The Dreams are fade away



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The Dreams are fade away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fadepaw
Member
The Dreams are fade away  DPKsfdL
105
Actief
Fadepaw
BerichtOnderwerp: The Dreams are fade away    The Dreams are fade away  Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 12:44

Ze werd wakker, buiten de apprentices den. Fadepaw stond voorzichtig op, ze voelde zich al de laaste tijd vreemd. Haar poten rilden, ze schudde haar kop. Nee Ik ben niet gek, dacht ze en staarde om zich heen. Weer schudde ze haar kop en liep door, ze had weer een droom die haar hoofd vulde. Het was een warme ochtend haar gedachte weer vol gepropt met die vreemde droom, angst had deze nacht haar dormen gevuld en waarschijnlijk heeft ze heel wat zitten praten in haar slaap en heeft ze gelopen waardoor ze nu buiten lag. Ze voelde haar kussen potjes nat worden van het dauw onder haar poten, ze wist het. Ze was wakker, misschien was het nu het beste om gewoon even te gaan jagen. Ze draaide een rondje en maakte daarna een kort sprongtje in de lucht, ze liep vooruit het kamp uit. Ze liep van het kamp af en als ze eruit was begon ze te rennen, ze moest ergens alleen zijn of dat ook weer niet maar gewoon jagen. Ze rende langs een paar paarden bloemen waar groen gras te bekkenen was, haar ogen waren blauw net als het meer. Ze wist dat haar ogen blauw waren en haar vacht Furball zwart, zo zwart als de nacht maar nu leek het alsof ze niet haar zelf was. Diep vanbinnen, die angst maar voor wat. Voor wat had zij die angst, waar was ze bang voor. Fadepaw stopte ergens in het shadowclan territory bij de burnt sycamore, ze zuchtte diep en keek in het rond misschien zou ze hier iets kunnen vangen.


~Eerste post voor Fawnpaw


The Dreams are fade away  2zz8dvo
¥Thema¥
¥VOICE¥
Alleen de vrouwelijke stem
stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnpaw*
Member
The Dreams are fade away  DPKsfdL
Remember the name
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Fawnpaw*
BerichtOnderwerp: Re: The Dreams are fade away    The Dreams are fade away  Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 22:01

FawnPaw zat een beetje te dromen in een hoge boom dicht bij de burnt sycamore .Ze keek doel loss om haar heen . FawnPaw heeft de laaste tijd niet meer zo veel sociale contact gehad met andere katten van haar clan.Ze was te verlegen om een kat zomaar aan te spreken. Fawnpaw zuchten en keek om haar een ze stond langzaam op toen ze op eens een kip zwarte poes uit de bosjes zag rennen .Ze leek zeker overstuur .Maar Fawnpaw Had deze poes eerder gezien...Het as Fadepaw! Ze herkende haar uit duizenden haar Furball zwarte vacht en heldere blauwe ogen. What doet zij hier zo vroeg? Vroeg Fawnpaw haar zelf af.Tot ze perongelijk haar poot naast de tak waar ze op zat plaast de en viel op de grond..Auuww...Zie Fawnpaw zachtjes gelukkig voor haar was de tak niet zo hoog en deed het niet veel pijn. Fawnpaw stond weer op en dacht bij haar zelf.misschien moet ik Fadepaw  gaan zoeken en uitvinden wat er aan de hand is... .Fawnpaw keek nog even om haar heen tot ze een struik in dook Ze rook de geur van Fadepaw al snel toen ze haar zag staan in burnt sycamore ze leek diep in haar gedachten .Fawnpaw kroop uit een struik om dichter bij te komen . Hallo Fadepaw alles goed? ik zag je zo hard weg rennen een paar minuten en je leek zo bang voor iets...Dus ik kom even checken of alles goed met je gaat . Lachte Fawnpaw met haar nep lachje. -2 de post van fawnpaw voor Fadepaw Smile


The Dreams are fade away  Yl3IFcH
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadepaw
Member
The Dreams are fade away  DPKsfdL
105
Actief
Fadepaw
BerichtOnderwerp: Re: The Dreams are fade away    The Dreams are fade away  Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 9:36

Fadepaw keek naar de verte, ze zuchtte even. Ze zat wel vast met zichzelf, de laaste tijd voelde ze zich niet meer als zichzelf. Ze voelde zich als iemand anders, als een beest dat vrij wilde komen. Ze sloop weer veder door het territory heen, ze voelde de grond die onder het zachte zand was. Waar was de wind, ze verlangde naar wind. Vreemd genoeg was er vandaag weinig van, misschien lag het daar aan. De lucht betekende alles voor haar, misschien niet voor anderen maar voor haar wel. Haar ogen waren gefocust op het gebied vanaf nu, ze kneep even met haar ogen. Vlug spitste ze haar oren en draaide zich om tot ze daar een poes zag staan, een bruine tabby. Ze staarde haar kil aan met haar blauwen ogen maar dat veranderde al vlug in een vriendelijke glimlach, "Hallo Fadepaw alles goed? ik zag je zo hard weg rennen een paar minuten en je leek zo bang voor iets...Dus ik kom even checken of alles goed met je gaat." zei die bruine tabby. Ze was weer is bekend bij iemand maar zelf kende ze de poes niet, "Ook hallo?" miauwde ze met een vraagteken die je boven haar hoofd kon zien verschijen. Ze was bang, ja maar ze wist niet voor wat, ze keek de poes aan die ook een nep lachje had. Fadepaw lachtte even en zei: "Het gaat goed hoor, het was gewoon een trekje maar hoe gaat het met kitty?" vroeg ze lachend. Haar blauwen ogen keken in de groende ogen van de bruine tabby, het was een beetje vreemd. Zij kende bijna geen enkele kat, zo ze bestoot even rustig te gaan zitten.


The Dreams are fade away  2zz8dvo
¥Thema¥
¥VOICE¥
Alleen de vrouwelijke stem
stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnpaw*
Member
The Dreams are fade away  DPKsfdL
Remember the name
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Fawnpaw*
BerichtOnderwerp: Re: The Dreams are fade away    The Dreams are fade away  Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 10:31

FawnPaw Dacht even na over de vraag van FadePaw maar snel lachte ze weer met haar nep lachje en zie:Goed hoor bedankt Maare Fadepaw ik vraag me af he? ... gister avond lag ik in het warriors hol te slapen en ik hoorde je zo hard op zat  praten....Fawnpaw loopte langzaam naar FadePaw toe die in de tussen tijd op de grond ging zitten  ze Keek Fawnpaw met grote blauwe ogen aan.Al snel zat Fawnpaw naast Fade. En ze lachte erg over dreven naar haar . Het leek er maar op dat het een..Awkward moment was.Toen zie Fawnpaw:Hey Fade ik mag je toch wel fade noemen? Maar hey ik vroeg me af...Laten samen what gaan jagen ik heb zoon honger .Lachte Fawnpaw Fadepaw keek haar even aan of ze gek was maar begon zelf ook een beetje te lachen . Voor fadepaw Smile


The Dreams are fade away  Yl3IFcH
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadepaw
Member
The Dreams are fade away  DPKsfdL
105
Actief
Fadepaw
BerichtOnderwerp: Re: The Dreams are fade away    The Dreams are fade away  Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 10:54

Fadepaw zat tegen over de poes, ze zei even niks en lachtte naar haar. In deze Territory was er waarschijnlijk geen prooi te vinden, ze zuchtte even. Deze poes had weer een nep lachje op, waarom deed ze dat vroeg ze zichzelf af. Niet dat ze daar naar uit was of zo, ze wilde gewoon rust maar met zo'n poes omzich heen had ze dat niet. "Goed hoor bedankt Maar Fadepaw ik vraag me af he? ... gister avond lag ik in het warriors hol te slapen en ik hoorde je zo hard op zat praten...." zei de bruine tabby. Ze staarde de poes aan met een vriendelijke glimlach, steeds had ze het gevoel dat ze hier voor schut stond. Fade knikte op haar vraag, "Sorry." miauwde ze. "Maar iedereen doet het weleens toch?" zei ze er vlak na en stond sterk op haar vier poten. De poes zat al snel naast zich, even keek ze haar aan maar negeerde dat even. Ze schudde even met haar kop en nam snel een besslising, "Hey Fade ik mag je toch wel fade noemen? Maar hey ik vroeg me af...Laten samen what gaan jagen ik heb zo'n honger." zei de poes die helemaal aan het lachen was. Fadepaw lachtte mee, eigenlijk begon ze steeds deze poes raarder te vinden maar ze schudde haar kop. "Ja hoor, laten we dan maar gaan jagen.." Miauwde ze onzeker met een glimlach, met een zwiep van haar staart was ze al een beetje opzij gesprongen.


The Dreams are fade away  2zz8dvo
¥Thema¥
¥VOICE¥
Alleen de vrouwelijke stem
stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnpaw*
Member
The Dreams are fade away  DPKsfdL
Remember the name
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Fawnpaw*
BerichtOnderwerp: Re: The Dreams are fade away    The Dreams are fade away  Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 20:29

OKE dan! Zie Fawnpaw vol enthousiasme .Fawnpaw maakte een klein sprongetje .En schoot in de dicht bij zijnde struik.Even later stak Fawnpaw haar hoofd uit de struik en glimlachte naar Fadepaw.Kom je nog fade? . En fawnpaw's hoofd schoot weer in de bosjes .Even later kwam Fadepaw ook door de struik heen .Ze keken elkaar even een beetje awkward aan.Toen Ze een luis ge piep hoorde Fadepaw knikte even naar Fawn en dook in het gras weg.Snel volgde fawnpaw haar. Vol in de hoop dat het een verdwaalden baby muisje was die haar moeder was kwijt geraakt .Fawnpaw zat vlak achter Fade tot ze in eens stopte. Fawnpaw kon niks zien. Alleen...Maar de achterste van Fadepaw.en de geur en gepiep was nu wel heel dicht bij.Even zaten ze zo in het gras. Toen Fawnpaw wilden weten waarom ze ze geen beweging maakte.Fade? Psssst Fade? alles goed daar? vroeg fawnpaw een beetje geirriteerd. Fadepaw zie niks .Fawnpaw had een beetje genoeg van het wachtte  en met een grote sprong .Sprong ze op het piepende dier af.Maar tot Fawnpaw's grootse schrik was het geen baby muis maar een...Egel die haar kinderen kwijt was en ze aan het roepen was. Fawnpaw schoot naar achter Bloed kwam uit haar clawen en poten .Maar de egel was nog niet klaar met Fawnpaw De egel schoot naar fawnpaw toe een beet haar in de neck.Fawnpaw was te geschrokken om treug te vechten alles werd zwart om haar een en ze viel flauw zo hoorde fade's stem op de achter grond: FAWN? fawn??? ALLES GOED? fan zeg nou iest! 


The Dreams are fade away  Yl3IFcH
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Dreams are fade away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: