Be aware of how close you are



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Be aware of how close you are

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Innerstar
StarClan
Be aware of how close you are R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Be aware of how close you are   Be aware of how close you are Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 15:28

Ze hadden net een patrouille langs Thunderpath gedaan, en daar gelukkig niks opgemerkt. Tijdens hun weg terug ving Innerghost de geur op van een rat, en besefte ze dat ze ook nog wel even jagen konden. Ieder voor zich, werd er afgesproken, en zo ging de zwarte kattin haar eigen weg, richting de grens met rogue gebied. Haar ijsblauwe ogen gingen vang links naar rechts en weer terug, langzaam en zoekend, zoekend naar haar prooi. De ratten geur kwam toch echt hier vandaan. Het mocht dan pas Greenleaf zijn, het was nog steeds tamelijk koud, en dat maakte dat prooi nog steeds schaars was. Ze sloop in de richting vanwaar de geur vandaan kwam, maar stopte, toen ze opmerkte dat de geur van bloed er bij hing, ratten bloed en de geur van dood. Ze deed geen moeite meer en stapte er op af, waar ze de dode geur op Shadowclan territorium aantrof met een onbekende katten lucht, ook was er van het beest gegeten. Het kon niet anders dan dat dit het werk was van een rogue.

OOC; Eerste post voor Keegan


Be aware of how close you are Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan'
Member
Be aware of how close you are DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Be aware of how close you are   Be aware of how close you are Icon_minitimedi 16 sep 2014 - 16:29

Zijn poten hadden hem van het Rogue territory gedragen, echter dit keer niet richting het gebied van de BloodClan, maar naar het gebied waar de clankatten woonden. Ergens was hij nieuwsgierig naar clankatten, ergens wilde hij weten hoe hun leefde, of het echt zo georganiseerd was als hij verwachtte. De kater zwiepte eventjes met zijn staart, zijn ijsblauwe ogen keken kil rond. De geur van de clans werd steeds sterker, evenals zijn honger. Hij snoof eventjes en vervolgde zijn korte reis, langs de grenzen van de territoria. Zijn zwarte vacht viel niet erg goed op, maar hij bleef ondergedoken, zijn ijskoude blik keek rond, zijn oren luisterde naar de geluiden in het bos. Enkel klonken er hele lichte voetstapjes van een dier, een rat waarschijnlijk. Prima prooi voor hem. De kater sloop richting de prooi en sprong algauw weer op, om vervolgens de rat van de grond te slaan. Het diertje vloog de lucht in en viel vervolgens verdoofd op de grond. De kater doodde de prooi snel en begon te eten. Zijn honger was gauw gestild. De geur van een kat werd sterker. De kater hees zichzelf overeind en keek met een kille blik naar de struiken. Een zwarte poes kwam eruit, een die de sterke geur van de een groep droeg. Zijn lichaam was verborgen achter struiken, maar zodra ze kwam, kwam hij ook tevoorschijn, zijn blik keek kil naar de poes. Was dit ook nog hun territorium? Hij keek haar eventjes stilletjes aan, onderzoekend naar haar houding en wachtend tot een eventuele aanval. "Keegan," stelde hij zichzelf kortaf voor, waarna hij ging zitten en haar koud aankeek.


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Be aware of how close you are K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Be aware of how close you are R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Be aware of how close you are   Be aware of how close you are Icon_minitimedi 16 sep 2014 - 18:05

Innerghost kon niet geloven dat die rogues zo dom bleven. Ze wisten af van de clans, en ze wisten ook dat ze niet welkom waren. Maar ag, rogues stonden er om bekend schijt te hebben aan clan regels, ja, ze waren minder erg dan de Bloodclan, maar dan nog. Haar blik schoof opzij toen ze geluid hoorde en zag toen een zwarte kater met ijsblauwe, kille ogen. Gelijke ogen als die van haarzelf. De kater stelde zich spontaan voor als Keegan, en zei verder niks. Innerghost zwaaide met haar staart terwijl ze d kater met de zelfde kille blik terug keek. "Laat ik het simpel houden. Dit is Shadowclan territorium, mocht je het niet weten. Jij bent hier niet welkom, tevens heb je prooi gestolen van mijn clan," gromde ze terwijl ze dichter bij kwam. Hij had prooi gestolen van Shadowclan, en daar kwam hij niet met een waarschuwing vanaf. Waarschuwingen waren meer iets voor Thunderclan katten. "Daar kom je niet ongestraft mee weg, indringer," grauwde ze terwijl ze afzette met haar achterpoten en hem klap met ontblote nagels in zijn gezicht gaf. "Maak nu dat je weg komt," beval ze met een grom.


Be aware of how close you are Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan'
Member
Be aware of how close you are DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Be aware of how close you are   Be aware of how close you are Icon_minitimedi 16 sep 2014 - 21:30

Oh. Weer zo een kat die het territorium beschermd, net als die RiverClanner. "Laat ik het simpel houden. Dit is Shadowclan territorium, mocht je het niet weten. Jij bent hier niet welkom, tevens heb je prooi gestolen van mijn clan," gromde de poes, die dezelfde ijsblauwe ogen als hem had, die even kil stonden. De later keek haar eventjes met een kleine frons aan, al stond zijn blik nog even kil als altijd. "Daar kom je niet ongestraft mee weg, indringer," grauwde de poes. Oh. Okay. De kater voelde hoe de ontblootte klauw hem in zijn gezicht raakte. Au. Die ShadowClanners waren.. pittige dames. "Maak nu dat je weg komt," siste ze. De kater keek haar eventjes met een pijnlijk gezicht aan, maar herstelde zich al snel en keek haar kil aan. "Ook leuk jou te leren kennen," snoof hij, op een sissende, scherpe toon. Waarom waren al die katten zo gewelddadig? Niet veel beter als hem. De kater keek haar eventjes kil aan. Echt heel veel vragen gingen door zijn hoofd, maar hij wilde niet opnieuw een klauw in zijn gezicht. Die poes had een aardig krachtige slag, voor een poes dan. Zijn nagels boorden in de grond, maar een poes aanvallen deed hij niet heel graag. Hij keek haar kil aan. "Maar wat nou als ik niet weg wil, als ik eerst meer wil weten over jullie 'territorium'?" vroeg hij, met een kille blik en een kalme stem. "Dan kan ik zeker niet bij jou aankomen," vroeg hij, met een kleine grijns, al stonden zijn ogen nog even kil. Bizar eigenlijk. Bij veel katten gaven de ogen de uitdrukking aan, hij keek gewoon altijd kil, had soms een grijns, maar sprak altijd rustig. En die grijns betekende alleen dat hij enigszins geamuseerd was.


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Be aware of how close you are K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Be aware of how close you are R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Be aware of how close you are   Be aware of how close you are Icon_minitimewo 17 sep 2014 - 21:06

Een gevoel van verlichting voelde haar maag toen ze het pijnlijke gezicht van Keegan zag. Mooi, nu hopen dat de kater wijs zou zijn en zou besluiten er vandoor te gaan. Enkel leek het daar helaas niet op. "Ook leuk jou te leren kennen," zei de mannelijke evenbeeld van haar. Innerghost ontblote haar tanden en liet een waarschuwend gebrom horen. "Maar wat nou als ik niet weg wil, als ik eerst meer wil weten over jullie 'territorium'?" Durfde de kater nog eens te vragen. Innerghost zwaaide met haar staart, maar hield een intimiderende, waarschuwende houding aan. "Dan kan ik zeker niet bij jou aankomen," vervolgde de kater. Innerghost vernauwd haar ogen. "Zo werkt het niet, rogue," klonk haar stem ferm, en geen tegenspraak duldend. "Tevens ben je bij geen enkele Shadowclan warrior aan het goede adres. Het gaat geen enkele buitenstaander aan hoe Shadowclan territorium in elkaar steekt. Wij, warriors geven geen clan informatie aan buitenstaanders," siste ze waarna ze een stap naar voren deed met haar kop geheven. Haar houding straalde kracht uit, straalde uit wat een leidende kat behoorde uit te stralen. Was Innerghost geen leader, maar Deputy, evengoed een leidende rang, alleen dan iets minder dan de leader.


Be aware of how close you are Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan'
Member
Be aware of how close you are DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Be aware of how close you are   Be aware of how close you are Icon_minitimewo 17 sep 2014 - 21:20

"Zo werkt het niet, rogue," sprak de poes, op een krachtige toon. De kater snoof eventjes. "Deze rogue heeft een naam," sprak hij, met een kleine grijns. "Tevens ben je bij geen enkele Shadowclan warrior aan het goede adres. Het gaat geen enkele buitenstaander aan hoe Shadowclan territorium in elkaar steekt. Wij, warriors geven geen clan informatie aan buitenstaanders," vertelde de poes toen. Wauw. Interessant. Maar daar vroeg hij niet om. "Wat is je naam eigenlijk, of is dat ook clan informatie?" vroeg hij toen, met een kille blik in zijn donkere ogen, al was het eerder uitdagend bedoeld dan als vraag. "Oh, en wat nou als ik geïnteresseerd erin ben?" vroeg hij toen, zijn blauwe ogen keken haar kil aan. Hij maakte zich groter, al was hij al aardig groot, dus het hoefde eigenlijk niet, maar ja, het ging natuurlijk om het idee. "Oh nee, sorry, ik ken al iemand die me dat met plezier wilt vertellen," zei hij uitdagend. Oh ja, wist hij dat? Nee, eigenlijk niet, maar hij wilde dolgraag de reactie van de poes weten, ergens. Ze was wel grappig, alleen was ze hem nog wat schuldig, van die klap in zijn gezicht. "En je bent me nog wat schuldig, van die klap," grijnsde hij breed.


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Be aware of how close you are K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Be aware of how close you are R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Be aware of how close you are   Be aware of how close you are Icon_minitimewo 17 sep 2014 - 21:43

Het eerste wat de kater zei negeerde Inneghost botweg. Ze had hier geen zin in, al deinsde ze zeker niet terug voor een gevecht, en om zelf eens te beginnen vond ze niet erg. De kater had tenslotte prooi gestolen, dus stond Innerghost zeker in haar recht om de kater aan te vallen. Tevens stond de kater op Shadowclan gebied, dus als het moest zou ze hem met klauw en tand verjagen. "Wat is je naam eigenlijk, of is dat ook clan informatie?" Prima, de kater mocht haar naam weten. Enkel om te weten waarmee hij te maken had. "Innerghost, Deputy van Shadowclan," sprak ze op strakke toon. "Oh, en wat nou als ik geïnteresseerd erin ben?" Innerghost gromde en sloeg haar nagels uit haar hulzen. "Dan is dat jou probleem. En nu wil ik dat je Shadowclan territorium verlaat," klonk haar stem, krachtig en dreigend. "Oh nee, sorry, ik ken al iemand die me dat met plezier wilt vertellen," miauwde Keegan toen. Innerghost vernauwde haar ogen wantrouwend. Wat? Nee, dat kon niet. Alle Shadowclan barrières waren loyaal, ook Tallpaw. Dat wist ze zeker... Of had ze hem toch verkeerd ingeschat? Nee, dat kon niet. "En je bent me nog wat schuldig, van die klap," vervolgde de kater. Innerghost gromde, "ik ben je helemaal niks verschuldigd, prooi dief. Maak nú dat je weg komt," de zwarte poes zette een stap naar voren en maakte zichzelf ook wat groter. Innerghost was een grote poes, voor een poes, en haar zelfverzekerde krachtige uitstraling kon het nog wel eens intimiderend maken. Maar dat stond enkel in haar voordeel.


Be aware of how close you are Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan'
Member
Be aware of how close you are DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Be aware of how close you are   Be aware of how close you are Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 17:15

Keegan vond het leuk om de reactie van de poes te zien. Ze was echt grappig gewoon, al was ze ook sterk. Zij leek echter zijn bui niet te waarderen. "Innerghost, Deputy van Shadowclan," stelde ze zichzelf, niet geheel vriendelijk voor. De kater keek haar eventjes doordringend aan bij het woord 'Ghost'. Dat was een geweldig woord. Mooie naam had ze. "Dan is dat jou probleem. En nu wil ik dat je Shadowclan territorium verlaat," sprak de zwarte poes dreigend. Hij zuchtte eventjes. "Het is hier wel mooi, maar omdat je het zo vriendelijk vraagt zal ik het misschien wel overwegen een ander territorium te bezoeken," sprak hij kalm, al was het natuurlijk sarcastisch. Zijn blauwe ogen keken haar kil en strak aan. Toen hij haar vertelde dat hij wel iemand kende, leek ze eventjes wantrouwend. "Nou nou, het was maar een blijkbaar fout aangekomen grap," snoof hij, met een kleine grijns. Hij gedroeg zich vandaag echt vreemd. Veel pratend, uitdagend, hij maakte grappen. Normaal was hij zo afstandelijk en kil, maar ja, deze poes was echt vermakelijk. "Je reactie is vermakelijk poes," sprak hij koud. "ik ben je helemaal niks verschuldigd, prooi dief. Maak nú dat je weg komt," zei Innerghost toen, waarna ze zich groter maakte, net zoals hem. "Nou ja, misschien ben je me wel niets verschuldigd, aangezien ik blijkbaar prooi gestolen heb," sprak hij langzaam, kalm. "Maar ik jou ook niets, als je je die klap nog herinnert," sprak hij toen, zijn blauwe ogen keken haar kil aan.


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Be aware of how close you are K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Be aware of how close you are R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Be aware of how close you are   Be aware of how close you are Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 19:31


Innerghost overweeg opgelucht adem te halen, maar hield zich toch in. Hij had maar een grap gemaakt, natuurlijk had hij geen connecties in Shadowclan. De kater werkte haar totaal op haar zenuwen, hij moest maar snel zijn bek houden voor het echt uitliep in een gevecht. Hij moest gewoon maken dat hij weg kwam. "Nou ja, misschien ben je me wel niets verschuldigd, aangezien ik blijkbaar prooi gestolen heb," begon de kater. Innerghost versmalde haar ogen en wachtte af. "Maar ik jou ook niets, als je je die klap nog herinnert," ging de kater verder. Innerghost was niet van plan zich te verantwoorden tegen over deze kater. Ze had hem meerdere malen gewaarschuwd, en luisteren wou hij niet. Prima, dan ging ze haar territorium verdedigen met klauw en tand. "Ik heb je gewaarschuwd," sprak ze, waarna ze zich direct de kater wierp. Ze hield hem niet vast, gaf hem enkel een paar rake klappen. Ze gaf hem de vrijheid er vandoor te gaan, Shadowclan territorium te verlaten. Ze beet in zijn schouder blad, liet los en duwde de kater weg met haar sterke, gespierde voorpoten. Ze was had een grotere spiermassa dan de gemiddelde poes, wat haar zet krachtiger maakte. Niet dat katers altijd sterker waren dan poezen. Katers onderschatte poezen.


Be aware of how close you are Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan'
Member
Be aware of how close you are DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Be aware of how close you are   Be aware of how close you are Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 21:36

Oh. Nu had hij haar pissed gemaakt. De kater keek haar kil aan. Oeps. Kon gebeuren. Vooral als hij zo een dag als vandaag had, dan was hij daar goed in en vond hij reacties erop leuk, net als het gevecht erna. Een oefening, om zijn nagels weer wat te verscherpen. Nieuw bloed op zijn nagels, om het voor altijd vers te houden. "Ik heb je gewaarschuwd," zei ze, waarna ze meteen op KEegan afsprong. Hij had het eigenlijk niet verwacht, de kracht die de zwarte poes bezat. Hij siste woedend, toen haar tanden in zijn schouderblad kwamen. Zijn lange, scherpe nagels gleden hardhandig over haar flanken, zijn oren schoten diep zijn nek in. Dit was een interessante ontmoeting, het was uitdagend. De kater had echter maar enkele seconden om hier over na te denken, toen de poes hem krachtig weg duwde. De kater moest zich even herstellen, een steek voelend in zijn schouder, maar hij was het inmiddels wel gewend. Hij keek haar kil aan, met een kleine grijns op zijn gelaat. "Zo poes, dat zou je niet verwachten," sprak de kater toen, grijnzend. Hij likte eventjes over zijn lange nagels. "Het was.. interessant," grijnsde hij. Ze beviel hem wel, al was het waarschijnlijk totaal niet wederzijds. Het interesseerde hem ook niet. Hij vond dit een prima oefening, zijn nagels moesten ook weer iets doen, in plaats van in de hulsjes zitten. Hij moest oefenen, om de keel van een BloodClanner door te snijden, in de toekomst. Niet dat hij dat bij deze poes ging doen, hij kwam waarschijnlijk niet eens in de buurt van haar keel.


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Be aware of how close you are K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Be aware of how close you are
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: