Apprentice > Warrior



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Apprentice > Warrior

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Roughflower
Member
Apprentice > Warrior  MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Apprentice > Warrior    Apprentice > Warrior  Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 18:16

Heey iedereen,

Ja, mij was weer iets opgevallen. Ik zie vaak dat de leeftijd bepaald wanneer een apprentice een warrior wordt. Maar leeftijd zegt niks. Wanneer een apprentice getraind word, en op haar 11 maanden nog steeds niet heel goed vechten en/of jagen kan, is hij of zij echt nog niet klaar om een warrior te worden. Maar wat ik zie, is dat zo'n apprentice die nog redelijk wat fouten maakt wél aangemeld wordt voor een ceremonie om warrior te worden. Dit klopt natuurlijk niet. Een apprentice wordt pas warrior wanneer hij of zij de vaardigheden voor het jagen en vechten goed onder de knie heeft. Dit betekend natuurlijk niet dat een apprentice geen warrior word als hij of zij een uitstekende jager is maar ondertussen minder goed is in vechten. Het gaat er dan om dat ze het in ieder geval kan toepassen wanneer nodig.
Tevens staat ook in The Guidebook dat een apprentice ongeveer van 6 tot 15 moons een apprentice is. Tussen de 11 en 15 moons ligt vaak de leeftijd dat zo'n apprentice warrior word, het is dan ook maar hoe snel zo'n apprentice de vaardigheden onder de knie krijgt.

Wat ik eigenlijk zeggen wil is dus; een apprentce word een warrior om zijn of haar kunnen, niet om de leeftijd. De leeftijd staat er helemaal los van. Ik heb tevens ook nog nooit gelzen dat een leader in de boeken zei dat een apprentice warrior werd omdat hij of zij de leeftijd van 12 moons had bereikt.

Zo, dat was weer een puntje dat me opgevallen was (:

Groetjes,
Nathalie.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Apprentice > Warrior  EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Apprentice > Warrior  Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice > Warrior    Apprentice > Warrior  Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 18:55

Dit was iets wat ik persoonlijk eigenlijk niet wist (a)
Ik dacht dat ze apprentice werden op hun 12de moon, tenzij de mentor uitdrukkelijk gezegd had dat hij/zij er nog niet klaar voor was. Ik zal er in de toekomst dan ook zeker rekening mee houden nu ik het wel weet ^^


Apprentice > Warrior  6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Apprentice > Warrior  DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Apprentice > Warrior    Apprentice > Warrior  Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 20:48

Ik maak Riverpaw inderdaad op zijn twaalfde moon een Warrior omdat:

1) Ik kan zeggen dat hij niet echt een mentor heeft.
2) Ik echt naar dat moment toe leef en mijn leeftijd aanpas aan de échte tijd (dus hij is nu al bijna meer dan zes maanden Apprentice).
3) Ik dacht dat 12 moons wel dé leeftijd was voor Apprentice's om Warriors te worden.

Voor de rest vind ik wel dat je gelijk hebt (: Maar ik moet wel toegeven dat ook ik dacht dat de 12de moon dé moon is dat een Apprentice Warrior wordt :p Of een speler al dan niet zijn karakter op de 12de ook daadwerkelijk zijn Apprentice tot een Warrior laat worden, moet diegene zelf weten (: Maar je hebt wel gelijk, hoor <3



Apprentice > Warrior  2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Apprentice > Warrior
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: