Mrauwh.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Mrauwh.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sliverpaw
Member
Mrauwh. DPKsfdL
Ez
220
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sliverpaw
BerichtOnderwerp: Mrauwh.   Mrauwh. Icon_minitimeza 27 sep 2014 - 13:44

Geluid. Zijn oortjes wezen naar voren en vingen ieder klein geluidje op dat er te horen viel. Hij kon niet zien waarom hij jaagde, maar hij wist wel waar het was, hij voelde het, hoorde het. Sliver's poten slofte zacht over de grong, en hij sprong met een grote sprong naar zijn 'prooi'. Het enige wat hijn u nog hoorde was het suizen van het bloed in zijn oren, en door het licht van de zon dat door de ingang van de Nursery scheen, kon je door zijn oren heen kijken, en de aderen tellen. "Mrauwh!" piepte hij, en boorde zijn tanden in het dingetje, wat een mosballetje bleek te zijn. Het schijnen van de zon werd onderbroken door een schaduw. kende hij deze kat al?

+1st Tallpaw


Mrauwh. Fwr9ls
Mrauwh. 10xftoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Mrauwh. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Mrauwh.   Mrauwh. Icon_minitimeza 27 sep 2014 - 13:49

Zo heerlijk, een slaapje overdag, lekker even genieten van het feit dat je hard gewerkt hebt, en dan nu mag uitrusten. Maar hij was Tallpaw, hij mocht en kon niet uitrusten, even was hij dat vergeten, maar het werd al snel weer duidelijk toen de kater ten prooi was gevallen aan een hyperactieve kit. Met een dramatische schreeuw viel hij om, en liet zijn tong uit zijn bek hangen. "Je hebt me," Mauwde hij, zo mogelijk nóg dramatischer, waarna hij eens keek of hij de kit kende. Nee, wauw, dat was vreemd, hij kende haast iedereen, maar deze was nieuw.


Mrauwh. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sliverpaw
Member
Mrauwh. DPKsfdL
Ez
220
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sliverpaw
BerichtOnderwerp: Re: Mrauwh.   Mrauwh. Icon_minitimeza 27 sep 2014 - 13:54

"Je hebt me," Sliverkit mankte een meter achteruit, en ging daar zitten, om een mening te vormen over de overdramatische kater voor hem. "Hm." mompelde hij, hij had de kater horen vallen, maar natuurlijk kon hij de theatrale uitdrukking op de kat zijn gezicht niet zien. "Wie benne u?" vroeg hij, en kneep zijn ogen tot spleetjes, tot zover dat mogelijk was als op het moment nog blinde kit. Misschien kende deze kater zijn ouders wel! Dat moest wel, want papa was zo goed dat hij nog wel Leader zou kunnen worden. Natuurlijk had de kit nog geen idee van Deputy's en hij was er nog van overtuigd dat papa Leader was. En mama Leader Two dan, ofzo.
"Ik u ken?"


Mrauwh. Fwr9ls
Mrauwh. 10xftoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Mrauwh. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Mrauwh.   Mrauwh. Icon_minitimeza 27 sep 2014 - 14:03

Oke, deze kit was zo jong dat hij hem dus nog niet eens kon zien. Veilig dus, en met die gedachte in zijn hoofd rolde Tall eens met zijn ogen. Daarna spitste hij de oren om de woorden te verstaan, waarna hij ontkennend antwoordde. "Nope, ik heb je nog niet ontmoet denk ik, en jij mij niet," Mauwde hij, direct maar alles duidelijk makende. "Dus, wat is je naam?" Het was hem nog niet eens opgevallen dat de kit voor hem mank liep, Tall was nog duf, hij was pas net wakker.


Mrauwh. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sliverpaw
Member
Mrauwh. DPKsfdL
Ez
220
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sliverpaw
BerichtOnderwerp: Re: Mrauwh.   Mrauwh. Icon_minitimeza 27 sep 2014 - 14:55

"Nope, ik heb je nog niet ontmoet denk ik, en jij mij niet," mauwde de kater. "Dus, wat is je naam?" Handig. Ja, het zou wel handig geweest zijn als die kater zijn naam gezegd zou hebben. "Sliverkit," Het enige woord dat hij helemaal en zonder fouten kon zeggen. "U?" Hij hield zich redelijk stil omdat hij er niet tegen kon dat hij niet wist of de kater belachelijk aan het doen was of niet.

+ Kort, sorry xD


Mrauwh. Fwr9ls
Mrauwh. 10xftoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Mrauwh. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Mrauwh.   Mrauwh. Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 12:49

Oke, Sliverkit dus, die naam kende hij wel degelijk. De zoon van zijn buddy stond hier, recht voor hem. Geïnteresseerd bekeek hij de kit nog eens, en besloot dat die inderdaad wel op Nevermind leek. Dezelfde vacht. "Mooie naam," Mauwde hij dus, en gaapte eens. "Ik ben Tallpaw," Na zijn naam gezegd te hebben ging de kater weer liggen, onder het gesprek was hij opgestaan, maar dat was toch wel te vermoeiend.


Mrauwh. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sliverpaw
Member
Mrauwh. DPKsfdL
Ez
220
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sliverpaw
BerichtOnderwerp: Re: Mrauwh.   Mrauwh. Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 14:45

"Mooie naam," hoorde de zwarte kitten, en hij grinnikte zacht. "Dhaku," zei hij, al klonkt het verre van "Danku". At least he tried. "Ik ben Tallpaw," Sliv hoorde dat de kater ging liggen, hij hoorde het aan het bewegen van de Apprentices vacht, en besefte dat hij het geluid van de kater die recht was gaan staan, ergens tijdens hen gesprek, dta hij dat geluid gemist had. De nog niet bijzonder oude kitten gaeeuwde ven, en trok met zijn oogjes, wat zowat het zelfde was als knipperen als zijn ogenleden hadden kunnen bewegen. "Ooj mooi!" piepte hij naar de kater. "U mjamie en papjie ken?"


Mrauwh. Fwr9ls
Mrauwh. 10xftoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Mrauwh. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Mrauwh.   Mrauwh. Icon_minitimedi 30 sep 2014 - 19:10

De kleine kon nog niet echt praten, maar zoveel maakte het nu ook weer niet uit. Tallpaw was echt een master in het verstaan van kleine priegels, en dit was wel de kleinste priegel in tijden. Daarom was hij blij dat hij een positief antwoord kon geven op de vraag of hij wel de vader en moeder van deze hier kende. "Ja die ken ik," Mauwde hij dus vrolijk en spinde even, en of hij die kende. Aury niet zo goed, Never iets té goed misschien.


Mrauwh. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sliverpaw
Member
Mrauwh. DPKsfdL
Ez
220
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sliverpaw
BerichtOnderwerp: Re: Mrauwh.   Mrauwh. Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 19:44

"Ja die ken ik," hoorde hij de stem vrolijk zeggen, en hoorde hem ook spinnen. Sliver maakte een klein opgewekt geluidje en sprong even rond, waarna hij ging zitten en zijn dichte ogen samenkneep. "Ik u niet kjun zien." zei hij stilletjes met een pruillipje. "Ik lijk zoals u? Ik lijk zoals pjapie? Mjamie?" vroeg hij, en hief zijn hoofdje op.


Mrauwh. Fwr9ls
Mrauwh. 10xftoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Mrauwh. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Mrauwh.   Mrauwh. Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 13:18

Pas toen het kleine katje het zei drong het echt goed door tot de kater dat hij natuurlijk onzichtbaar was voor de kater, en meteen wilde hij gaan knikken toen die hem vroeg of hij op Never leek. Dat was echter zo goed als dom, aangezien de kleine dat dus niet kon zien. "Ja," Besloot hij uiteindelijk maar. "Je lijkt enorm op je vader," Vervolgde hij, aangezien 'ja' niet echt duidelijk was. "Zwart,"


Mrauwh. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Mrauwh.   Mrauwh. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mrauwh.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: