I got to tell, I got to! (Vulture)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I got to tell, I got to! (Vulture)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Buzzard
Member
I got to tell, I got to! (Vulture) DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: I got to tell, I got to! (Vulture)   I got to tell, I got to! (Vulture) Icon_minitimevr 3 okt 2014 - 19:47

Buzzard liep al een tijdje in de buurd van haar neefs territorium. Haar neef klonk nogal verkeerd in haar gedachten. Het was meer haar broer. Hij was aardig en beschermen... Buzzard wist dat hij haar nooit kwaad zou doen. Tenminste niet als ze niets doms deed. Hij voelde zich duidelijk verantwoordelijk voor haar veiligheid. Buzzard hoopte maar dat hij met dit nieuws niet al te erg van slag zou zijn. Ze had hem expres al een hele poos gemeden. Niet omdat ze het wou maar omdat ze tijd nodig had om te denken en haar licht gezwollen buik niet meer kon verbergen. Hij zou vast vragen wat er aan de hand was. De laatste keer had hij haar bezorgd gevraagd of ze zich wel goed voelde. Ze had toen geantwoord dat ze zich wat ziekjes voelde. Niet dat, dat niet gedeeltelijk waar was. Ze was in het begin wel eens licht in haar hoofd geweest en een klein beetje misselijk. Toch ging het nu goed en voelde ze zich tamelijk gelukkig. Ze kneep haar groene ogen mistroostig dicht en liep langzaam weer dichter naar Vulture's territorium toe. Ergens hoopte ze dat hij er niet was gewoon omdat ze dan de moeilijke taak die ze had om het hem te vertellen kon uitstellen. Hij had Cyber al voor geen meter vertrouwd. Nu ze er op terug keek baalde ze als een stekker. Cyber leek er niet blij mee. Hij had haar zelfs op de grond geduwd nadat ze het verteld had. Ze was nog steeds blij dat haar partner Sid haar had beschermd. Ja sinds kort had ze een relatie met de jonge vriendelijke en soms onhandige kater. Ze hoopte maar dat ze goedkeuring zou krijgen van Vulture. Ze schoot in de lach om haar zenuwachtige gedrag en dartelde de laatste meters Vulture's tuin in. "VULTURE!" Riep ze met heldere stem uit voordat ze zich tegen zijn flank vleidde. Ze probeerde haar gezwollen zwangere buik nog iets te verbergen. "Ik moet je spreken.." Vervolgde ze een serieuze glans verscheen in haar ogen. Hoe zou hij op de twee nieuwtjes reageren? Ze zou eerst vertellen dat ze zwanger is en dan over haar relatie met Sid. Het was allemaal best wel ingewikkeld. Ze raakte zwanger van een sterke soms onaardige rogue en kort erna kreeg ze een relatie met de kater waarop ze verliefd bleek te zijn. Ze had het alleen net iets te laat ontdekt. Een steek van pijn ging door haar heen en ze schudde haar kopje even.


I got to tell, I got to! (Vulture) 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
I got to tell, I got to! (Vulture) SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: I got to tell, I got to! (Vulture)   I got to tell, I got to! (Vulture) Icon_minitimema 6 okt 2014 - 18:31

Het zonnetje was doorgekomen en daar genoot de cyperse kater volop van. Luierend in zijn tuintje lag hij op zijn zij languit. Hij sliep niet maar leek het wel op het eerste gezicht. Zijn witte buik en keel was helemaal schoon gepoetst in het afgelopen uur waardoor hij er weer spik en span uitzag. Niets kon deze dag nog verpesten! Prooi kwam terug door dat het zomer werd, hij was al weken lang niet gestoord door vijandige rogues, Buzzard leek gelukkig, .. Hij spitste zijn oren toen hij bekende voetstappen hoorde. Ja hoor, daar kwam zijn nichtje. "VULTURE!" Verbrak ze de heerlijke stilte. Hij glimlachte breed en kwam overeind. Hij beantwoordde haar kopje en spon luid. Hij nam haar vlug in zich op, iets wat hij zo onopvallend mogelijk wilde doen. Hij deed dat om te checken of ze wel oké was. Ze spendeerde veel tijd weg van hem wat begrijpelijk was. Als je inmiddels al tien manen was wilde je niet altijd met je saaie, oudere neef rondhangen. Maar Buzzard zag er goed uit. Meer dan goed. Ze was zelfs een beetje .. mollig! "Brandt los" Miauwde hij opgewekt en hij trok met zijn snorharen. Zijn bleek groene ogen fonkelde. Hij krulde zijn staart om zijn voorpoten en zuchtte blij. Het was altijd leuk al zijn nichtje hem een bezoekje bracht. Het was nog leuker om te zien dat ze gewoon oké was! Had hij toch nog iets goeds gedaan sinds hij Cyber had- Hij drukte de gedachten heel snel weg en toverde een oogverblindende glimlach tevoorschijn. "Zo te zien heb jij het goed gehad" Zei hij met een knipoog naar haar dikke buik. Hij keek automatisch naar zijn magere, rogue lijfje. Eigenlijk zag die er gezond uit voor een kat maar rogues waren nou eenmaal altijd iets minder vlezig dan clan katten en zeker als kittypets. Totaal niet bewust van het duidelijke feit van zijn nichtjes mollige buikje keek hij haar verwachtingsvol aan met zijn soms wat naïeve blik.


I got to tell, I got to! (Vulture) Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
I got to tell, I got to! (Vulture) DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: I got to tell, I got to! (Vulture)   I got to tell, I got to! (Vulture) Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 13:41

"Brandt los" Miauwde hij opgewekt en hij trok met zijn snorharen. Zijn bleek groene ogen fonkelde. Hij krulde zijn staart om zijn voorpoten en zuchtte blij. Hij was heel even stil. "Zo te zien heb jij het goed gehad" Zei hij met een knipoog naar haar dikke buik. Hij keek automatisch naar zijn magere, rogue lijfje. Eigenlijk zag die er gezond uit voor een kat maar rogues waren nou eenmaal altijd iets minder vlezig dan clan katten en zeker als kittypets. Totaal niet bewust van het duidelijke feit van zijn nichtjes mollige buikje keek hij haar verwachtingsvol aan met zijn soms wat naïeve blik. Buzzard sliktte. Goed gehad ja zeker zwanger zijn van een kater die haar toen wou bedreigen was echt geluk hebben. Ze keek haar neef aan en wist dat hij boos zou worden als ze het hem vertelde. "Ten eerste krijg je achterneefjes en achternichtjes. Ik ben in verwachting.. Het enige probleem is dat Cyber de vader is en hij op dit moment nogal boos is."Gromde ze zacht. Vooral het laatste kwam er grommend uit. "Hij dreigde mijn kittens af te nemen als ik niet doe wat hij wil maar dat gaat niet gebeuren en daar werd hij alleen nog maar bozer om." Ze zuchtte diep. "Het goede nieuws is dat ik een partner genaamd Sid heb. Hij is geweldig en niet zo ehh...als Cyber." Sid was een goedaardige vriendelijke kater die haar zelfs tegen Cyber wou beschermen. Cyber noemde hem een schraminkel of iets in die trant. Buzzard zuchtte nogmaals voordat ze haar groene ogen sloot en Vulture's reactie af wachtte.


I got to tell, I got to! (Vulture) 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
I got to tell, I got to! (Vulture) SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: I got to tell, I got to! (Vulture)   I got to tell, I got to! (Vulture) Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 14:15

Vulture glimlachte en keek Buzzard recht aan toen ze begon te spreken. Zijn glimlach werd eerst twijfelachtig. .. Achternichtjes en neefjes ..? Toen kwam de rest er achter aan en ging zijn blik van twijfelachtig naar ontzetting, afkeer, boosheid, angst en toen verwarring. Hij opende zijn mond. "Cyber.. wie.. leeft.. kittens .. Sid" Kwam er enkel uit. Hij staarde haar met open mond aan en probeerde wat te zeggen maar er kwam geen geluid uit. Hij leek absurd veel op een vis op het droge op die manier. Cyber leefde? Hij had hem niet vermoord? Vulture wilde juichen dat hij geen leven had genomen maar ook wilde hij het liefst zichzelf van kant maken. Die moordzuchtige moordenaar leefde nog en zou voor hem komen! Of erger .. Angst gonsde door zijn lichaam heen en hij begon te beven. Te beven van angst maar ook van woede. "Cyber leeft dus nog" Zei hij op een krankzinnige, trillerige toon. Maar dat was allemaal goed. Prima. Want er zou nog een mooie verassing komen. De kerst op de taart. Zijn kleine nichtje was zwanger van hem. Maar nee het werd nog beter. Cyber wilde de kits vermoorden.. háár kits en zíjn achterneefjes en nichtjes! Maar het ging dus niet gebeuren. En als laatste pakte Vulture het cadeautje uit in de vorm van een nieuw gevaarte. Ene Sid. Voor de langste tijd was hij doodstil. Hij keek Buzzard heel dom aan met grote ogen en zijn mond tot een dunne spleet vertrokken. Allerlei gevoelens wilde eruit maar hij wist niet welke eerst moes. Vulture sloot zijn groene ogen en zuchtte trillerig. Misschien kon hij maar beter verzwijgen dat hij Cyber bijna had vermoord. Misschien moest hij het zeggen. Misschien moest hij hem nu wel gaan opzoeken. "Ik kan niet .." Begon hij op een gebroken toon en hij keek nu wel naar zijn poten. Cyber vermoorden voor je wilde hij zeggen. In plaats daarvan kwam er een jammerend. "jouw en je kits beschermen" Zijn gevoelens maakte plaats voor schuldgevoel. Hoe had hij het zo ver laten komen!? Hij voelde de aandrang om zichzelf pijn te doen. Zodat hij iets voelen kon. Bittere tranen van woede lekte uit zijn ooghoeken. "Hoe heb ik het zo ver laten komen" Zei hij met op één geklemde kaken. Hij moest iets doen .. en wel nu! Maar wat? Plotseling vloog hij overeind en begon hij als een bezetenen te ijsberen, mompelend in zichzelf als een verwarde elder die niet goed meer wist waarom hij ook weer was waar hij was. Cyber was een gestoorde maniak. Die maniak zat achter zijn zwangere- hij voelde zich alsof hij flauw ging vallen bij de gedachte alleen al, nichtje aan en zou haar en de kits vermoorden. En dan was er nog die Sid. Dat klonk niet als goed nieuws. Wat moest dat mormel? Hoe durfde hij haar zo maar te benaderen en .. en .. Mompelend struikelde hij bijna over zijn eigen poten. Hij ving zichzelf op en keek Buzzard vol afkeer en paniek aan. "En nu?" Zei hij op een erg hoge toon. Met een gestoorde blik in zijn ogen maakte hij een paniekerig geluidje. Wat zat hij in een lastig pakket. Wacht! Hij wist wat hij ging doen! Hij zou Buzzard schaduwen. Ja! Dan zou hij haar elk moment van de dag in de gaten kunnen houden en dan als Cyber kwam.. Met een gefrustreerde kreet draaide hij zijn rug naar Buzzard toe. Nee.. hij was niet in staat een kat te vermoorden. Dat zou hem kapot maken. Zelfs als het zo'n gestoorde psycho als Cyber was. Maar wacht eens! Misschien kon hij Sid overhalen het te doen. Ja! Sid klonk wel als een stoere naam .. Sid hield van Buzzard? Tenminste dat zou hij vast beweren. Maar was dat ook wel zo? Zonder waarschuwing schoot hij op Buzzard af en bleef recht voor haar staan. Dichtbij genoeg dat hun neuzen elkaar bijna raakte. "En waar is die Sid nu?" Sid. Sid. Ja, Sid moest hij hebben. Sid.

(Overbezorgde Vulture .. hij is niet gek hoor. Alleen .. overbezorgd? :p)


I got to tell, I got to! (Vulture) Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
I got to tell, I got to! (Vulture) DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: I got to tell, I got to! (Vulture)   I got to tell, I got to! (Vulture) Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 19:27

Toen kwam de rest er achter aan en ging zijn blik van twijfelachtig naar ontzetting, afkeer, boosheid, angst en toen verwarring. Hij opende zijn mond. "Cyber.. wie.. leeft.. kittens .. Sid" Kwam er enkel uit. Hij staarde haar met open mond aan en probeerde wat te zeggen maar er kwam geen geluid uit. Buzzard keek Vulture met grote verwarde ogen aan. Ze was even bang dat hij in een shock verkeerde. Voor de langste tijd was hij doodstil. Hij keek Buzzard heel dom aan met grote ogen en zijn mond tot een dunne spleet vertrokken. Allerlei gevoelens wilde eruit maar hij wist niet welke eerst moes. Vulture sloot zijn groene ogen en zuchtte trillerig. Misschien kon hij maar beter verzwijgen dat hij Cyber bijna had vermoord. Misschien moest hij het zeggen. Misschien moest hij hem nu wel gaan opzoeken. "Ik kan niet .." Begon hij op een gebroken toon en hij keek nu wel naar zijn poten. Cyber vermoorden voor je wilde hij zeggen. In plaats daarvan kwam er een jammerend. "jouw en je kits beschermen" Zijn gevoelens maakte plaats voor schuldgevoel. Buzzard zuchtte diep. Ze had zelf toch beter op moeten letten. Nee Cyber zou haar kittens niet doden maar misschien wel ontvoeren. Bijde waren erg. Ze trildde even en haalde diep adem.ittere tranen van woede lekte uit zijn ooghoeken. "Hoe heb ik het zo ver laten komen" Zei hij met op één geklemde kaken. Hij moest iets doen .. en wel nu! Maar wat? Plotseling vloog hij overeind en begon hij als een bezetenen te ijsberen, mompelend in zichzelf als een verwarde elder die niet goed meer wist waarom hij ook weer was waar hij was. Zonder waarschuwing schoot hij op Buzzard af en bleef recht voor haar staan. Dichtbij genoeg dat hun neuzen elkaar bijna raakte. "En waar is die Sid nu?" Sid. Sid. Ja, Sid moest hij hebben. Sid. "Cyber zou ze waarschijnlijk niet vermoorden maar wel ontvoeren als ik...laat maar het is mijn probleem. Ik weet nu niet waar Sid is. Ik hoop dat je hem mag. Hij lijkt totaal niet op Cyber hij beschermde me zelfs toen Cyber mij op de grond druktte." Vertelde Buzzard. Fijn nu had ze twee overbezorgde katers bij zich. Al hoewel ze hield wel van hun. En haar kittens beschermen werd daardoor wel makkelijker.


I got to tell, I got to! (Vulture) 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
I got to tell, I got to! (Vulture) SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: I got to tell, I got to! (Vulture)   I got to tell, I got to! (Vulture) Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 20:04

"Nee! Ik laat het niet aan jou over" Zei Vulture met stemverheffing. Cyber had haar op de grond gedrukt? Hij stond niet er voor in om een kat te vermoorden maar hij twijfelde toch wel of hij voor zichzelf in kon staan als hij hem tegen kwam. "Buzzard, ben je dan echt zo dom?" Zei hij totaal niet met de bedoeling om dat ook te menen. "Hoe kun je dit doen!? Cyber is een psychopaat en een moordenaar.. ik heb hem bijna vermoord, Buzzard! En ik was onder de veronderstelling dat ik een leven had genomen tot jij vandaag voor me stond en dit vertelde .. en vertelde dat je ZWANGER van hem was!" Zijn stem werd steeds luider en luider. Hij kon wel stampvoeten van woede als hij een mens was geweest. Hij sloeg geagiteerd met zijn dunne staart en slaakte een kreet. "Ik wil je beschermen, Buzzard! Dat is mijn taak als neef! Ik kan het niet aan om je te verliezen, je bent de enige famile die ik heb .. die om me geeft" Zuchtte hij diep, plotseling erg vermoeid. Hij plofte neer op zijn achterste en keerde zijn rossige nichtje de rug toe. Hij sloot zijn bleek groene ogen en zuchtte beverig. "Ik wil je beschermen en helpen maar het is niet in mijn macht .. ik .. ik .." hij voelde tranen van frustratie en pijn opkomen. "Ik.." Begon hij weer maar er kwam niets uit. Hij sloeg met zijn klauw tegen de aarde en keek hoe de stofwolk opvloog en weer vervaagde in de bries. Er viel een stilte en hij vroeg zich oprecht af wat Buzzard ervan zou vinden dat hij Cyber bijna vermoord had. Hij had het gezegd .. en nu kon hij niet meer terug. De kracht van zijn woorden zonk in en hij voelde zich doodop. Paniek gonsde nog door hem heem. Hij wilde .. haar bij zich houden en beschermen. Zijn lieve, kleine, onschuldige nichtje die hem gevonden had een maan of twee en domweg zijn voorbeeld had gevolgd om de clan te verlaten. En nu .. was ze zwanger .. en ten dode opgeschreven.


I got to tell, I got to! (Vulture) Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
I got to tell, I got to! (Vulture) DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: I got to tell, I got to! (Vulture)   I got to tell, I got to! (Vulture) Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 15:25

"Nee! Ik laat het niet aan jou over" Zei Vulture met stemverheffing. Cyber had haar op de grond gedrukt? Hij stond niet er voor in om een kat te vermoorden maar hij twijfelde toch wel of hij voor zichzelf in kon staan als hij hem tegen kwam. "Buzzard, ben je dan echt zo dom?" Zei hij totaal niet met de bedoeling om dat ook te menen. "Hoe kun je dit doen!? Cyber is een psychopaat en een moordenaar.. ik heb hem bijna vermoord, Buzzard! En ik was onder de veronderstelling dat ik een leven had genomen tot jij vandaag voor me stond en dit vertelde .. en vertelde dat je ZWANGER van hem was!" Zijn stem werd steeds luider en luider. Hij kon wel stampvoeten van woede als hij een mens was geweest. Hij sloeg geagiteerd met zijn dunne staart en slaakte een kreet. "Ik wil je beschermen, Buzzard! Dat is mijn taak als neef! Ik kan het niet aan om je te verliezen, je bent de enige famile die ik heb .. die om me geeft" Zuchtte hij diep, plotseling erg vermoeid. Hij plofte neer op zijn achterste en keerde zijn rossige nichtje de rug toe. Hij sloot zijn bleek groene ogen en zuchtte beverig. "Ik wil je beschermen en helpen maar het is niet in mijn macht .. ik .. ik .." hij voelde tranen van frustratie en pijn opkomen. "Ik.." Begon hij weer maar er kwam niets uit. Hij sloeg met zijn klauw tegen de aarde en keek hoe de stofwolk opvloog en weer vervaagde in de bries. Buzzard had precies om deze reden het hem nog niet verteld. Haar ogen stonden wijdopen door de schrik en ze deed wankelig een paar stappen achteruit. Ze was niet boos nee misschien was ze het geweest toen ze nog bevriend was met Cyber maar nu totaal niet meer. Ze ademde diep in en kromp in elkaar. Ze antwoorde niet. Ze liep enkel op haar neef af en drukte haar neus in zijn vacht. Een kalm gevoel overspoelde haar en ze zuchtte diep.


I got to tell, I got to! (Vulture) 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I got to tell, I got to! (Vulture)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: