Just thinking...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just thinking...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightningpaw'
Member
Just thinking...  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Just thinking...    Just thinking...  Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 21:11

Lightningpaw was helemaal naar Burnt Sycamore gelopen. Hij wist niet waarom, maar hij wilde alleen zijn. Helemaal alleen. En nadenken... Toen hij aankwam bij Burnt Sycamore ging hij zitten. Hij dacht aan Beetlepaw, was hij echt verliefd op haar? Hij schudde de gedachtte weg. Hij moest er gewoon niet aan denken. Opeens hoorde hij geritsel in de struiken naast hem. Hij rook Shadowclan geur. "Kom maar te voorschijn. Ik rook je al vanaf een kilometer afstand aankomen. Wat stink jij erg joh." zei Ligthningpaw met een gemene grijns op zijn gezicht tegen zijn clangenoot. Hij hoopte maar dat het een andere apprentice was, als het een warrior was dan zat hij in de problemen.

*Dauntpaw*



Just thinking...  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Just thinking...  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking...    Just thinking...  Icon_minitimevr 26 sep 2014 - 18:43


Dauntpaw volgde een muizenspoor. Het was redelijk vers en was begonnen dicht bij het camp. Ze negeerde de andere geuren. "Kom maar te voorschijn. Ik rook je al vanaf een kilometer afstand aankomen. Wat stink jij erg joh." De gevlekte poes keek op. Ze zag een bruin lijfje weg flitsen. ze volgde het met haar ogen, niet de moeite nemend om erachteraan te gaan. Ze wist dat ze toch te traag was. Ze keek kwaad op naar een grijzige kater. "Oh." Ze vernauwde haar blauwe ogen. "Jij hebt nochtans dezelfde geur rond je hangen."


♥️
Just thinking...  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Just thinking...  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking...    Just thinking...  Icon_minitimema 6 okt 2014 - 16:32

"Oh." zei een poes en ze vernauwde haar blauwe ogen. Ze was ook een apprentice, zag Lightningpaw. Hij probeerde haar naam te herinneren. Opeens wist hij weer hoe de poes heette. De poes heette Dauntpaw. "Jij hebt nochtans dezelfde geur rond je hangen." zei Dauntpaw. "Nou, nee. Ik ruik naar Shadowclan, jij ruikt naar een rottende prooi." antwoordde hij kalmpjes. Hij ging langzaam opstaan en rekte zich even uit. "Moet jij niet eens een bad gaan nemen ofzo?" vroeg hij aan Dauntpaw. Hij keek Dauntpaw aan met een grijns op zijn gezicht. Hij hield er van om andere katten te irriteren of plagen. Uiteindelijk ging hij weer zitten en wachtte rustig op een antwoord van Dauntpaw. Misschien kon dit wel een vermakelijk gesprek worden, dacht hij.



Just thinking...  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Just thinking...  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking...    Just thinking...  Icon_minitimema 6 okt 2014 - 19:51


"Nou, nee. Ik ruik naar Shadowclan, jij ruikt naar een rottende prooi." Antwoordde hij. "Moet jij niet eens een bad gaan nemen ofzo?" Dauntpaw stak haar kop in de lucht. "Haha. Wat ben je weer grappig vandaag.", gromde ze tegen Lightningpaw. Haar stem stond vol sarcasme. Net als hij ging ze zitten. "Zo. Ik zal maar eens normaal beginnen." Ze trok haar neus voor hem op. "Hoe was je dag."


♥️
Just thinking...  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Just thinking...  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking...    Just thinking...  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 17:12

Dauntpaw stak haar kop in de lucht. "Haha. Wat ben je weer grappig vandaag." gromde ze vol sarcasme. Ze ging ook zitten. "Zo. Ik zal maar eens normaal beginnen." zei ze en ze trok haar neus op. "Hoe was je dag?" vroeg ze. "Geweldig, tot dat jij kwam." zei Lightningpaw. Hij vond dit wel een vermakkelijk gesprek. "Maar omdat jij ook normaal gaat doen, ga ik dat ook maar doen." zei Lightningpaw. Ookal deed hij eigenlijk al normaal. "Nog plannen voor vandaag?" vroeg Lightningpaw. Zelf had hij nog geen plannen voor vandaag, behalve Dauntpaw plagen.


Just thinking...  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Just thinking...  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking...    Just thinking...  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 20:20


"Geweldig, tot dat jij kwam." Ze glimlachte nep naar hem. Wat was hij weer grappig. "Maar omdat jij ook normaal gaat doen, ga ik dat ook maar doen." zei Lightningpaw. "Nog plannen voor vandaag?" Ze schudde haar kop. "Nee." Ze zette grote ogen op alsof er net iets te binnen schoot. "Of toch." Ze grijnsde plagend. "Jouw ontwijken."


♥️
Just thinking...  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Just thinking...  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking...    Just thinking...  Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:07

"Nee." antwoordde Dauntpaw. Opeens zette ze grote ogen op alsof haar iets te binnen schoot. "Of toch." zei ze met een plagende grijns. "Jouw ontwijken." zei ze. Lightningpaw keek haar nep-beledigend aan. "Ik wil niet dat je me ontwijkt want dan kan ik je niet meer beledigen." zei hij met een nep sip gezicht. "En dan verveel ik me nog erger dan normaal. Er is hier echt helemaal niks te doen." vervolgde hij. Hij meende het, er was hier echt totaal niks te doen in Shadowclan territory. En hij had geen zin om voor de clan te gaan jagen. Die katten waren oud en wijs genoeg om zelf hun eten te kunnen vangen, dacht hij.


Just thinking...  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Just thinking...  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking...    Just thinking...  Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 14:45


Lightningpaw keek haar beledigd aan. "Ik wil niet dat je me ontwijkt want dan kan ik je niet meer beledigen." zei hij met een sip gezicht. "En dan verveel ik me nog erger dan normaal. Er is hier echt helemaal niks te doen." Dauntpaws lippen krulde nog verder omhoog. "Wat kun jij slecht acteren zeg." Ze sloeg haar staart rond haar poten.


♥️
Just thinking...  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Just thinking...  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking...    Just thinking...  Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 21:16

Wat kun jij slecht acteren zeg." zei Dauntpaw en ze sloeg haar staart rond haar poten. "Tsss, je zult wel anders praten als ik een trofee krijg voor mij acteerkunsten." zei Lightningpaw. Dit gesprek was tot nu toe wel vermakkelijk, vond hij. "Maar genoeg over mijn geweldige acteerkunsten." zei hij terwijl hij de nadruk legde op geweldige. "Zullen we wat gaan jagen? Ik rammel van de honger." zei hij. Het boeide hem echt totaal niet als Dauntpaw tegen Shrewstar ging zeggen dat hij zich niet aan de krijgscode hield. Wat kon hem de krijgscode schelen? Hmm, niks.

Sorry, voor mijn late reactie... Ik heb het druk met school... Sad


Just thinking...  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Just thinking...  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking...    Just thinking...  Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 18:17

"Tsss, je zult wel anders praten als ik een trofee krijg voor mij acteerkunsten." zei Lightningpaw. Ze schudde lachend haar hoofd. "Maar genoeg over mijn geweldige acteerkunsten." zei hij terwijl de kater de nadruk legde op geweldige. "Zullen we wat gaan jagen? Ik rammel van de honger." Ze knikte. "Ik rammel ook van de honger en ik heb vandaag al prooi binnengebracht.", ze keek opzij en grijnsde scheef naar hem. Yup, aan zijn ogen te zien had hij nog niet voor de clan gejaagd.


♥️
Just thinking...  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Just thinking...  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking...    Just thinking...  Icon_minitimedo 16 okt 2014 - 15:29

"Ik rammel ook van de honger en ik heb vandaag al prooi binnengebracht.", zei Dauntpaw terwijl ze opzij keek en grijnsde scheef naar Lightningpaw. "Wat ben je toch een braaf poesje." zei Lightningpaw hoofd schuddend. "Ik heb nog niet gejaagd, maar de rest van de clan moet maar voor zichzelf jagen." vervolgde hij. Hij kreeg opeens een idee. "Zullen we een bezoekje brengen aan de Windclan? Ik heb wel zin in een lekker, sappig konijntje." zei hij en keek Dauntpaw afwachtend aan met zijn ijzige, blauwe ogen. Hij wilde wel eens zien of ze mee zou gaan. Hij Lightningpaw stond op en rekte zichzelf even uit. In zijn lange, een beetje pluizige, blauwe-grijze vacht zat een takje. Hij haalde het takje eruit en gooide het tegen Dauntpaw aan. "Oeps." zei hij met een gemene grijns.


Just thinking...  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Just thinking...  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking...    Just thinking...  Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 18:31

"Wat ben je toch een braaf poesje." Ze grijnsde. "Ik heb nog niet gejaagd, maar de rest van de clan moet maar voor zichzelf jagen." Dauntpaw gaf hem een klap op zijn kop. Dat had hij wel verdient. "Zullen we een bezoekje brengen aan de Windclan? Ik heb wel zin in een lekker, sappig konijntje." Ze kneep haar ogen tot spleetjes en gaf hem nog eens een klap. Een takje werd tegen haar kop gesmeten. "Oeps." Ze trok een wenkbrauw op. "Haha. En nee ik ben niet van plan om grenzen te oversteken." Ze zette haar poot onder zijn kin en klapte haar nagels uit. "Te lui.", voegde ze eraan toe. Ze haalde haar poot weg.


♥️
Just thinking...  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Just thinking...  DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking...    Just thinking...  Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 22:49

Opeens kreeg Lightningpaw een klap tegen zijn kop. "Auw! Waar was dat voor?" vroeg hij verbaast. Toen hij over de Windclan begon wilde Dauntpaw hem nog een klap geven maar die hield hij tegen met zijn poot. "Dat was voorspelbaar." zei hij met een grijns. "Haha. En nee ik ben niet van plan om grenzen te oversteken." antwoordde Dauntpaw en ze zette haar poot onder zijn kin en klapte haar nagels uit. "Te lui." voegde ze eraan toe en ze haalde haar poot weg. Lightningpaw zette zijn poot onder haar kin en klapte zijn nagels uit. "Hmm, te lui of te bang?" vroeg hij. Hij haalde zijn poot weg en begon rondjes te lopen om Dauntpaw terwijl hij kippen geluiden begon te maken. "Tok tok tok. Bang kippetje. Tok tok tok." zei hij met een grijns op zijn snoet.

*Lightningpaw is gemeen xD* (Ik wist niet hoe ik kippengeluiden moest schrijven dus ik maakte er maar tok tok tok :p)


Just thinking...  2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Just thinking...  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking...    Just thinking...  Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 16:40

Hij deed hetzelfde bij haar. "Hmm, te lui of te bang?" vroeg hij. Boos en verward keek Dauntpaw hoe hij rondjes rond haar heen begon te rennen. "Tok tok tok. Bang kippetje. Tok tok tok." Ze trok haar wenkbrauw op. Oké dit was genoeg voor haar. Hier was het gesprek afgelopen. Ze gromde. "En jij bent een belachelijke straathond.", spuugde ze. Het gesprek was vermakelijk geweest tot nu. Hij had het verpest en hij zou nu onder de naam Tallpaw staan. "Dag Lightningpaw." Ze draaide zich soepel om en verdween in het struikgewas.

Nieuw topic xD~


♥️
Just thinking...  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just thinking...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: