The storm (Test Maar je mag wel meedoen!)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The storm (Test Maar je mag wel meedoen!)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Auora
Member
The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: The storm (Test Maar je mag wel meedoen!)   The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 14:10

Het was een donkere en kille nacht . Een nacht dat je zou verwachten dat bijna elk dier en het bos aan het slapen was..Maar nee Het hele bos was onrustig .Waarom?.Er was een storm op komst en niet zo maar een.Een grote de laatste keer dat er zoon strom was geweest was heel Skyclan verwoest en veel dieren gewond geraakt .Daarom zochten veel dierne onder dak en een vielig Plekje...Hopeloos en bang rende Auora door het bos e wist van de storm maar had nog geen plek gevonden .Ze wist dat alle goede plekjes al zouden in genomen zijn door Andere dieren of Clan's .Auora rende maar door tot ze struiklede over een wortel van een boom de uit stak .Ze viel met een Plof op de grond. .Even was het stil tot een hels gehuil klonk.Ik ga het niet halen de stom komt als maar dicther bij en...en..Ik ga dood...*Snik snik* .Toen hoorde ze voet stappen haar kant op komen de geur de ze rook was van een kat.Toch bleef Auora liggen.Het maakt toch allemaal niet meer uit voor haar ze za toch sterven .De voetstappen kwamen dichter en dichter bij...Nu begon Auora toch een beetje nerveus te worden Wie..Wie is daar?! Riep ze tot...


The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Beefur
Member
The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) DPKsfdL
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Beefur
BerichtOnderwerp: Re: The storm (Test Maar je mag wel meedoen!)   The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 20:10

Beefur hijgde van inspanning. Haar poten voelden zwaar als steen. Een bliksemfits verlichtte de hemel en ze slaakte een kreet van angst. 'Dit is hopeloos!' dacht ze hardop. Ik vind de Clan niet terug in deze nacht.
Helderrood bloed vloeide uit haar pels toen ze zich door doornstruiken wurmde, maar ze werd zich maar vaag bewust van de pijn. Regen stroomde nu tussen haar ogen en Beefur moest knipperen om nog te zien. De regen vormde een gordijn rond haar, dat tot in de verte reek.
Ze slaakte een zucht en scherpe pijn porde in haar flank. De doornen van daarnet priemden zich door Beefurs hart. Haar ogen, roodomlijnd van moeite staarden in de nacht, maar weren opgeschrikt door een flits.
Zo snel ze kon wurmde ze zich door een opstaande boomwortel. Met een vreemde kalmte merkte ze op dat ze bleef vastzitten en het onweer steeds dichterbij kwam. Paniek maakte plaats voor een vreemde rust en kalmte. Haar ogen werden troebel van verdriet en ze keek naar het gerommel in de verte. Was dit het? Het einde van haar jonge leventje? Ze kon niks doen dan zachtjes jammeren:

'O-oh Starclan..'
Vreemd genoeg werd haar jammerklacht beantwoord door een zacht gesnik. 'Hallo?' riep ze onzeker. Hallo! Help me! He-elp!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Beefur
Member
The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) DPKsfdL
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Beefur
BerichtOnderwerp: Re: The storm (Test Maar je mag wel meedoen!)   The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 20:11

(Ik sterf niet hoor, ik doe dit alleen maar om jouw verhaal spannend te maken) wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: The storm (Test Maar je mag wel meedoen!)   The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 21:57

Auora Stond Bang maar toch een beetje zelfverzekerd op Ze gromde in de verte toen ze een soort...Noot Kreet hoorde:Hallo Help me! HE-LP .Auora wist zeker dat het een kat was die op hulp roept.Snel rende ze naar het geluid toe maar...Ze ag bijna niks meer door de donkere nacht en regen Overal waar ze keek zag ze donker en regen Daar stond. Auora dan in de regen hopeloos keek zo om zich heen ze was de kat die om hulp vroeg helemaal vergeten.Toen ze op nieuw een Noot kreet hoorde :Hallo iemand! alsjeblieft help me. Auora keek om haar heen ze moest deze kat helpen! Hallo? Geen zorgen hoor..Hulp...Hulp is onderweg!. schreeuwden Auora zo hard als ze kon...           ( Kleine recatie Smile sorry als de wat laat kwam !


The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: The storm (Test Maar je mag wel meedoen!)   The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 16:04

Moonstorm hoort een jammerkreet en hij denkt : wie gaat er naar buiten in de nacht ?
Hij gaat naar het gejammer toe maar dan ......................

Wordt vervolgd
(om het spannender te maken)


The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) Test_210
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The storm (Test Maar je mag wel meedoen!)   The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 16:19

Moonstorm,

Dit topic is al enkele maanden oud en ook niet meer actief. Gelieve het dus ook niet omhoog te halen. Het beste wat je kan doen is zelf een topic aanmaken in de rpg training zodat je daar kan oefenen en tips kan krijgen.

Mvg, Firekit


The storm (Test Maar je mag wel meedoen!) RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The storm (Test Maar je mag wel meedoen!)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: