The little light in the dark night



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The little light in the dark night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Whirlwind
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimedi 30 sep 2014 - 20:50

It is not light that we need, but fire



De heldere sterren boven haar, de donkere grond onder haar poten. Het was nacht, en Whirl had besloten om een nachtelijke wandeling te maken. Ze was nou eenmaal meer een avond kat. Meestal hing zo rond het kamp, of een klein ommetje in het bos. Maar vanavond besloot ze verder te gaan. Veel verder.
Eenmaal bij de rand van het bos aangekomen, ademde ze diep. De scherpe geur van het Thunderpath vermengt met de frisse bries van greenleaf. Zwijgend ging de warrior liggen, met haar blauwe ogen op de nachtelijke hemel gericht. Hoe de sterren boven haar fonkelde vond ze simpelweg prachtig. Af en toe raasde er een monster voorbij, die de rust verstoorde, maar Whirlwind lag ver genoeg om er geen last van te hebben. Bovendien kwamen die wezens veel minder vaak s'nachts. Een lange tijd lag ze daar, denken, kijken, zwijgen. Achter haar het vertrouwde, voor haar het onbekende. Als apprenitce was de tabby wel eens in Thunderclan territorium geweest, maar niet lang. Ze was toen nog veel roekelozer dan ze nu was. Whirl staarde naar de overkant, peinzend. Een idee had zich in haar hoofd geplant. Ze kon... Op nachtelijke verkenning gaan in tc gebied. Als ze maar voor dageraad terug is. Kom op, wie zou het merken? Terwijl ze dit idee overwoog, had ze het gevoel dat iemand naar haar keer. Een beetje zenuwachtig blikte de kattin naar de bosjes, om een belager te spotten. Uiteindelijk stond ze op, en sprak met een zachte, maar heldere stem; "Is daar iemand?"



Notes •254 words•+Rapidfire•
Created by Blitzy of Caution 2.0



The little light in the dark night 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::


Laatst aangepast door Whirlwind op do 2 okt 2014 - 15:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rapidfire
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 20 Moons
Gender:
Rank:
Rapidfire
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimewo 1 okt 2014 - 17:21


Hij voelde de nachtelijke bries door zijn vacht waaien en sloot zijn ogen voor een moment, sinds hij vaker nachtelijk ging wandelen, begon hij dit gevoel fijn te vinden. Een koele bries door zijn vacht, de frisse bosgeuren. Hij opende zijn ogen weer en slaakte een kleine gaap voordat hij verder liep. Net zoals altijd leek het bos van ThunderClan oneindig. En zo mooi. Hij glimlachte, kon elke kat maar het volle bos zien, met het maanlicht door het bladerdak schijnend en de prachtige sterren die zich zo nu en dan lieten zien.

Hij was helemaal in gedachten verzonken, toen hij ineens een vieze, scherpe lucht rook. Hij zuchtte diep, hij was weer hier terechtgekomen. Het leek wel alsof hij werd aangetrokken door deze plek. Ineens hoorde hij de zachte stem van een poes. "Is daar iemand?" hij keek op en snoof de lucht op, tegen zijn zin in. Buiten de zure, vieze lucht, proefde hij ook de lucht van ShadowClan. Hij wist dat deze poes niet zomaar de weg zou oversteken, dus ging hij rustig zitten. 'Hier,' meldde hij. Hij had niet echt zin in een laat gevecht, dus besloot hij maar rustig te blijven. Een gevecht bij het Thunderpath kon nooit goed aflopen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimewo 1 okt 2014 - 19:18

Een rode kater verscheen in haar blik veld, Thunderclan, zo te ruiken. 'Hier,' De warrior ging ook zitten, aan zijn kant van het Thunderpath. De kater zag er niet vijandig uit, bovendien zaten ze elk aan hun eigen kant. Whirlwind ontspande een beetje, maar hielde de kater goed in het oog. "Whirlwind," Stelde ze zichzelf voor. Er was niks mis met een gesprek, toch? "Dus, hoe is het aan de overkant?" Haar stem klonk raar nu het zo compleet stil was, en echode over het pad. Eigelijk brandde ze van nieuwsgierigheid, Want de Shadowclan had wel bossen, maar niet zo mooi als daar. Bovendien was de grond daar bijna altijd nat en zompig.



The little light in the dark night 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Rapidfire
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 20 Moons
Gender:
Rank:
Rapidfire
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimewo 1 okt 2014 - 21:30


Hij zag de poes zichzelf ontspannen, waardoor hij zich zelf ook wat meer op zijn gemak voelde. "Whirlwind," stelde ze zichzelf voor. Ze leek niet vijandig, tenminste, in zijn ogen niet. Hij keek even in haar richting. 'Rapidfire.' zei hij. Nu het compleet stil was geworden en hij haar nu goed kon zien, merkte hij op dat ze twee felblauwe ogen had, die in zijn richting tuurde. "Dus, hoe is het aan de overkant?" vroeg ze. Hij glimlachte even en tuurde het donkere bos in aan zijn kant. 'Prima, en daar?' vroeg hij. Stiekem had hij zich altijd al afgevraagd hoe het zou zijn om een ShadowClan kat te zijn, om van kikkers te leven en voort te bewegen in het drassige territorium. Zouden zij er aan gewend zijn of ook nog moeite mee hebben? Het waren allemaal onbeantwoorde vragen die waarschijnlijk ook nooit beantwoord zouden worden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimedo 2 okt 2014 - 15:59

It is not light that we need, but fire



De kater heette Rapidfire. Mooie naam. Zijn gele ogen gloeiden in het donker toen hij haar antwoord gaf. 'Prima, en daar?' Whirlwind grinnikte zacht. "Fijn, maar wel drassig en nat. Dat is aan de overkant wel anders, niet waar?" Zei de poes met een kleine lach. Inmiddels was ze gewend aan natte poten, en schaduw op haar vacht, maar om de zon je pels te laten verwarmen voelde toch heerlijk. "Ook de prooi is anders," Ging de warrior verder. Misschien was het wel gevaarlijk om al deze dingen te vertellen aan een vijandige clan, maar ze had gewoon behoefte aan een gesprek. "Ratten, kikkers en soms kraaien." De poes hielde haar kopje schuin. Als Whirl heel erg haar best deed, kon ze de kater zien. Maar het was zo donker dat ze meestal gewoon zijn stem hoorde en zijn ogen zag. "En daar?"



Notes •+Rapidfire•
Created by Blitzy of Caution 2.0



The little light in the dark night 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Rapidfire
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 20 Moons
Gender:
Rank:
Rapidfire
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimedo 2 okt 2014 - 18:36


Hij hoorde Whirlwind zachtjes grinniken en kon het niet laten om eventjes te lachen."Fijn, maar wel drassig en nat. Dat is aan de overkant wel anders, niet waar?" zei Whirlwind. Rapid knikte en glimlachte. 'Dat klopt,' hij keek even het bos in. 'Kan je het vanaf daar goed zien? Hier ziet het ShadowClan bos er namelijk heel donker en griezelig uit.' hij glimlachte even en op dat moment kwam er een enorm ding voorbij racen. Hij schrok even en kwam daarna weer tot rust. Het was altijd even schrikken, zo'n beest. 'Die kwam onverwachts..' zei hij zachtjes. Hij had het ding eigenlijk niet horen aankomen. Hij keek even of Whirlwind okay was. 'Ik zal maar niet proberen om dat pad over te steken,' hij glimlachte. 'Of zal ik?' miauwde hij op een mysterieuze toon. Het zou wel makkelijker zijn om een gesprek te voeren, hij zag het sowieso nog niet zo zitten om terug naar het kamp te gaan. Deze poes maakte hem een beetje meer geïnteresseerd in ShadowClan. Ze leek anders dan de anderen die hij eerder ontmoet had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimedo 2 okt 2014 - 19:01

It is not light that we need, but fire


'Dat klopt,' Beaamde de kater haar stelling. Ze zag de kater even omkijken, of tenminste, zijn ogen verschenen en verdwenen even. 'Kan je het vanaf daar goed zien? Hier ziet het ShadowClan bos er namelijk heel donker en griezelig uit.' Whirlwind lachte. "Het is ook best griezelig," Zei ze opgewekt. Nog voordat ze haar zin had afgemaakt raasde er een monster voorbij. Het plotselinge flitsen en het harde geluid liet haar schrikken, en een paar modder spatten landde op haar zilveren vacht. Toen het beest weg was, zag ze dat Rapidfire ook was geschrokken. Na een beetje tot rust gekomen te zijn, begon ze met het schoonmaken van haar vacht. Al snel was het weer doodstil. Whirl zag de warrior iets murmelen, al wist ze niet zeker wat hij zei. Zijn gele ogen blikten even haar kant op. 'Ik zal maar niet proberen om dat pad over te steken,' Glimlachte de kater. 'Of zal ik?' Mauwde Rapid mysterieus. De kattin grijnsde, en antwoordde. "Dat weet ik niet, maar wat als ik eerst het pad oversteek?" Ze legde de nadruk op ik, en zei het met net zo'n mysterieuze stem als Rapidfire. Dit gesprek beviel haar wel. Het was leuk om wat te leren van een andere clan, en de kater was aardig.




Notes •+Rapidfire•
Created by Blitzy of Caution 2.0



The little light in the dark night 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Rapidfire
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 20 Moons
Gender:
Rank:
Rapidfire
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimedo 2 okt 2014 - 19:49


"Het is ook best griezelig," Zei Whirlwind. Hij keek een beetje raar op voor dat, je eigen territorium griezelig vinden? Het maakte hem wel geïnteresseerd. 'Goed griezelig of fout griezelig?' grapte hij een beetje. Blijkbaar was Whirlwind ook geschrokken van het beest, hij was dus niet de enige die een beetje verzonken was in het gesprek. Hij lachte een beetje in zichzelf en keek weer haar kant op. "Dat weet ik niet, maar wat als ik eerst het pad oversteek?" ze legde de nadruk op 'ik'. Hij keek haar even aarzelend aan. 'Maar wat als jou iets overkomt?' vroeg hij. Hij keek haar diep in de ogen aan en slaakte opeens een gaap. 'Oeps, mijn excuses.' zei hij en keek haar weer aan. 'Weet je het zeker?'

Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimevr 3 okt 2014 - 17:04

It is not light that we need, but fire


De rosse kater leek even te aarzelen. 'Maar wat als jou iets overkomt?' "Mij overkomt niks," Zei de poes vastbesloten, met een zekerheid die ze zelf niet verwacht had. Maag haar honger naar avontuur en het feit dat deze kans nu zo open en bloot lag, gaf haar moed. Toen had ze pas door dat de kater naar haar staarde. Was er iets aan de hand? Snel inspecteerde Whirlwind zichzelf even. Nee, niks raars. Tenminste, niet in haar ogen. Dus staarde de shadowclanner terug. Ineens gaapte Rapidfire. 'Oeps, mijn excuses.' "Ben ik zo saai?" Zei de poes met een grijns.Ze meende het niet, dat was te horen. 'Weet je het zeker?' Vroeg de kater toen. De tabby haalde haar schouders op. "Niet echt," gaf ze toe. "Maar ik doe het wel." Met deze woorden stond ze op, en keek eerst goed links en rechts. De kust leek veilig. Met snelle, lichte stappen sprong ze het thunderpath op, en trippelde naar de overkant. De harde grond prikte in haar pootkussentjes, maar voor ze het wist was ze aan de overkant. Nu kon ze de kater pas goed zien. Ros en wit, gevlekt. En met heldere, gele ogen. Whirl gaf een lik over haar pootje, en ging zitten. Ze zat dan wel aan de rand, maar er zou vast geen monster langskomen. "Dus,"





Notes •+Rapidfire•
Created by Blitzy of Caution 2.0



The little light in the dark night 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Rapidfire
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 20 Moons
Gender:
Rank:
Rapidfire
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimevr 3 okt 2014 - 18:48


"Ben ik zo saai?" vroeg Whirlwind. 'Nee, nee, helemaal niet!' zei Rapid snel, en glimlachte haar toe. Eerlijk gezegd, hij was wel geïnteresseerd in haar. Zoveel katten uit een andere Clan kende hij niet. "Niet echt," zei ze. Hij trok zijn mond open om te protesteren, maar voordat hij ook maar iets kon zeggen vervolgde ze haar zin. "Maar ik doe het wel." Hij keek haar even aan. Meende ze die? 'Ik kan ook wel-' begon hij, maar ze was al opgestaan en had haar poten al op het pad gezet. Rapidfire stond op en ging dicht bij het pad staan, zodat als er iets gebeurde, hij er meteen bij was. Ze stak veilig het pad over en tot zijn opluchting was er niets gebeurd. Ze ging echter wel dicht tegen de rand zitten, maar ze deed net alsof er niets aan de hand was, dus negeerde hij het ook maar. "Dus," zei ze. Rapid keek haar even aan. Haar felle blauwe ogen kleurde goed met haar wit zilveren vacht, het was een mooie poes, moest hij toegeven. Hij ging weer rustig zitten en keek haar aan. 'Zo is het fijner om een gesprek te voeren,' zei hij en glimlachte. 'Whirlwind.'




The little light in the dark night 1zluhz8
Rapidfire - Descentpaw - Philip - Chasin
Important Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimevr 3 okt 2014 - 20:57

It is not light that we need, but fire



Eenmaal aan de overkant was het even stil. Ze had wel met andere clankatten gepraat, ze was grenzen overgegaan, maar nooit zo vredig als nu. Dit leek bijna een gathering, zo relaxt gingen ze met elkaar om. Het idee dat ze nu op Tc territorium zat, gaf haar wel een kik. Toen nam Whirlwind de kater even in zich op. Vooral zijn ogen verbaasde haar. Je zou ze zo als verlichting kunnen gebruiken.  'Zo is het fijner om een gesprek te voeren,' Rapid glimlachte, en Whirl glimlachte terug. 'Whirlwind.' "Dat klopt inderdaad," De kattin ging tegenover hem zitten, niet meer aan de rand. "Rapidfire."




Notes •+Rapidfire•
Created by Blitzy of Caution 2.0



The little light in the dark night 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Rapidfire
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 20 Moons
Gender:
Rank:
Rapidfire
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimeza 4 okt 2014 - 16:24


Hij vroeg zichzelf af waarom hij een ShadowClan poes op zijn territorium liet komen, maar op een of andere manier deed het hem weinig. Whirlwind zag er niet uit alsof ze kwade bedoelingen had op het territorium, helemaal niet zelfs. Ze zag er eerder nieuwsgierig uit, misschien was dat ook wel de reden dat hij haar hier liet zitten. Hij was toe aan een gesprek, en hij was ook wel geïnteresseerd in het leven van andere katten, vooral Whirlwind, omdat ze niet van zijn Clan was en niet zo'n duister type was, zoals de algemene ShadowClan kat. "Dat klopt inderdaad," zei Whirlwind, terwijl ze tegenover hem ging zitten. "Rapidfire." Op dat moment moest hij even lachen. 'Ik heb echt geen idee waarom ik jou hier laat zitten, ik word nog vermoord als ik gezien word,' zei hij op een onserieuze toon. 'Achja, ik was wel toe aan het gezelschap van een vreemde.' vervolgde hij en glimlachte haar toe. Hij vroeg zich af, wanneer ze beide terugkeerde naar hun kamp, ze elkaar nog een keer zouden ontmoeten. Iets aan Whirlwind liet zijn rebelse kant tot leven komen, even buiten de regeltjes treden kon toch geen kwaad?




The little light in the dark night 1zluhz8
Rapidfire - Descentpaw - Philip - Chasin
Important Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimeza 4 okt 2014 - 18:25

Whirlwind schreef:
It is not light that we need, but fire


'Ik heb echt geen idee waarom ik jou hier laat zitten, ik word nog vermoord als ik gezien word,' Whirl lachte. erg serieus klonk de kater niet. "Je hoort mij te vermoorden," Grpate ze. Oeps, misschien een beetje lugubere humor. 'Achja, ik was wel toe aan het gezelschap van een vreemde.' De poes glimlachte terug. "We zijn veilig tot dageraad," Beaamde ze. Rapidfire was geen vervelend gezelschap. "En nu is het moonhigh." Even genoot de kattin van de nacht, voor ze haar mond weer opende. "Ken je veel katten uit andere clans?" Zijzelf kende, om eerlijk te zijn, vrij weinig katten buiten de shadowclan. En zelfs dan kende ze nog niet iedereen.




Notes •+Rapidfire•
Created by Blitzy of Caution 2.0



The little light in the dark night 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Rapidfire
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 20 Moons
Gender:
Rank:
Rapidfire
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimeza 4 okt 2014 - 18:46


"Je hoort mij te vermoorden," grapte Whirlwind. Rapid lachte en keek haar aan. 'Maar hoe zou ik jou nou kunnen vermoorden?!' Hij zei het een beetje overdreven, maar het was waar. Ook al kende hij haar nog maar net, het voelde alsof ze al een tijdje vrienden waren. "We zijn veilig tot dageraad," zei ze. "En nu is het moonhigh." Rapid keek even omhoog en besefte dat ze gelijk had. Het liefst wilde hij tot dageraad blijven zitten, maar hij wist niet zeker of Whirlwind wel akkoord ging daarmee, dus waagde hij het maar niet om het te vragen. 'De tijd gaat zo snel..' zei hij een beetje in zichzelf. "Ken je veel katten uit andere clans?" vroeg Whirlwind ineens. Hij keek hierdoor op. 'Eerlijk gezegd niet. Ik ken sowieso vrij weinig katten...' Hij bleef even stil en keek daarbij weg. 'En jij? Je lijkt mij vrij sociaal.' Hij keek haar weer aan en glimlachte.




The little light in the dark night 1zluhz8
Rapidfire - Descentpaw - Philip - Chasin
Important Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimeza 4 okt 2014 - 23:46

It is not light that we need, but fire



'Maar hoe zou ik jou nou kunnen vermoorden?!' Zei de kater dramatisch. Whirlwind grinnikte. 'De tijd gaat zo snel..' Was dat tegen zichzelf of tegen haar? Nieuwsgierig keek de poes Rapid even aan, maar stelde toen al snel haar volgende vraag. 'Eerlijk gezegd niet. Ik ken sowieso vrij weinig katten...' De rosse warrior wende zijn gele blik even af. 'En jij? Je lijkt mij vrij sociaal.' Whirl haalde haar schouders op. "Ik ken katten binnen mijn clan, maar geen die ik echt als vriend kan bestempelen." Zei de tabby, en glimlachte terug. Misschien werd deze thunderclanner wel een vriend? Het zou wel moeilijk zijn, maar ze verlangde wel naar een vriend. Een tijdje zweeg de kattin, en staarde enkel naar de nachtelijke hemel. Geheel onverwacht kwam er een bries die, -ondanks dat het greenleaf was,- erg koud door haar vacht speelde. Whirl huiverde, en zette haar vacht een beetje op. "Misschien zijn de dagen warm, maar s'nachts kan het soms als leafbare voelen," Grapte ze, En rilde opnieuw.



Notes •+Rapidfire•
Created by Blitzy of Caution 2.0



The little light in the dark night 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Rapidfire
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 20 Moons
Gender:
Rank:
Rapidfire
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 0:03


De kattin haalde haar schouders op. "Ik ken katten binnen mijn clan, maar geen die ik echt als vriend kan bestempelen." zei ze. 'De enige kat waarmee ik echt bevriend ben is mijn zusje,' zei hij, zodat ze wist dat hij met hetzelfde rondliep. 'Sinds mijn trauma is het leven opnieuw opbouwen in de Clan lastig.' Vervolgde hij. Hij wist niet waarom hij erover begon, de beelden flitste alweer in zijn hoofd. Maar nu hij ouder was kon hij er beter tegen, maar het was nog steeds hard. "Misschien zijn de dagen warm, maar s'nachts kan het soms als leafbare voelen," zei Whirlwind ineens. Dit leidde hem een beetje van de gedachtes af. Hij glimlachte. 'Sinds leafbare is er ook maar weinig veranderd in het territorium, terwijl het altijd zo mooi is wanneer de bladeren weer groen worden en de prooi weer dikker.' zei hij. Hij voelde de bries ook door zijn vacht waaien, maar voelde er weinig van. 'Hier, ik hou je wel wat warmer.' zei hij en ging wat dichter tegen haar aan zitten. Hij bedoelde het niet verkeerd of flirterig, maar dit deed hij ook bij Clangenoten als ze het koud hadden, dus waarom niet bij Whirlwind? Ze waren immers toch allemaal katten.




The little light in the dark night 1zluhz8
Rapidfire - Descentpaw - Philip - Chasin
Important Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimema 6 okt 2014 - 7:53

'De enige kat waarmee ik echt bevriend ben is mijn zusje,' Oh, siblings, ja. Die kon je altijd vertrouwen. 'Sinds mijn trauma is het leven opnieuw opbouwen in de Clan lastig.' Whirl trok even met haar oren. Trauma? Maar ze vroeg er niks over. het was waarschijnlijk vreselijk om er over te praten. Na haar opmerking over het weer, glimlachte Rapidfire. 'Sinds leafbare is er ook maar weinig veranderd in het territorium, terwijl het altijd zo mooi is wanneer de bladeren weer groen worden en de prooi weer dikker.' Zei de gevlekte kater, waarna ze instemmend knikte. Maar waarschijnlijk voelde hij ook de bries, want hij schoof naar haar toe. 'Hier, ik hou je wel wat warmer.' Whirlwind was dankbaar, maar ze voelde zich ook een beetje in verlegenheid gebracht. Dit was een kater, van een andere clan! Maar hij bedoelde het niet kwaad, dat wist ze ook wel. Hij bedoelde het vriendelijk. Dus keek de tabby hem recht aan, met een dankbare blik in haar blauwe ogen. "Thanks," Mompelde ze. De kattin ontspande zich, En zorgde dat Rapid het ook niet koud kreeg.



The little light in the dark night 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Rapidfire
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 20 Moons
Gender:
Rank:
Rapidfire
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimema 6 okt 2014 - 19:21


Oblivion

Whirlwind leek eerst nog wat verrast, wat hij volkomen snapte, maar gelukkig ontspande ze zich snel. Toen merkte hij pas hoe koud hij het eigenlijk had. "Thanks," zei Whirlwind. Rapid glimlachte naar haar. 'Geen probleem,' hij rilde even. 'Zo warm is het 's nachts niet, ook al is het Green-Leaf.' merkte hij op. Hij vond het jammer dat Green-Leaf dit jaar laat was, maar tegelijkertijd vroeg hij zich ook af waarom. Had het met de Twolegs te maken? Of was het gewoon natuurlijk.. Hij wendde zich af van zijn gedachtes en keek omhoog naar de pasgeboten maan. 'Hij lijkt zo scherp nu,' zei hij, met zijn ogen op de dunne, halve cirkel gericht. Hij zuchtte en moest aan zijn ouders denken, hoe zouden zij het nu hebben? 'Zouden de katten in StarClan écht alles krijgen wat ze hier niet hebben kunnen krijgen?' vroeg hij zich hardop af. 'Ik bedoel, zouden ze hun familie net zo erg missen als zij hen?' hij flapte die vraag er zo uit, die vraag die zolang aan hem had liggen knagen. Elke avond vroeg hij het zich opnieuw af, en waar de StarClan katten waren die in de vergetelheid waren opgelost, of hij wel herinnerd zou worden na zijn dood, daar was hij het meest bang voor. Maar hij zou er niet overna moeten denken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:23

'Geen probleem,' Dit was eigelijk te bizar voor woorden. Maar wel leuk bizar. 'Zo warm is het 's nachts niet, ook al is het Green-Leaf.' Whirl knikte instemmend. Prooi was er veel meer, maar elke clan moest weer herstellen. 'Hij lijkt zo scherp nu,' Zei Rapidfire Bedoelde hij de maan? De poes volgde zijn blik, en zag de witte schijf in de lucht hangen. Mooi, maar ook koel en angstaanjagend. 'Zouden de katten in StarClan écht alles krijgen wat ze hier niet hebben kunnen krijgen?' "Ik weet het niet," Bekende de warrior. 'Ik bedoel, zouden ze hun familie net zo erg missen als zij hen?' "Ik hoop van wel," Prevelde de tabby. Haar moeder... Ze had vaak het gevoel dat haar moeder over haar waakte. Vaak dacht Whirlwind nog aan haar, al deed het nog zo'n pijn. Het was ook verschrikkelijk, hoe bruut ze... Uit haar leven werd gerukt. En nu zat ze hier. Hier bij de plaats waar het gebeurt was. Eerst was de kattin bang voor deze plek, maar nu niet meer. En toch, die monsters. Ze rilde, maar niet van de kou. Zonder dat de poes het door had rolde er een traan over haar wand, van gemis. Ze wou haar moeder niet vergeten. Zijzelf wou niet vergeten worden.



The little light in the dark night 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Rapidfire
Member
The little light in the dark night DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 20 Moons
Gender:
Rank:
Rapidfire
BerichtOnderwerp: Re: The little light in the dark night   The little light in the dark night Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 16:26


Regrets

Hij voelde een steek van verdriet en wendde zich even af, het was moeilijk alle beelden weer te zien, hoe hard hij zijn ouders had zien vechten om het leven van hem en zijn zusje te beschermen. Uiteindelijk had hij gewenst dat hij mee had gevochten en dat ze misschien een kans hadden gehad om te winnen van de rogues. "Ik hoop van wel," Zei Whirlwind, die hem van de vreselijke beelden wegrukte. Hij keek haar aan, een traan over haar wang zien rollend. 'Hey,' zei hij met een medelevende en beetje oppeppende stem. 'Ik ben er voor je.' zei hij en drukte zich troostend tegen haar aan. Ze verdiende de steun die hij niet had gekregen, en hij wilde het niemand aandoen om iemand te verliezen, wie het ook was in haar geval. Natuurlijk wist hij niet wat er gebeurt was, maar hij kende wel het bittere gevoel van gemis.




The little light in the dark night 1zluhz8
Rapidfire - Descentpaw - Philip - Chasin
Important Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The little light in the dark night
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: