tweebeens reddingsactie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 tweebeens reddingsactie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Steelfang
Member
tweebeens reddingsactie DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 21:02

Steelpaw was het monster gevolgd om de schaduwclan kat te redden van een verschrikkelijk lot.
Hij was helemaal moe in een groot uitstekend hol gekomen. Hij keek verbaasd omhoog en zag Purplepaw binnen zitten achter een doorzichtige muur.
"Ik kom je redden!" zei hij nauwelijks verstaanbaar.
Hij keek om en zag die ene hond weer die ze met moeite hadden verslagen en Steelpaw zei 2 woorden"Holy F*CK."
Hij sprong weg en rende richting het monster waar de tweebenen nog spullen uit haalden en toen kwam het op katten charme's aan en keek zielig op naar de kleinste tweebeen en gaf haar een kopje.
(VERTAALD uit mens) "Mama mogen we deze ook hebben kijk dan hoe lief en schattig. Ikverzorg hem wel ik geef hem eten en verschoon zijn kattenbak."
"Ja hoor dan heeft die andere een speel kameraadje."
(Eind van mensen taal)
Steelpaw snapte er niks van maar zijn plan werkde hij werd naar binnen gedragen en neergelegd naast Purplepaw en hij zei"Ik kom je redden."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

tweebeens reddingsactie Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
tweebeens reddingsactie DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 21:06

blackpaw was aan komen rennen en deed het zelfde als steelpaw (mensentaal) mama als zusje twee poesjes heb mag ik er dan ook 1 ik verzorg hem zelf. nou dat wordt een beetje veel maar voor uit draag haar maar naar binnen.(eind mensentaal) het werkte ook
"purplepaw luister niet naar hem hij heb je aangevallen ik kom je helpen en niet hij"
blackoaw keek naar steelpaw met een boze blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
tweebeens reddingsactie DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 21:12

"Alleen ik ben voor de warrior code en heb mijn eer meerdere keren bewezen en jijBlackpaw hebt tegen Brokenstar gezegd dat Purplepaw ons had geholpen en denkje dat ik mezelf voor de plezier tussen de tweebenen gooi."
Hij keek naar hun terug en zei"Ik heb een idee,we moeten als eerst het voor elkaar krijgen buiten te komen, als ik de verhalen goed ken moeten we een soort stenen ding bemachtigen dat die deur open kan maken dan heb ik jullie hulp nodig,Purplepaw ik heb het al eens gezegd jij bent mooi en schattig probeer die tweebenen af te leiden.
Blackpaw,zorg dat die zachte dingen (kussens) op een rij voor de deur komt.
Dan doe ik de deur open en dan rennen we richting het donderpad. Goed?"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

tweebeens reddingsactie Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
tweebeens reddingsactie DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 21:16

"oké en zo'n stene ding heet een sleutel in mensentaal"
blackpaw kijk als ze zachte dingen kon vinden en die lagen op een vreemd grote ding.
ze sprong er op en gooide die dingen er af en legde die voor de deur neer.
"ben klaar steelpaw"
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
tweebeens reddingsactie DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 21:19

Steelpaw begon te lachen en lachen en zei "Kijk eens achter je!" Er stond een tweebeen met een geel halsbandje en vanad daar kon hij het lezen, Silvie.
Steelpaw begon te lachen en te huilen zo grappig was het.
Laat het je omdoen en dan moet jij Purplepaw zo'n sleutel pakken van de grootste Tweebeen."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

tweebeens reddingsactie Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
 
tweebeens reddingsactie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: