We got a problem



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 We got a problem

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crimsoncry
StarClan
We got a problem DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: We got a problem   We got a problem Icon_minitimedo 9 okt 2014 - 8:10

Haar ogen waren groot geworden van het nieuws, en voor de ander nog iets gezegd kon hebben was de poes weggeraced. Heel hard, naar de grens. Niemand was ze onderweg verder nog tegengekomen, en dat was maar goed want de poes wist niet zeker wat ze dan in zo'n geval gedaan zou hebben. Nu stond ze hier, op de plek waar je, als je wist hoe hij rook en er sterk op lette, de geur van hem nog een heel klein beetje kon proeven. Het kon ook zijn dat het alleen in haar hoofd zat, either way maakte het de poes heerlijk rustig, en kon ze weer even nadenken. Ze hadden een probleem.

- Lakepaw
- Anderen met toestemming


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
We got a problem 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakeside
StarClan
We got a problem DPKsfdL
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: We got a problem   We got a problem Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 9:50

Tranen stroomden over zijn kaken heen, zijn ribben staken gevaarlijk uit. De laatste weken was hij zo depressief geworden. Hij voelde zich slecht, zag er slecht uit en voelde zich met de dag verder in het zwarte wegzakken. Maar vandaag leken de tranen hem kracht te geven om door te zetten. Strompelend liep de gevlekte kater verder. Hij keek niet om, hij stopte niet, dat zou hij nooit doen voor haar. Zijn hart ging als een gek tekeer van de inspanning die zijn zwakke lichaam leverde. Hij wist dat als hij bij de grens was en bij haar zou zijn en ze samen weg konden, hij zich beter zou voelen en dan zou hij zeker nieuwe energie krijgen. Donkere vlekken trokken voor zijn zicht, maar hij negeerde ze. Tot er opeens een rode aan hem voorbij ging. Trillend trok hij zijn mondhoeken op, de tranen kwamen sneller en sneller, maar voor het eerst waren ze van geluk niet van verdriet. Hij sprong wat onhandig en wankel naar haar toe en duwde zijn kopje zwakjes tegen de hare. "Het spijt me zo," zei hij met schorre stem tegen haar.


untill we meet again,
my love ♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
We got a problem DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: We got a problem   We got a problem Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 13:28

De kater kwam snel, en ondanks haar stress kon ze zien hoe slecht hij eruit zag. Angstig rende de poes naar hem toe en duwde haar kopje zwakjes terug toen ze voelde hoe zwak de ander was. "W-wat is er.." Angst greep haar beet, "Lake ik heb je nodig," De verontschuldigingen wilde ze niet, ze wilde hem. Ze kon dit niet alleen! "Lake blijf bij me, hier," Lichtelijk in paniek duwde ze zich tegen hem aan, en legde zijn kopje tegen haar aan. "Ik moet je iets zeggen, ik moet je iets zeggen casanova," Ze likte voorzichtig over zijn hoofd. De naam die eerst gebruikt werd als spot sprak ze nu juist liefhebbend uit.


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
We got a problem 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakeside
StarClan
We got a problem DPKsfdL
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: We got a problem   We got a problem Icon_minitimema 10 nov 2014 - 18:42

Haar zachte kopje kwam zo teder aan dat hij een zawk gesnor kon overbrengen, zo zacht dat het amper hoorbaar was. "W-wat is er.." Hij likte haar kopje kort en snoof haar geur even op voordat hij zijn ogen sloot. "Lake ik heb je nodig," Hij opende zijn doffe oranje ogen en neeg zijn kop zodat hij haar kon aankijken. "Lake blijf bij me, hier," Voordat hij iets kon zeggen drukte ze haar kopje tegen hem, hij was sprakeloos, te moe om nog iets te doen. Hij was op. Op van alle pijn, al het verlies... Alles. "Ik moet je iets zeggen, ik moet je iets zeggen casanova," Hij trilde even kort toen hij zachtjes zuchtte en zijn zwakke spieren dwongen hem te gaan liggen en dat deed hij ook. Hij was zo zwak, te verdrietig nog iets te doen. "Zeg maar," zuchtte hij zachtjes met een zacht lachje op zijn lippen, voor haar alles.


untill we meet again,
my love ♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
We got a problem DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: We got a problem   We got a problem Icon_minitimema 10 nov 2014 - 18:47

Hij leek zo kwetsbaar toen hij daar zo lag, zo kwetsbaar, zo zielig. Het deed de poes pijn om hem zo te zien, en hoopte dus maar dat hij het nieuws goed op zou vangen. Angstig keek ze hem aan en duwde voorzichtig tegen zijn neus om het op te doen letten. "Ehm.." Begon ze wat ongemakkelijk, en glimlachte toen, hij moest niet denken dat ze het niet wilde. "Ik ben zwanger,"


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
We got a problem 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakeside
StarClan
We got a problem DPKsfdL
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: We got a problem   We got a problem Icon_minitimema 10 nov 2014 - 18:53

Ze was even stil, aslof ze iets verwerkte, maar haar woorden kwamen snel en dat was iets dat hem goed deed, te goed, hij was zo blij haar stem nog een keer te horen dat het niet veel uitmaakte wat het was dat ze zei. "Ehm.." zei ze, was ze onzeker? Nee toch. Toch niet bang? Was ze ziek? Paniek greep hem bij de keel, hij was bang, heel bang, te bang... Het besef dat hij haar hier kon verliezen was iets dat nu in zijn gedachten doemde. "Ik ben zwanger," Hij hapte even naar adem en keek haar ongelovig aan met grote oranje ogen... wat?


untill we meet again,
my love ♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
We got a problem DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: We got a problem   We got a problem Icon_minitimema 10 nov 2014 - 20:23

Hij bleef stil, waarom bleef hij stil?! Was hij wel wakker? Waarom was hij stil, dat was officieel wel de domste reactie ooit. Geirriteerd maar ook geamuseerd keek ze hem aan, hij was zo schattig als iets hem veraste. "Gast, let op," Ze grinnikte, "je wordt vader,"


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
We got a problem 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakeside
StarClan
We got a problem DPKsfdL
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: We got a problem   We got a problem Icon_minitimema 10 nov 2014 - 20:45

Het bleef stil... nee hij bleef stil, want hij geloofde dit niet. Langzaam drong het door zich door, heel langzaam, want ook heel langzaam krulden zijn lippen naar boven, voor het eerst in moons verscheen een lach op zijn lipjes. "Gast, let op," Hij keek haar aan met grote ogen. Zijn warme oranje ogen waren terug zo zacht als eerst, vol van warmte en liefde zoals ze vroeger altijd stonden. "je wordt vader," Hij lachte zachtjes en duwde zijn kopje tegen de hare. Langzaam ontsprong een traan in zijn ooghoek en rolde deze van zijn wang. Hij was zo gelukkig, dat woorden zelfs zijn emoties nu niet konden beschrijven, nu niet, nooit niet...


untill we meet again,
my love ♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
We got a problem DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: We got a problem   We got a problem Icon_minitimema 10 nov 2014 - 21:26

De poes werd nu toch wel een beetje bang, hij was zo stil, maar meteen toen ze dat dacht duwde de kater plots zijn kopje tegen die van haar. De poes glimlachte en likte hem in antwoord. Daarna ging ze naast hem liggen en legde haar kop op zijn zij. "Jij kan er een paar en ik, en dan kunnen we later, als ze groot genoeg zijn ze aan elkaar voorstellen," Mauwde ze met een glimlach. Duidelijk dat ze hier al over na had gedacht.


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
We got a problem 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakeside
StarClan
We got a problem DPKsfdL
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: We got a problem   We got a problem Icon_minitimewo 12 nov 2014 - 20:26

Toen zijn lach eenmaal op zijn gezicht lag, kreeg hij een lach terug, die hem in het diepste van zijn hart verwarmde. Een lik zorgde er alleen maar voor dat hij zich nog beter voelde. Hij snorde even zwakjes als antwoord. "Jij kan er een paar en ik, en dan kunnen we later, als ze groot genoeg zijn ze aan elkaar voorstellen," Hij lachte en knikte. "Dat is een goed idee," zei hij zachtjes waarna hij langzaam de traan van zijn wang haalde, om vervolgens in zijn ogen te wrijven. Hij grinnikte even zachtjes. Dit alles werd hem echt teveel.


untill we meet again,
my love ♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
We got a problem DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: We got a problem   We got a problem Icon_minitimewo 12 nov 2014 - 20:32

Ze glimlachte toen hij het een goed idee vond, en stond toen heel voorzichtig op. Ze moest gaan, ze moest snel weg, katten zouden zijn geur anders herkennen en ze kon met deze buik niet rollen als normaal want ze had echt een hele tijd gewacht met het vertellen. "Ik moet gaan," Meldde ze dus ook, tranen in haar ogen. "De kittens kunnen volgens mijn medicine cat bijna komen," Ze zuchtte even aangezien de buik redelijk zwaar was. "Ik kom hier gewoon elke dag," Ze gaf hem een kopje. Hij was zo lief altijd.


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
We got a problem 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakeside
StarClan
We got a problem DPKsfdL
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: We got a problem   We got a problem Icon_minitimewo 12 nov 2014 - 20:34

Opeens stond ze op en hij keek haar aan. "Ik moet gaan," TRanen in haar ogen. "De kittens kunnen volgens mijn medicine cat bijna komen," Hij keek naar haar buik en knikte, waarna hij zijn ene poot uit zijn ene oranjekleurige oog haalde. "Ik kom hier gewoon elke dag," Hij knikte nogmaals en nam met een zacht gesnor haar kopje in ontvangst. Trillend kwam hij overeind en likte hij haar nogmaals over haar mooie kopje. "Ik zal het proberen," zei hij zachtjes. Daarna lachte hij zachtjes en keek hij haar met warme ogen aan. Hij had terug een reden om te leven.


untill we meet again,
my love ♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
We got a problem DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: We got a problem   We got a problem Icon_minitimewo 12 nov 2014 - 20:52

Ze glimlachte toen hij antwoordde en likte even over de kater's hoofd. "Weet ik toch gekkie," Grinnikte, en liep toen weg met haar schommelende buik. Hoeveel zouden het er wel niet zijn? Zou er ook een op Lake lijken? Hopelijk wel, dan zou hij hem krijgen waarschijnlijk aangezien katten niet teveel mochten vermoeden, maar eigenlijk wilde zij er ook een die op hem leek, hij was zo lief.


Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
We got a problem 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakeside
StarClan
We got a problem DPKsfdL
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: We got a problem   We got a problem Icon_minitimewo 12 nov 2014 - 20:55

DE kattin lacht naar hem en hij lachte terug. De lik nam hij met veel plezier aan. "Weet ik toch gekkie," Hij lachte naar haar en keek nog toe hoe ze wegliep. Hij bleef nog lang zitten, tot ze veilig uit het zicht was verdwenen, voordat hij rondkeek en zich omdraaide om weg te strompelen bij de grens, maar deze keer met de grootste lach die hij ooit had gedragen.


untill we meet again,
my love ♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
 
We got a problem
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: