Ceremonie september



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie september

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverstar
Editor
Ceremonie september BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Ceremonie september   Ceremonie september Icon_minitimeza 13 sep 2014 - 21:27

Het was weer tijd voor een ceremonie. Silverfang zag Firestar op de grote rots springen en liep eigenlijk al naar zijn plek toe voordat hij de bekende kreet door het kamp hoorde weergalmgen. “Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de rots voor een Clanmeeting!” De woorden bereikte de oren van de rest van de clankatten, die nieuwsgierig aan kwamen lopen en verwachtingsvol gingen zitten. Eens iedereen zich had verzameld opende Firestar zijn bek weer om het nieuws te delen. "Het is weer tijd voor een ceremonie,” kondigde hij aan. Hier en daar schoot even een kort gemiauw van enthousiasme door de menigte, maar iedereen werd al snel tot stilte gemaand om naar de ceremonie te kunnen luisteren.

Vanuit zijn ooghoeken zag Silverfang de kittens zitten, keurig gepoetst door hun moeder en hun pootjes tintelend van opwinding. Voor hun was dit de meest spannende dag die ze tot dusver nog hadden meegemaakt. Ze zouden benoemd worden tot apprentices en dit was de eerste stap naar het worden van een volwaardige krijger. “Dropkit, Spottedkit, Penguinkit, Leopardkit en Emberkit, stap maar naar voren.” Firestar wenkte ze met een zwaai van zijn staart voor de hoge rots. “Jullie hebben de zes manen bereikt en zijn klaar om tot apprentices benoemd te worden. Ik vertrouw erop dat de mentoren die ik jullie toewijs alles wat ze weten op jullie zullen overbrengen,” miauwde hij duidelijk. Zijn blik ging naar de eerste kitten in het rijtje, waarna hij zijn toespraak vervolgde. “Dropkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Droppaw. Ik wijs je Dapplepelt als mentor toe.” Firestar wachtte even totdat de twee elkaars neus hadden aangeraakt om hun nieuwe band als leerling en mentor te bevestigen, en richtte zich toen weer tot de rest van de kittens. “Spottedkit jij zal vanaf nu bekend staan als Spottedpaw en ik wijs je Mockingwhite als mentor toe. Penguinkit, jij zal vanaf nu de naam Penguinpaw dragen en ik heb Applenose  als mentor voor jouw gekozen. Leopardkit vanaf nu zal jij Leopardpaw heten en Blackgaze zal jou trainen. Emberkit jij heet nu tot je je warrionaam hebt ontvangen Emberpaw en ik wijs je Flowertail als mentor toe.” Toen de laatste kitten zijn apprenticenaam had gekregen wachtte Firestar even totdat de nieuwe leerlingen zich weer bij de groep hadden gevestigd en de commotie wat gezakt was. Er was nog geen tijd voor felicitaties, eerst moest er nog een ander deel van de ceremonie komen. “Nimblepaw, omdat Snowdrop nog steeds last heeft van haar verwonding, zullen je trainingen tijdelijk worden overgenomen door Ravenfeather. En Thunderstrike, je hebt aangegeven dat je door de verwonding aan je ogen je warriortaken helaas niet meer goed kunt uitvoeren. Vanaf nu zul je een welverdiende plaats bij de elders krijgen. Thunderclan is je dankbaar voor alles wat je voor de clan betekend hebt.” Silverfang knikte even instemmend en liet zijn blik kort naar de nu blinde kater glijden, voordat hij zich weer op Firestar richtte. Die was bij het laatste deel van de ceremonie aangekomen. “Er zijn twee apprentices die hebben bewezen wat het inhoudt een echte warrior van Thunderclan te zijn,” miauwde Firestar, terwijl zijn blik naar de groep katten voor hem ging. “Ik heb graag dat Tigerpaw en Lightpaw naar voren komen.” Firestar pauzeerde even totdat de toekomstige nieuwe krijger naar voren was gestapt en begon haar toen aan te spreken met de traditionele woorden die al vele manen in de historie van de clans bekend waren. “Ik, Firestar, leider van Thunderclan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als een echte warrior. Tigerpaw en Lightpaw, beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen, ook al is dit ten koste van je leven?” Toen de belofte was affgelegd, ging hij verder. “Dan zal ik jullie nu met de wil van Starclan je nieuwe warrior naam geven. Tigerpaw vanaf nu zal je bekend staan als Tigerfire. Lightpaw, jouw nieuwe warriornaam is Lightleaf. Starclan eert jullie loyaliteit en pit en we heten jullie welkom als nieuwe warrior van Thunderclan.” Toen Firestar klaar was sprong hij even van de steen om zijn neus op haar kop te laten rusten en de ceremonie af te ronden. Vervolgens werd de nieuwe naam van Tigerfire en Lightleaf en de namen van de nieuwe apprentices enthousiast door het kamp geroepen, en Silverfang deed uiteraard welwillend mee.

OOC: De namen worden aangepast op het moment dat de karakters hier posten.

lijstje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstrike
Member
Ceremonie september DPKsfdL
Gabs
297

CAT'S PROFILE
Age: 65 manen
Gender:
Rank:
Thunderstrike
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie september   Ceremonie september Icon_minitimeza 13 sep 2014 - 21:52

De stem van zijn leader bereikte zijn oren en zijn kop schoot iets heen en weer. Nog altijd kon hij niet wennen aan de duisternis die hem nu omhulde maar keus had hij niet. Langzaam hees hij zichzelf overeind en gromde zacht zodra zijn wonden  pijn deden. Hij was nog niet hersteld van het gevecht maar hij had geen enkele clanmeeting ooit gemist. Hij strompelde om zich bij de anderen te voegen en liet zijn kop kort hangen om zich meer te kunnen richten op de stem van zijn leader. Hij luisterde naar Firestar terwijl vele kits nu eindelijk apprentice werden en elk een goede mentor kregen. Een lichte glimlach ontstond op zijn snuit terwijl hij zijn staart om zijn voorpoten krulde. Pas bij het horen van zijn naam lichtte de kater zijn kop en slikte. De woorden kwamen hem niet van harte toe maar het was iets wat hij niet meer kon terugdraaien. Respectvol boog hij even zijn kop en zuchtte zacht. ''Dankje Firestar, ik zal nog altijd klaarstaan voor mijn Clan wanneer dat nodig is.'' Sprak de tabby  kater zacht voor hij opstond en langzaam naar de overige elders strompelde, langzaam om nergens over te struikelen. Zodra hij zat hief hij zijn kop en voegde zijn stem bij de anderen die juigde.  ''Tigerfire, Lightleaf!'' Ze hadden het allebei verdiend en ze zouden een geweldige aanwinst zijn voor de clan.


Ceremonie september I3iAIpa
To forget the past, you have to embrace the future that is offered to you
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Ceremonie september DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie september   Ceremonie september Icon_minitimeza 13 sep 2014 - 22:33

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de rots voor een Clanmeeting!” De woorden galmden door het kamp. Spottedkit voelde een rilling van verlangen en zenuwachtigheid door haar heen gaan. Eindelijk zal ik een apprentice worden! dacht ze. De andere ThunderClan katten begonnen al te verzamelen onder de grote rots. Spottedkit liep snel naar hen toe, zodat ze een goed plaatsje vanvoor zou hebben bij de rest van de kittens. Ze likte nog snel haar vacht wat, zodat hij nog harder zou glimmen en schijnen. “Dropkit, Spottedkit, Penguinkit, Leopardkit en Emberkit, stap maar naar voren.”, hoorde ze Firestar opeens zeggen. In het midden van een lik stopte ze met zichzelf te wassen, en trippelde zo rustig mogelijk naar voren. Ze stond oog in oog met de ThunderClan leader! “Jullie hebben de zes manen bereikt en zijn klaar om tot apprentices benoemd te worden. Ik vertrouw erop dat de mentoren die ik jullie toewijs alles wat ze weten op jullie zullen overbrengen,” vervolgde Firestar, en de eerste apprentice kwam naar voren. Spottedkit hoorde nauwlijks wat er gebeurde, zo zenuwachtig en opgewonden was ze.  “Spottedkit jij zal vanaf nu bekend staan als Spottedpaw en ik wijs je Mockingwhite als mentor toe." Eindelijk was het haar beurt. Spottedkit stapte vol zelfvertrouwen naar voren. Ze boog haar hoofd en miauwde vol eerbied: "Bedankt, Firestar. Ik zal zo goed trainen als ik maar kan." Firestar vervolgde met de rest van de katten, maar Spottedpaw was zo opgewonden dat het enige wat ze kon horen het geluid van haar eigen bloed in haar oren was. Tenslotte kwam de ceremonie tot een eind. De twee nieuwste warriors werden nog lang nagejuichd, en Spottedpaw deed zo luid ze kon mee. "Tigerfire, Lightleaf!", riep ze. Deze twee warriors hadden het zeker verdiend. Ze voelde zich beter dan ooit en voelde dat ze helemaal straalde.


Spottedkit! happy
Ceremonie september 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepelt
Member
Ceremonie september NVq1VH7
Yanthe
132
Actief
Back in town, babe

CAT'S PROFILE
Age: 37moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dapplepelt
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie september   Ceremonie september Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 10:11

De bruine warrior had zich na de jacht, neergelegd voor de warrior den en richtte zijn blik op de open plek. Sinds het gevecht met de windclan was het behoorlijk rustig geweest in het kamp. Toen Firestar zijn hol uit liep, keek hij direct op en volgde hem met zijn ogen totdat hij de vertrouwelijke oproep deed. “Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de rots voor een Clanmeeting!” De kater trok zich met een simpele beweging recht en begaf zich naar de groep katten die al klaar stonden om de Clanmeeting bij te wonen. Zijn blik ging direct naar Lightpaw, de betweter die een Spottedkit had beschermt, toen deze zich buiten het kamp had begeven. Hij had het niet gemeld bij Firestar, maar vanaf nu zou hij hen beide wel beter in de gaten houden. Eén foutje, en hij zou naar hun leader gaan. Dapple richtte zijn aandacht op hun leader, die ondertussen al begonnen was en richtte verrast zijn oortjes op bij het horen van zijn naam. “Dropkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Droppaw. Ik wijs je Dapplepelt als mentor toe.” Hij, mentor? De kater schudde de twijfelende gedachten van hem af en stapte vervolgens zelfverzekerd naar voren, waar hij zijn neusje tegen die van Droppaw drukte. 'Gefeliciteerd Droppaw. Ik beloof je, dat ik je alles leer wat ik geleerd heb van míjn mentor.' murmelde de kater zachtjes tegenzij kersverse apprentice en richtte zich vervolgens op met een oprechte glimlach.


Ceremonie september 2vvjtrt
Terug naar boven Ga naar beneden
flowertail
Member
Ceremonie september DPKsfdL
Sylke
134
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen oud
Gender:
Rank:
flowertail
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie september   Ceremonie september Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 17:02

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de rots voor een Clanmeeting!”. De herkenbare stem van Firestar deed Flowertail ontwaken uit haar ondiepe slaap, slaperig met haar ogen knipperend werd ze zich bewust van de situatie. Het was tijd voor de ceremonie. Snel sprong ze overeind en sprintte naar de Grote rots toe, "Waarom gebeuren dit soort dingen mij nou altijd weer" mompelde ze in zichzelf. Ze ging tussen de andere katten die zich al rondom de rots hadden verzameld. Zo gefocust mogelijk hoorde ze hoe er een aantal Kits benoemt werden tot Apprentice, zou zij misschien als mentor gekozen worden? Ze hoopte het.  
"Emberkit jij heet nu tot je je warrionaam hebt ontvangen Emberpaw en ik wijs je Flowertail als mentor toe.”
Vol blijdschap richtte Flowertail haar kop op, en liep naar haar Apprentice toe om diens neus aan te raken. "Hey Emberpaw, ik ben je mentor, en ik zal alles wat ik van mijn mentor heb geleerd ook aan jou leren" miauwde ze vol trots. Haar eigen leerling, dat had ze nog niet durven dromen!
Nadat Flowertail haar plek weer had ingenomen keek ze nog steeds vol blijdschap naar hoe een tweetal Apprentices werd benoemd tot Warriors. De namen van de nieuwe Warriors werden door verschillende katten hardop geroepen, en zelf riep ze net zo hard mee "Tigerfire, Lightleaf!".


Ceremonie september 1zn7czt

Accounts: Flowertail , Shootingkit , Navi
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw.
Member
Ceremonie september DPKsfdL
x
52
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Laughing for 10 moons!
Gender:
Rank:
Emberpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie september   Ceremonie september Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 18:22

Opgewekt huppelde Ember de apprenticesden uit. Ze had gehoord dat ze weer een nieuwe mentor kreeg, die haar verder ging trainen, ookal was ze bijna Warrior-klaar. Ze ging zitten, en keek naar Firestar die daar op de High Rock stond. "Dropkit, Spottedkit, Penguinkit, Leopardkit en Emberkit stap naar voren." zei haar Leader. Emberkit? Was Firestar nou helemaal betoeterd? Ze was al 10 moons hoor! Met moeite kon de oranje poes haar lach inhouden en liep naar voren. Ze was duidelijk geen kitten meer, maar wat boeit het ook. Ze ging zitten, naast de andere katten, en keek geamuseerd naar voren. In diepe gedachten verzonken, wat niet voor haar was, hoorde ze opeens weer 'Emberkit' en veerde op. "Emberkit, jij heet nu tot je je warriornaam hebt ontvangen Emberpaw en ik wijs je Flowertail je mentor toe." sprak Firestar. Een Warrior, iets ouder dan zijzelf, trippelde op haar af. "Hey Emberpaw, ik ben je mentor, en ik zal alles wat ik van mijn mentor geleerd heb, aan jou leren." zei Flowertail tegen haar. Emberpaw barste toen echt in lachen uit. "Emberkit... Wat een grap! Ik wist niet dat onze Leader zo grappig kon zijn!" schaterde Ember. Toen ze zag dat iedereen naar haar keek, werd haar huid vuurrood en keek ze beschamend naar de grond.
OOC: Flutpostjeec:


Ceremonie september 250kvw1
Coralwater||Bloodwhisper||Moonfeather||Emberpaw.||.Mistykit||Dewpaw.||Frostwind
E M B E R S T O R M S      C H A R A C T E R T O P I C

This is clickable:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Ceremonie september DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie september   Ceremonie september Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 19:37

Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de rots voor een Clanmeeting!” riep Firestar vanaf de hoge steen. Applenose trippelde naar de open plek en ging zitten op een goed plekje. "Het is weer tijd voor een ceremonie,” kondigde Firestar aan. Applenose hoopte dat ze een leerling kreeg. “Dropkit, Spottedkit, Penguinkit, Leopardkit en Emberkit, stap maar naar voren.” zei Firestar. “Jullie hebben de zes manen bereikt en zijn klaar om tot apprentices benoemd te worden. Ik vertrouw erop dat de mentoren die ik jullie toewijs alles wat ze weten op jullie zullen overbrengen,” zei Firestar.  “Dropkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Droppaw. Ik wijs je Dapplepelt als mentor toe.” zei Firestar en hij wachtten even totdat de leerling en de mentor elkaars neus hadden aangeraakt. “Spottedkit jij zal vanaf nu bekend staan als Spottedpaw en ik wijs je Mockingwhite als mentor toe. Penguinkit, jij zal vanaf nu de naam Penguinpaw dragen en ik heb Applenose  als mentor voor jouw gekozen. Leopardkit vanaf nu zal jij Leopardpaw heten en Blackgaze zal jou trainen. Emberkit jij heet nu tot je je warrionaam hebt ontvangen Emberpaw en ik wijs je Flowertail als mentor toe.” zei Firestar. Applenose kon haar oren niet geloven. Ze had een leerling! Ze trippelde naar Penguinpaw toe en raakte de neus van de poes aan. "Gefeliciteerd Penguinpaw. Ik zal je alles leren wat ik van mij mentor geleerd heb." zei Applenose terwijl ze de neus van Penguinpaw aan raakte. "Morgenochtend haal ik je uit de apprentice den voor je eerste training." zei Applenose. "Ga nu maar slapen. Je moet morgen goed uitgerust zijn." vervolgde ze. Ze hoorde Firestar nog zeggen dat er twee apprentices nu warriors waren geworden. "Tigerfire, Lightleaf!." juichde Applenose mee met de rest van de Thunderclan.

Renske moet ik een trainingstopic aan maken?

~Leopardpaw~
Leopardpaw was op de open plek gaan zitten toen Firestar had aangekondigd dat er een ceremonie begon. Leopardpaw wachtte gespannen af. Ze wilde zo graag een mentor. “Dropkit, Spottedkit, Penguinkit, Leopardkit en Emberkit, stap maar naar voren.” zei Firestar. Huh? Leopardkit?, dacht Leopardpaw. Ze was al een apprentice... Ze was al 7 moons... Maar ze besteedde er veder maar geen aandacht aan en ze stapte naar voren. “Jullie hebben de zes manen bereikt en zijn klaar om tot apprentices benoemd te worden. Ik vertrouw erop dat de mentoren die ik jullie toewijs alles wat ze weten op jullie zullen overbrengen,” zei Firestar. “Dropkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Droppaw. Ik wijs je Dapplepelt als mentor toe.” zei Firestar en hij wachtte totdat de mentor en leerling elkaars neus hadden aangeraakt. “Spottedkit jij zal vanaf nu bekend staan als Spottedpaw en ik wijs je Mockingwhite als mentor toe. Penguinkit, jij zal vanaf nu de naam Penguinpaw dragen en ik heb Applenose  als mentor voor jouw gekozen. Leopardkit vanaf nu zal jij Leopardpaw heten en Blackgaze zal jou trainen. Emberkit jij heet nu tot je je warrionaam hebt ontvangen Emberpaw en ik wijs je Flowertail als mentor toe.” vertelde Firestar. Blackgaze was dus haar mentor. Leopardpaw was super blij. Ze had eindelijk een mentor! Ze raakte met haar neus de neus van Blackgaze aan. Ze keek Blackgaze afwachtend aan. Ze kon niet wachtten op de eerste training. Voor het eerst in een tijdje was ze weer echt blij. Ze hoopte alleen maar dat Blackgaze een mislukkeling zoals zij wilde trainen... Leopardpaw schrok op uit haar gedachte toen alle katten begonnen te juichen. "Tigerfire, Lightleaf!" juichde Leopardpaw mee met de andere katten. Ze had gehoord dat haar vriendin Penguinpaw ook een mentor had gekregen. Ze zou haar straks wel even feliciteren, dacht Leopardpaw.


Ceremonie september Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Penguinpaw
Member
Ceremonie september Wl8yo3
Renske
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine beautiful moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Penguinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie september   Ceremonie september Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 19:57

Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de rots voor een Clanmeeting!” riep Firestar vanaf de hoge steen. Penguinpaw liep naar de open plek."Het is weer tijd voor een ceremonie,” kondigde Firestar aan. Penguinpaw hoopte dat ze een mentor kreeg. “Dropkit, Spottedkit, Penguinkit, Leopardkit en Emberkit, stap maar naar voren.” zei Firestar. Jullie hebben de zes manen bereikt en zijn klaar om tot apprentices benoemd te worden. Ik vertrouw erop dat de mentoren die ik jullie toewijs alles wat ze weten op jullie zullen overbrengen,” zei Firestar. “Dropkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Droppaw. Ik wijs je Dapplepelt als mentor toe.” zei Firestar en hij wachtten even totdat de leerling en de mentor elkaars neus hadden aangeraakt. “Spottedkit jij zal vanaf nu bekend staan als Spottedpaw en ik wijs je Mockingwhite als mentor toe. Penguinkit, jij zal vanaf nu de naam Penguinpaw dragen en ik heb Applenose als mentor voor jouw gekozen. Leopardkit vanaf nu zal jij Leopardpaw heten en Blackgaze zal jou trainen. Emberkit jij heet nu tot je je warrionaam hebt ontvangen Emberpaw en ik wijs je Flowertail als mentor toe.” zei Firestar. Penguinpaw kon het niet geloven. Ze had een mentor! Ze liep naar Applenose toe en raakte de neus van de poes aan. "Gefeliciteerd Penguinpaw. Ik zal je alles leren wat ik van mij mentor geleerd heb." zei Applenose. 'Dankje Applenose', zei Penguinpaw. "Morgenochtend haal ik je uit de apprentice den voor je eerste training." zei Applenose. "Ga nu maar slapen. Je moet morgen goed uitgerust zijn." vervolgde ze. 'Oké, is goed. Tot morgen', zei Penguinpaw blij en lachte.


Ceremonie september 34xrkap
Penguinpaw~Snakeeyes~Dreamnight~Puppypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Ceremonie september DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie september   Ceremonie september Icon_minitimema 15 sep 2014 - 21:20

'Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de rots voor een Clanmeeting!' riep haar leider. Opgewonden trippelde ze naar de hogerots. 'Het is weer tijd voor een ceremonie,' Ze durfde amper te hopen dat ze warrior zou worden. En dat terwijl ze een paar dagen hiervoor bijna zeker was geweest. De bruine poes ademde diep in en uit om haar stress onder controle te houden. Waarom had ze eigenlijk stress? Apprentice zijn was top! 'Dropkit, Spottedkit, Penguinkit, Leopardkit en Emberkit, stap maar naar voren,' ging Firestar verder. Lightpaw voelde haar hart een sprongetje maken toen ze alle kittens naar voren zag lopen. Ze deed een schietgebedje naar de starclan dat ze genoten van hun apprentice tijd en goede warriors zouden worden. 'Jullie hebben de zes manen bereikt en zijn klaar om tot apprentices benoemd te worden. Ik vertrouw erop dat de mentoren die ik jullie toewijs alles wat ze weten op jullie zullen overbrengen,' zei de rode kater. Lightpaw keek hoe ze één voor één naar voren stapten. 'Dropkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Droppaw. Ik wijs je Dapplepelt als mentor toe.' Ze glimlachte toen ze zag dat Spottedkit ook een mentor toegewezen kreeg. Nog geen maan geleden begeleidde ze haar naar het kamp. Straks voelde ze zich nog oud. Lightpaw moest glimlachen bij die gedachte. 'Penguinkit, jij zal vanaf nu de naam Penguinpaw dragen en ik heb Applenose als mentor voor jouw gekozen. Leopardkit vanaf nu zal jij Leopardpaw heten en Blackgaze zal jou trainen. Emberkit jij heet nu tot je je warrionaam hebt ontvangen Emberpaw en ik wijs je Flowertail als mentor toe,' luidde de rest. Ze vroeg zich af of nu de nieuwe warriors zouden komen en rechtte haar rug om de andere apprentice te zoeken. 'Nimblepaw, omdat Snowdrop nog steeds last heeft van haar verwonding, zullen je trainingen tijdelijk worden overgenomen door Ravenfeather. En Thunderstrike, je hebt aangegeven dat je door de verwonding aan je ogen je warriortaken helaas niet meer goed kunt uitvoeren. Vanaf nu zul je een welverdiende plaats bij de elders krijgen. Thunderclan is je dankbaar voor alles wat je voor de clan betekend hebt,' zei Firestar. Lightpaw keek ze of ze een glimp van de katten die genoemd werden kon opvangen. Dat thunderstrike elder zou worden...Was dat niet vroeg? Hoe oud was hij eigenlijk? Ze slikte en hoopte dat hij het daar ook wel naar zijn zin zou hebben. Blijkbaar had ze heel wat gemist in de clans. 'Er zijn twee apprentices die hebben bewezen wat het inhoudt een echte warrior van Thunderclan te zijn,' de woorden vielen als stukjes neer. Twee? Twéé? Zou ze...nee, waarschijnlijk niet. Ze mocht niet zulke hoge verwachtingen hebben. Lightpaw schudde haar hoofd en probeerde en neutraal gezicht op te zetten. 'Ik heb graag dat Tigerpaw en Lightpaw naar voren komen,' miauwde Firestar. Ze liet de woorden langs haar komen. Lightpaw...Lightpaw...wacht dat was zij! Verrast stapte ze met Tigerpaw naar voren. Ze kon niet stoppen met grijnzen. En probeerde zich nog wat te fatsoeneren. 'Ik, Firestar, leider van Thunderclan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als een echte warrior. Tigerpaw en Lightpaw, beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen, ook al is dit ten koste van je leven?' zei Firestar met de aloude bekende woorden. Haar borst zwol op van trots. 'Ja, ik beloof het,' miauwde Lightpaw. 'Dan zal ik jullie nu met de wil van Starclan je nieuwe warrior naam geven. Tigerpaw vanaf nu zal je bekend staan als Tigerfire. Lightpaw, jouw nieuwe warriornaam is Lightleaf. Starclan eert jullie loyaliteit en pit en we heten jullie welkom als nieuwe warrior van Thunderclan.' Lightleaf straalde en keek blij naar Tigerfire. Om de ceremonie af te sluiten legde Firestar zijn neus op de kop van Silverfang. Ze was zo overdonderd van alles. Hun nieuwe namen weerklonken rondom haar. Ze knikte als bedanking naar de katten rondom haar. Lightleaf hoopte dat haar mentor trots was, waarschijnlijk wel, dacht ze terwijl ze de afgelopen lessen in haar gedachten overliep. Nog steeds hoorde ze Tigerfire's naam en de hare rond haar. Meer dan ooit voelde ze zich, eindelijk, thuis.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Ceremonie september 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Ceremonie september DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie september   Ceremonie september Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 15:10

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de rots voor een Clanmeeting!” miauwde Firestar van op de rots. Droppaw stak haar kopje nieuwsgierig naar buiten en trippelde naar de rots. "Het is weer tijd voor een ceremonie,” kondigde Firestar aan. Droppaw hoopte vurig dat ze een mentor zou krijgen. Dan zou ze eindelijk wat dingen leren zoals jagen en vechten. “Dropkit, Spottedkit, Penguinkit, Leopardkit en Emberkit, stap maar naar voren.” Firestar wenkte ze met een zwaai van zijn staart voor de hoge rots. Droppaw vond het vreemd dat hij nog Dropkit werd genoemd want ze had haar apprenticesnaam eigenlijk al gekregen. “Jullie hebben de zes manen bereikt en zijn klaar om tot apprentices benoemd te worden. Ik vertrouw erop dat de mentoren die ik jullie toewijs alles wat ze weten op jullie zullen overbrengen,” miauwde Firestar duidelijk. Droppaw voelde de blik van Firestar op haar vallen. “Dropkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Droppaw. Ik wijs je Dapplepelt als mentor toe.” Droppaw stapte naar voren en was er zich bewust van alle blikken die op haar gericht waren. Ze raakte de neus van haar mentor aan en trippelde terug de menigte in. “Spottedkit jij zal vanaf nu bekend staan als Spottedpaw en ik wijs je Mockingwhite als mentor toe. Penguinkit, jij zal vanaf nu de naam Penguinpaw dragen en ik heb Applenose als mentor voor jouw gekozen. Leopardkit vanaf nu zal jij Leopardpaw heten en Blackgaze zal jou trainen. Emberkit jij heet nu tot je je warrionaam hebt ontvangen Emberpaw en ik wijs je Flowertail als mentor toe.” Alle kittens waren nu naar voor gekomen en nu was het de beurt aan de apprentices. “Nimblepaw, omdat Snowdrop nog steeds last heeft van haar verwonding, zullen je trainingen tijdelijk worden overgenomen door Ravenfeather. En Thunderstrike, je hebt aangegeven dat je door de verwonding aan je ogen je warriortaken helaas niet meer goed kunt uitvoeren. Vanaf nu zul je een welverdiende plaats bij de elders krijgen. Thunderclan is je dankbaar voor alles wat je voor de clan betekend hebt.” Silverfang knikte even instemmend. Droppaw keek naar de blinde kater en had best wel medelijden met hem. “Er zijn twee apprentices die hebben bewezen wat het inhoudt een echte warrior van Thunderclan te zijn,” miauwde Firestar, terwijl zijn blik naar de groep katten voor hem ging. “Ik heb graag dat Tigerpaw en Lightpaw naar voren komen. Ik, Firestar, leider van Thunderclan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als een echte warrior. Tigerpaw en Lightpaw, beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen, ook al is dit ten koste van je leven?” Toen de belofte was affgelegd, ging hij verder. “Dan zal ik jullie nu met de wil van Starclan je nieuwe warrior naam geven. Tigerpaw vanaf nu zal je bekend staan als Tigerfire. Lightpaw, jouw nieuwe warriornaam is Lightleaf. Starclan eert jullie loyaliteit en pit en we heten jullie welkom als nieuwe warrior van Thunderclan.” De ceremonie was gedaan. “Tigerfire, Lightpaw!!” riep Droppaw samen met de rest van de clan. Daarna ging ze op zoek naar haar mentor. De gestreepte krijger kwam al snel naar haar toe. 'Gefeliciteerd Droppaw. Ik beloof je, dat ik je alles leer wat ik geleerd heb van míjn mentor.' Zei hij. “Bedankt.” Miauwde Droppaw en ze glimlachte. Ze had er een goed gevoel bij.

-Sorry voor de laatheid:s


Ceremonie september Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie september
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: