[Aangeboden] Flamepool



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Aangeboden] Flamepool

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honeyfeather
StarClan
[Aangeboden] Flamepool DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: [Aangeboden] Flamepool   [Aangeboden] Flamepool Icon_minitimezo 3 apr 2011 - 18:48

Ik heb een beetje teveel accounts in Thunderclan, en ik kan op de een of andere manier niet zo veel met hem D:

Dus ik bied aan.. Flamepool

Flamepool is een beetje verlegen, Flame pointed kater. Hij is een beetje sociaal onhandig Wink

Ik ben wel kieskeurig met hem, dus het liefst iemand die wel over ABN beschikt.


[Aangeboden] Flamepool UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Aangeboden] Flamepool Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Flamepool   [Aangeboden] Flamepool Icon_minitimema 4 apr 2011 - 9:32

Neeeeeeeeeeeeeee D:

Jij was zo dol op Flamey!!!
Heel kieskeurig zijn jij !!


[Aangeboden] Flamepool RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
[Aangeboden] Flamepool DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Flamepool   [Aangeboden] Flamepool Icon_minitimema 4 apr 2011 - 11:29

Ja, en omdat ik zo dol op hem ben, vind ik het zielig voor hem dat hij inactief wordt D:


[Aangeboden] Flamepool UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
[Aangeboden] Flamepool DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Flamepool   [Aangeboden] Flamepool Icon_minitimema 4 apr 2011 - 11:40

Oooow;... Honeyfeather, hier ga je echt dikke spijt van krijger.
Word dan weer wat meer actiever als je tijd hebt, maar ga 'm niet weggeven omdat de situatie nu een beetje belabberd is.
Je moet het zelf kiezen, maar als ik dol zou zijn op een account, dan zou ik gewoon wachten tot ik weer genoeg tijd en inspiratie heb om actief met hem worden.
Geloof me, het enige wat je hiervan krigt is spijt!



Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
[Aangeboden] Flamepool DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Flamepool   [Aangeboden] Flamepool Icon_minitimema 4 apr 2011 - 19:53

Dreamwave please, ik kan heel goed zelf beslissen of ik een acc wegdoe of niet..


[Aangeboden] Flamepool UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
[Aangeboden] Flamepool DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Flamepool   [Aangeboden] Flamepool Icon_minitimema 4 apr 2011 - 19:54

Ik wilde alleen maar helpen...



Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
[Aangeboden] Flamepool DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Flamepool   [Aangeboden] Flamepool Icon_minitimema 4 apr 2011 - 19:55

Ik weet het, maar denk niet dat ik licht over deze keuze heb nagedacht, deze keuze valt me zelfs zwaar. Ik heb hier lang over nagedacht en getwijfeld.


[Aangeboden] Flamepool UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
[Aangeboden] Flamepool DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Flamepool   [Aangeboden] Flamepool Icon_minitimema 4 apr 2011 - 20:17

Dààrom juist!
Denk er gewoon nog éven over na.
Denk er goed over na wàt je verliest en wààrom je hem precies wilt wegdoen en de redens om hem te houden Wink



Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
[Aangeboden] Flamepool DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Flamepool   [Aangeboden] Flamepool Icon_minitimema 4 apr 2011 - 20:44

De beslissing is al genomen Dreamwave, en die ligt nog altijd bij mij en niet bij jou. Ik heb er over na gedacht en ik zet hem niet hier omdat ik het nog niet weet.


[Aangeboden] Flamepool UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseleaf
Member
[Aangeboden] Flamepool DPKsfdL
Juul :)
126

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons.
Gender:
Rank:
Roseleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Flamepool   [Aangeboden] Flamepool Icon_minitimema 4 apr 2011 - 21:46

Sorry dat ik me ermee bemoei, maar ik wil even een voorstel doen. Fireheart wou Scourge wegdoen, maar toen kwam Willowkit met het idee hem te delen. Kunnen je dat niet ook doen met Flamepool?
Ik hoop dat ik een oplossing gevonden heb Wink



[Aangeboden] Flamepool Q0aAxL7
"I'd rather have roses on my table than diamonds around my neck''
.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
[Aangeboden] Flamepool DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Flamepool   [Aangeboden] Flamepool Icon_minitimema 4 apr 2011 - 22:48

Nah, de mensjes hebben me overgehaald, ik houd Flamepool nog een tijdje, maybe komt er nog een sudden burst of inspiration. New setje, misschien wat andere aangepaste dingen, ik zie wel. If my plan fails? Dan komt hij hier maybe terug xD

Even voor de duidelijkheid: Ik ben NIET goed in delen Razz


[Aangeboden] Flamepool UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwave
StarClan
[Aangeboden] Flamepool DPKsfdL
147

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Flamepool   [Aangeboden] Flamepool Icon_minitimedi 5 apr 2011 - 7:19

Yeaaah!
Ik weet dat ik heb gezeurd, maar try it Very Happy



Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Aangeboden] Flamepool
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: