee doorgaan, niets mis mee right?

- Sorry voor mijn late antwoord :c


Why don't you come on over? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Why don't you come on over?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: