Een plaats voor iets



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Een plaats voor iets

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cloudsky
Member
Een plaats voor iets DPKsfdL
32

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Cloudsky
BerichtOnderwerp: Een plaats voor iets   Een plaats voor iets Icon_minitimema 4 apr 2011 - 15:33

Heeey

Misschien kan er nog ergens een plaats komen om dingen te vragen aan elkaar.
Bv. Om iemand te vragen of die wil RPG-en, in dat topic wil posten of misschien meer vrienden zoeken.
Want ik heb lege topics staan en ga geen pbs sturen om mensen te vragen om te RPGen
Daarom dacht ik aan dit idee..


Een plaats voor iets 15nr6h3
Terug naar boven Ga naar beneden
Redrose
Member
Een plaats voor iets DPKsfdL
22

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Redrose
BerichtOnderwerp: Re: Een plaats voor iets   Een plaats voor iets Icon_minitimedi 5 apr 2011 - 8:08

ik vind het een goed idee


Een plaats voor iets Redrosed
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Een plaats voor iets BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Een plaats voor iets   Een plaats voor iets Icon_minitimedi 5 apr 2011 - 12:02

Ja, zoiets hadden ze ook op een andere site waar ik op zat, en dat werkte prima.
Tot nu toe heb ik het (met Littlekit) in mijn eigen clan nog gevraagd, maar als het een topic voor algemeen is, gaat dat wat lastiger.

Ook als je in een topic zit met iemand, of meerdere personen, en er wordt van iemand verwacht dat diegene antwoordt, maar dit gebeurt niet, kan het in zo'n topic op een normale manier gevraagd worden en komt het niet meteen zo opdringerig over via de pb. Natuurlijk moet je wel wat geduld hebben, maar als het echt heel lang duurt, of diegene is het vergeten, is het misschien wel handig? Misschien spoort het dan de mensen weer aan om te posten.

Daarbij komt dat niet iedereen andermans topic leest en zo dus niet altijd kan zien of een topic bepaalde eisen heeft. Als iemand bijvoorbeeld graag wilt dat er een Rogue in haar topic post, kan je dat dan in zo'n topic vragen. Dan hoef je dus niet alle Rogue's via pb lastig te gaan vallen, om het een beetje overdreven uit te drukken.

Aan de andere kant wordt er meestal gewoon netjes gepost hier op WC, en is er niet echt sprake van topics die niet worden afgemaakt, misschien heel zelden. En, als het wel gebeurt is er meestal een goede reden voor, dan heeft degene die moet posten het bijvoorbeeld heel druk ofzo. Of zo'n vraagtopic dan echt nodig is weet ik niet, maar misschien is het wel handig?

Wow, heel verhaal. O__O
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayclaw
Member
Een plaats voor iets DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Een plaats voor iets   Een plaats voor iets Icon_minitimedi 5 apr 2011 - 16:00

Ik vind het een goed idee.
Ik zat er ook al mee om een post te plaatsen over dit, maar was te lui >.>
Ik zou dik instemmen om dit te doen Wink


Een plaats voor iets 2121209L4ZZ4AEr
Een plaats voor iets Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudsky
Member
Een plaats voor iets DPKsfdL
32

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Cloudsky
BerichtOnderwerp: Re: Een plaats voor iets   Een plaats voor iets Icon_minitimedi 5 apr 2011 - 16:09

Leuk dat er meerderen mee eens zijn.
Want nu staan er 3 topics leeg en ik wacht nog steeds

Daarvoor vond ik het dus handig ;3


Een plaats voor iets 15nr6h3
Terug naar boven Ga naar beneden
Paintedclaw
Member
Een plaats voor iets DPKsfdL
{cυтιєριє}
141

CAT'S PROFILE
Age: 20moons
Gender:
Rank:
Paintedclaw
BerichtOnderwerp: Re: Een plaats voor iets   Een plaats voor iets Icon_minitimedi 5 apr 2011 - 19:07

Het is een leuk idee =D
Want het is natuurlijk vreselijk als niemand op jouw post reageerd...
Heb je namelijk al dat werk voor niks gedaan Razz
Ik stem erin mee Very Happy


''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual.
Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry!
Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response.
Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand.
I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical.
but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you.
The number one princess in the whole entire world.
I promise to be by your side.
So please smile don’t show me sadness.
In my point of view, we are one when we’re together.
you gotta be kidding , if you think that I will get away from you.
I love you, my lady.
♥️''
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstream
StarClan
Een plaats voor iets INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: Een plaats voor iets   Een plaats voor iets Icon_minitimedi 5 apr 2011 - 20:54

Aan de ene kant klinkt het goed, aan de andere kant brengt het ook een heleboel werk met zich mee.
Wij moeten checken of de regels worden nageleefd en of mensen elkaar niet echt lastig gaan vallen met dat ze ergens moeten posten. Aangezien het algemeen bekend is dat de regels toch al niet altijd door worden gelezen.
Ook kan het toch best misbruikt worden en ik vind het best als mensen mij af en toe een pb over iets sturen.
Als mensen dat wel irritant vinden, dan kan het ook behoorlijk stressend zijn als je, je naam opeens ziet staan van of je weer wilt posten ofzow.


So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
Een plaats voor iets A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whiteshadow
Member
Een plaats voor iets DPKsfdL
my name is jack... Jack black
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17moons
Gender:
Rank:
Whiteshadow
BerichtOnderwerp: Re: Een plaats voor iets   Een plaats voor iets Icon_minitimeza 4 jun 2011 - 16:50

Het zou wel handig kunnen zijn.

Ik dacht dan dat we misschien in de Clans een extra topic zouden kunnen aanmaken maar mensen dan aanvraagjes kunnen zetten met de link. Dat is misschien handiger dan een heel extra topic te maken voor alle Clans te samen want anders ga je niet meer zien wat bij wie en waar hoort!

Maar zou er hier dan misschien iemand van de admins kunnen reageren om zijn/haar reactie te posten? Want het heeft geen zin als iedereen voor is en de admins keuren het tegen!



Een plaats voor iets 2mzbki8
Een plaats voor iets W0qAlxREen plaats voor iets S61vl6pEen plaats voor iets PS18GM0
this is what i meen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewkit.
Member
Een plaats voor iets DPKsfdL
166

CAT'S PROFILE
Age: 5 manen
Gender:
Rank:
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: Een plaats voor iets   Een plaats voor iets Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 14:13

het is echt een goed idee dat zou veel makkelijker zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Een plaats voor iets DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Een plaats voor iets   Een plaats voor iets Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 14:18

Uhm.. Lionpelt, dit is er nu al dus ik snap het punt van je post niet?

-locked voordat er weer discussie begint-


Een plaats voor iets UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een plaats voor iets
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: